PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Haha ja, 77 rated en 5212quote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dan krijg je wel meteen de slechtste.
Te laat nerdquote:
Ik doe zoals alle Turken. Stelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef strakkeman het volgende:
Lindgren wat doe je ik had de Lapo
En ik maar blij zijn dat ik de Lapo had.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik doe zoals alle Turken. Stelen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
ik heb gisteren toch echt de grootste faal gemaakt, die wanyama gekocht voor 20k.
En nu word ik um dus niet meer kwijt
De blondequote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Toefjes het volgende:
Wie van die 2 OP kinderen blijkt 22 te zijn?
Waar is de fut meet!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
Vanavond trouwens de eerste officiële FUT-meet hè.Waarschijnlijk ben ik er alleen, maar toch.
Jij volgt haar al zekerquote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien, heeeeel misschien dat ik vanavond een fap-poging ga wagen dan.
Amsterdam CSquote:
Heeft ze twitter dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij volgt haar al zeker?
[..]
Amsterdam CS
Zie OP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar met fappen Toefjes![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
Dit is niet echt fapbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar met fappen ToefjesIk wil wel een gezichtje zien natuurlijk
Is te doenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:41 schreef DutchSL het volgende:
Op deze foto was ze 21:
[ afbeelding ]
Op Instagram heeft ze bijna 300 fotos.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is te doenvolg haar nu ook op twitter
Het punt over dat mens dat bij P&W steeds weer een stuitende mening verkondigd is wel goed maar natuurlijk volkomen misplaatst om daar deze situatie voor te gebruiken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef Toefjes het volgende:
facebookpagina van die Luuk Koelman:
[ afbeelding ]
Hij heeft niet echt een gelukkig subject gekozen inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het punt over dat mens dat bij P&W steeds weer een stuitende mening verkondigd is wel goed maar natuurlijk volkomen misplaatst om daar deze situatie voor te gebruiken.
Echt collectieve woede op facebook. Ben blij dat het de mensen in elk geval iets doet, om toch maar iets positiefs er uit te pikkenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het punt over dat mens dat bij P&W steeds weer een stuitende mening verkondigd is wel goed maar natuurlijk volkomen misplaatst om daar deze situatie voor te gebruiken.
Dan zijn die kleine rotkinderen ook op bedquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef laucas het volgende:
Vaarwel +50 winstreak![]()
2x op rij verloren in de eerste ronde van pace abusertjes die echt ELKE bal meekregen. Het is weer even leuk geweest.
Valt me overigens ook op dat er in de avond meer sportievere spelers zijn die niet aan tijdrekken doen en achterin rondspelen
Tsja ik heb nou niet echt de behoefte om tegen die man een verhaal te beginnen, misschien omdat ik facebook sowieso niet echt gebruik mja.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt collectieve woede op facebook. Ben blij dat het de mensen in elk geval iets doet, om toch maar iets positiefs er uit te pikken
Klopt, officiële shirt is toegevoegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Alovenac het volgende:
Wtf, mijn Botafogo kit is ineens veranderd. Allemaal reclame erop nu.
Savonds zijn er idd meer spelers die gewoon zo nu en dan chill een potje willen voetballen. Overdag zijn er meer die-hardsquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef laucas het volgende:
Vaarwel +50 winstreak![]()
2x op rij verloren in de eerste ronde van pace abusertjes die echt ELKE bal meekregen. Het is weer even leuk geweest.
Valt me overigens ook op dat er in de avond meer sportievere spelers zijn die niet aan tijdrekken doen en achterin rondspelen
Als je hem gaat fokken net als ons heb je nog een goede discussie ookquote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja ik heb nou niet echt de behoefte om tegen die man een verhaal te beginnen, misschien omdat ik facebook sowieso niet echt gebruik mja.
Hij verwijdert alle haat berichtjes. Of hij laat ze verwijderen. Lafbekquote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je hem gaat fokken net als ons heb je nog een goede discussie ook
Ik hou mijn kruit droog voor jou, Mathijs en Rijst.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je hem gaat fokken net als ons heb je nog een goede discussie ook
Dat idee had ik ook al ja. Speelde de laatste tijd ook nauwelijks overdagquote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zijn die kleine rotkinderen ook op bed
GJE heeft batta gekregen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pff Futole, je hebt een donker stadion en een donkere bal
Zag geen reet steeds
Daar lag het aan haha ? Nee merkte er zelfs niks van , maar volgende keer meer gelukquote:Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zag geen reet steeds
2-1 helaas, klutsbalquote:
Ik inv je wel, ik heb zonquote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef futole het volgende:
[..]
Daar lag het aan haha ? Nee merkte er zelfs niks van , maar volgende keer meer geluk
Clash of Clans kan ik niet meer opstarten, crashed de hele tijd bij laadscherm?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zag geen reet steeds
Wij even? Dan wel ik thuis, want schaduw en donkere ballen werkt nietquote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef futole het volgende:
[..]
Daar lag het aan haha ? Nee merkte er zelfs niks van , maar volgende keer meer geluk
ik wil revanchequote:Op donderdag 8 november 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij even? Dan wel ik thuis, want schaduw en donkere ballen werkt niet
2e wel ja, 1e was gewoon weer fifa stylequote:Op donderdag 8 november 2012 16:04 schreef futole het volgende:
[..]
Volgens mij was de 2-1 een vrij goede actie van Narsingh hoor ;p Counteraapje
Ok , ik pak je nu wel weer. @toefjes ben al weer begonnen tegen GJEquote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
2e wel ja, 1e was gewoon weer fifa style
Had ik laatst ook last van, nu doet hij het wel weer naar behorenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Clash of Clans kan ik niet meer opstarten, crashed de hele tijd bij laadscherm?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed, zit toch lekker te chillen op de bank, voeg me zo maar toe: Klaas_Toefjesquote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef futole het volgende:
[..]
Ok , ik pak je nu wel weer. @toefjes ben al weer begonnen tegen GJE
Slecht team man, ik zou het wegdoen! Omdat ik zo aardig ben neem ik hem wel van je over voor 10K, hou je er tenminste nog wat aan overquote:
jij krijgt 10k als je uitlogt en niet meer inlogtquote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Slecht team man, ik zou het wegdoen! Omdat ik zo aardig ben neem ik hem wel van je over voor 10K, hou je er tenminste nog wat aan over
Als jij dat team slecht vindt ben ik benieuwd naar jou teams!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Slecht team man, ik zou het wegdoen! Omdat ik zo aardig ben neem ik hem wel van je over voor 10K, hou je er tenminste nog wat aan over
Ben je ook benieuwd naar mijn kekke teams?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als jij dat team slecht vindt ben ik benieuwd naar jou teams!
Schiet niet echt op he vriendquote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef DuTank het volgende:
Misschien kan ik er meer uit halen, maar ik heb een partij Narsingh's er op staan, die tot nu toe een 100% hebben op Buy now 800. Heb ze zelf allemaal voor 600 verkocht, dus verlies leiden zal ik nooit
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef Revontulet het volgende:
[..]
enquote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij krijgt 10k als je uitlogt en niet meer inlogt
Moet wel goed spelenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leuk team, goede spelersGonzalez en Garay ook mee gespeeld, liep prima
Kek!? Laat die teams maar zien!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben je ook benieuwd naar mijn kekke teams?
Jij snapt het ook niet want ik was serieus.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef Revontulet het volgende:
Leuk als mensen het fenomeen sarcasme niet snappen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kek!? Laat die teams maar zien!
Je grap was gewoon niet leuk...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef Revontulet het volgende:
Of mensen willen jou niet snappen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef Revontulet het volgende:
Klopt, maar ja, ik weet gewoon niet waar ik op moet zoeken... En daarnaast heb ik niet de coins om flink te investeren. Dus dan maar laag beginnenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schiet niet echt op he vriend![]()
Misschien ook kijken naar de formaties, sommige zijn meer waard.
Hoe lang duurde dat?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had ik laatst ook last van, nu doet hij het wel weer naar behoren
433, 4321 zijn het meest waard denk ikquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klopt, maar ja, ik weet gewoon niet waar ik op moet zoeken... En daarnaast heb ik niet de coins om flink te investeren. Dus dan maar laag beginnen
En ja, vooral 433, 343 gaat er makkelijk uit. Maar voorlopig met 0 moeite 2k winst![]()
Staan ook gelijk 2 opmerkingen van mensen die dat net een stapje te ver vinden gaan. De reacties dat hij aan de hoogste boom opgehangen moet worden blijft ongemoeid daarintegenquote:
nja ach, ik bouw het zo gewoon rustig opquote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
433, 4321 zijn het meest waard denk ikDie kan je best wat hoger dan 800c op de markt zetten
Op Twitter ook al een paar mooie gezien, vierendelen, laten uitdrogen in de woestijn, ophangen, etcquote:Op donderdag 8 november 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Staan ook gelijk 2 opmerkingen van mensen die dat net een stapje te ver vinden gaan. De reacties dat hij aan de hoogste boom opgehangen moet worden blijft ongemoeid daarintegen
Dan is de hele strekking van de column wegquote:Op donderdag 8 november 2012 16:14 schreef Revontulet het volgende:
die wordt lekker afgebrand...ook wel terecht, als je zo'n stuk wil schrijven doe het dan stoer onder je eigen naam
Paar dagen, maar meestal kwam ik na een paar keer proberen wel weer op de server.quote:
Dat is inderdaad ook zo, maar dan zou je je ook moeten afvragen: Als ik dit onder mijn eigen naam doe, is de strekking van de column weg, maar onder iemands anders naam is het laf en onnodig, zal ik dit wel doen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan is de hele strekking van de column weg
Ik ben benieuwd of hij dit nu heeft voorzienquote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op Twitter ook al een paar mooie gezien, vierendelen, laten uitdrogen in de woestijn, ophangen, etc
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kek!? Laat die teams maar zien!
SPOILER: Goffedomme mooie teams goffedommeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./OP waardigRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dat 3e teamquote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een team in aanbouw
[ afbeelding ]
/OP waardig
Spoilertje aubquote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een team in aanbouw
[ afbeelding ]
/OP waardig