quote:
Dat is niet grappig.quote:
Daagquote:Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had wel iets met beestenboelseks verwacht
Oh ik moet gaan
dag
Dank je. Weer zes dagen ellende.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar de manier hoe je het beschreef wel
Ik ga niet wachten op het antwoord want dan zijn we al overspoelt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
Faal TT, zojuist was het nog een vraag.
Ja, dat had ook gekunt maar een alarm blert daar gewoon doorheenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had wel iets met beestenboelseks verwacht
Oh ik moet gaan
dag
Heb je er zo veel last van danquote:Op donderdag 8 november 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Weer zes dagen ellende.
[..]Sandy is er niks bij.
Ik kan helaas geen uitsluitsel geven tot de eerste vloedgolf heeft toegeslagen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga niet wachten op het antwoord want dan zijn we al overspoelt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Weer zes dagen ellende.
[..]Sandy is er niks bij.
Thanks voor de MIquote:Op donderdag 8 november 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je er zo veel last van dan?
Ik ben gezegend door de pil, trouwens, anders zou het bij mij ook rampzalig zijn. Ik vroeg me als kleinere Samzz iedere keer weer af waarom ik nog niet dood was, zoveel bloed.
De pil maakt mijn libido stuk en geeft me allerlei nare bijwerkingen. Ik ga binnenkort naar de huisarts om andere mogelijkheden te bespreken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je er zo veel last van dan?
Ik ben gezegend door de pil, trouwens, anders zou het bij mij ook rampzalig zijn. Ik vroeg me als kleinere Samzz iedere keer weer af waarom ik nog niet dood was, zoveel bloed.
Ik krijg ook zo vaak ongewenste MI'squote:
Ik wil ook graag wat anders... Alleen geen idee wat, want ik ben niet zo fan van hormonen, maar bijna alles werkt juist op hormonen. Behalve de koperspiraal, maar daar kan ik dan weer niet tegenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
De pil maakt mijn libido stuk en geeft me allerlei nare bijwerkingen. Ik ga binnenkort naar de huisarts om andere mogelijkheden te bespreken.
Ik zit al in de schuilkelderquote:Op donderdag 8 november 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen uitsluitsel geven tot de eerste vloedgolf heeft toegeslagen.
Wees maar niet bang. Als getrouwde vrouw zal mijn man de klappen wel opvangen.quote:
I'll take 'em as a man.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Als getrouwde vrouw zal mijn man de klappen wel opvangen.
Aaah trap avoided.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Als getrouwde vrouw zal mijn man de klappen wel opvangen.
Zoals in '95?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zullen hier wel weer moeten evacueren
Je kent me niet eens. Ik val best mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan beter in een atoombunker gaan zitten.
Dat was niet waar Roy en ik wonen.quote:
Ja, dat zeiden ze over de tsunami ook. Zal wel meevallen dit dat. Complete dorpjes werden weggevaagdquote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. Ik val best mee.
Ik denk niet dat je daar lang veilig bentquote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan beter in een atoombunker gaan zitten.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze over de tsunami ook. Zal wel meevallen dit dat. Complete dorpjes werden weggevaagd.
Nou, dan moet hij maar met een space shuttle meequote:Op donderdag 8 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar lang veilig bent.
quote:
Ik was vier, ik weet er niks meer van. Behalve dat we stickers kregen.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dan moet hij maar met een space shuttle mee.
[..]![]()
Ik hou ook van jou hoor.
Houden van en er met je vandoor willen gaan zijn 2 verschillende dingen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:05 schreef Fera het volgende:
![]()
![]()
Ik voel me gevleid, maar ik ga geen buitenechtelijke relaties aan.
Wat naar dat jij niet meer mocht winkelenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
De enige evacuatie die ik heb meegemaakt was toentertijd met de vuurwerkramp. Ik mocht niet meer winkelen.
ik was 11, was gewoon een week vakantiequote:Op donderdag 8 november 2012 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was vier, ik weet er niks meer van. Behalve dat we stickers kregen.
[..]![]()
![]()
Ik voel me gevleid, maar ik ga geen buitenechtelijke relaties aan.
Je houdt van me als een zus?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Houden van en er met je vandoor willen gaan zijn 2 verschillende dingen.
He wat vervelend.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
De enige evacuatie die ik heb meegemaakt was toentertijd met de vuurwerkramp. Ik mocht niet meer winkelen.
Ja, het was echt verschrikkelijk. Enschede stond in brand, mensen gingen dood en raakten gewond. En ik mocht niet meer winkelenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat naar dat jij niet meer mocht winkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het was echt verschrikkelijk. Enschede stond in brand, mensen gingen dood en raakten gewond. En ik mocht niet meer winkelen.
Er kon een mini glimlach vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het was echt verschrikkelijk. Enschede stond in brand, mensen gingen dood en raakten gewond. En ik mocht niet meer winkelen.
Stiekem vind ik het wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is het eigenlijk niet nee.
Ik moest er zelf ook wel om grinnikenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel grappig
Maar dat is het eigenlijk niet nee.
Wat bedoel je dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is weer de compleet andere kant.
Ik heb er nog steeds moeite mee dat ik toen niet kon winkelen, inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef muhahaha het volgende:
Leedvermaak is een manier van verwerken.
Therapie en opname hebben niet geholpen?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds moeite mee dat ik toen niet kon winkelen, inderdaad.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Ben je toen niet per helicopter naar een andere stad gevlogen om je shoppingspree voort te zetten?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ben je toen niet per helicopter naar een andere stad gevlogen om je shoppingspree voort te zetten?
Je doet het zelf toch ook? Of interpreteer jij andermans posts op een andere manierquote:Op donderdag 8 november 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
![]()
Ik heb echt moeite met begrijpen van dingen de laatste dagen. Ik heb slaap nodig.
Nee, maar ik snap gewoon echt niet wat je bedoeld.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je doet het zelf toch ook? Of interpreteer jij andermans posts op een andere manier.
Praat me er niet vanquote:Op donderdag 8 november 2012 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Therapie en opname hebben niet geholpen?
Die werden allemaal ingezet om gewonden naar ziekenhuizen te brengenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ben je toen niet per helicopter naar een andere stad gevlogen om je shoppingspree voort te zetten?
Ik ben net zo serieus als jij over dat trouwgedoe hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap gewoon echt niet wat je bedoeld.En dat heb ik dus steeds vaker.
Geen prive helicopter bezittenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
Die werden allemaal ingezet om gewonden naar ziekenhuizen te brengen. Alsof mijn shoppingspree niet belangrijk was.
Snap je de trauma's?
vanavond vroeg naar bed danquote:Op donderdag 8 november 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt moeite met begrijpen van dingen de laatste dagen. Ik heb slaap nodig.
Dat snap ik wel, maar wat je dan wel bedoeld met 'houden van', dat begreep ik dan weer niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben net zo serieus als jij over dat trouwgedoe hoor.
Of meende je dat echt?
Jij had mij de jouwe makkelijk kunnen lenenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen prive helicopter bezitten
Dan heb je het verdient.
Ja, misschien wel een goed idee.quote:
Sorry, je bent te laag voor me.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij had mij de jouwe makkelijk kunnen lenen. Trut, jij!
Ik ben inderdaad niet zo heel grootquote:Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, je bent te laag voor me.
Ik snap de verwarring niet zoquote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar wat je dan wel bedoeld met 'houden van', dat begreep ik dan weer niet.
Maar Gitaar zou geen verkeerde echtgenoot zijn, denk ik.
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet zo heel groot.
Groot zat.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet zo heel groot.
Too much honourquote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar wat je dan wel bedoeld met 'houden van', dat begreep ik dan weer niet.
Maar Gitaar zou geen verkeerde echtgenoot zijn, denk ik.
Ik vind mijn reactie grappigerquote:
Komt door de hakken.quote:
Daar herkende ik je aanquote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn reactie grappiger.
[..]
Komt door de hakken.
Mijn vriendin kijkt ook niet meer naar de hoofden, maar naar de hoogte van de hakken als ze mij zoektquote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar herkende ik je aan
Daarom ook juist
Dat weet ik wel, ik maakte een grapje terug. Maar daarna snapte ik het niet meer.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring niet zo.
Ik zei, ik houd ook van jou.
Dat was gewoon als grapje.
Heb je zulke hoge dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin kijkt ook niet meer naar de hoofden, maar naar de hoogte van de hakken als ze mij zoekt.
Doe niet als mijn vader.quote:
Ik had vrijdag 12 cm aan. De heb ik regelmatig aan, dus jaquote:
Hangen doet ie sowieso welquote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, ik maakte een grapje terug. Maar daarna snapte ik het niet meer.
Maargoed, laat maar hangen, het is niet belangrijk. Ik ben gewoon fucked up, that's all.
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin kijkt ook niet meer naar de hoofden, maar naar de hoogte van de hakken als ze mij zoekt.
mooiquote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had vrijdag 12 cm aan. De heb ik regelmatig aan, dus ja.
Niet boos zijn.quote:
Nu snap ik alweer niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo heb ik het liever.. Voor nu dan.
Dokter, mijn vrouw begrijpt mij nietquote:Op donderdag 8 november 2012 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu snap ik alweer niet wat je bedoelt.
Oké, gelukkig.quote:
Kloptquote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Tja, je zei dat je turquoise hakken aan had, en er lopen niet zoveel mensen met die kleur rondEn zeker niet in de Hema
Zeker. Ik heb ze in het rood, turquoise, zwart, grijs, beige en knalrozequote:
Jouw vrouw?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dokter, mijn vrouw begrijpt mij niet.
Maar je complexiteit maakt je aantrekkelijk. Of zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dokter, mijn vrouw begrijpt mij niet.
quote:
Hm ook al een onbekende quote hierquote:Op donderdag 8 november 2012 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je complexiteit maakt je aantrekkelijk. Of zo.
Zie jou alfa zijn.quote:
Mijn geluid doet het niet. Ik snap deze pc niet.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niemand komt aan mijn vrouw
Ken je die niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn geluid doet het niet. Ik snap deze pc niet.
Ik ben dan ook niet oud, ik zit in de bloei van mijn leven, jonge god enzoquote:Op donderdag 8 november 2012 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, gelukkig.Het klonk gewoon als iets wat mijn vader ook zou zeggen.
Verder vind ik je niet oud of zo.
Tot op zekere hoogte mag dat wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook wel prettig dat hij jouw als bezit ziet.![]()
Jou. Zonder wquote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, maar kan dus niet luisteren.quote:
Die W hoeft er nu niet bijquote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ookquote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]Dat soort eigenschappen vind ik wel sexy aan een man.
Schat, andere context.quote:
Oh, dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, maar kan dus niet luisteren.
Lieverd, bezittelijk is jouw, niet bezittelijk is jouquote:
Ach gut, ben je nu boos?quote:
Geen idee wat er is met deze pc.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het ook nietStaat ie niet gemute ofzo?
Ik weet het al, er zit een vrouw achterquote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat er is met deze pc.
O wacht, ik zie hier iets.
Ik heb al dingen geprobeerd, maar het werkt gewoon niet. Waarschijnlijk wilden ze niet dat studenten muziek gingen luisteren of zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het al, er zit een vrouw achter.
Lijkt me redelijk vervelend voor de anderequote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al dingen geprobeerd, maar het werkt gewoon niet. Waarschijnlijk wilden ze niet dat studenten muziek gingen luisteren of zo.
Heb je het geluid aangezet?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al dingen geprobeerd, maar het werkt gewoon niet. Waarschijnlijk wilden ze niet dat studenten muziek gingen luisteren of zo.
Ja. Maar toch gebeurt er niks.quote:
Koptelefoon.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk vervelend voor de andere
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit ie wel in het juiste gaatje?
Goede.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit er wel een geluidskaart in de computerquote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar toch gebeurt er niks.
[..]
Koptelefoon.
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zien?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit er wel een geluidskaart in de computer?
Sinds 1990 zit er standaard een op het moederbord hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moderne pc's hebben vaak een onboard kaart. Anders zit er ook geen ingang/uitgang op...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het heeft te maken met de instellingen van die PC. Volgens mij hebben ze het allemaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pc opnieuw opstarten... werd hier eerder gezegd.
Klopt, het is nooit grappig als je in het verkeerde gaatje zitquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks om te lachen hoor
Je hebt ook een microfoon-ingang vaak.
Kan toch zijn dat die bij bestelling op verzoek niet geïnstalleerd zijn? Of dat ze uitgeschakeld zijn of zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sinds 1990 zit er standaard een op het moederbord hoor
Als jij of de vrouw er niet van houd niet neequote:Op donderdag 8 november 2012 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, het is nooit grappig als je in het verkeerde gaatje zit
En die kan je niet uitzetten?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moderne pc's hebben vaak een onboard kaart. Anders zit er ook geen ingang/uitgang op...
Zal het 2e wel zijn want qua kosten is er geen verschil of je het onboard neemt of niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat die bij bestelling op verzoek niet geïnstalleerd zijn? Of dat ze uitgeschakeld zijn of zo.
Kan me herinneren dat de computers in de openbare ruimte op de uni ook geen geluidskaart hebben of dat die uit staat.
Ja, dat kan.quote:
Onverwacht in het verkeerde gaatje is nooit leukquote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij of de vrouw er niet van houd niet nee
Daar gaat het niet om, de kosten. Het gaat om het beperken van mogelijke overlastquote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal het 2e wel zijn want qua kosten is er geen verschil of je het onboard neemt of niet.
QFT.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onverwacht in het verkeerde gaatje is nooit leuk. Of je er nu van houdt als vrouw of niet
.
Meeste vrouwen vinden het niet fijn als je hem opeens daar in stoptquote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij of de vrouw er niet van houd niet nee
Onverwacht niet nee, maar dat zei hij ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onverwacht in het verkeerde gaatje is nooit leuk. Of je er nu van houdt als vrouw of niet
.
Jij zei niks over onverwacht.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vinden het niet fijn als je hem opeens daar in stopt
Ze kan in het systeembeheer kijken of de kaart op disabled staat (als ie erin zit).quote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, de kosten. Het gaat om het beperken van mogelijke overlast. Daarom staan de computers bij ons op de uni ook op geluid uit
.
Als je er per ongeluk in zit is dat onverwacht hequote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onverwacht niet nee, maar dat zei hij ook niet.
Hoe dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kan in het systeembeheer kijken of de kaart op disabled staat (als ie erin zit).
Zie jij hier iets staan over onverwacht of per ongeluk:quote:Op donderdag 8 november 2012 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je er per ongeluk in zit is dat onverwacht he
Nee hé?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, het is nooit grappig als je in het verkeerde gaatje zit
Wat een discussie.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie jij hier iets staan over onverwacht of per ongeluk:
[..]
Nee hé?
Waarom neem je niet op, ik ben het.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
Ik word steeds gebeld door een privé-nummer.
Nee, het is oud. Het lijkt wel '95. Maar volgens mij is het XP met grijze layout.quote:
Sorry mevrouwquote:
Zwaar irritant jaquote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
Ik word steeds gebeld door een privé-nummer.
Ik neem nooit privé-nummers op. Meestal zijn dat van die telefonische verkopers, ondanks dat ik in het bel-me-niet-register staquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom neem je niet op, ik ben het.
Als je het bewust doet dan zit je niet verkeerd hequote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie jij hier iets staan over onverwacht of per ongeluk:
[..]
Nee hé?
Verkenner openen, rechtermuisclick op mijn computer (my computer) en dan clicken op eigenschappen (properties). Dan moet je even naar het tab apparaatbeheer (devicemanager) gaan en zoeken naar geluidsapparaten. (sound devices).quote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, het is oud. Het lijkt wel '95. Maar volgens mij is het XP met grijze layout.
Touchéquote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het bewust doet dan zit je niet verkeerd he
Crapquote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het bewust doet dan zit je niet verkeerd he
Dat register werkt helemaal niet heb ik het ideequote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem nooit privé-nummers op. Meestal zijn dat van die telefonische verkopers, ondanks dat ik in het bel-me-niet-register sta.
Ik neem standaard niet op.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat register werkt helemaal niet heb ik het idee. Ik zeg gewoon: geen interesse en hang weer op
.
Ik zie nergens een 'mijn computer'.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verkenner openen, rechtermuisclick op mijn computer (my computer) en dan clicken op eigenschappen (properties). Dan moet je even naar het tab apparaatbeheer (devicemanager) gaan en zoeken naar geluidsapparaten. (sound devices).
Deed ik ook. Alleen het uizendbureau belde ook privé. Gingen ze mijn huistelefoon bellen en daarna mijn werkquote:
Zit je in zo'n Novell-client?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie nergens een 'mijn computer'.
Ik snap oprecht niet dat dat soort instanties privé bellen. En als er dan niet opgenomen wordt, laat dan een bericht achter met het nummer dat gebeld kan worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deed ik ook. Alleen het uizendbureau belde ook privé. Gingen ze mijn huistelefoon bellen en daarna mijn werk
Of gewoon Computerquote:Op donderdag 8 november 2012 15:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie nergens een 'mijn computer'.
Ik luister mijn voicemail thuis pas, want werk. Dus ze kunnen me niet bereikenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat dat soort instanties privé bellen. En als er dan niet opgenomen wordt, laat dan een bericht achter met het nummer dat gebeld kan worden.
twitter:112Twente twitterde op donderdag 08-11-2012 om 14:57:28Politie en ambulance bij Supercoop in Nijverdal. Betreft man tegen laadklep vrachtwagen aangelopen. (via Jaime Fransen) reageer retweet
Oh, dat kan echt heel heel erg fout aflopenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:112Twente twitterde op donderdag 08-11-2012 om 14:57:28Politie en ambulance bij Supercoop in Nijverdal. Betreft man tegen laadklep vrachtwagen aangelopen. (via Jaime Fransen) reageer retweet
![]()
Maar hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan echt heel heel erg fout aflopen.
Andere kant op kijken dan waar je heen loopt?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je het voor elkaar?
Ben jij nooit ergens tegenaan gebotst?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je het voor elkaar?
Nou, niet zo vaak neequote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij nooit ergens tegenaan gebotst?
Nog geneukt?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef MissExpert het volgende:
Zo. Dat was een leuke middag met DaMook
Nee, maar als je bijvoorbeeld de vrachtwagen van voren nadert en denkt, ik loop er even omheen en de laadklep staat toevallig op laadhoogte, dan kan je daar best makkelijk tegenaan lopen, he.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, niet zo vaak nee
En een vrachtwagen zie je niet zomaar over het hoofd he.
Zo'n vrachtwagen staat daar met één doel, om te laden of lossen. Beeeetje boerenverstand gebruiken en nagaan dat die klep open kán staanquote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar als je bijvoorbeeld de vrachtwagen van voren nadert en denkt, ik loop er even omheen en de laadklep staat toevallig op laadhoogte, dan kan je daar best makkelijk tegenaan lopen, he.
Sowieso, lachen om je eigen postquote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet harder om jullie reacties lachen dan om mijn post
Daarnaast loop je niet haaks om zo'n vrachtwagen heen, althans ik nietquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n vrachtwagen staat daar met één doel, om te laden of lossen. Beeeetje boerenverstand gebruiken en nagaan dat die klep open kán staan
Somsquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso, lachen om je eigen post
Nee inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarnaast loop je niet haaks om zo'n vrachtwagen heen, althans ik niet
Vaak genoegquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso, lachen om je eigen post
Ja en niet iedereen is zo snugger als jij bent. Soms kijken mensen gewoon niet zo goed uit. Ambulance zal er niet voor niks zijn, iig.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n vrachtwagen staat daar met één doel, om te laden of lossen. Beeeetje boerenverstand gebruiken en nagaan dat die klep open kán staan
Dat nummer heb ik echt te vaak gehoordquote:
quote:
Ik blijf het wel een tof nummer vinden. Komen wel meer van die (semi ?) klassiekers voorbijquote:Op donderdag 8 november 2012 15:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik echt te vaak gehoord
De klep is wel ietsje groter dan haaksquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarnaast loop je niet haaks om zo'n vrachtwagen heen, althans ik niet
Leedvermaak is bijna altijd grappigquote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De klep is wel ietsje groter dan haaks. Maar goed, boeiend ook. Hij liep tegen de klep en is nu gewond. Leedvermaak.
"Ik heb nog maar 50 euro voor de komende 2 weken"quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
JEEEUUJJ
gewichten zijn binnen
Is ookquote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leedvermaak is bijna altijd grappig
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Ik heb nog maar 50 euro voor de komende 2 weken"
GOH, hoe zou dat komen?
Hij moet dat wat hij niet eet er toch af trainenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GOH, hoe zou dat komen?
Dat was Joof toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GOH, hoe zou dat komen?
Ja, en verrekte scherp. Vooral als het plaatwerk niet netjes aansluit.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook. Al kan zo'n klep wel echt gevaarlijk zijn.
Goed punt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij moet dat wat hij niet eet er toch af trainen.
Die zat vorige week al zonder geldquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij moet dat wat hij niet eet er toch af trainen.
Nee ikquote:
Die had aan het eind van z'n geld nog een maand overquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die had aan het eind van z'n geld nog een maand over.
Hoe krijgt die dat voor elkaar, die gast maakt echt superveel urenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Die zat vorige week al zonder geldDacht ik.
Eh, hij had in een week tijd een nieuwe PS3 en een nieuwe navigatie gekochtquote:Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe krijgt die dat voor elkaar, die gast maakt echt superveel uren
en dan is het op ja?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, hij had in een week tijd een nieuwe PS3 en een nieuwe navigatie gekocht
Ah, hij kan dus niet zo goed plannen wanneer hij dingen kooptquote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, hij had in een week tijd een nieuwe PS3 en een nieuwe navigatie gekocht
Hij heeft ook nog huur en dat soort shit. Dan gaat het hard ja.quote:
Ik denk hetquote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, hij kan dus niet zo goed plannen wanneer hij dingen koopt
Rot tijdquote:
Nou als je in een week een kleine 400 uitgeeft en je hebt je vaste lasten nog erbij, huur en verzekering enzo. Dan gaat het wel hard natuurlijkquote:
Nog steeds niet. Ook niet met kerst.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb er ook niks mee
Nooit wat mee gehad ook
Dit dus. Verplichte gedoequote:
Ik heb eigenlijk ook niks met de grootste collectieve leugen van Nederland.quote:
Gepijpt dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef MissExpert het volgende:
Nee jongen niet geneukt, heb een vriend he
Tis iedere jaar wel lastig om wat te verzinnenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb er ook niks mee
Nooit wat mee gehad ook
Ja mijn moeder, stiefmoeder, vriend en 2 vrienden ookquote:
Voelt ie niks vanquote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef MissExpert het volgende:
Nee jongen niet geneukt, heb een vriend he
We zitten gewoon te trollen johquote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef MissExpert het volgende:
Godverdomme wat denken jullie van mij zeg, doe even normaal... Not funny
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef MissExpert het volgende:
Relax, its only Fok.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:08 schreef MissExpert het volgende:
Tja hij heeft wel de aandacht zo te zien... zo'n beetje iedereen in m'n FB lijst heeft die foto gedeeldquote:Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
Metro verwijdert omstreden column Koelman.
Stiekem denkt iedereen dat.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Relax, its only Fok.
Denk dat niemand dat echt denkt hoor
Owquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ME en DaMook hebben gemeet. Ik vroeg of ze geneukt hadden
Natuurlijk wel. Zo werkt FOK! toch.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet met iedereen te neuken die je meet
Classicquote:
Daarom.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan moet ik er nog een aantal met terugwerkende kracht neuken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zo werkt FOK! toch.
Nietquote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan moet ik er nog een aantal met terugwerkende kracht neuken.
Wanneer heb jij tijd?
Anders heette het wel MEET! ofzoquote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zo werkt FOK! toch.
Niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was het maar zoquote:Op donderdag 8 november 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan moet ik er nog een aantal met terugwerkende kracht neuken.
Wanneer heb jij tijd?
Je bent mij vergetenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn wel/niet neuk verhouding staat op 3:4?
Welke FOK!sters behalve TheGirlNextDoor heb jij geneukt dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
wait whut?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
En maar klagenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
Langlang geleden waardoor ik de nicks ben vergetenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Welke FOK!sters behalve TheGirlNextDoor heb jij geneukt dan?
en ik maar denken dat die meets gewoon allemaal voor de gezelligheid zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
Leugensquote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Langlang geleden waardoor ik de nicks ben vergeten
Bij jou misschienquote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat die meets gewoon allemaal voor de gezelligheid zijn
Nee hoor.quote:
Daar komt ik niet.quote:
Ik heb het over 1-op-1 meets hé. Als ik gewone meets moet meerekenen zijn het een stuk meerquote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat die meets gewoon allemaal voor de gezelligheid zijn
Zelfs 1 op 1 meets zie ik in eerste instantie gewoon als gezelligquote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Daar komt ik niet.
[..]
Ik heb het over 1-op-1 meets hé. Als ik gewone meets moet meerekenen zijn het een stuk meer
Nee ik verbaasde mezelf er overquote:Op donderdag 8 november 2012 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zo interpreteerde ik het door de ''
Klopt. Was ook gezellig.. soms gebeurd er wat meer dan datquote:Op donderdag 8 november 2012 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs 1 op 1 meets zie ik in eerste instantie gewoon als gezellig
Ik vind het een goede verhouding andersquote:Op donderdag 8 november 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik verbaasde mezelf er over
Gelukkig, het ging me om het principe. Van die echte namen word ik namelijk nauwelijks wijzer.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die ga ik niet verkondigen.
Mijn echte naam is Samantha.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig, het ging me om het principe. Van die echte namen word ik namelijk nauwelijks wijzer.
mijn echte naam is aldiniquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het een goede verhouding anders
Er zullen ongetwijfeld mensen op FOK! zitten die ze wel kennen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig, het ging me om het principe. Van die echte namen word ik namelijk nauwelijks wijzer.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn echte naam is aldiniIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat als hij er nou 1 heeft gemeet?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het een goede verhouding anders
Siiiissssssende slangetjes nog aan toe, dat past mooiquote:
Dat dacht ikquote:Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Siiiissssssende slangetjes nog aan toe, dat past mooi.
Ik kan beamen dat dat niet het geval is...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar wat als hij er nou 1 heeft gemeet?Dan heeft hij maar 3/4 van haar geneukt?
Met jullie zoontjequote:Op donderdag 8 november 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan beamen dat dat niet het geval is...
Want hij heeft ook Cryothic en mij gemeet
De vraag is wie heeft hij geneukt
Kans is wel groot dat ik met mijn geluk met een rotvaart die boom uit donder.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan beamen dat dat niet het geval is...
Want hij heeft ook Cryothic en mij gemeet
De vraag is wie heeft hij geneukt
Die hebben geen FOK! accountquote:
Zullen we dan bij de boom gaan zittenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kans is wel groot dat ik met mijn geluk met een rotvaart die boom uit donder.
ow, gelukkig maar danquote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die hebben geen FOK! account
[..]
Zullen we dan bij de boom gaan zittenkleedje, picknick enzo
aardbeitjes
Aardbeien met slagroomquote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
aardbeitjes
Maar dan wel in de zomer. Ik ga nu niet picknickenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
aardbeitjes
Nee okequote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan wel in de zomer. Ik ga nu niet picknicken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |