Bij mij is het te wijten aan een chronisch slaap tekort. Ik ben al dagenlang verstrooid. Maar bedankt voor je oordeel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jij een van de vele Nederlanders was die niet verder keek dan haar neus lang is. Geen verwijt, verder, hoor.
Ik dacht het eerst ook, tot ik zijn naam las en dat het hele artikel in een nieuw perspectief zette.
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als je erachter komt dat je iemand onterecht hebt 'beschuldigd' dan is het toch ook niet meer dan terecht daar je excuses voor te maken?
quote:
Ik normaal ookniet,maar laatst zapte ik er toevallig langsquote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kijk ik nooitDus ik zou het niet weten
En dit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is die Mariska Orban-de Haas. Dus je hebt de goede voor je. Raar mens is het met rare opvattingen.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is het te wijten aan een chronisch slaap tekort. Ik ben al dagenlang verstrooid. Maar bedankt voor je oordeel.
Niet huilen. Ik wilde de lapo niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Tevens, kut TT.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 van de beste series allertijden Buffy the vampire slayer natuurlijk
Die vind ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Vind Angel leukerquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De keren dat bij mij de tv aan staat is net zo vaak dat ik bier drink. Bijna nooit dusquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buffy
[..]
Ik normaal ookniet,maar laatst zapte ik er toevallig langs
[..]
En dit dus
hihahoquote:
Thats it Samzz, wij gaan niet trouwen en kindjes makenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Vind Angel leuker.
Dat gingen we sowieso al niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thats it Samzz, wij gaan niet trouwen en kindjes maken
Angel was wat "duisterder" ofzo, dat beviel me welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Vind Angel leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Same here, ik kijk honestly bijna nooit tv.. Toevallig die dag welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De keren dat bij mij de tv aan staat is net zo vaak dat ik bier drink. Bijna nooit dus
[..]
hihaho
Je kent Buffy niet?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Angel was wat "duisterder" ofzo, dat beviel me wel
Hier moest ik zo hard om janken eh, true storyPlaatje doet nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat vind ik leuk om te doen. Sorry.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You're busting my balls here Samzz“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Als je alleen woont is dat genoeg hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
voor komende 2 weken heb ik nog maar 50E
Dat is wel echt slecht, ja. Zelfs ik ken Buffy.quote:
Hehehequote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Same here, ik kijk honestly bijna nooit tv.. Toevallig die dag wel
hihahoquote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Niet van naam nee.quote:
Dat wordt instant noodles eten.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Is focking weinigquote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je alleen woont is dat genoeg hoor
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Angel was wat "duisterder" ofzo, dat beviel me wel
Hier moest ik zo hard om janken eh, true storyVond die hele aflevering wel heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word altijd zo vrolijk van jouw gifjes.quote:
Waarom kijkt iedereen dat behalve ik?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey gitaarquote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je alleen woont is dat genoeg hoor
Moet lukken hoor, tenzij je nog andere financiële verplichtingen hebt naast eten.quote:
+ ikquote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word altijd zo vrolijk van jouw gifjes.
[..]
Waarom kijkt iedereen dat behalve ik?
Bierquote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet lukken hoor, tenzij je nog andere financiële verplichtingen hebt naast eten.
Ik kijk het ook niet, broeder. Ik weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Weet ik, maar het is zat voor eten en drinkenquote:
Het is wel meer van jouw generatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Quote dan maar:quote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plaatje doet niet.
[..]
Dat vind ik leuk om te doen. Sorry.
quote:But I don't understand! I don't understand how this all happens. How we go through this. I mean, I knew her, and then she's, there's just a body, and I don't understand why she just can't get back in it and not be dead anymore! It's stupid! It's mortal and stupid! And, and Xander's crying and not talking, and, and I was having fruit punch, and I thought, well Joyce will never have any more fruit punch, ever, and she'll never have eggs, or yawn or brush her hair, not ever, and no one will explain to me why
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is zat voor eten en drinken
Ik gebruik gemiddeld 20 euro per week aan eten en drinken
Beer and noodles.quote:
Zo weinig?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is zat voor eten en drinken
Ik gebruik gemiddeld 20 euro per week aan eten en drinken
Sowieso, ik vind dat Joss die ep echt geniaal in elkaar gezet heeft.. De gevoelens ook die er bij komen kijken, ze spatten van je schermquote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond die hele aflevering wel heftig
Ik heb geeneens noodles in huisquote:
Dat is wel weer erg.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet, broeder. Ik weet niet eens wat het is
GAAN WE WEER BEGINNEN?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel meer van jouw generatie.
Dan red je het wel met dat bedrag.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geeneens noodles in huis![]()
Alleen maar frituur
Heb je het boek immortal gelezen?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso, ik vind dat Joss die ep echt geniaal in elkaar gezet heeft.. De gevoelens ook die er bij komen kijken, ze spatten van je scherm
Maar Rokje heeft een jeugdige uitstraling.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg.
Had jij een tv toen je klein was?
[..]
GAAN WE WEER BEGINNEN?
Rokje is ook van mijn generatie, ja?
Dan ben ik ook van jouw generatiequote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GAAN WE WEER BEGINNEN?
Het is dan ook van "mijn" generatie, jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg.
[..]
GAAN WE WEER BEGINNEN?
Nee want ik moet nog voor 2 weken boodschappen doenquote:
Het is wel zo natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg.
[..]
GAAN WE WEER BEGINNEN?
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan makkelijk, woon toch alleen
Jawel. Maar ook toen keek ik bijna geen tv.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg.
Geen idee welke scene dat is.quote:
Die filmquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellenJe eet wel iedere dag?
[..]
Jawel. Maar ook toen keek ik bijna geen tv.
Nee strips en boeken nooit gelezen moet ik eerlijk zeggen.. Ik kan mijn aandacht daar slecht bijhouden, maar miss toch eens doenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je het boek immortal gelezen?
Speelt ten tijde van seizoen 3 ongeveer.
Daarin is Joyce ook ziek en dat toont ook een hele andere kant van Buffy
Ja hoor, ik eet en drink genoegquote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Uit "The Body" Anya die haar emoties de vrije loop laat na het overlijden van Joycequote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee welke scene dat is.
[..]
Die film.
Wij eten met vijf mensen voor 50 euro per week. Dan moet Aldo zich in zijn eentje toch wel twee weken met 50 euro kunnen redden, zekerquote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wordt vaak genoeg gedaan hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Zelfbevrediging op het toilet.
wtf?
Als je wat broden koopt en verder uit de frituur eet, moet dat makkelijk lukken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee want ik moet nog voor 2 weken boodschappen doen
"half te pijpen"quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Zelfbevrediging op het toilet.
wtf?
Dat moet wel lukken jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij eten met vijf mensen voor 50 euro per week. Dan moet Aldo zich in zijn eentje toch wel twee weken met 50 euro kunnen redden, zeker.
* AldoTheApache stopt met zeuren en slaat 5 kratten bier inquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je wat broden koopt en verder uit de frituur eet, moet dat makkelijk lukken.
Maar serieus, het ligt eraan wat je koopt. Koop gewoon eerst de dingen die je nodig hebt en zet bier eens op de tweede, of derde plek. Ik weet het, het is moeilijk. En anders moet je niet zeuren en twee weken leven op bier.
Werkse schatjequote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mgoed, ik moest maar eens richting m'n werk gaan dus tot later peepz, one luv![]()
Waarheid als een koe.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Rokje heeft een jeugdige uitstraling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het is dan ook van "mijn" generatie, ja
DUS KANEEL
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
budget kokenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je wat broden koopt en verder uit de frituur eet, moet dat makkelijk lukken.
Maar serieus, het ligt eraan wat je koopt. Koop gewoon eerst de dingen die je nodig hebt en zet bier eens op de tweede, of derde plek. Ik weet het, het is moeilijk. En anders moet je niet zeuren en twee weken leven op bier.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarheid als een koe.Wat, noem je Rokje nou een koeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
WAT??
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Budget koken, ik ben eraan gebondenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
budget kokenik hou daar van
Werkse rokje![]()
Zin om hier 2 weken je passie uit te oefenen?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
budget kokenik hou daar van
Werkse rokje![]()
Bier moet altijd op de eerste plek staan natuurlijk hequote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier ook soms hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Budget koken, ik ben eraan gebonden
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga ook maar eens naar Rokje haar werk.
Doei!
Het is ook helemaal niet zo moeilijk en best leuk. Op internet zijn genoeg recepten te vindenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Budget koken, ik ben eraan gebonden
en mijn eigen gezin danquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zin om hier 2 weken je passie uit te oefenen?
Je koopt dus eerst een hele zooi in, en gaat er daarna van koken? Oftwel, je bent eerst heel veel geld kwijt en daarna weinig?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook soms hoor
Ik hou van mijn 2 vriezers
Creepy stalker much?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga ook maar eens naar Rokje haar werk.
Doei!
Ooja, die heb ik ook vol met vlees uit aanbiedingen enzoquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook soms hoor
Ik hou van mijn 2 vriezers
Ik zie het altijd als een uitdaging jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet zo moeilijk en best leuk. Op internet zijn genoeg recepten te vinden.
Dus ik mag bij jou komen eten?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en mijn eigen gezin dan
Oh en jezelf bij andere uitnodigen![]()
Maar je koopt groter in als dingen in de aanbieding zijn enzoquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je koopt dus eerst een hele zooi in, en gaat er daarna van koken? Oftwel, je bent eerst heel veel geld kwijt en daarna weinig?
Ik heb 1 grote vriezer, 1 la ligt vol met frituur, de andere normaal gesproken met broodquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja, die heb ik ook vol met vlees uit aanbiedingen enzo
[..]
Ik zie het altijd als een uitdaging ja
That's truequote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je koopt groter in als dingen in de aanbieding zijn enzo
bahquote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
Gaat er iemand naast me zitten die net gerookt heeft. Dat is echt te ruiken.
Als je veel opslagcapaciteit hebt, kun je meer meenemen wanneer er weer eens 3 voor de prijs van 2 is of zoquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je koopt dus eerst een hele zooi in, en gaat er daarna van koken? Oftwel, je bent eerst heel veel geld kwijt en daarna weinig?
rookworst zeker?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
Oh, dat is ranzig jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
schop hemquote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
Bijnaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ojaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je veel opslagcapaciteit hebt, kun je meer meenemen wanneer er weer eens 3 voor de prijs van 2 is of zo.
Gewoon zo goedkoop mogelijk koken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Budget koken is koken met wat je hebt neem ik aan?![]()
![]()
Was het maar zo'n feest.quote:
En is nog super lekker ookquote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon zo goedkoop mogelijk koken.
Neem bijvoorbeeld een gerecht met kip, pasta en pesto met wat boontjes.
2 euro voor kip, 1 euro voor pasta, 1 euro voor pesto en 1 euro voor boontjes. Ben je 6 euro kwijt, maar ik kan er makkelijk 4/5 borden (dus 1½ dag) van eten
Ah.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
2 euro voor kip, 1 euro voor pasta, 1 euro voor pesto en 1 euro voor boontjes. Ben je 6 euro kwijt, maar ik kan er makkelijk 4/5 borden (dus 1½ dag) van eten
Rookworstquote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Rookworst.
Het kost teveel geld om hier heen te komen dus janeequote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus ik mag bij jou komen eten?
Ja dat dusquote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je veel opslagcapaciteit hebt, kun je meer meenemen wanneer er weer eens 3 voor de prijs van 2 is of zo.
Rookworstquote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Rookworst.
5 borden is voor mij 5 dagen ...quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
gratis ovquote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kost teveel geld om hier heen te komen dus janee
[..]
Ja dat dus
Veel groentes kan je ook invriezen (evt na blancheren)
Kliekjes bewaren
Of eet eens vegetarisch. Ik weet het, vloeken in de kerk, maar vlees is doorgaans het duurste deel van de maaltijd en niet eens iedere dag noodzakelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fucking lekker jaquote:
Klopt, ik koop ook altijd die pizza's in de aanbieding van Dr Oetker geloof ik. Die eet ik per 2quote:
Vleesquote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of eet eens vegetarisch. Ik weet het, vloeken in de kerk, maar vlees is doorgaans het duurste deel van de maaltijd en niet eens iedere dag noodzakelijk.
Je lust geen rookworst? Landsverrader.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Rookworst
Jij mag mijn stuk hebben
Preciesquote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kost teveel geld om hier heen te komen dus janee
[..]
Ja dat dus
Veel groentes kan je ook invriezen (evt na blancheren)
Kliekjes bewaren
I know, maar ik vind vlees te lekker om te laten staanquote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of eet eens vegetarisch. Ik weet het, vloeken in de kerk, maar vlees is doorgaans het duurste deel van de maaltijd en niet eens iedere dag noodzakelijk.
Dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fucking lekker ja
[..]
Klopt, ik koop ook altijd die pizza's in de aanbieding van Dr Oetker geloof ik. Die eet ik per 2
Oh ja, vertel het me, echte man.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vlees
echte mannen moeten elke dag vlees eten
Vlees is lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fucking lekker ja
[..]
Klopt, ik koop ook altijd die pizza's in de aanbieding van Dr Oetker geloof ik. Die eet ik per 2
Ja, stel je voor dat je eens geen vlees zou eten, rámpzalig.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vlees is lekkerDus het liefst sla ik dat niet over
[..]Had ik laatst ook, nog honger nadat ik een pizza op had
Hij is ook heul lang.quote:
Klopt, en de mensen die me kennen die weten ook dat je het niet aan me zietquote:
Ik lust wel Bratwurstquote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Je lust geen rookworst? Landsverrader.
quote:
Nou dat dusquote:
Is dat zijn geheim?quote:
Jaloerse mensen zekerquote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, en de mensen die me kennen die weten ook dat je het niet aan me ziet
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat ik vlees lekker vind en het daarom liever niet overslaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je eens geen vlees zou eten, rámpzalig.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kraut.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik lust wel Bratwurst
[..]
[..]
Nou dat dus![]()
luv itquote:
Nou enormquote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral vrouwen zijn "jaloers" ja. Aangezien ik eten kan wat ik wil en maar niet aankom. Ik zie het als een vloekquote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat zijn geheim?
[..]
Jaloerse mensen zeker
Dan laat ik inderdaad liever de groente wegquote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan is de maaltijd gewoon niet compleet
Ik voel je.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vooral vrouwen zijn "jaloers" ja. Aangezien ik eten kan wat ik wil en maar niet aankom. Ik zie het als een vloek
Gitaar heeft vele geheimen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat zijn geheim?
[..]
Jaloerse mensen zeker
Waarom is het een vloek?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vooral vrouwen zijn "jaloers" ja. Aangezien ik eten kan wat ik wil en maar niet aankom. Ik zie het als een vloek
Hahahaquote:
Eckte mannen eten alleen maar vlees.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat kon ik tot een paar jaar geleden ook.Helaas is die tijd voorbijquote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gesproken door een ware Nederlander. Jouw maaltijd is zeker vlees, aardappelen en groente met wat jus?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder jaloers zou zijn op het feit dat je kookt dan dat je zoveel wegkaantquote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eckte mannen kluiven het vleesch van het bot af.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eckte mannen eten alleen maar vlees.
Omdat ik op het randje van ondergewicht balanceerquote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom is het een vloek?
[..]
Hahaha![]()
Ik had het ook altijd. Maar de laatste maand ben ik toch ongeveer 5 kilo aangekomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aardappelenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gesproken door een ware Nederlander. Jouw maaltijd is zeker vlees, aardappelen en groente met wat jus?
vaak welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gesproken door een ware Nederlander. Jouw maaltijd is zeker vlees, aardappelen en groente met wat jus?
Ik mag niet eens kaas.quote:
Ai dat is minderquote:Op donderdag 8 november 2012 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik op het randje van ondergewicht balanceerHet ziet er niet uit en is schadelijker voor de gezondheid dan overgewicht
Dat vinden de boeren hier niet leuk.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
Echte mannen maken een speer en gaan zelf op hun vlees jagen.
Nuff saidquote:Op donderdag 8 november 2012 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vaak wel
Vaak ook pasta en een enkele keer rijst
Mijn speer jaagt alleen maar op poezenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
In een berenvel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn speer jaagt alleen maar op poezen
[..]
Met veel borsthaar en een ruige baard.quote:
Zo slecht ditquote:Op donderdag 8 november 2012 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik zie King Robert voor me en ik word er niet heel vrolijk vanquote:Op donderdag 8 november 2012 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Met veel borsthaar en een ruige baard.
....En je liep over mijn baard te zeurenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Wat zal jij raar opkijken als je me zo voorbij ziet komen met een dode koe over mijn schouderquote:Op donderdag 8 november 2012 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie King Robert voor me en ik word er niet heel vrolijk van.
Maar die is dan ook wat vettigquote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie King Robert voor me en ik word er niet heel vrolijk van.
Lusten en mogen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Snap dat echt niet he
Mijn ex lustte dat ook echt niet
1 keer voor de grap: 'Ogen dicht en mond open
' toen ze dat deed er snel een kaasblokje ingestopt, spuugde dat ding meteen uit en was helemaal over de zeik
Die zag er toen niet uit, nee. Niet vol genoeg voor de lengte.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
....En je liep over mijn baard te zeuren
Hmpfquote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zag er toen niet uit, nee. Niet vol genoeg voor de lengte.
Ik vind kaas heerlijk, maar ik krijg er buikpijn en diarree van.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Snap dat echt niet he
Mijn ex lustte dat ook echt niet
1 keer voor de grap: 'Ogen dicht en mond open
' toen ze dat deed er snel een kaasblokje ingestopt, spuugde dat ding meteen uit en was helemaal over de zeik
O.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind kaas heerlijk, maar ik krijg er buikpijn en diarree van.
Mwa. Ik vind Sean Bean gewoon te tof om aan dat profiel te voldoenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar die is dan ook wat vettig.
Eddard voldoet ook aan het profiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dus als je ff een darmspoeling moet hebben ga je gewoon aan de kaasfondue?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind kaas heerlijk, maar ik krijg er buikpijn en diarree van.
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Ik vind Sean Bean gewoon te tof om aan dat profiel te voldoen.
En:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Ik vind Sean Bean gewoon te tof om aan dat profiel te voldoen.
En:Ik schat wel in dat ie wat borsthaar heeft en een baard kan hij groeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Haha dat plaatje![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als je ff een darmspoeling moet hebben ga je gewoon aan de kaasfondue?
SPOILER: TopiekTheHavocOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AldoTheApacheOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg van bovenstaande grap.
True. Ik houd niet zo van beharingquote:Op donderdag 8 november 2012 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik schat wel in dat ie wat borsthaar heeft en een baard kan hij groeien.
Haha dat plaatje![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef Topiek het volgende:
SPOILER: TopiekTheHavocOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind een Apache toch wel tofferSPOILER: AldoTheApacheOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg van bovenstaande grap.![]()
SPOILER: TopiekTheHavocOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je je grappen moet gaan uitleggen dan kun je er beter mee ophoudenSPOILER: AldoTheApacheOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg van bovenstaande grap.
Alleen het hoofdhaar toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Ik houd niet zo van beharing.
quote:
Dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je je grappen moet gaan uitleggen dan kun je er beter mee ophouden
Hoofdhaar is helemaal goed. Beenhaar vind ik ook vaak geen probleem, dat is nooit zo heel veel. Maar rughaar vind ik echt het meest verschrikkelijke van allesquote:
SPOILER: TopiekTheHavocOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.apache > havocSPOILER: AldoTheApacheOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg van bovenstaande grap.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je je grappen moet gaan uitleggen dan kun je er beter mee ophouden
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
In hoeverr
[..]
Ik vind een Apache toch wel toffer
En ik heb net mijn hoofdhaar geschorenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoofdhaar is helemaal goed. Beenhaar vind ik ook vaak geen probleem, dat is nooit zo heel veel. Maar rughaar vind ik echt het meest verschrikkelijke van alles.
Harsenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoofdhaar is helemaal goed. Beenhaar vind ik ook vaak geen probleem, dat is nooit zo heel veel. Maar rughaar vind ik echt het meest verschrikkelijke van alles.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Klopt ja, de manouvrebility is beterquote:
Gelukkig ben ik een man en komt dit bij vrouwen bijna niet voorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een man en komt dit bij vrouwen bijna niet voor.
Ik zeg bijna want er zijn uitzonderlijke gevallen die behoorlijk behaard zijn.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
GebaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guess soquote:
Brutal. Fucking. Metal.
Wij gingen sowieso al niet trouwen, weet je nog?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb net mijn hoofdhaar geschoren
Of waxen, mag ookquote:
Ik zag gisteren nog een oud vrouwtje met een grijze baardquote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een man en komt dit bij vrouwen bijna niet voor.
Ik zeg bijna want er zijn uitzonderlijke gevallen die behoorlijk behaard zijn.
Nou nee, zo vaak ben ik nog niet getrouwdquote:Op donderdag 8 november 2012 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet wel waar je aan begint he?
Aaah getverderriequote:Op donderdag 8 november 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
Ik zag gisteren nog een oud vrouwtje met een grijze baard.
Maar dan hadden we nog wel seks kunnen hebben natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gingen sowieso al niet trouwen, weet je nog?
[..]
Of waxen, mag ook.
[..]
Ik zag gisteren nog een oud vrouwtje met een grijze baard.
Ik ben heel tof als echtgenote hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet wel waar je aan begint he?
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben heel tof als echtgenote hoor.![]()
Denk ik.
Ligt eraan, hou je alles schoon, kook je elke dag, elke avond sex?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk ik.
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt eraan, hou je alles schoon, kook je elke dag, elke avond sex?
Wat niet wil zeggen dat ik me als sloof ga gedragen. Wel zelf je sokken van de grond rapen en niet verwachten dat ik een boterham voor je smeer.quote:
Nou dan laat maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat ik me als sloof ga gedragen. Wel zelf je sokken van de grond rapen en niet verwachten dat ik een boterham voor je smeer.
En bier haal je lekker zelf.
Daar heb ik later kinderen voorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat ik me als sloof ga gedragen. Wel zelf je sokken van de grond rapen en niet verwachten dat ik een boterham voor je smeer.
En bier haal je lekker zelf.
Ik hoef ook geen luie zak aardappelen op mijn bank.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan laat maar.
Of de seks moet wel heel geweldig zijn
Dat dacht jequote:Op donderdag 8 november 2012 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar heb ik later kinderen voor
Als de kinderen 8+ zijn kunnen ze echt wel spul halen toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht je
succes in je droom
Voor wat hoort wat he.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen luie zak aardappelen op mijn bank.
Ik wil jou wel zien als vader.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als de kinderen 8+ zijn kunnen ze echt wel spul halen toch?
I'm the luckiest man alivequote:Op donderdag 8 november 2012 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk ik.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijne ook nietquote:Op donderdag 8 november 2012 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aaah getverderrie
Oudere vrouwen ontwikkelen vaak een snor. NIET mijn ding.
Natuurlijk niet, geen seks voor het huwelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan hadden we nog wel seks kunnen hebben natuurlijk
Gelukkig maar, dan hadden we straks Mariska Orban-de Haas op ons dakquote:
Voelt best lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil het niet ondervinden denk ik
Nee, ik kook, maak het huis schoon en heb elke avond seks met je. Wel goed lezen hè.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat he.
Jij haalt bier en smeert brood, en in ruil daarvoor doe ik koken en in het weekend ontbijt op bed brengen
Succes met je bierquote:Op donderdag 8 november 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben denk ik later een focking coole vaderquote:
quote:
Voordat ik trouw wil ik eerst een proefrit maken natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Gelukkig komt weelderige gezichtshaargroei in onze familie niet voor
.
[..]
Natuurlijk niet, geen seks voor het huwelijk.
[..]
Gelukkig maar, dan hadden we straks Mariska Orban-de Haas op ons dak.
[..]
Voelt best lekker. De warme wax tenminste, ik heb mijn wenkbrauwen eens in model laten harsen, lekker warm
.
Dat mag niet van de Katholieke kerk.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voordat ik trouw wil ik eerst een proefrit maken natuurlijk
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik kook, maak het huis schoon en heb elke avond seks met je. Wel goed lezen hè.
Trouwens helemaal niet met jou, maar alleen met Gitaar.
Mijn verhaal was dan ook hypothetisch hequote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik kook, maak het huis schoon en heb elke avond seks met je. Wel goed lezen hè.
Trouwens helemaal niet met jou, maar alleen met Gitaar.
Het geloofquote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag niet van de Katholieke kerk.
Coïtus is alleen bestemd om kinderen te maken, niet om van te genieten. Hoe durf je.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hadden we straks Mariska Orban-de Haas op ons dak.
De wax misschien ja. Het kaalplukken vast nietquote:[..]
Voelt best lekker. De warme wax tenminste, ik heb mijn wenkbrauwen eens in model laten harsen, lekker warm
.
Maar dan moeten we toch eerst kijken of alles pastquote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag niet van de Katholieke kerk.
Coïtus is alleen bestemd om kinderen te maken, niet om van te genieten. Hoe durf je.
Die van mij ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn verhaal was dan ook hypothetisch he
Ja, altijd leuk om te weten dat iemand op het internet je zou neukenquote:
Ook van heel veel vrede.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het geloof
Oorzaak van veel onvrede op de wereld.
Daar voel je dan weer niet zo veel van omdat de hitte de poriën open zet en ietsje verdooft.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
De wax misschien ja. Het kaalplukken vast niet
Met betrekking tot Roy, niet over jou.quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je geeft gitaar eerst hoop en binnen 5 minuten breek je alles weer af?
Niet wat ik bedoel. Maar goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, als iedereen bekeerd is valt er weinig te knokken.
Tegenwoordig is het de ketting en een sexy pakje.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen. Haal de veren en de pek maar tevoorschijn!
Oh, wist ik niet. Naja ik hoop niet dat ik het ooit nodig hebquote:Op donderdag 8 november 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar voel je dan weer niet zo veel van omdat de hitte de poriën open zet en ietsje verdooft.
Ik schrok alquote:Op donderdag 8 november 2012 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Met betrekking tot Roy, niet over jou.
Wij zijn echt.
Weet ik maar helaas zorgt het nog steeds voor veel conflicten. Geld, olie en land ook, daar niet van.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het de ketting en een sexy pakje.
Ik zal je wel troosten, ik weet de perfecte manier.quote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 8 november 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Naja ik hoop niet dat ik het ooit nodig heb
Mag ookquote:Op donderdag 8 november 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het de ketting en een sexy pakje.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Met betrekking tot Roy, niet over jou.
Wij zijn echt.
Dealquote:Op donderdag 8 november 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal je wel troosten, ik weet de perfecte manier.
En op gestampt, gespuugt en gezeken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jou hart heeft ze ook al gebroken?
Waarom dat?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke, jij mag zonder de ketting
Een blowjob natuurlijk. Zo troost je mannen toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst vragen wat ze bedoelt.. its a traaaap
Nee, onze relatie is gefundeerd op vertrouwenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst vragen wat ze bedoelt.. its a traaaap
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Een blowjob natuurlijk. Zo troost je mannen toch?
Klopt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Een blowjob natuurlijk. Zo troost je mannen toch?
Jouw, want bezittelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jou hart heeft ze ook al gebroken?
En wild monkeysex.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, onze relatie is gefundeerd op vertrouwen
Eigenlijk moet je de zin met een hoofdletter beginnen en eindigen met een punt of uitroepteken. Of zo.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nu allemaal krijsende apen in mijn hoofd.
Taalnaziquote:Op donderdag 8 november 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de zin met een hoofdletter beginnen en eindigen met een punt of uitroepteken. Of zo.
Maar dat is mierenneuken.
Sorry, ik zal iets minder luid klaarkomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snel editten, ik zag hem welquote:Op donderdag 8 november 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de zin met een hoofdletter beginnen en eindigen met een punt of uitroepteken. Of zo.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
wilde monkeyseksquote:Op donderdag 8 november 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en seks met dieren heb ik niks mee.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen wij als leeuwen tekeer gaan?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
wilde monkeyseks
mierenneuken
Ware beestenboel
Ja, wauw. Een letter niet goed intypen, schandalig. Ik pak de pek en veren alvast.quote:
In het hele land?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:50 schreef Fera het volgende:
Ik heb hoofdpijn, ondanks het vele drinken. A storm is coming ...
RAWRquote:Op donderdag 8 november 2012 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zullen wij als leeuwen tekeer gaan?![]()
Vind ik niet gek met dat apengeklaarkomgedoe.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:50 schreef Fera het volgende:
Ik heb hoofdpijn, ondanks het vele drinken. A storm is coming ...
Hehe je word meteen aan de schandpaal vastgebonden.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wauw. Een letter niet goed intypen, schandalig. Ik pak de pek en veren alvast.
Die blijft geweldigquote:
Dat was waar je bij hem ook over viel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wauw. Een letter niet goed intypen, schandalig. Ik pak de pek en veren alvast.
Waar dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik niet gek met dat apengeklaarkomgedoe.
[..]
Hehe je word meteen aan de schandpaal vastgebonden.
Hmmm... Nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was waar je bij hem ook over viel.
Ik lig dubbelquote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef Fera het volgende:
WHAHAHAHA. Stomme mensen die niet weten dat ze een computer aan kunnen zetten.![]()
Ik snap dat het figuurlijk wasquote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja, ik vergat erbij te zetten dat het figuurlijk was.
Lekker als beesten tekeer gaan dusquote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alhoewel, dat is meer kwantiteit dan kwaliteit.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik niet gek met dat apengeklaarkomgedoe.
[..]
Hehe je word meteen aan de schandpaal vastgebonden.
Hoofdpijn duidt bij mij meestal op een rode tsunami.quote:
Op het FOK!pleinquote:Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat het figuurlijk was. Ik vraag alleen waar.
Ik moest weer lachenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Hoofdpijn duidt bij mij meestal op een rode tsunami.
Ah okquote:Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Behoorlijk ja, kleding in stukken gescheurd dit dat.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker als beesten tekeer gaan dus
Ow, gaat het tsunami-alarm af?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |