Het was alleen niet TT waardigquote:Op donderdag 8 november 2012 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Cue_ ziet het.
Dat jullie het allemaal even weten.
Sowieso PA.. 1 in de bios gezien.. kutfilm. Begon ie eindelijk beetje spannend te worden. Was ie 5 minuten later afgelopenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Dinsdag naar Paranormal Activity geweest met een zaal vol wijven
Ik vind ze wel vermakelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso PA.. 1 in de bios gezien.. kutfilm. Begon ie eindelijk beetje spannend te worden. Was ie 5 minuten later afgelopen
Deel twee op tv gekeken. Precies hetzelfde
deel drie en vierz ullen niet veel beter zijn.
Ik ook. En ik vind de vervolgen leuk inhaken op de eerdere. Als een soort ui of matruschka pop. Dat je er in deel 2 achterkomt waraom het gezin in deel 1 er last van heeft. En in deel 3 weer waarom deel 1 en 2. En nu in deel 4... geen idee, nog niet gezien.quote:
op 2 avonden pizza moet kunnen toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef Tegan het volgende:
Stomme date. Gaat hij vanavond pizza eten terwijl ik morgen voor ons twee home-made pizza wilde maken. Maw, wat zal ik morgen koken? Ik heb pizzaingredienten in huis dus
.
Shit, te laatquote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/
Wat een wijf
Pizza natuurlijk. Schijt aan hem!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef Tegan het volgende:
Stomme date. Gaat hij vanavond pizza eten terwijl ik morgen voor ons twee home-made pizza wilde maken. Maw, wat zal ik morgen koken? Ik heb pizzaingredienten in huis dus
.
T.'s home made is natuurlijk sowieso veel beter dan die e-coli-plakaten van de shoarmaboer of die kleffe diepvriesplakken uit de super. Dus dan is ie helemaal betoverd door haar kookkunsten!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pizza natuurlijk. Schijt aan hem!
Ook dat! Als 'ie dan nog geen mini's wil, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
T.'s home made is natuurlijk sowieso veel beter dan die e-coli-plakaten van de shoarmaboer of die kleffe diepvriesplakken uit de super. Dus dan is ie helemaal betoverd door haar kookkunsten!
Voor mini's gebruikt T., ehm, "andere kunsten".quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat! Als 'ie dan nog geen mini's wil, dan weet ik het ook niet meer.
De ideale vrouw is een dame op straat, een prinses in de keuken en een slet in bed.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor mini's gebruikt T., ehm, "andere kunsten".
Dan klopt het dus wat ze zeggen: de ideale vrouw bestaat niet!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ideale vrouw is een dame op straat, een prinses in de keuken en een slet in bed.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ideale vrouw is een dame op straat, een prinses in de keuken en een slet in bed.
Ja, dat zou hij denk ik niet erg vinden. Ik welquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pizza natuurlijk. Schijt aan hem!
Hij wil al mini'squote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat! Als 'ie dan nog geen mini's wil, dan weet ik het ook niet meer.
Welk een luxeprobleem.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat zou hij denk ik niet erg vinden. Ik wel. Heb er nu al hoofdpijn van
.
Jij laat toch alleen maar thuis boeren en scheten, niet op straat?quote:
Op straat verwaaien ze wel lekker snel.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij laat toch alleen maar thuis boeren en scheten, niet op straat?
't Blijft niet heel dameswaardig.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op straat verwaaien ze wel lekker snel.
Plus geen kaasquote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
T.'s home made is natuurlijk sowieso veel beter dan die e-coli-plakaten van de shoarmaboer of die kleffe diepvriesplakken uit de super. Dus dan is ie helemaal betoverd door haar kookkunsten!
quote:
Mensen die twee weken terug al kerstinkopen gingen doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 07:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb de eerste kerstboom alweer gesignaleerd...
Nogal ja!quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben al naar een kerstmarkt geweest
Te erruuuuuug!
Ik mag het hopen voor jequote:Op vrijdag 9 november 2012 08:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben pro-Sint hoor!
Geen boom voor 6 dec!
Oh vandaar dat bericht over dat afgefikte huis in Utrecht. Goed gedaan Q!quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb de eerste kerstboom alweer gesignaleerd...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Obama heeft de presidentsverkiezing gewonnen. Romney. #ekdommetje
Erop kotsenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, wij zijn idd om te kotsen. Maar wat doe je eraan?!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef Tegan het volgende:
j zijn idd om te kotsen. Maar wat doe je eraan?!
Neequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Is date inmiddels niet gewoon 'vriend' of 'relatie' te noemen?
Brrrrr eng! Labeltjes! En date is geen labelquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Is date inmiddels niet gewoon 'vriend' of 'relatie' te noemen?
Ik heb laatst tegen hem gezegd dat ik het helemaal niet leuk vind dat we een 'relatie' hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brrrrr eng! Labeltjes! En date is geen label
Om vervolgens zijn pik in je mond te nemen zodat hij zich daarop zou concentreren?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb laatst tegen hem gezegd dat ik het helemaal niet leuk vind dat we een 'relatie' hebben.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb laatst tegen hem gezegd dat ik het helemaal niet leuk vind dat we een 'relatie' hebben.
Nou na 4x vind ik hem al wat verminderenquote:
Twee hele dagen alleen, wat een ellende!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Maar, date weer zienna twee dagen alleen
.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om vervolgens zijn pik in je mond te nemen zodat hij zich daarop zou concentreren?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Twee hele dagen alleen, wat een ellende!
Ik zou met hem trouwen, zo eentje vind je nooit weer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig vatte hij het beter op. Date.
Ben ik ook van plan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou met hem trouwen, zo eentje vind je nooit weer.
is Godt zwanger?!quote:
trouwen, nog steeds de ultieme comitment, kan wel maar hem je vriend noemen niet?quote:
Gaat druk worden met al die trouwerijen hierquote:
Gezien de scheidingscijfers vind ik dat nogal een boude uitspraak.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
trouwen, nog steeds de ultieme comitment, kan wel maar hem je vriend noemen niet?
gaan er nog meer trouwen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Gaat druk worden met al die trouwerijen hier.
Trouwen is meer een ding dat voor altijd 'ooit' gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
trouwen, nog steeds de ultieme comitment, kan wel maar hem je vriend noemen niet?
je snapt mijn punt primaquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezien de scheidingscijfers vind ik dat nogal een boude uitspraak.
Trouwen is al heel lang niet meer de "till death do us part" inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
For real trouwen. Huuuuuu.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Trouwen is meer een ding dat voor altijd 'ooit' gaat gebeuren.
maar het is nog steeds een verdieping van ie relatiequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwen is al heel lang niet meer de "till death do us part" inderdaad.
Kans van 1 op 3 toch? Je winkansen zijn gelukkig nog steeds hogerquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daat zijn de meningen over verdeeld, of trouwen een verdieping is, of slechts iets belastingtechnisch.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is nog steeds een verdieping van ie relatie
en iemand je man noemen is intenser dan iemand je vriendje noemen
Ik ben getrouwd, maar eigenlijk vind ik het onzinquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is nog steeds een verdieping van ie relatie
en iemand je man noemen is intenser dan iemand je vriendje noemen
Dat is de kerk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
Nou de gemiddelde mens neemt 'man' nog steeds serieuzer dan 'vriend'
Ik mocht vorig jaar op een begrafenis niet naast mijn lief (en vooraan) zitten omdat we niet getrouwt waren
Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik mocht vorig jaar op een begrafenis niet naast mijn lief (en vooraan) zitten omdat we niet getrouwt waren
Kut ja.. je hebt gelijk.. maar gelukkig:quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:40 schreef Tegan het volgende:
Trouwen is meer een ding dat voor altijd 'ooit' gaat gebeuren.
Ooit kan ook gewoon over 30 min zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kut ja.. je hebt gelijk.. maar gelukkig:
[..]
Da's wel ernstig sneuquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
nee het was niet vanuit de kerk maar vanuit de schoonzussen van de overleden vrouwquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de kerk.
Dan gaan we t niet meer hebben over serieus nemen
Ja zoiets. Maar goed, wat zijn de percentages bij gewoon samenwonen? Misschien ligt dat wel hoger en verklein je je kansen zodra je gaat trouwenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kans van 1 op 3 toch? Je winkansen zijn gelukkig nog steeds hoger
Altijd over 30 minuten.. men een leven vol met die kriebels van 'Weet ik zeker dat ik wil trouwen'quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Ooit kan ook gewoon over 30 min zijn.
kan he, hoeft ook weer nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd over 30 minuten.. men een leven vol met die kriebels van 'Weet ik zeker dat ik wil trouwen'
Als mijn vriendin niet naast mij mag zitten, ga ik bij haar zitten. En diegene die het verboden had, had wel een familietechnisch probleem gehad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
Meteen een nieuwe begrafenis om te plannenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mijn vriendin niet naast mij mag zitten, ga ik bij haar zitten. En diegene die het verboden had, had wel een familietechnisch probleem gehad.
Ik zit nog steeds te wachten tot je eens aanbeltquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:50 schreef HeatWave het volgende:
kan he, hoeft ook weer niet.
Oh well, whatever...
Neuken?.
Ah, dan hebben we wel het kleine, ietwat blokkerende, licht storende in de plannen, probleempje dat...quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten tot je eens aanbelt
Zoveel huizen staan er nu ook weer niet in Enschedequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef HeatWave het volgende:
ah, dan hebben we wel het kleine, ietwat blokkerende, licht storende in de plannen, probleempje dat...
...ik geen flauw idee heb waar je woont.
ik ben ook gewoon gaan zitten, zonder heisa te maken verderquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mijn vriendin niet naast mij mag zitten, ga ik bij haar zitten. En diegene die het verboden had, had wel een familietechnisch probleem gehad.
Nogalquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou zeggen was ik weer de arrogante Amsterdammerquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel huizen staan er nu ook weer niet in Enschede
Die moeten hun hoofd eens uit 1950 halen dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook gewoon gaan zitten, zonder heisa te maken verder
ik wou mijn lief er ook jiet mee belasten natuurlijk die was al verdrietig genoeg
maar dat was het punt niet, het gaat me er om dat er nog veel mensen zijn die je relatie pas serieus nemen als je getrouwt bent
Ik vraag me af of dat "nog veel mensen" is of "een paar mensen".quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook gewoon gaan zitten, zonder heisa te maken verder
ik wou mijn lief er ook jiet mee belasten natuurlijk die was al verdrietig genoeg
maar dat was het punt niet, het gaat me er om dat er nog veel mensen zijn die je relatie pas serieus nemen als je getrouwt bent
Maar ik zal het goed met je maken. Als je Enschede bent zal ik je vertellen waar m'n huis woontquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Als ik zoiets zou zeggen was ik weer de arrogante Amsterdammer.
Ik bedenk met net, mijn vriendin mocht niet bij de rouwadvertentie van mijn omaquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NogalIk vind het een extreem ouderwetse gedachte. Als t nou pas net 2 weken een scharrel was zou ik me er nog IETS bij voor kunnen stellen. Maar gewoon een volle relatie is voor mij net zoveel waard als man/vrouw.
Negers onderling mogen wel nigger zeggen. Tsja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou zeggen was ik weer de arrogante Amsterdammer.
Hm. Als het dusdanige relatie is dat de partner meegaat, dan mogen ze altijd bij elkaar zitten vind ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NogalIk vind het een extreem ouderwetse gedachte. Als t nou pas net 2 weken een scharrel was zou ik me er nog IETS bij voor kunnen stellen. Maar gewoon een volle relatie is voor mij net zoveel waard als man/vrouw.
Ja ik ga er ook even vanuit dat je de one night stand van gisternacht niet meeneemt inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm. Als het dusdanige relatie is dat de partner meegaat, dan mogen ze altijd bij elkaar zitten vind ik.
80% van de mensen boven de 45 uit de provincie of zo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat "nog veel mensen" is of "een paar mensen".
Hoe kom je aan die getallen? Of is dat wat jij denkt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
80% van de mensen boven de 45 uit de provincie of zo?
Ik zeg ook niet dat die mensen er niet zijn. Zeker in kerkelijke dorpjes. Maar ik geloof niet dat dat de meerderheid is. Dat is een denken/geloven, want ikw eet t niet zeker. Daarom verkondig ik t ook niet als een feit.quote:In mijn dorp zijn die mensen er echt nog
en in het dorp van mijn lief moet je hard zoeken om iemand te vinden die het niet zo ziet... zelfs onder jonge mensen
degene die daar zijn blijven wonen trouwen meestal ook voor hun 27ste of zo
plus koophuis en kind
waarna de vrouw thuis blijft
dat was een gokje jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die getallen? Of is dat wat jij denkt?
ik heb ook geen cijfers om mijn mening te ondersteunen maar ik denk dat er in totaal gewoon meer mensen in de provincie wonen en meer mensen oud zijn dan jongquote:[..]
Ik zeg ook niet dat die mensen er niet zijn. Zeker in kerkelijke dorpjes. Maar ik geloof niet dat dat de meerderheid is. Dat is een denken/geloven, want ikw eet t niet zeker. Daarom verkondig ik t ook niet als een feit.
jonge mensen, uit een stad, die wel eens in aanraking komen met andere denkbeeldenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor nl om mij heen hele andere geluiden.
Collega van me, 2 kindjes, al zeker 15 jaar een relatie. Niet getrouwd. "Nergens voor nodig".
Buurvrouw, 10 jaar een relatie. "Trouwen? Neuh. Weet zo ook wel dat we van elkaar houden".
Onderbuurvrouw. Ook lange relatie, ook kindje. Niet getrouwd. "Onzin".
Vandaar dat ik denk dat het idee "huwelijk" echt niet voor iedereen een verdieping van de relatie beteent.
Mijn collega woont in Sevenum.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jonge mensen, uit een stad, die wel eens in aanraking komen met andere denkbeelden
in het dorp van mijn vriend wonen 5 allochtonen
1 is geadopteerd
en de andere 4 zijn 1 gezin en echt een attractie
en dat is echt geen klein christelijk dorpje
het is een dorp tegen een grote stad aan met meer dan 20.000 inwoners
maar wel heel 'boers' allemaal
Dealquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik zal het goed met je maken. Als je Enschede bent zal ik je vertellen waar m'n huis woont
maar daar werkt ie nietquote:
Als je in Amsterdam bent weet je me te vindenquote:
In 1 van de vele kroegen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Als je in Amsterdam bent weet je me te vinden.
quote:
Maar die ken/weet ik toch nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:10 schreef HeatWave het volgende:
. Maar ik kom maar in een paar tenten meestal hoor, dus je hoeft ze niet alle 1500 af
.
Nee, maar als je er bent vertel ik het welquote:
deal!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar als je er bent vertel ik het wel.
Ik wist niet dat het nog bestond in Nederland. Ik kom ook uit een achterlijk gristendorp maar zo achterlijk is het daar nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar daar werkt ie niet
mijn punt is meer dat het mensen zijn die buiten hun eigen grenzen kijken
mijn vriend heeft nog vrienden uit zijn oude dorp die niet met de trein willen (durven) reizen
zijn ouders komen hier 2 keer per jaar (het is een uur rijden) omdat het zo'n gedoe is
en zijn moeder was hier laatst doods bang omdat ze langs een groepje 'negers' moest lopen in het donker
natuurlijk kun je ook wel wat mensen in dat kneuterdorp vinden die wel eens op vakantie zijn geweest buiten de lands grenzen (en dan niet salou) en het anders zien
maar het word toch lastig hoor
en zijn dorp kan echt de uitzondering niet zijn lijkt me
het is niet eens een christendorpquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het nog bestond in Nederland. Ik kom ook uit een achterlijk gristendorp maar zo achterlijk is het daar nou ook weer niet.
Ik denk heel eerlijk gezegd van wel. Een soort Twilight Zonequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar daar werkt ie niet
mijn punt is meer dat het mensen zijn die buiten hun eigen grenzen kijken
mijn vriend heeft nog vrienden uit zijn oude dorp die niet met de trein willen (durven) reizen
zijn ouders komen hier 2 keer per jaar (het is een uur rijden) omdat het zo'n gedoe is
en zijn moeder was hier laatst doods bang omdat ze langs een groepje 'negers' moest lopen in het donker
natuurlijk kun je ook wel wat mensen in dat kneuterdorp vinden die wel eens op vakantie zijn geweest buiten de lands grenzen (en dan niet salou) en het anders zien
maar het word toch lastig hoor
en zijn dorp kan echt de uitzondering niet zijn lijkt me
Precies. Daarom denk ik ECHT dat we het nu over uitzonderingen hebben, en niet de regel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Wat? Echt, mensen die niet met de trein durven? Dafuq?.
Ik ken er genoeg die het niet durven en dat verbergen onder een berg overdreven smoesjes over hoe klote de trein wel niet isquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Wat? Echt, mensen die niet met de trein durven? Dafuq?.
ja sorry hoor, maar dit is echt een inkoppertje:quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die het niet durven en dat verbergen onder een berg overdreven smoesjes over hoe klote de trein wel niet is
Eh nee, daar heeft het niks mee te maken. Ken ook ladingen stedelingen die zweren bij de heilige koe. Aso's.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja sorry hoor, maar dit is echt een inkoppertje:
Provincialen.
.
Nooit last van gehad eigenlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Dat je niet met de randstad metro/tram durft vanwege de criminaliteit daar, kijk DAT snap ik!
Later niet echt, want dan is alles dicht in die wereldstad van jequote:Op vrijdag 9 november 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit last van gehad eigenlijk.
Sowieso eigenlijk nooit echt last van dat soort dingen. En ik zwalk nog wel eens half lam om 4:00 door de stad.
Jij bent geen weerloos meisje of oude opa/omaquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso eigenlijk nooit echt last van dat soort dingen. En ik zwalk nog wel eens half lam om 4:00 door de stad.
true, al zijn er plekken zat die later open zijn hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Later niet echt, want dan is alles dicht in die wereldstad van je
precies ditquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die het niet durven en dat verbergen onder een berg overdreven smoesjes over hoe klote de trein wel niet is
I love you tooquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent geen weerloos meisje of oude opa/oma
Nouja .. oud wel
Elke stad kan/moet een voorbeeld nemen aan Groningenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, al zijn er plekken zat die later open zijn hoor.
Maar dat is ook echt vrij knullig, maar dat heb je aan die grafhonden van de PVDA te danken... truttige mongolen.
Achtergrondkleur? Wit. Letterkleur? Zwart.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies dit
ze zeggen niet: ik durf niet met de trein
maar als niemand met een auto rijd zeggen alle andere af met kutsmoesjes
even tussen door: wat is een betere kleur voor een essaystuk
lichtblauw of paars?
wat zegt meer: I know what I'm doing
Ik iets meer. Maar ik ben dan ook een minderheid.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke stad kan/moet een voorbeeld nemen aan Groningen
De meeste kroegen zelfs eerder. Dan denk ik echt "What the fuck?! Stopt alles nu al?"quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Later niet echt, want dan is alles dicht in die wereldstad van je
In Zwolle krijgen we nu na heeeeeeeeeeeel lang zeuren 5 extra supermarkten op zondag erbij. CU heeft een beste afvaardiging in de gemeenteraadquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens.
Sowieso met al dat soort zaken, sluitingstijden, winkels etc, laat het lekker aan de markt over en bemoei je er niet mee als "overheid"
Ik word echt wel regelmatig lastig gevallenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lichtblauw.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies dit
ze zeggen niet: ik durf niet met de trein
maar als niemand met een auto rijd zeggen alle andere af met kutsmoesjes
even tussen door: wat is een betere kleur voor een essaystuk
lichtblauw of paars?
wat zegt meer: I know what I'm doing
Dit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Achtergrondkleur? Wit. Letterkleur? Zwart.
ja, dat is in Amsterdam opzich wel al vrij lang, de zondagopenstelling. Al was er een tijd geleden weer een of andere josti die het wou beperken tot de binnenstad, want daar komen toeristen. Ja, so?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Zwolle krijgen we nu na heeeeeeeeeeeel lang zeuren 5 extra supermarkten op zondag erbij. CU heeft een beste afvaardiging in de gemeenteraad
Hier was de AH XL ook al bezig met erg kritische blaadjes op te hangen omdat ze nu op zondag dicht moetenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Zwolle krijgen we nu na heeeeeeeeeeeel lang zeuren 5 extra supermarkten op zondag erbij. CU heeft een beste afvaardiging in de gemeenteraad
Het is hier zegmaar een random loten wie wel wen wie niet op zondag open mag zijn. Totale nonsens. Ben je eindelik gewend dat je supermarkty open is.... is de loting weer veranderd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is in Amsterdam opzich wel al vrij lang, de zondagopenstelling. Al was er een tijd geleden weer een of andere josti die het wou beperken tot de binnenstad, want daar komen toeristen. Ja, so?.
Maar goed, mijn winkelcentrum is weer gewoon elke zondag open nu.
Ben blij dat ze dat bij ons nu ook al tijdje hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Winkels open op zondag? Wat is dat voor iets heidens?
Echt he. Prima ende best dat iemand zondagsrust wil hebben. Veel plezier er mee. Ik wil het niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is in Amsterdam opzich wel al vrij lang, de zondagopenstelling. Al was er een tijd geleden weer een of andere josti die het wou beperken tot de binnenstad, want daar komen toeristen. Ja, so?.
Maar goed, mijn winkelcentrum is weer gewoon elke zondag open nu.
Ik vind ook dat uit respect voor de Christen zondag alle lichtjes van Glow gewoon uitmoeten!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Winkels open op zondag? Wat is dat voor iets heidens?
Ja precies. Je HOEFT niet naar de supermarkt op zondag. Je HOEFT er ook niet te werken op zondag. Je mag. Keuze!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt he. Prima ende best dat iemand zondagsrust wil hebben. Veel plezier er mee. Ik wil het niet.
Idd, laat het lekker aan de supermarkt. Als "men" zondagsrust wel dan zullen er geen klanten komen en gaat het wel weer dicht. Maar het is er echt altijd druk op zondag.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt he. Prima ende best dat iemand zondagsrust wil hebben. Veel plezier er mee. Ik wil het niet.
nee voor het vakje om een stuk geciteerd uit een bronquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Achtergrondkleur? Wit. Letterkleur? Zwart.
Oeh nice!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lichtblauw.
Blauw staat voor koelte en kennis. Feiten.
Paars voor mystiek en dus zweven. Geen feiten.
Sterker nog, ik ga vaak juist NIET op zondag omdat het dan zo teringdruk isquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, laat het lekker aan de supermarkt. Als "men" zondagsrust wel dan zullen er geen klanten komen en gaat het wel weer dicht. Maar het is er echt altijd druk op zondag.
Bij ons is vrijdagavond koopavond... en dan heb ik training. Ik ben gedoemd tot de veel te drukke zaterdag of nog drukkere koopzondag (want maar 1x in de maand). Of een dag vrij nemenquote:het werd eens tijd dat je als 9-5 slaaf niet alleen op donderdagavond en zaterdag kon shoppen. het spreid het een beetje, ik werd echt gek als ik een keer iets moet hebben...
Of je er waarde aan hecht is een tweede, maar het schijnt soms wel "te helpen" of iig die indruk te wekken. Rood wekt energie op, blauw kalmeert. Dat soort dingen. Houden ze wel rekening mee met kleuren in openbare ruimtes zoals bv kantines van een middelbare school.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh nice!
ik was nu voor groen gegaan omdat het mensen kalmeert of zoiets maar koel en feiten dat moeten we hebben! Blauw it is!
ja ik weet ook niet of het werkt hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je er waarde aan hecht is een tweede, maar het schijnt soms wel "te helpen" of iig die indruk te wekken. Rood wekt energie op, blauw kalmeert. Dat soort dingen. Houden ze wel rekening mee met kleuren in openbare ruimtes zoals bv kantines van een middelbare school.
iquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee voor het vakje om een stuk geciteerd uit een bron
heb 3 grote stukken geciteerd omdat je met voorbeelden uit een brontekst iets aan moest tonen dus die wou ik er ook even uit laten springen zeg maar
Nou ja, ik kan nu dus iig zaterdag, zondag of donderdagavond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga vaak juist NIET op zondag omdat het dan zo teringdruk is
[..]
Bij ons is vrijdagavond koopavond... en dan heb ik training. Ik ben gedoemd tot de veel te drukke zaterdag of nog drukkere koopzondag (want maar 1x in de maand). Of een dag vrij nemen
oeh geel is ook wel goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:53 schreef Ang3l het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)nis-van-kleuren.html
i?quote:
Ja wie staat er nou potdorie al om 9:00 in de winkel?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan nu dus iig zaterdag, zondag of donderdagavond.
Sowieso snap ik niet dat de middenstand niet gewoon om 11:00 open gaat en tot 20:00 open blijft, kan iedereen die tot 17:00 werkt gewoon zijn spijkerbroek doordeweeks kopen.
Ik heb ooit vakken gevuld. Je wil niet weten hoeveel bejaarden er 10 minuten voor openingstijd al voor de deur staan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wie staat er nou potdorie al om 9:00 in de winkel?!
Ach. Komen steeds meer winkels met langere openinsgtijden. Zoals de mediamarkt, de supermarkten, de bijenkorf, de V&D etc.
hier gaan de winkels ook pas om 10 uur open of zo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wie staat er nou potdorie al om 9:00 in de winkel?!
Ach. Komen steeds meer winkels met langere openinsgtijden. Zoals de mediamarkt, de supermarkten, de bijenkorf, de V&D etc.
O, dat vind ik niet erg want ik heb een hekel aan vakkenvullersquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ooit vakken gevuld. Je wil niet weten hoeveel bejaarden er 10 minuten voor openingstijd al voor de deur staan.
Volgens mij is dat per winkel weer iets anders.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier gaan de winkels ook pas om 10 uur open of zo?
toch niet om 9?
ze zijn gewoon lui met hun korte werkdagen
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat per winkel weer iets anders.
En hier zijn ze op maandagochtend ook nog eens gesloten
Die hebben de hele dag de tijd dus die kunnen ook om kwart voor elf ongeduldig trappelend voor de deur gaan staanquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ooit vakken gevuld. Je wil niet weten hoeveel bejaarden er 10 minuten voor openingstijd al voor de deur staan.
Ja maar dat willen ze niet, omdat... tsja... geen idee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die hebben de hele dag de tijd dus die kunnen ook om kwart voor elf ongeduldig trappelend voor de deur gaan staan
Omdat ze altijd zo ontzettend vroeg wakker zijn en om tien uur aan de thee willen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja maar dat willen ze niet, omdat... tsja... geen idee.
moeten ze die lekker een dag eerder halenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ze altijd zo ontzettend vroeg wakker zijn en om tien uur aan de thee willen.
ja hier ook! lamballenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat per winkel weer iets anders.
En hier zijn ze op maandagochtend ook nog eens gesloten
Nou ja, moeten moeten, het lijkt me slimmer voor ze.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawinkelpersoneel moet gewoon 24/7 beschikbaar zijn
Lang leve de nachtwinkel om de hoekquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
In amsterdam zitten toch genoeg van die turkse alles-winkeltjes met afwijkende openingstijden? of avondwinkels?
en de ah is tegenwoordig ook bijna continue open
zelfs in die provinciestad van mij
Maar geen drank dus je hebt er niets aan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
wij hebben hier vlak bij een benzine pomp die 24 uur open is en die zich ook een beetje als nachtwinkel opwerpt
met wat standaard dingen als kaas, wc papier, pijnstillers, koffie etc
nee dat is waarquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar geen drank dus je hebt er niets aan.
Bij de nachtwinkel wel. Alleen die is dan "maar" tot 02:00 open.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar geen drank dus je hebt er niets aan.
Tot vanavondquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
oeh ik geef een beetje stalker nu wel gewoon bijna mijn adres he?
beetje googelen en je weet mijn huis te vinden bij de benzinepomp en de slijter
Toen ik nog op de Cuyp woonde kon je 's avonds altijd even naar de snackbar lopen, die verkocht van alles onder de toonbank van toiletpapier tot afwasmiddelquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
In amsterdam zitten toch genoeg van die turkse alles-winkeltjes met afwijkende openingstijden? of avondwinkels?
en de ah is tegenwoordig ook bijna continue open
zelfs in die provinciestad van mij
What ya gonna do, gay her to death?quote:
gezelligquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What ya gonna do, gay her to death?.
Daar hebben wij zo onze methodes voor. Ze zien ons in vele landen niet voor niets als levensbedreigend en samenlevingsbedreigend. Ik mag daar echter niets over loslaten. Dat is de hidden agenda en die moet hidden blijven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What ya gonna do, gay her to death?.
Unicorns, dus je gaat haar met je hoorn doorboren?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben wij zo onze methodes voor. Ze zien ons in vele landen niet voor niets als levensbedreigend en samenlevingsbedreigend. Ik mag daar echter niets over loslaten. Dat is de hidden agenda en die moet hidden blijven.
Ik kan je een hint geven: it involves unicorns.
Ik zeg nu eigenlijk al te veel *kijkt om zich heen*
Ik zeg: Cabin in the woods.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Unicorns, dus je gaat haar met je hoorn doorboren?.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Een aanvraag voor een dogging station.
Ik heb net een unicorn jurkje gekocht ter ere van jouw soortquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben wij zo onze methodes voor. Ze zien ons in vele landen niet voor niets als levensbedreigend en samenlevingsbedreigend. Ik mag daar echter niets over loslaten. Dat is de hidden agenda en die moet hidden blijven.
Ik kan je een hint geven: it involves unicorns.
Ik zeg nu eigenlijk al te veel *kijkt om zich heen*
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb net een unicorn jurkje gekocht ter ere van jouw soort
Ik snap niet waarom niet gewoon alle bedrijven en organisaties 24/7 open zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan nu dus iig zaterdag, zondag of donderdagavond.
Sowieso snap ik niet dat de middenstand niet gewoon om 11:00 open gaat en tot 20:00 open blijft, kan iedereen die tot 17:00 werkt gewoon zijn spijkerbroek doordeweeks kopen.
Monteurs hier gebruiken geregeld een "baco" bij hun werkzaamheden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Een aanvraag voor een dogging station.
Jamaar! Die arme zelfstandige ondernemer kan dat toch helemaal niet!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom niet gewoon alle bedrijven en organisaties 24/7 open zijn.
Ik heb 1x brood gekocht bij een nachtwinkel omdat ik geen ontbijt had.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de nachtwinkel wel. Alleen die is dan "maar" tot 02:00 open.
Daar heb je de standaard "Fuck, ik heb geen .... meer" artikelen zoals ontbijt of WC papier, maar ook de "Ik heb een feestje en de .... is op" zoals wijn en bier en chips.
Wat heb ík daar mee te maken?!?! Niet in mijn belang dus niet belangrijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jamaar! Die arme zelfstandige ondernemer kan dat toch helemaal niet!
Even uitloggen, opnieuw inloggen .. als het goed is moet het dan wel veranderd zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Wil net via internetbankieren geld overmaken van m'n ene rekening naar m'n andere.
Gebeurt er gewoon niks. Codes ingevoerd, verzonden, niks overgemaakt. Kan het nu nog wel een keer doen maar dan sta ik een beetje erg rood
Ja, dank uquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even uitloggen, opnieuw inloggen .. als het goed is moet het dan wel veranderd zijn.
Dit. En anders een uurtje wachten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even uitloggen, opnieuw inloggen .. als het goed is moet het dan wel veranderd zijn.
Dit is voor het eerst dat je geld overmaakt tussen eigen rekening?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dank u
De oplossing is zo simpel en ik zit echt naar dat scherm te staren van 'eeeeeujjj????'
De eerste keer dat er niks gebeurt, ik begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat je geld overmaakt tussen eigen rekening?
"Aaaaand it's gone!"quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dank u
De oplossing is zo simpel en ik zit echt naar dat scherm te staren van 'eeeeeujjj????'
Toen ik erachter kwam dat uitloggen noodzakelijk was had ik het al tientallen keren gedaan, alleen nooit meteen gekeken of het ook daadwerkelijk overgemaakt was. Eigenlijk ook best slecht, al is het iig bij de Rabobank bijna onmogelijk om het per ongeluk naar een totaal onbekende te sturen oid.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat je geld overmaakt tussen eigen rekening?
Een alloghtoon spreek metaal nied goet!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand een leuk spreekwoord met het woord metaal erin?
Zonder het woord anaal of soortgelijke dingen.
Moet er letterlijk 'metaal' staan of mag het er ook naar verwijzen oid? Moet het een bestaand spreekwoord zijn of mogen we improviseren?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Weet iemand een leuk spreekwoord met het woord metaal erin?
Zonder het woord anaal of soortgelijke dingen.
Je mag improviserenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet er letterlijk 'metaal' staan of mag het er ook naar verwijzen oid? Moet het een bestaand spreekwoord zijn of mogen we improviseren?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:30 schreef CherryLips het volgende:
http://catsthatlooklikepinupgirls.tumblr.com/
Eerste waar ik aan denk is iets met 'de plaat poetsen', geen idee of dat enigszins toepasselijk is natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag improviserenEn het mag er ook naar verwijzen. Zit er al drie dagen op te broeden
Nu al mijn fav!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:30 schreef CherryLips het volgende:
http://catsthatlooklikepinupgirls.tumblr.com/
Hahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik erachter kwam dat uitloggen noodzakelijk was had ik het al tientallen keren gedaan, alleen nooit meteen gekeken of het ook daadwerkelijk overgemaakt was. Eigenlijk ook best slecht, al is het iig bij de Rabobank bijna onmogelijk om het per ongeluk naar een totaal onbekende te sturen oid.
neee dezequote:
Ik ben nu een boek aan het lezen (Cloud atlas) en dat reist door de tijd heen, waarbij de schrijftaal dus steeds slechter wordt. Zit nu in post apocalyptisch Hawaii en daar is het dus echt zo geschreven als jij net typte. Godskolere dat is lastig lezen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een alloghtoon spreek metaal nied goet!
verleeden tijdden, jezusquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu een boek aan het lezen (Cloud atlas) en dat reist door de tijd heen, warabij de schrijftaal dus steeds slechter wordt. Zit nu in post apocalyptisch Hawaii en daar is het dus echt zo geschreven als jij niet typte. Godskolere dat is lastig lezen!
Alle verleeden tijdden zijn bv anders: hij loopte door de kamer.
Zoals dat ook met 'm'n' gebeurd is destijds neem ik aan. Taal verandert nu eenmaal altijd. Dynamiekquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:54 schreef Ang3l het volgende:
En ook steeds dat "me" ipv mijn of m'n.
Er komt een tijd dat de taal het opgeeft en het gewoon als correct Nederlands telt
Nee cultuurbarbaar, door David Mitchellquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geschreven door een hedendaagse student?
Duh...quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee cultuurbarbaar, door David Mitchell
[ afbeelding ]
Binnenkort in de bios hier, van de regisseurs van The Matrix samen met die van Lola rennt.
Ja, alleen nu iets meer vanwege de film.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Oja, je wordt al jaren doodgegooid met dat boek.
Zeker niet die Britse komiek?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee cultuurbarbaar, door David Mitchell
[ afbeelding ]
Binnenkort in de bios hier, van de regisseurs van The Matrix samen met die van Lola rennt.
Owquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duh...
Dat was meer een steek richting de scholieren van tegenwoordig
Is wel een Britse schrijver, dus wie weet is het wel dezelfdequote:
Bierrrrr!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
He killed it.
Let's get Q up in this place!
Beer. Bier.
Ik wil best mensen offeren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens, het is weer tijd om een geit te offeren plz
mijn lief is aan het solliciteren ergens
kaarsjes branden of duimen is ook oke als je wat minder met ons mee leeft of principiële bezwaren tegen mensen/dierenoffers hebt
wel snel dan want zijn gesprek is zo alquote:
Levert het mij wat op als hij die baan krijgt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
kaarsjes branden of duimen is ook oke als je wat minder met ons mee leeft of principiële bezwaren tegen mensen/dierenoffers hebt
Spannend!quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
naastenliefde vanuit mij als het komt door jouw offer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Levert het mij wat op als hij die baan krijgt?
ja het is ook een perfecte baan voor hem!quote:
En die naastenliefde, hoe moet ik me die dan fysiek voorstellen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naastenliefde vanuit mij als het komt door jouw offer?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja het is ook een perfecte baan voor hem!
ik hoop echt dat ie hem krijgt
helaas zijn er vele mensen uitgenodigd voor een gesprek
maar mijn lief is de leukste, beste, knapste, slimste, meest passende voor deze baan natuurlijk
ik denk dat 'voorstellen' een sleutelwoord is in deze.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die naastenliefde, hoe moet ik me die dan fysiek voorstellen?
aardige posts, steun als je het online met iemand aan de stok krijgt en af en toe een randomquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die naastenliefde, hoe moet ik me die dan fysiek voorstellen?
Ik had mijn steun al toegezegd, maar dit wetende was dat helemaal geen verkeerde keuzequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aardige posts, steun als je het online met iemand aan de stok krijgt en af en toe een randomyay stbabylon yay
je moet wel iets offeren of zo he! of een kaarsje brandenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had mijn steun al toegezegd, maar dit wetende was dat helemaal geen verkeerde keuze
Er liggen hier al 3 dode duiven voor je vriend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet wel iets offeren of zo he! of een kaarsje branden
anders werkt het niet
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
en als ie het dan niet word ligt het allemaal aan jou!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er liggen hier al 3 dode duiven voor je vriend.
Ik zit hier met mijn smartphone met 'lighter app' te zwaaien, telt dat ook?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet wel iets offeren of zo he! of een kaarsje branden
anders werkt het niet
laten we het hopen anders ligt het vanaf nu aan jou ipv stbabylonquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit hier met mijn smartphone met 'lighter app' te zwaaien, telt dat ook?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:29 schreef Tegan het volgende:
Zal ik nog opstaan of gewoon blijven liggen voor vandaag?
Ik heb allemaal series in bed gekeken, en geSims3t.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]luiwammes!!! hop er uit jij!
al is het maar omdat ik al uren bezig ben en jaloers ben
Jammer ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
je mag hier straks een koekje komen halen T als je een doel nodig hebt
ownee die vond je vies....
ik ga straks ook lekker series kijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb allemaal series in bed gekeken, en geSims3t.
Ik heb nog steeds gigantisch veel te kijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga straks ook lekker series kijken
ik heb eindelijk mijn werk af, en begin dinsdag pas met mijn nieuwe vakken
dus tot die tijd graaf ik me in en ga ik weken inhalen
met mijn koekjes
Als ik niet gauw een "quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laten we het hopen anders ligt het vanaf nu aan jou ipv stbabylon
Bunnies!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
ow ik kon deze je niet onthouden Ttje!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |