Bij mij is het te wijten aan een chronisch slaap tekort. Ik ben al dagenlang verstrooid. Maar bedankt voor je oordeel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jij een van de vele Nederlanders was die niet verder keek dan haar neus lang is. Geen verwijt, verder, hoor.
Ik dacht het eerst ook, tot ik zijn naam las en dat het hele artikel in een nieuw perspectief zette.
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als je erachter komt dat je iemand onterecht hebt 'beschuldigd' dan is het toch ook niet meer dan terecht daar je excuses voor te maken?
quote:
Ik normaal ookniet,maar laatst zapte ik er toevallig langsquote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooitDus ik zou het niet weten
En dit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is die Mariska Orban-de Haas. Dus je hebt de goede voor je. Raar mens is het met rare opvattingen.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is het te wijten aan een chronisch slaap tekort. Ik ben al dagenlang verstrooid. Maar bedankt voor je oordeel.
Niet huilen. Ik wilde de lapo niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Tevens, kut TT.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 van de beste series allertijden Buffy the vampire slayer natuurlijk
Die vind ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Vind Angel leukerquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De keren dat bij mij de tv aan staat is net zo vaak dat ik bier drink. Bijna nooit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buffy
[..]
Ik normaal ookniet,maar laatst zapte ik er toevallig langs
[..]
En dit dus
hihahoquote:
Thats it Samzz, wij gaan niet trouwen en kindjes makenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Vind Angel leuker.
Dat gingen we sowieso al niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thats it Samzz, wij gaan niet trouwen en kindjes maken
Angel was wat "duisterder" ofzo, dat beviel me welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Vind Angel leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Same here, ik kijk honestly bijna nooit tv.. Toevallig die dag welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De keren dat bij mij de tv aan staat is net zo vaak dat ik bier drink. Bijna nooit dus
[..]
hihaho
Je kent Buffy niet?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Angel was wat "duisterder" ofzo, dat beviel me wel
Hier moest ik zo hard om janken eh, true storyPlaatje doet nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat vind ik leuk om te doen. Sorry.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You're busting my balls here Samzz“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Als je alleen woont is dat genoeg hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
voor komende 2 weken heb ik nog maar 50E
Dat is wel echt slecht, ja. Zelfs ik ken Buffy.quote:
Hehehequote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Same here, ik kijk honestly bijna nooit tv.. Toevallig die dag wel
hihahoquote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Niet van naam nee.quote:
Dat wordt instant noodles eten.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Is focking weinigquote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je alleen woont is dat genoeg hoor
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Angel was wat "duisterder" ofzo, dat beviel me wel
Hier moest ik zo hard om janken eh, true storyVond die hele aflevering wel heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word altijd zo vrolijk van jouw gifjes.quote:
Waarom kijkt iedereen dat behalve ik?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey gitaarquote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je alleen woont is dat genoeg hoor
Moet lukken hoor, tenzij je nog andere financiële verplichtingen hebt naast eten.quote:
+ ikquote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word altijd zo vrolijk van jouw gifjes.
[..]
Waarom kijkt iedereen dat behalve ik?
Bierquote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet lukken hoor, tenzij je nog andere financiële verplichtingen hebt naast eten.
Ik kijk het ook niet, broeder. Ik weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Weet ik, maar het is zat voor eten en drinkenquote:
Het is wel meer van jouw generatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Quote dan maar:quote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plaatje doet niet.
[..]
Dat vind ik leuk om te doen. Sorry.
quote:But I don't understand! I don't understand how this all happens. How we go through this. I mean, I knew her, and then she's, there's just a body, and I don't understand why she just can't get back in it and not be dead anymore! It's stupid! It's mortal and stupid! And, and Xander's crying and not talking, and, and I was having fruit punch, and I thought, well Joyce will never have any more fruit punch, ever, and she'll never have eggs, or yawn or brush her hair, not ever, and no one will explain to me why
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is zat voor eten en drinken
Ik gebruik gemiddeld 20 euro per week aan eten en drinken
Beer and noodles.quote:
Zo weinig?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is zat voor eten en drinken
Ik gebruik gemiddeld 20 euro per week aan eten en drinken
Sowieso, ik vind dat Joss die ep echt geniaal in elkaar gezet heeft.. De gevoelens ook die er bij komen kijken, ze spatten van je schermquote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond die hele aflevering wel heftig
Ik heb geeneens noodles in huisquote:
Dat is wel weer erg.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet, broeder. Ik weet niet eens wat het is
GAAN WE WEER BEGINNEN?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel meer van jouw generatie.
Dan red je het wel met dat bedrag.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geeneens noodles in huis![]()
Alleen maar frituur
Heb je het boek immortal gelezen?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso, ik vind dat Joss die ep echt geniaal in elkaar gezet heeft.. De gevoelens ook die er bij komen kijken, ze spatten van je scherm
Maar Rokje heeft een jeugdige uitstraling.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg.
Had jij een tv toen je klein was?
[..]
GAAN WE WEER BEGINNEN?
Rokje is ook van mijn generatie, ja?
Dan ben ik ook van jouw generatiequote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GAAN WE WEER BEGINNEN?
Het is dan ook van "mijn" generatie, jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg.
[..]
GAAN WE WEER BEGINNEN?
Nee want ik moet nog voor 2 weken boodschappen doenquote:
Het is wel zo natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg.
[..]
GAAN WE WEER BEGINNEN?
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan makkelijk, woon toch alleen
Jawel. Maar ook toen keek ik bijna geen tv.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg.
Geen idee welke scene dat is.quote:
Die filmquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellenJe eet wel iedere dag?
[..]
Jawel. Maar ook toen keek ik bijna geen tv.
Nee strips en boeken nooit gelezen moet ik eerlijk zeggen.. Ik kan mijn aandacht daar slecht bijhouden, maar miss toch eens doenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je het boek immortal gelezen?
Speelt ten tijde van seizoen 3 ongeveer.
Daarin is Joyce ook ziek en dat toont ook een hele andere kant van Buffy
Ja hoor, ik eet en drink genoegquote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Uit "The Body" Anya die haar emoties de vrije loop laat na het overlijden van Joycequote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee welke scene dat is.
[..]
Die film.
Wij eten met vijf mensen voor 50 euro per week. Dan moet Aldo zich in zijn eentje toch wel twee weken met 50 euro kunnen redden, zekerquote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wordt vaak genoeg gedaan hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Zelfbevrediging op het toilet.
wtf?
Als je wat broden koopt en verder uit de frituur eet, moet dat makkelijk lukken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee want ik moet nog voor 2 weken boodschappen doen
"half te pijpen"quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Zelfbevrediging op het toilet.
wtf?
Dat moet wel lukken jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij eten met vijf mensen voor 50 euro per week. Dan moet Aldo zich in zijn eentje toch wel twee weken met 50 euro kunnen redden, zeker.
* AldoTheApache stopt met zeuren en slaat 5 kratten bier inquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je wat broden koopt en verder uit de frituur eet, moet dat makkelijk lukken.
Maar serieus, het ligt eraan wat je koopt. Koop gewoon eerst de dingen die je nodig hebt en zet bier eens op de tweede, of derde plek. Ik weet het, het is moeilijk. En anders moet je niet zeuren en twee weken leven op bier.
Werkse schatjequote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mgoed, ik moest maar eens richting m'n werk gaan dus tot later peepz, one luv![]()
Waarheid als een koe.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Rokje heeft een jeugdige uitstraling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is dan ook van "mijn" generatie, ja
DUS KANEEL
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
budget kokenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je wat broden koopt en verder uit de frituur eet, moet dat makkelijk lukken.
Maar serieus, het ligt eraan wat je koopt. Koop gewoon eerst de dingen die je nodig hebt en zet bier eens op de tweede, of derde plek. Ik weet het, het is moeilijk. En anders moet je niet zeuren en twee weken leven op bier.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarheid als een koe.Wat, noem je Rokje nou een koeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
WAT??
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Budget koken, ik ben eraan gebondenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
budget kokenik hou daar van
Werkse rokje![]()
Zin om hier 2 weken je passie uit te oefenen?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
budget kokenik hou daar van
Werkse rokje![]()
Bier moet altijd op de eerste plek staan natuurlijk hequote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier ook soms hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Budget koken, ik ben eraan gebonden
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga ook maar eens naar Rokje haar werk.
Doei!
Het is ook helemaal niet zo moeilijk en best leuk. Op internet zijn genoeg recepten te vindenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Budget koken, ik ben eraan gebonden
en mijn eigen gezin danquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zin om hier 2 weken je passie uit te oefenen?
Je koopt dus eerst een hele zooi in, en gaat er daarna van koken? Oftwel, je bent eerst heel veel geld kwijt en daarna weinig?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook soms hoor
Ik hou van mijn 2 vriezers
Creepy stalker much?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga ook maar eens naar Rokje haar werk.
Doei!
Ooja, die heb ik ook vol met vlees uit aanbiedingen enzoquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook soms hoor
Ik hou van mijn 2 vriezers
Ik zie het altijd als een uitdaging jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet zo moeilijk en best leuk. Op internet zijn genoeg recepten te vinden.
Dus ik mag bij jou komen eten?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en mijn eigen gezin dan
Oh en jezelf bij andere uitnodigen![]()
Maar je koopt groter in als dingen in de aanbieding zijn enzoquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je koopt dus eerst een hele zooi in, en gaat er daarna van koken? Oftwel, je bent eerst heel veel geld kwijt en daarna weinig?
Ik heb 1 grote vriezer, 1 la ligt vol met frituur, de andere normaal gesproken met broodquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, die heb ik ook vol met vlees uit aanbiedingen enzo
[..]
Ik zie het altijd als een uitdaging ja
That's truequote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je koopt groter in als dingen in de aanbieding zijn enzo
bahquote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
Gaat er iemand naast me zitten die net gerookt heeft. Dat is echt te ruiken.
Als je veel opslagcapaciteit hebt, kun je meer meenemen wanneer er weer eens 3 voor de prijs van 2 is of zoquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je koopt dus eerst een hele zooi in, en gaat er daarna van koken? Oftwel, je bent eerst heel veel geld kwijt en daarna weinig?
rookworst zeker?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
Oh, dat is ranzig jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
schop hemquote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
Bijnaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ojaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je veel opslagcapaciteit hebt, kun je meer meenemen wanneer er weer eens 3 voor de prijs van 2 is of zo.
Gewoon zo goedkoop mogelijk koken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Budget koken is koken met wat je hebt neem ik aan?![]()
![]()
Was het maar zo'n feest.quote:
En is nog super lekker ookquote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon zo goedkoop mogelijk koken.
Neem bijvoorbeeld een gerecht met kip, pasta en pesto met wat boontjes.
2 euro voor kip, 1 euro voor pasta, 1 euro voor pesto en 1 euro voor boontjes. Ben je 6 euro kwijt, maar ik kan er makkelijk 4/5 borden (dus 1½ dag) van eten
Ah.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon zo goedkoop mogelijk koken.
Neem bijvoorbeeld een gerecht met kip, pasta en pesto met wat boontjes.
2 euro voor kip, 1 euro voor pasta, 1 euro voor pesto en 1 euro voor boontjes. Ben je 6 euro kwijt, maar ik kan er makkelijk 4/5 borden (dus 1½ dag) van eten
Rookworstquote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Rookworst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |