Slijmbalquote:Op donderdag 8 november 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee okemijn gedachtengang ging even met me aan de loop, de warmte van jouw aanwezigheid zou al genoeg zijn namelijk
Neequote:
Goed plan jaquote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Eerst naar de Winterefteling en daarna een WinterBBQ. Nice.
Ow dan stop ik er wel mee voortaan hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Ligt niet aan jou, maar ik houd niet zo van geslijm en gekwijl, over het algemeen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Ligt niet aan jou, maar ik houd niet zo van geslijm en gekwijl, over het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]In dat geval..
Kijk, gewoon direct! Veel makkelijker, duidelijker en niet omslachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik had het er laatst nog met iemand over. Weet niet meer of jij dat was of Vinnie, of beidequote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan stop ik er wel mee voortaan hoor
Strak planquote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Eerst naar de Winterefteling en daarna een WinterBBQ. Nice.
Kijk. Als je graag van je geld af wilt, dan kan je het ook gewoon meteen aan mij geven.quote:
Ik denk dat hij het wasquote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog met iemand over. Weet niet meer of jij dat was of Vinnie, of beide.
Neequote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk. Als je graag van je geld af wilt, dan kan je het ook gewoon meteen aan mij geven.
Met mij jaquote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog met iemand over. Weet niet meer of jij dat was of Vinnie, of beide.
En ik bevestigde datquote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met mij jaIk zei dat ik het overdreven veel deed
Nu stukken minder, volgens mij
Kloptquote:Op donderdag 8 november 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik bevestigde dat. En inderdaad, veel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |