Ook goede mensen hebben geen pandapuntenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Dus ik ben een slecht mens.. En bedankt he.
Het is niet eerlijkquote:
Heb je daarom een vriend?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:38 schreef MissExpert het volgende:
pandapunten tellen toch alleen voor als je single ben?
Dit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
wtf
Mijn huisgenote had vorige week een pakketje voor mij weggestuurdkreeg dus vandaag een boze postbezorger die dat zat te vertellen
Hij moest dus 2x langs komen voor hetzelfde pakket
Wat een fucking kutwijf
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:38 schreef MissExpert het volgende:
pandapunten tellen toch alleen voor als je single ben?
Wat jij zegt klopt toch niet?quote:
En? En? En?quote:
jaaa hooorquote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef muhahaha het volgende:
Gelukkig heb ik een FOK! relatie met flipsie, geen pandapunten hier.![]()
![]()
Je faalt n beetje.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef muhahaha het volgende:
Ow laat maar, ik dacht dat ze het naar Aldo had verstuurd.
Neeeheee, ze had de postbode weggestuurdquote:Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef muhahaha het volgende:
That wouldn't make any sensequote:Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef muhahaha het volgende:
Vaag wijfquote:Op donderdag 8 november 2012 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neeeheee, ze had de postbode weggestuurd
en de discussie verliep zoals een echte discussieik begon sarcastisch, toen werd ik boos, toen werd zij boos, toen werd ik bozer, toen ging zij dreigen, toen deed ik nog sarcastischer en liep ik weg
Tjah, vage bitchesquote:
Je bent scholier/student dus 1 per week dus jij hebt ook puntenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:42 schreef Newbie114 het volgende:
Gelukkig krijg ik maar 1 pandapunt per maand, Lokje heeft soms wel pandapunten
Als je in een relatie zit bouw je geen punten op.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent scholier/student dus 1 per week dus jij hebt ook punten
daaromquote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je in een relatie zit bouw je geen punten op.
Heul welquote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Telt alleen voor studenten, of 18+quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent scholier/student dus 1 per week dus jij hebt ook punten
Nu al klaarquote:Op donderdag 8 november 2012 18:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oeeeeh zaterdag het nieuwe Rdam CS open.. Ben errug benieuwd
Kan wel, als je meer dan een maand geen seks hebt.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snel toch? Ik dacht dat t nog een jaar ging duren ofzoquote:
Dat is toch hetzelfdequote:Op donderdag 8 november 2012 18:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Telt alleen voor studenten, of 18+
Niet voor scholieren dacht ik.
Ik trek me daar dagelijks iets van aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
Mag ik even wat vragen.
Wie trekt zich daadwerkelijk wat aan van zijn pandapunten?
ikquote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
Mag ik even wat vragen.
Ik ook, alhoewel het al wel aardig af lijktquote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Snel toch? Ik dacht dat t nog een jaar ging duren ofzo
Iedereen als ik FOK! moet geloven.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
Mag ik even wat vragen.
Awh.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef muhahaha het volgende:
Ow laat maar ik ben er echt HELEMAAL niet bij. Ik ga wel iets anders doen voordat ik mezelf nog meer voor lul zet.
Ik heb geen pandapunten.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
Mag ik even wat vragen.
Verslag voor 2 EC, dus 56 uurquote:
valt reuze meequote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee studenten gaan uit en zitten in een grote stad etc
En een scholier?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik niet, pas als ik er 50 ofzo zou hebben, dan zou het wel erg worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
Mag ik even wat vragen.
Ik vergeet het bij te houden. Volgens mij heb ik er 1 nu.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
Mag ik even wat vragen.
1 teveelquote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vergeet het bij te houden. Volgens mij heb ik er 1 nu.
Vriend van mij stond 5 a 6 jaar droog.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik niet, pas als ik er 50 ofzo zou hebben, dan zou het wel erg worden.
Daar zit ik al op 2/3 van 50quote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriend van mij stond 5 a 6 jaar droog.
Is goed, ik zal wel even iemand neuken.quote:
En dan help je hem daar niets eens vanafquote:Op donderdag 8 november 2012 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed, ik zal wel even iemand neuken.
HBO's staan ook in steden, veel scholieren wonen niet per se in een stad.quote:
Kudos voor deze grapquote:Op donderdag 8 november 2012 18:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik trek me daar dagelijks iets van aan.
Okee das 1quote:
Daarom vraag ik het ook, want het er continu over.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen als ik FOK! moet geloven.
Jij hebt een nymfo als vriendin, jij hoeft je nergens zorgen over te maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het begin van het eindequote:Op donderdag 8 november 2012 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vergeet het bij te houden. Volgens mij heb ik er 1 nu.
Bestwel veelquote:Op donderdag 8 november 2012 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben dus nooit student geweestquote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
HBO's staan ook in steden, veel scholieren wonen niet per se in een stad.
Maar again, ik weet niet hoe het zit met scholieren.
"Iemand" zegt ze. Zijn we getrouwd, zegt ze zoietsquote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed, ik zal wel even iemand neuken.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Iemand" zegt ze. Zijn we getrouwd, zegt ze zoiets
Muhahahaquote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Kudos voor deze grap
[..]
Okee das 1
[..]
Daarom vraag ik het ook, want het er continu over.
[..]
Jij hebt een nymfo als vriendin, jij hoeft je nergens zorgen over te maken.
[..]
Het begin van het einde
Ja, dat heb je wel eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:51 schreef MissExpert het volgende:
net mijn nieuwe rooster bekeken voor school. wat een kutrooster zeg gvd
tvpquote:Op donderdag 8 november 2012 18:51 schreef MissExpert het volgende:
Tentamen van ruim 600 pagina's over stoornissen morgenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen pandapunten.
[..]
Verslag voor 2 EC, dus 56 uurMorgen inleveren en ook nog scheikunde leren
Wat zeg ik nou?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
HBO's staan ook in steden, veel scholieren wonen niet per se in een stad.
Maar again, ik weet niet hoe het zit met scholieren.
Wat is je rooster dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:51 schreef MissExpert het volgende:
Wat een onzinquote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou?
HBO of hoger = student
MBO of lager = scholier
Ja en zo veel werk ik ook en ik klaag toch ook niet. Enig verschil is ik heb geen huiswerkquote:
Chipsquote:Op donderdag 8 november 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
Straks wat lekkers halen. Wat zal ik meenemen...?
boterkoek? taartje? appelflapquote:Op donderdag 8 november 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
chocoladesigarettenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
Iemand die mbo doet is net zo goed student als iemand die hbo of uni doet?quote:
Daar heb ik ook wel het meeste zin in..quote:
werk wat ik ga doen is leukquote:Op donderdag 8 november 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je vast wennen aan een werkweek.
Nee, lees eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand die mbo doet is net zo goed student als iemand die hbo of uni doet?
Nee het ligt anders.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou?
HBO of hoger = student
MBO of lager = scholier
En dat is?quote:
ik heb gewoon meer als fultime baan, want vaak elke avond studerenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en zo veel werk ik ook en ik klaag toch ook niet. Enig verschil is ik heb geen huiswerk
Ja, ik vertel jou hoe ik er over denk. Het is onzin om iemand die mbo doet als "scholier" te bestempelen.quote:
Ik ga denk ik ook nog even naar de supermarkt zoquote:Op donderdag 8 november 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel het meeste zin in...
Straks maar eens kijken. Chips eten en Lord of the Rings kijken
.
Oke.quote:
Nee, dat is geen onzin, zo is het nu eenmaal. Dat jij het er niet mee eens bent, prima. Maar officieel is een MBO'er geen student.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik vertel jou hoe ik er over denk. Het is onzin om iemand die mbo doet als "scholier" te bestempelen.
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik heb gewoon meer als fultime baan, want vaak elke avond studeren
Eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik vertel jou hoe ik er over denk. Het is onzin om iemand die mbo doet als "scholier" te bestempelen.
Ik doe een MBO en daar ben ik toch echt een scholier, en zo is het mij ook verteld.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het ligt anders.
HBO of hoger: Student
MBO: Deelnemer
Middelbaar onderwijs: Scholier
Maar ik noem mezelf student, zal mij een worst wezen.
Benieuwd waar je die wijsheid vandaan haalt dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is geen onzin, zo is het nu eenmaal. Dat jij het er niet mee eens bent, prima. Maar officieel is een MBO'er geen student.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Benieuwd waar je die wijsheid vandaan haalt dan.
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=student&lang=nnquote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is geen onzin, zo is het nu eenmaal. Dat jij het er niet mee eens bent, prima. Maar officieel is een MBO'er geen student.
ja he jij hebt s avonds lekker relaxt vaakquote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochblij dat ik niet hoef te studeren
Ook daar moet je fatsoenlijk nederlands spreken/schrijven. begin daar eens mee.quote:
ik heb dyslexie schat, ik geen kutsmoes okequote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ook daar moet je fatsoenlijk nederlands spreken/schrijven. begin daar eens mee.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je in aanraking komt met die site?
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ja he jij hebt s avonds lekker relaxt vaak
Het ging erover of scholieren wel of geen pandapunt per week krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou?
HBO of hoger = student
MBO of lager = scholier
dyslexie heeft niets te maken met de fouten die jij maakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik heb dyslexie schat, ik geen kutsmoes oke
Dyslexie heeft niks met interpunctie te maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
wat voor fouten maak ik nog meer dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
dyslexie heeft niets te maken met de fouten die jij maakt.
Waar ik het over had ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dyslexie heeft niks met interpunctie te maken.
Sowieso vind ik het vreemd dat het vanaf 18 pas gaat tellenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het ging erover of scholieren wel of geen pandapunt per week krijgen
inter watquote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dyslexie heeft niks met interpunctie te maken.
als/dan. waardoor je zinnen heeeel verkeerd gelezen worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef MissExpert het volgende:
[..]
wat voor fouten maak ik nog meer dan?
Die site heeft hier 300 uur nodig om te ladenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=student&lang=nn
Ik heb net een heel hoofdstuk gehad over leerstoornissen. Dyslexie is daar inderdaad 1 van. Maar iemand kan over zijn dyslexie heen komen mits diegene daar moeite voor doet, ipv alleen maar zich verschuild achter zijn 'stoornis'.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
waarom moest ik lachenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Dyslexie achterstevoren is eixelsyD
iedereen heeft dat tegenwoordig tochquote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb net een heel hoofdstuk gehad over leerstoornissen. Dyslexie is daar inderdaad 1 van. Maar iemand kan over zijn dyslexie heen komen mits diegene daar moeite voor doet, ipv alleen maar zich verschuild achter zijn 'stoornis'.
iedereen haat mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh het is weer gezellig hier zie ik?
Studentenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
hogeschool en dan zich studenten noemen
Ik heb geen dyslexie, ik maak soms gewoon domme foutenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
iedereen heeft dat tegenwoordig tochnet als adhd enzo
daar let ik wel degelijk opquote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoofdletters, punten, komma's, uitroeptekens, dat soort shit
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan help je hem daar niets eens vanaf
Die van mij is superchillquote:Op donderdag 8 november 2012 18:51 schreef MissExpert het volgende:
Ik ken hetquote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tentamen van ruim 600 pagina's over stoornissen morgenConcentratie op
Ik heb superslimsiequote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen dyslexie, ik maak soms gewoon domme fouten.
Same here.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen dyslexie, ik maak soms gewoon domme fouten.
Gewoon de schuld altijd bij andere leggen daar zijn vrouwen over het algemeen heel goed in. Werkt veel beterquote:Op donderdag 8 november 2012 18:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
iedereen heeft dat tegenwoordig tochnet als adhd enzo
Ik weet het niet, daarom...quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het vreemd dat het vanaf 18 pas gaat tellen
Ook jij mag wat aan je nederlands doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon de schuld altijd bij andere leggen daar zijn vrouwen over het algemeen heel goed in. Werkt veel beter
blijkbaar tochquote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ga je het zo spelen?
Waarom gebruik je nu dan geen hoofdletter en geen punt?quote:
Nederlands mag ook met een hoofdletter.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ook jij mag wat aan je nederlands doen.
Dyslexie is een zeldzame neurologische aandoening die minder voorkomt dan die gediagnosticeerd wordt. Je bent gewoon lui.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wijze man dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zozeer jou, maar meer hoe je hier doet denk ik.
moetquote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nederlands mag ook met een hoofdletter.
Mag of moet?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
iick ni3t hoowr!!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat, maar ook ik ben wel eens lui.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op het MBO spreken ze van van een Deelnemersstatuut en op het HBO van een Studentenstatuutquote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe een MBO en daar ben ik toch echt een scholier, en zo is het mij ook verteld.
quote:
Dat was geen zin.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Jij ook met hoofdletter beginnen dan ge
Wel dat je interpunctie gebruikt.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef MissExpert het volgende:
jullie zijn weer lekker bezig he, het gaat er toch niet om of ik goede hoofdletters schrijf ofzo.
Daar ben ik mij van bewust, ja. Alleen is het van tijd tot tijd verspilde moeite om hier wijs te gaan doen.quote:
Als je je maar niet gaat verschuilen achter het hebben van dyslexie.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat, maar ook ik ben wel eens lui.
Waarheid als een koe.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben ik mij van bewust, ja. Alleen is het van tijd tot tijd verspilde moeite om hier wijs te gaan doen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je je maar niet gaat verschuilen achter het hebben van dyslexie.
Hoofdletters zijn niet goed of slecht, hoofdletters zijn hoofdlettersquote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef MissExpert het volgende:
jullie zijn weer lekker bezig he, het gaat er toch niet om of ik goede hoofdletters schrijf ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef Joysa het volgende:
[..]ssst, dat was mijn volgende smoes.
Doe niet alsof jij dat niet kent.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij kent dat tienertaaltje?
Jij komt er tenminste gewoon voor uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat, maar ook ik ben wel eens lui.
Het gaat erom dat je gewoon goed schrijft, hoe oud ben je? Geen 12 neem ik aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef MissExpert het volgende:
En daarmee verwachten we uiteraard dat je een divisie, half kastlijntje en kastlijntje correct weet toe te passen in verschillende situaties.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel dat je interpunctie gebruikt.
s0wrrii... verge3f juh muh? :$:$:$:$quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook een enkel woord is een zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ja eindelijk na 5 jaar bouwput?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oeeeeh zaterdag het nieuwe Rdam CS open.. Ben errug benieuwd
wat wat wat wat wat wat wat wat watquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En daarmee verwachten we uiteraard dat je een divisie, half kastlijntje en kastlijntje correct weet toe te passen in verschillende situaties.
Ik moest zelf ook lachenquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mooie voet, en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je rustigquote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat wat wat wat wat wat wat wat wat
Hoofdletters ..........!!!!!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat wat wat wat wat wat wat wat wat
0k@y Sg8, NtB, Hvj, WjNmK (K) (K) (K)quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
s0wrrii... verge3f juh muh? :$:$:$:$
Mehquote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En daarmee verwachten we uiteraard dat je een divisie, half kastlijntje en kastlijntje correct weet toe te passen in verschillende situaties.
Wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet persé.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook een enkel woord is een zin.
Eén uitroepteken en punt is voldoende.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hoofdletters ..........!!!!!!!
Nee hoor, één enkele was voldoende geweest.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Het is nogsteeds een bouwput, ben er een halfuur geleden nog geweestquote:
Beslis ik zelf wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eén uitroepteken en punt is voldoende.
Dat is het Marokkaanse alfabet, dat hoeft niet met hoofdletters.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat als je een kastlijntje gebruikt dat je geen spatie gebruikt. Als je dat wel wil gebruik je maar lekker zoals iedereen een half kastlijntje.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh.
Heb je al besloten wat je mooier vindt, wel of geen spatie na de kastlijn?
Ze kan hetquote:
Hoeft niet, mag welquote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is het Marokkaanse alfabet, dat hoeft niet met hoofdletters.
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ntb f0or altYd $amuhh!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
0k@y Sg8, NtB, Hvj, WjNmK (K) (K) (K)
*proest*quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik kwam hier voor ontspanning. Dat ga ik dan maar ergens anders zoeken.
Ciao
STAAYYY WITH ME BABYquote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik kwam hier voor ontspanning. Dat ga ik dan maar ergens anders zoeken.
Ciao
Waarom luister je er dan wel naar?quote:
Succes!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ciao
Ik zeg 3 puntjes en dan een vraagteken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Samzz het volgende:
Oh, WT! Weer een kwestie. Wanneer je een zin eindigt met puntje puntje puntje, dan zijn dat er drie, dus ... . Maar wanneer je er vraagteken achter zet, blijven het dan drie puntjes of wordt de laatste vervangen voor een vraagteken?
Ik doe altijd 't laatste.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Samzz het volgende:
Oh, WT! Weer een kwestie. Wanneer je een zin eindigt met puntje puntje puntje, dan zijn dat er drie, dus ... . Maar wanneer je er vraagteken achter zet, blijven het dan drie puntjes of wordt de laatste vervangen voor een vraagteken?
Ik vind het niet zo mooi staan. Maar het hoort wel zo, idd.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat als je een kastlijntje gebruikt dat je geen spatie gebruikt. Als je dat wel wil gebruik je maar lekker zoals iedereen een half kastlijntje.
Niks.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom luister je er dan wel naar?
Maar waarom zou je überhaupt een zin eindigen met 3 punten?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Samzz het volgende:
Noeees!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ciao
Ik las persen.quote:
Ik doe dat best vaak...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar waarom zou je überhaupt een zin eindigen met 3 punten?
Foutquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie edit, het klopt niet. Hehehe.
Firefox zegt hetzelfde.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn autocorrectie in Chrome zegt dat Perse goed is en Persé fout
Ooh, dan doe ik het dus toch goedquote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef Joysa het volgende:
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/perse
Dit zegt per se of persé.
Het beletselteken is één interpunctieteken en kan dus niet "verminkt" worden. Het is wel denk ik het enige interpunctieteken dat niet direct tegen het woord vaststaat maar een halve spatie (of zou het wit zijn???) ervanafstaat. Die drie punten zijn ook met halve spaties uitgelijnd.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Samzz het volgende:
Gaafquote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaaf2 Uur gespeeld (alleen geen toegift, maarja dat boeit niet zo na 2 uur
)
Nouja ik zat nog te hopen op 1 nummer, maar die kwam niet helaasquote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaafdat is wel jammer hoor geen toegift
geeneens een toegift?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaaf2 Uur gespeeld (alleen geen toegift, maarja dat boeit niet zo na 2 uur
)
Mooi. Dan zijn we het eensquote:Op donderdag 8 november 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het beletselteken is één interpunctieteken en kan dus niet "verminkt" worden. Het is wel denk ik het enige interpunctieteken dat niet direct tegen het woord vaststaat maar een halve spatie (of zou het wit zijn???) ervanafstaat. Die drie punten zijn ook met halve spaties uitgelijnd.
Ja echt hequote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geeneens een toegift?
asociale kutlui
Wel meer bands die geen toegift doen dat is niet erg maar als die band dan ook nog eens korter speelt dan aangeven is dat wel een beetje jammerquote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik zat nog te hopen op 1 nummer, maar die kwam niet helaas
Zelfs Onze Taal is het met je eens:quote:
quote:Als het beletselteken aan het eind van een zin staat, komt er niet nog een punt achter. Een vraagteken of uitroepteken blijft wel staan:
• 'In Amsterdam is van alles te doen: er zijn musea, restaurants, parken ...'
• 'Wat wil je eten: pannekoeken, spaghetti, patat ...?'
• 'Wát nou ...!'
Idd maar dat deden ze dus niet. 2 Uur is best een poos, dus ik klaag nietquote:Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel meer bands die geen toegift doen dat is niet erg maar als die band dan ook nog eens korter speelt dan aangeven is dat wel een beetje jammer
Nais.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs Onze Taal is het met je eens:
[..]
LOLquote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd maar dat deden ze dus niet. 2 Uur is best een poos, dus ik klaag niet
Brussel is wel een kutstad om in te rijden![]()
Hoewel de terugweg via de hoerenbuurt ging, want de weg stond open en ik ging maar de eerstvolgende straat in om op m'n navigatie verder te rijden. Ging ik stapvoets door die buurt, omdat iedereen de ramen in keekLeuk zo'n navigatie die aan je denkt
![]()
Wel mooie dames zeg allejezus
Mooier dan de Wallen en Schilderswijk jaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd maar dat deden ze dus niet. 2 Uur is best een poos, dus ik klaag niet
Brussel is wel een kutstad om in te rijden![]()
Hoewel de terugweg via de hoerenbuurt ging, want de weg stond open en ik ging maar de eerstvolgende straat in om op m'n navigatie verder te rijden. Ging ik stapvoets door die buurt, omdat iedereen de ramen in keekLeuk zo'n navigatie die aan je denkt
![]()
Wel mooie dames zeg allejezus
Haha nee echt niet hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOL![]()
Je typte hoer ipv huis in op Tomtom
Ik geloof er niets vanquote:
Daar ben ik nooit geweest hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooier dan de Wallen en Schilderswijk ja
Ja dat enzoquote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, omdat zij ook gewoon mensen zijn.
Mwoah ben ik niet met je eens. Wel als ze een hogere prijs willen vragenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat het nodig is voor hun beroep?
Waarom niet?quote:
Dat zei ik ook niet. Maar ik kan hoeren niet mooi vinden.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, omdat zij ook gewoon mensen zijn.
Oke, heb je een puntquote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd zien wanneer een dame van lichte zeden is hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
Dat zei ik ook niet. Maar ik kan hoeren niet mooi vinden.
Nouja ik zie niet zo vaak hoeren, en heb zo'n soort stereotype in m'n hoofd zitten van verlepte 40+'ers met ordinaire kleding, maar dat stereotype moet ik maar eens bijstellenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Langs gelopen, daar zal het ook bij blijvenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
hoeren
nog nooit geweest en ga er ook nooit heen
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Oke, heb je een punt
Er zijn altijd overal uitzonderingen voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd zien wanneer een dame van lichte zeden is hoor.
Ik dus nietquote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb op de Wallen ook mooie meiden zien staan.
Dus als je ze op straat ziet overdag kunnen het mooie dames zijn, maar als je ze later achter het raam ziet zijn ze opeens niet meer mooi?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Oke, heb je een punt
Dat komt omdat je weet dat ze hoer zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn altijd overal uitzonderingen voor.
[..]
Ik dus niet
Dat jaquote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd zien wanneer een dame van lichte zeden is hoor.
Mja ik zal er ook niet binnenstappen hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Langs gelopen, daar zal het ook bij blijven
Zou kunnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus als je ze op straat ziet overdag kunnen het mooie dames zijn, maar als je ze later achter het raam ziet zijn ze opeens niet meer mooi?
Ik denk hetquote:Op donderdag 8 november 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je weet dat ze hoer zijn.
Ben jij op de wallen geweest?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb op de Wallen ook mooie meiden zien staan.
Ikquote:Op donderdag 8 november 2012 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie is daar nooit geweest?
Ik. Heb daar niks te zoeken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deels. Ook tussen de oren ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan niks met hun uiterlijk te maken...
Dan heeft dat dus niks met hun uiterlijk te maken, maar met het beroep.quote:
Ja, zo vaak.quote:
Zal ook wel tussen de oren zittenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heeft dat dus niks met hun uiterlijk te maken, maar met het beroep.
[..]
Ja, zo vaak.
Wat moet je daar nou weer doen? Je woont niet bepaald in de buurt...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heeft dat dus niks met hun uiterlijk te maken, maar met het beroep.
[..]
Ja, zo vaak.
Gewoon, langslopen als je in A'dam bent ?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer doen? Je woont niet bepaald in de buurt...
Jij gaat nooit uit in een andere stad?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer doen? Je woont niet bepaald in de buurt...
Is dat zo makkelijk te vinden dan? ...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon, langslopen als je in A'dam bent ?
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is dat zo makkelijk te vinden dan? ...
Ik ben niet bepaald bekend daar hoor
Jawel, maar dan denk ik niet van 'Goh laat ik eens langs de rosse buurt gaan'quote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat nooit uit in een andere stad?
Gewoon aan de mensen vragen daar.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Amsterdam, maar de Wallen kan ik wel vinden denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
bij de dam naar links, kutmomenten daaar gehadquote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal me niks verbazen als het zelfs aangegeven staat op bordjesquote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon aan de mensen vragen daar.
Er zitten daar ook gewoon café's, hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, maar dan denk ik niet van 'Goh laat ik eens langs de rosse buurt gaan'
Ach ik stel m'n navigatie gewoon in op 'huis'quote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Amsterdam, maar de Wallen kan ik wel vinden denk ik.
en 400 coffeeshopsquote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zitten daar ook gewoon café's, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |