Bij mij is het te wijten aan een chronisch slaap tekort. Ik ben al dagenlang verstrooid. Maar bedankt voor je oordeel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jij een van de vele Nederlanders was die niet verder keek dan haar neus lang is. Geen verwijt, verder, hoor.
Ik dacht het eerst ook, tot ik zijn naam las en dat het hele artikel in een nieuw perspectief zette.
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als je erachter komt dat je iemand onterecht hebt 'beschuldigd' dan is het toch ook niet meer dan terecht daar je excuses voor te maken?
quote:
Ik normaal ookniet,maar laatst zapte ik er toevallig langsquote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooitDus ik zou het niet weten
En dit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is die Mariska Orban-de Haas. Dus je hebt de goede voor je. Raar mens is het met rare opvattingen.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is het te wijten aan een chronisch slaap tekort. Ik ben al dagenlang verstrooid. Maar bedankt voor je oordeel.
Niet huilen. Ik wilde de lapo niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Tevens, kut TT.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 van de beste series allertijden Buffy the vampire slayer natuurlijk
Die vind ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Vind Angel leukerquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 van de beste series allertijden Buffy the vampire slayer natuurlijk
De keren dat bij mij de tv aan staat is net zo vaak dat ik bier drink. Bijna nooit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buffy
[..]
Ik normaal ookniet,maar laatst zapte ik er toevallig langs
[..]
En dit dus
hihahoquote:
Thats it Samzz, wij gaan niet trouwen en kindjes makenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Vind Angel leuker.
Dat gingen we sowieso al niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thats it Samzz, wij gaan niet trouwen en kindjes maken
Angel was wat "duisterder" ofzo, dat beviel me welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Vind Angel leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Same here, ik kijk honestly bijna nooit tv.. Toevallig die dag welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De keren dat bij mij de tv aan staat is net zo vaak dat ik bier drink. Bijna nooit dus
[..]
hihaho
Je kent Buffy niet?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Angel was wat "duisterder" ofzo, dat beviel me wel
Hier moest ik zo hard om janken eh, true storyPlaatje doet nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat vind ik leuk om te doen. Sorry.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You're busting my balls here Samzz“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Als je alleen woont is dat genoeg hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
voor komende 2 weken heb ik nog maar 50E
Dat is wel echt slecht, ja. Zelfs ik ken Buffy.quote:
Hehehequote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Same here, ik kijk honestly bijna nooit tv.. Toevallig die dag wel
hihahoquote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Niet van naam nee.quote:
Dat wordt instant noodles eten.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Is focking weinigquote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je alleen woont is dat genoeg hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |