dat lelijke 50 kleuren gedrocht dat niet dicht wil?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat je mn mooie tas haat
bedankt ik hou wel van kinky sm
50 kleuren 50 kleuren amehoela hij is prachtigmooi werkelijkwaar en hij gaat tegewnroordig weldicht want doe ik erniet meer zoveel inquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
dat lelijke 50 kleuren gedrocht dat niet dicht wil?
xx monsterdildo
nee manquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
leugens jij komt ook naar de meet
jij bent een verzamelaar, zit altijd te veel inquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
50 kleuren 50 kleuren amehoela hij is prachtigmooi werkelijkwaar en hij gaat tegewnroordig weldicht want doe ik erniet meer zoveel in
lysfm xxx
lul nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en nee nie tgeezen furdizulke boeken bah
[..]
nee man![]()
meets
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
jij bent een verzamelaar, zit altijd te veel in
lymfeklier xxx
nou ok whateverquote:
Huh je wijkt af.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sneeuwflokje '
ik zit vandaag ziekjes thuis
[..]
nou ok whatever
sorrlyquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Huh je wijkt af.. Nu snap ik het niet meer.
.
maar naarquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sneeuwflokje '
ik zit vandaag ziekjes thuis
[..]
nou ok whatever
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omze ui's matchen wel cosmo
[..]
zou, maar school gaat voor he
Hahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
KIJK DANN
Oe mooi effectquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KIJK DANN
No, heb maandag belangrijke shit en dinsdag ook dus dat, zou soweiso niet 's avonds gaan maar alleen middag een uurtje; maar daar is dus iets van school tussen gekomenquote:
we matchen zo hard, doet pijn gewoonquote:
awwww jammerquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
No, heb maandag belangrijke shit en dinsdag ook dus dat, zou soweiso niet 's avonds gaan maar alleen middag een uurtje; maar daar is dus iets van school tussen gekomen
[..]
we matchen zo hard, doet pijn gewoon
viesquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kotsssssssssbraakhaaraidsdiarreeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |