SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
From now on, I will not click the video's anymore. You are on you're own.quote:
yourquote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
From now on, I will not click the video's anymore. You are on you're own.
Ai dat is altijd balenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kusje vanuit de trein.
Vertragingen
Het is videos ipv video's.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
From now on, I will not click the video's anymore. You are on you're own.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
This one is deticated to all the ravers in the nation.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
This one is deticated to all the ravers in the nation.
Zo praatte we vroegah op msn jeweetzquote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef LompeHork het volgende:
En ook dat kan ik gewoon lezenkansloos wel.
Sowieso, en tijdens het gamenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo praatte we vroegah op msn jeweetz
Jep, gaan ze in skype inbouwen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is een heule tijd hip geweest, net als ICQ. Maar MSN Messenger gaan ze opdoeken geloof ik
Waarom kijk ik hier helemaal niet van op? Af en toe nog wel eens met een paar gasten die in Volendam uitstapte in het OV gezeten, gewoon lijntjes doen daar.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef Ro-ald het volgende:
Gekke Volendam: http://www.nu.nl/binnenla(...)-xtc-dan-londen.html
Ik had niet echt verwacht Volendamquote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom kijk ik hier helemaal niet van op? Af en toe nog wel eens met een paar gasten die in Volendam uitstapte in het OV gezeten, gewoon lijntjes doen daar.
Serieuze shit, geen poedersuiker.
Cokecity is dat man, ze doen allemaal braaf maar ondertussenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had niet echt verwacht Volendam
Nee ik kan nu niet ergens anders studeren.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rot dan lekker op als het je niet bevalt![]()
Nederland is heel relaxt hoor.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Cokecity is dat man, ze doen allemaal braaf maar ondertussen
Zal je verbazen maar daar doen ze minder coke, daar zitten ze gewoon alleen maar aan het bier aan een gereserveerde tafel, buitenstaanders niet welkom (true storyquote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Daarom vinden ze de kermis daar zo leuk.
Ga dan terug naar Duitsland!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga dan terug naar Duitsland!Omg, want ik woon zó dichtbij Duitsland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat snap ik met zulke ouders.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee ik kan nu niet ergens anders studeren.
Zo beschermendquote:Op donderdag 8 november 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dat snap ik met zulke ouders.
Je moet juist een paar keer op je bek zijn gevallen, heb je soms meer aan en kan je er beter jezelf tegen beschermen in de toekomst.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo beschermend.
Ergens ook wel goed maar toch.
Tja vaak gaan die kinderen dan juist heeeel gek doen als ze zo lang tegen gehouden zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je moet juist een paar keer op je bek zijn gevallen, heb je soms meer aan en kan je er beter jezelf tegen beschermen in de toekomst.
Dit, word je hard van.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je moet juist een paar keer op je bek zijn gevallen, heb je soms meer aan en kan je er beter jezelf tegen beschermen in de toekomst.
Maar wat vind jij 'op je bek gaan' ?:P wat zijn jouw momenten?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja inderdaad raar dorp,ben daar een keer geweest met een uitwedstrijd van Almere.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal je verbazen maar daar doen ze minder coke, daar zitten ze gewoon alleen maar aan het bier aan een gereserveerde tafel, buitenstaanders niet welkom (true story)
Mogge Trollie.quote:
Ah, laat me raden: je werd raar aangekeken en men deed niet vriendelijk? Dat is vrij normaal daarquote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad raar dorp,ben daar een keer geweest met een uitwedstrijd van Almere.
Ja maar ze keken sowieso wel raar,omdat wij een cafe hadden overgenomen om daar te zitten voor de wedstrijdquote:Op donderdag 8 november 2012 16:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mogge Trollie.
[..]
Ah, laat me raden: je werd raar aangekeken en men deed niet vriendelijk? Dat is vrij normaal daarbuiten Volendam trouwens niets mis met die mensen, heel raar.
Bad brake ups. goed bezopen (met alle gevolgen van dien). Dat soort dingen. Oja een klein auto ongeluk, dan rij je erna ook weer een stuk normaler.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wat vind jij 'op je bek gaan' ?:P wat zijn jouw momenten?
Het is allang middag.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mogge Trollie.
[..]
Ah, laat me raden: je werd raar aangekeken en men deed niet vriendelijk? Dat is vrij normaal daarbuiten Volendam trouwens niets mis met die mensen, heel raar.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar ze keken sowieso wel raar,omdat wij een cafe hadden overgenomen om daar te zitten voor de wedstrijd
Dat klopt, maar ik heb besloten dat ik het concept "tijd" niet meer belangrijk vindquote:
Kut weerquote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef FL_Freak het volgende:
Anyway laten we over het weer praten.
Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef FL_Freak het volgende:
Anyway laten we over het weer praten.
Gewoon opeten ja toch.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verkeerde deel er af gesneden, toch in de frituurpan gegooid #YOLO.
Mijn moeder is fucking liefquote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn moeder schreeuwt: doe mee met the voice of so you think you can dance, ik word gek van jou.
Moeders, altijd lief. Vooral de mijne is nooit chagrijnig hoor
Mijn moeder moet vandaag met me mee op oudergesprek.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn moeder schreeuwt: doe mee met the voice of so you think you can dance, ik word gek van jou.
Moeders, altijd lief. Vooral de mijne is nooit chagrijnig hoor
Moeten ze wel allemaal een zonnebril opzetten.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga shinen op het oudergesprekal mijn toetsen gingen goed.
Duhhh. Zonder worden ze blind.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moeten ze wel allemaal een zonnebril opzetten.
Haha, hoeveel onvoldoendes heb je?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn moeder moet vandaag met me mee op oudergesprek.
R.I.P. ik.
Nerd.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga shinen op het oudergesprekal mijn toetsen gingen goed.
Want je shined to hardddd gvdquote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Duhhh. Zonder worden ze blind.
Veel volgens mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, hoeveel onvoldoendes heb je?
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle CKV lessen geskipt tot nu toe![]()
Mijn mentor geeft CKVquote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
CKV is echt saai, heb ik morgen heb 7e uur.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is kut danquote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn mentor geeft CKV. Elke les niks doen, en hoor je voor de toetsweek 'volgende week inleveren met 20 opdrachten en 2 kunstvoorstellingen!!! einz einz'
Stoerquote:Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is kut dan
Ik laat mijn vriendin een briefje schrijven, en dan kan ik lekker naar huis.
Maar 2x naar CKV geweest tot nu toe
Valt cultuurgeschiedenis daar tegenwoordig ook niet onder?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
CKV is echt saai, heb ik morgen heb 7e uur.
Maar de lerares mag me erg dus ik hoef bijna niets te doen.
Nee, we knutselen, tekenen en kijken filmpjes waar we iets van moeten ''leren''.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt cultuurgeschiedenis daar tegenwoordig ook niet onder?
Serieus?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, we knutselen, tekenen en kijken filmpjes waar we iets van moeten ''leren''.
Dat is echt een onzin vak inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef Snowbells het volgende:
Wij kijken nu Dead Poets Society bij CKV, geen idee waarom. We doen nooit wat in die lessen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef FL_Freak het volgende:
Bij de middelbare school vroeger kwam ik er vanaf met een vijf voor frans een acht voor Engels en de rest zesjes.
Zeker een goede buur gehad bij proefwerken?quote:
Die film is mooi, die heb ik bij de keuzevak dromen durven doen moeten kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef Snowbells het volgende:
Wij kijken nu Dead Poets Society bij CKV, geen idee waarom. We doen nooit wat in die lessen.
We kijken nu filmpjes over hoe je met graffiti spuitbussen moet omgaan terwijl het illegaal is om op muren te spuiten.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus?ik had me er echt iets anders bij voorgesteld qua lesstof. Zo klinkt het meer als een beetje aanklooien en kijken waar het schip strand.
Ik vind hem een beetje meh. Dr Wilson van House speelt er inquote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die film is mooi, die heb ik bij de keuzevak dromen durven doen moeten kijken.
Nuttig!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
We kijken nu filmpjes over hoe je met graffiti spuitbussen moet omgaan terwijl het illegaal is om op muren te spuiten.___!
Je hebt ook legale muren om op te mogen spuiten hier in ieder geval wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
We kijken nu filmpjes over hoe je met graffiti spuitbussen moet omgaan terwijl het illegaal is om op muren te spuiten.___!
Maar de meeste graffiti die je ziet is toch allemaal illegaal op muren gespoten.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je hebt ook legale muren om op te mogen spoten hier in ieder geval wel.
School.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nuttig!_!
Trouwens wel een "kunstvorm" en het wordt ook wel gedaan op plekken waar het wel mag, maar dan nog, hoe is dat een toegevoegde waarde?
Ik ben al de hele dag alleen hier op stage en er staat nog 1,5 krat Hertog Jan van die vergadering van vorige week, het was zo verleidelijk dat ik het niet kon latenquote:
Dank broeder.quote:
En dan komt je baas opeens en dan wordt je ontslagen van je stagequote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag alleen hier op stage en er staat nog 1,5 krat Hertog Jan van die vergadering van vorige week, het was zo verleidelijk dat ik het niet kon laten
[..]
Dank broeder.
CKV en Frans dan wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
School op zich niet, enkel dat vak. School is echt het laatste wat je moet verneuken.
Frans vond ik echt een kutvak, die hele taal is verneukt, om over de mensen nog maar te zwijgenquote:
Die komt morgen pas weer.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan komt je baas opeens en dan wordt je ontslagen van je stage
Hoelang moet je nog?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die komt morgen pas weer.
Ik heb helemaal nietsquote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb geen frans, duits, wiskunde, scheikunde, economie of natuurkunde.
Jij hebt dus geen kutvakken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb geen frans, duits, wiskunde, scheikunde, economie of natuurkunde.
Hoezo heb je het nooit hoeven te leren?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Ro-ald het volgende:
De taal FransGelukkig nooit hoeven te leren
Zij weigeren toch om Engels te spreken.
Omdat ik dat niet kreeg op school.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoezo heb je het nooit hoeven te leren?
Deed je kader ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet kreeg op school.
Geen twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oud is relatief, geestelijk ben ik nog een kleuter.
Ik ben ook niet oud maar ben gewoon al klaar met schoolquote:
Hahaquote:Op donderdag 8 november 2012 16:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben ook niet oud maar ben gewoon al klaar met schoolvoor sommige takken in de maatschappij is doorleren gewoon tijdsverspilling xD
(oke doe dan wel een thuisstudie maarja)
Goed punt, ik ga er ook vandoor, wordt wel eens tijdquote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
Naar een maat toe, eten voetbal bier etc laterzz
PSV zeker.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
Veel plezier!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt, ik ga er ook vandoor, wordt wel eens tijd
Jij ook veel plezier gozer.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je kunstopleiding ging doen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga mbo 4 pedagogisch medewerkster worden voor de kinderopvang (kinderen tot 12 jaar oud).
waareum moet ik in de OP. en praatjes omdat je grote mond hebquote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij hoort in de OP.
En hzo praatjes?
Kan dus niet meer.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je kunstopleiding ging doen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
Have funquote:Op donderdag 8 november 2012 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stage vond ik altijd kut,dus ik was altijd weer blij als stage afgelopen was.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan mag ik weer 5 dagen per week naar school gaan
Grote mond heb?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
waareum moet ik in de OP. en praatjes omdat je grote mond heb
Mijn stage: In de avond beveiliging op een school met een andere gozer (dus 2 man totaal) omdat ze de andere stagiaires niet vertrouwde... kortom laptop mee en films kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Stage vond ik altijd kut,dus ik was altijd weer blij als stage afgelopen was.
Maar omdat jij er steeds minder bent kan die jou plekje dan nemenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Grote mond heb?
Goed Nederlands, knul.
& jij moet in de OP omdat jij hier vaak bent.
Ligt er natuurlijk aan wat voor een opleiding je doet inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn stage: In de avond beveiliging op een school met een andere gozer (dus 2 man totaal) omdat ze de andere stagiaires niet vertrouwde... kortom laptop mee en films kijken![]()
Oke en dan af en toe even een controle ronde buiten... maar wij gingen dan achter konijnen aanrennen haha XD
Heb best wel een chille stagequote:Op donderdag 8 november 2012 16:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Stage vond ik altijd kut,dus ik was altijd weer blij als stage afgelopen was.
Dat is wel chill danquote:Op donderdag 8 november 2012 16:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb best wel een chille stage
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar omdat jij er steeds minder bent kan die jou plekje dan nemen?
Dan wordt je 21?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over precies een maand ben ik jarig
Ik niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over precies een maand ben ik jarig
Nog 5 en een halve maand.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee jij bent nog lang niet jarig!![]()
![]()
hebt, stomme grammar naziquote:Op donderdag 8 november 2012 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Grote mond heb?
Goed Nederlands, knul.
& jij moet in de OP omdat jij hier vaak bent.
Iedere sukkel zag dat.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hebt, stomme grammar nazi
en jij was de enige pannenkoek die er wat van moest zeggenquote:
ga weg je bent geen puber meerquote:
Ik doe wel als een puber.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga weg je bent geen puber meer
Nee, ik heb vandaag oudergesprek.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en jij was de enige pannenkoek die er wat van moest zeggen
anyway alles goed met jou vandaag ?
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan ga ik alle roddels onthouden en hier verspreiden.
das kut, moest vandaag paspoort aanvragen omdat ik in december naar curacao gaquote:Op donderdag 8 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag oudergesprek.
met jou?
Doe net alsof je een Belgisch accent hebt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef Ro-ald het volgende:
En ik ga me gedragen net zoals SV & P_z
Curaçaoquote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
das kut, moest vandaag paspoort aanvragen omdat ik in december naar curacao ga
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef Ro-ald het volgende:
Nee ze gaan naar de winterefteling ofzo
gaatie weer hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef Ro-ald het volgende:
Nee ze gaan naar de winterefteling ofzo
check de spoilerquote:Op donderdag 8 november 2012 16:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
gaatie weer hoorJe vergeet nog altijd een punt en een hoofdletter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee door je gedragquote:
Allez zegquote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe net alsof je een Belgisch accent hebt.
fokfeestje? maak je nou een grapjequote:
oud, gaat richting de 40quote:
Ja.quote:
Nee, het lijkt alleen maar zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
fokfeestje? maak je nou een grapje
meneer aard appel leuk liedjequote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef Beach het volgende:
haha brank moerdijk 450 euro oeh piranja kale kano
Jij helpt alvast niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
meneer aard appel leuk liedje![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ugh, honger.
[..]
Jij helpt alvast niet.
wat bedoel je precies met een fokfeestje?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, het lijkt alleen maar zo.
ben ik volledig met je eensquote:
?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
Spaghettivreter, AppleCake, pannenkoekeneter en de enige zonder een vorm van voedsel in zijn naam post een hamburger. Ik haat jullie.
Wie ben jij nu weerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
Spaghettivreter, AppleCake, pannenkoekeneter en de enige zonder een vorm van voedsel in zijn naam post een hamburger. Ik haat jullie.
Ik kan hem niet veranderen schat.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
Rare zinsbouw, derhalve onduidelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:12 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Van degenen die ik zag posten.
Een meet met al zijn FOK!vrienden.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met een fokfeestje?
en ben je een autist? want je neemt alles veel te letterlijk
Ik geef de honger de schuld.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Rare zinsbouw, derhalve onduidelijk.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
ik heb geen fok vrienden XDquote:Op donderdag 8 november 2012 17:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Een meet met al zijn FOK!vrienden.![]()
#foreveralone
En nee ik ben geen autist.
jmr jmr dan zal ik ook niet om pics vragequote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik zit niet op het vmbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |