Ook goede mensen hebben geen pandapuntenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Dus ik ben een slecht mens.. En bedankt he.
Het is niet eerlijkquote:
Heb je daarom een vriend?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:38 schreef MissExpert het volgende:
pandapunten tellen toch alleen voor als je single ben?
Dit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
wtf
Mijn huisgenote had vorige week een pakketje voor mij weggestuurdkreeg dus vandaag een boze postbezorger die dat zat te vertellen
Hij moest dus 2x langs komen voor hetzelfde pakket
Wat een fucking kutwijf
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:38 schreef MissExpert het volgende:
pandapunten tellen toch alleen voor als je single ben?
Wat jij zegt klopt toch niet?quote:
En? En? En?quote:
jaaa hooorquote:Op donderdag 8 november 2012 18:39 schreef muhahaha het volgende:
Gelukkig heb ik een FOK! relatie met flipsie, geen pandapunten hier.![]()
![]()
Je faalt n beetje.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef muhahaha het volgende:
Ow laat maar, ik dacht dat ze het naar Aldo had verstuurd.
Neeeheee, ze had de postbode weggestuurdquote:Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef muhahaha het volgende:
That wouldn't make any sensequote:Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef muhahaha het volgende:
Vaag wijfquote:Op donderdag 8 november 2012 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neeeheee, ze had de postbode weggestuurd
en de discussie verliep zoals een echte discussieik begon sarcastisch, toen werd ik boos, toen werd zij boos, toen werd ik bozer, toen ging zij dreigen, toen deed ik nog sarcastischer en liep ik weg
Tjah, vage bitchesquote:
Je bent scholier/student dus 1 per week dus jij hebt ook puntenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:42 schreef Newbie114 het volgende:
Gelukkig krijg ik maar 1 pandapunt per maand, Lokje heeft soms wel pandapunten
Als je in een relatie zit bouw je geen punten op.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent scholier/student dus 1 per week dus jij hebt ook punten
daaromquote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je in een relatie zit bouw je geen punten op.
Heul welquote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Telt alleen voor studenten, of 18+quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent scholier/student dus 1 per week dus jij hebt ook punten
Nu al klaarquote:Op donderdag 8 november 2012 18:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oeeeeh zaterdag het nieuwe Rdam CS open.. Ben errug benieuwd
Kan wel, als je meer dan een maand geen seks hebt.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snel toch? Ik dacht dat t nog een jaar ging duren ofzoquote:
Dat is toch hetzelfdequote:Op donderdag 8 november 2012 18:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Telt alleen voor studenten, of 18+
Niet voor scholieren dacht ik.
Ik trek me daar dagelijks iets van aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
Mag ik even wat vragen.
Wie trekt zich daadwerkelijk wat aan van zijn pandapunten?
ikquote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
Mag ik even wat vragen.
Wie trekt zich daadwerkelijk wat aan van zijn pandapunten?
Ik ook, alhoewel het al wel aardig af lijktquote:Op donderdag 8 november 2012 18:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Snel toch? Ik dacht dat t nog een jaar ging duren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |