PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Haha ja, 77 rated en 5212quote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dan krijg je wel meteen de slechtste.
Te laat nerdquote:
Ik doe zoals alle Turken. Stelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef strakkeman het volgende:
Lindgren wat doe je ik had de Lapo
En ik maar blij zijn dat ik de Lapo had.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik doe zoals alle Turken. Stelen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
ik heb gisteren toch echt de grootste faal gemaakt, die wanyama gekocht voor 20k.
En nu word ik um dus niet meer kwijt
De blondequote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Toefjes het volgende:
Wie van die 2 OP kinderen blijkt 22 te zijn?
Waar is de fut meet!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
Vanavond trouwens de eerste officiële FUT-meet hè.Waarschijnlijk ben ik er alleen, maar toch.
Jij volgt haar al zekerquote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien, heeeeel misschien dat ik vanavond een fap-poging ga wagen dan.
Amsterdam CSquote:
Heeft ze twitter dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij volgt haar al zeker?
[..]
Amsterdam CS
Zie OP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar met fappen Toefjes![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
Dit is niet echt fapbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar met fappen ToefjesIk wil wel een gezichtje zien natuurlijk
Is te doenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:41 schreef DutchSL het volgende:
Op deze foto was ze 21:
[ afbeelding ]
Op Instagram heeft ze bijna 300 fotos.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is te doenvolg haar nu ook op twitter
Het punt over dat mens dat bij P&W steeds weer een stuitende mening verkondigd is wel goed maar natuurlijk volkomen misplaatst om daar deze situatie voor te gebruiken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef Toefjes het volgende:
facebookpagina van die Luuk Koelman:
[ afbeelding ]
Hij heeft niet echt een gelukkig subject gekozen inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het punt over dat mens dat bij P&W steeds weer een stuitende mening verkondigd is wel goed maar natuurlijk volkomen misplaatst om daar deze situatie voor te gebruiken.
Echt collectieve woede op facebook. Ben blij dat het de mensen in elk geval iets doet, om toch maar iets positiefs er uit te pikkenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het punt over dat mens dat bij P&W steeds weer een stuitende mening verkondigd is wel goed maar natuurlijk volkomen misplaatst om daar deze situatie voor te gebruiken.
Dan zijn die kleine rotkinderen ook op bedquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef laucas het volgende:
Vaarwel +50 winstreak![]()
2x op rij verloren in de eerste ronde van pace abusertjes die echt ELKE bal meekregen. Het is weer even leuk geweest.
Valt me overigens ook op dat er in de avond meer sportievere spelers zijn die niet aan tijdrekken doen en achterin rondspelen
Tsja ik heb nou niet echt de behoefte om tegen die man een verhaal te beginnen, misschien omdat ik facebook sowieso niet echt gebruik mja.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt collectieve woede op facebook. Ben blij dat het de mensen in elk geval iets doet, om toch maar iets positiefs er uit te pikken
Klopt, officiële shirt is toegevoegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Alovenac het volgende:
Wtf, mijn Botafogo kit is ineens veranderd. Allemaal reclame erop nu.
Savonds zijn er idd meer spelers die gewoon zo nu en dan chill een potje willen voetballen. Overdag zijn er meer die-hardsquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef laucas het volgende:
Vaarwel +50 winstreak![]()
2x op rij verloren in de eerste ronde van pace abusertjes die echt ELKE bal meekregen. Het is weer even leuk geweest.
Valt me overigens ook op dat er in de avond meer sportievere spelers zijn die niet aan tijdrekken doen en achterin rondspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |