Het was alleen niet TT waardigquote:Op donderdag 8 november 2012 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Cue_ ziet het.
Dat jullie het allemaal even weten.
Sowieso PA.. 1 in de bios gezien.. kutfilm. Begon ie eindelijk beetje spannend te worden. Was ie 5 minuten later afgelopenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Dinsdag naar Paranormal Activity geweest met een zaal vol wijven
Ik vind ze wel vermakelijkquote:Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso PA.. 1 in de bios gezien.. kutfilm. Begon ie eindelijk beetje spannend te worden. Was ie 5 minuten later afgelopen
Deel twee op tv gekeken. Precies hetzelfde
deel drie en vierz ullen niet veel beter zijn.
Ik ook. En ik vind de vervolgen leuk inhaken op de eerdere. Als een soort ui of matruschka pop. Dat je er in deel 2 achterkomt waraom het gezin in deel 1 er last van heeft. En in deel 3 weer waarom deel 1 en 2. En nu in deel 4... geen idee, nog niet gezien.quote:
op 2 avonden pizza moet kunnen toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef Tegan het volgende:
Stomme date. Gaat hij vanavond pizza eten terwijl ik morgen voor ons twee home-made pizza wilde maken. Maw, wat zal ik morgen koken? Ik heb pizzaingredienten in huis dus
.
Shit, te laatquote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/
Wat een wijf
Pizza natuurlijk. Schijt aan hem!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:10 schreef Tegan het volgende:
Stomme date. Gaat hij vanavond pizza eten terwijl ik morgen voor ons twee home-made pizza wilde maken. Maw, wat zal ik morgen koken? Ik heb pizzaingredienten in huis dus
.
T.'s home made is natuurlijk sowieso veel beter dan die e-coli-plakaten van de shoarmaboer of die kleffe diepvriesplakken uit de super. Dus dan is ie helemaal betoverd door haar kookkunsten!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pizza natuurlijk. Schijt aan hem!
Ook dat! Als 'ie dan nog geen mini's wil, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
T.'s home made is natuurlijk sowieso veel beter dan die e-coli-plakaten van de shoarmaboer of die kleffe diepvriesplakken uit de super. Dus dan is ie helemaal betoverd door haar kookkunsten!
Voor mini's gebruikt T., ehm, "andere kunsten".quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat! Als 'ie dan nog geen mini's wil, dan weet ik het ook niet meer.
De ideale vrouw is een dame op straat, een prinses in de keuken en een slet in bed.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor mini's gebruikt T., ehm, "andere kunsten".
Dan klopt het dus wat ze zeggen: de ideale vrouw bestaat niet!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ideale vrouw is een dame op straat, een prinses in de keuken en een slet in bed.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De ideale vrouw is een dame op straat, een prinses in de keuken en een slet in bed.
Ja, dat zou hij denk ik niet erg vinden. Ik welquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pizza natuurlijk. Schijt aan hem!
Hij wil al mini'squote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat! Als 'ie dan nog geen mini's wil, dan weet ik het ook niet meer.
Welk een luxeprobleem.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat zou hij denk ik niet erg vinden. Ik wel. Heb er nu al hoofdpijn van
.
Jij laat toch alleen maar thuis boeren en scheten, niet op straat?quote:
Op straat verwaaien ze wel lekker snel.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij laat toch alleen maar thuis boeren en scheten, niet op straat?
't Blijft niet heel dameswaardig.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op straat verwaaien ze wel lekker snel.
Plus geen kaasquote:Op donderdag 8 november 2012 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
T.'s home made is natuurlijk sowieso veel beter dan die e-coli-plakaten van de shoarmaboer of die kleffe diepvriesplakken uit de super. Dus dan is ie helemaal betoverd door haar kookkunsten!
quote:
Mensen die twee weken terug al kerstinkopen gingen doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 07:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb de eerste kerstboom alweer gesignaleerd...
Nogal ja!quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben al naar een kerstmarkt geweest
Te erruuuuuug!
Ik mag het hopen voor jequote:Op vrijdag 9 november 2012 08:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben pro-Sint hoor!
Geen boom voor 6 dec!
Oh vandaar dat bericht over dat afgefikte huis in Utrecht. Goed gedaan Q!quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb de eerste kerstboom alweer gesignaleerd...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Obama heeft de presidentsverkiezing gewonnen. Romney. #ekdommetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |