Zo zullen de makers van UGGs ook wel gedacht hebben. Wat nou als we op pantoffels over straat konden maar zonder problemen van regen/sneeuw/viezigheid. Geniaal wel ergens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Door UGGs krijg ik altijd zin om mijn schapenpantoffels ook gewoon op straat te gaan dragen.
Inderdaad. Heerlijk warme voeten heb ik. Ik zie er alleen niet uit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo zullen de makers van UGGs ook wel gedacht hebben. Wat nou als we op pantoffels over straat konden maar zonder problemen van regen/sneeuw/viezigheid. Geniaal wel ergens.
Lastige keuze wel. Warm hebben of er uitzien. Eigenlijk niet zo heel lastig, want warm hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad. Heerlijk warme voeten heb ik. Ik zie er alleen niet uit.
Sorryquote:
omgomg mag ick dan crew worde? xddquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:58 schreef Flippiee het volgende:
citotoets gewoon hoppa iedereen onder 550 mag geen crew worden xd
ze zullen het weten bij de hoge heren van FOK!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en een extra examen afleggen even yvnonne mailen
omgomgomgomg nee xdquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
omgomg mag ick dan crew worde? xdd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |