quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef Catch22- het volgende:
Babel linksbuiten en de Jong en Eriksen op 10/spits afwisselend.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vanaf nu moet Babel gewoon weer in de spits staan. Eriksen in de spits vind ik maar niets, behalve tegen City.
Ik ook, en Fischer in potentie een betere flankspeler. Van mij hoeft hij geen meerjarig contract te krijgen na dit seizoenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Tyron het volgende:
Ik vind Siem de Jong een betere spits dan Babel.
Hmm, zou kunnen meespelen maar ik denk niet dat Frank zo denkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Over Fischer; zou het strategisch kunnen zijn om hem nog niet structureel in de basis te zetten, met het oog op contractonderhandelingen in de winterstop?
Je zag tegen City toch ook dat het niet zo makkelijk is om mee te doen op een hoger niveau, dus wel begrijpelijk dat hij rustig gebracht wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Over Fischer; zou het strategisch kunnen zijn om hem nog niet structureel in de basis te zetten, met het oog op contractonderhandelingen in de winterstop?
Na dinsdag gezien te hebben is dit het laatste jaar gok ik zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef TIM-846 het volgende:
Hoelang zou De Jong nog bij Ajax blijven?
Als die dat nou wekelijks deed gaf ik je gelijk. Helaas is het in de competitie eerder uitzondering dan de regel. Ik zou niet weten naar wat voor club die heen moet?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Na dinsdag gezien te hebben is dit het laatste jaar gok ik zo.
Dat en het lijkt me ook niet zo'n type wat zo snel weg wil, wat dat betreft is zijn broer een goed verkeerd voorbeeldquote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als die dat nou wekelijks deed gaf ik je gelijk. Helaas is het in de competitie eerder uitzondering dan de regel. Ik zou niet weten naar wat voor club die heen moet?
Je zag tegen City ook dat hij in 5 minuten meer liet zien dan Boerrigter in 90 minuten. Er gebeurd wat als hij aan de bal is.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zag tegen City toch ook dat het niet zo makkelijk is om mee te doen op een hoger niveau, dus wel begrijpelijk dat hij rustig gebracht wordt.
Hij zal wel bijtekenen denk ik, is net als Eriksen gewoon met een opleidingstraject bezig
Inderdaad. Verwacht niet dat hij snel weg zal gaan. Hij zal een degelijke club uitkiezen en niet gaan voor Spartak Moskou of zoiets.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat en het lijkt me ook niet zo'n type wat zo snel weg wil, wat dat betreft is zijn broer een goed verkeerd voorbeeld
Vond ik wel meevallen of eigenlijk tegenvallen, verwijt hem niks maar jij maakt er een wonderkind van, wat hij ook niet is.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer moet een basisplaats krijgen, in de Messi rol net zoals Eriksen of linksbuiten.
[..]
Je zag tegen City ook dat hij in 5 minuten meer liet zien dan Boerrigter in 90 minuten. Er gebeurd wat als hij aan de bal is.
Ik denk zelfs dat het goed is voor Ajax als hij weggaat.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad. Verwacht niet dat hij snel weg zal gaan. Hij zal een degelijke club uitkiezen en niet gaan voor Spartak Moskou of zoiets.
Aan de andere kant. Mocht hij weg gaan, dan betwijfel ik of we hem zullen missen.
Mooie speler voor een Everton,Newcastle of Hsvquote:Op donderdag 8 november 2012 14:13 schreef ValHallen het volgende:
Siem de Jong is middenmoot of subtop Engeland/Duitsland. Mist toch een hoop voetballend vermogen voor de top.
Zo ken ik er nog wel een paar. Poulsen, Boerrigter, Sulejmani, Lukoki, Schone.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het goed is voor Ajax als hij weggaat.
Niks mis met Lukoki of Schone hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar. Poulsen, Boerrigter, Sulejmani, Lukoki, Schone.
Juistem. Beetje sleuren en bikkelen en doen waar hij goed in is. Daar doen ze ook niet zo moeilijk als hij een keer een slechte pot speelt, zolang hij maar inzet toont.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie speler voor een Everton,Newcastle of Hsv
Zijn ook verder mooie clubs om voor uit te komenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Juistem. Beetje sleuren en bikkelen en doen waar hij goed in is. Daar doen ze ook niet zo moeilijk als hij een keer een slechte pot speelt, zolang hij maar inzet toont.
Lukoki en Schone passen prima bij Ajax. Ik denk meer aan een Moisander, Klaassen, plus de eerste 3 die je noemt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar. Poulsen, Boerrigter, Sulejmani, Lukoki, Schone.
Schone is prima als invaller. Niet voor de basis, al deed hij het dinsdag wel leuk.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis met Lukoki of Schone hoor
Eens. Everton is mijn buitenlandse club, en ik zie hem liever daar spelen dan bij Ajaxquote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn ook verder mooie clubs om voor uit te komen
Sowiesoquote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
ValHallen en ik zitten wel op 1 lijn qua mening volgens mij
Hij doet het al die tijd wel leukquote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Schone is prima als invaller. Niet voor de basis, al deed hij het dinsdag wel leuk.
Lukoki heeft me nog niet meer dan 3 wedstrijden overtuigd.
Everton? O ja de 2e club van Liverpoolquote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens. Everton is mijn buitenlandse club, en ik zie hem liever daar spelen dan bij Ajax.
Is niet aan de ranglijst te zien.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Everton? O ja de 2e club van Liverpool
Eriksen. Mwah.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij doet het al die tijd wel leuk
En Lukoki was goed bezig tot ie geblesseerd raakte
Denk dat jij gewoon 11 spelers als Eriksen verwacht maar die tijden zijn voorbij bij Ajax hoor
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is niet aan de ranglijst te zien.
Echt een realist ben je iig nietquote:
Durft gewoon een actie te maken en is niet bang om te falen daar inquote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben fan van Lukoki, enorm grillig maar hij heeft 'iets'
Alle buitenspelers van Twente, PSV en bijvoorbeeld AZ zijn beter dan Lukoki.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt een realist ben je iig niet
Johquote:
Tja twente legt wel miljoenen neerquote:Op donderdag 8 november 2012 14:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Alle buitenspelers van Twente, PSV en bijvoorbeeld AZ zijn beter dan Lukoki.
Zeker wel beter dan Lukoki. Narsingh zelfs drie keer zo goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja twente legt wel miljoenen neer
En narsingh is echt niet beter dan wat er bij ons rondloopt, zelfde gaat op voor Beerens of hoe die ook heet van Az
Je noemt nu 1 naam, alleen Lukokiquote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zeker wel beter dan Lukoki. Narsingh zelfs drie keer zo goed.
En Twente legt inderdaad wel miljoenen neer als er iets wordt verkocht. Zo hoort dat ook om aan de top te blijven. Je kunt niet ieder jaar 4 talenten uit de jeugd klaarstomen voor het eerste elftal.
Ik zit je maar een beetje te stangen, ik heb een zwak voor Liverpool, dat stamt nog uit de jaren 70quote:Op donderdag 8 november 2012 14:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Joh. Een hoop Everton fans hebben daar trouwens een nogal dubbel gevoel over, over die prijzenkast. Everton heerste de Premier League in de late jaren 80, precies de jaren waarin Engelse clubs geen Europees voetbal mochten spelen omdat Liverpool fans (mede)verantwoordelijk waren voor het Heizel drama.
Het ging nu om Lukoki. Maar eigenlijk is het op alle vleugelspelers van toepassing. Sulejmani en Boerrigter zijn nog bedroevender. En dat terwijl Boerrigter vorig seizoen zo'n sensatie was.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je noemt nu 1 naam, alleen Lukoki
en Lukoki is ook nog maar 20 ofzo dus gekke vergelijking meteen
Je hebt gelijk, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het ging nu om Lukoki. Maar eigenlijk is het op alle vleugelspelers van toepassing. Sulejmani en Boerrigter zijn nog bedroevender. En dat terwijl Boerrigter vorig seizoen zo'n sensatie was.
Mja, Beerens is inderdaad ook niet aan zijn beste jaar bezig.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen
Maar ik vind Lukoki echt niet minder dan een Beerens hoor
En is Narsingh wel zo goed? Ik schat hem wel hoger in dan Lukoki maar zo enorm is dat verschil ook weer niet (3x)quote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mja, Beerens is inderdaad ook niet aan zijn beste jaar bezig.
Ik had hem heul graag bij Ajax gezien. Een echte buitenspeler. Krijgt bij PSV misschien niet dat vertrouwen, maar had bij ons zeker in de basis gestaan. Moet je voorstellen dat Boerrigter in de vorm van vorig seizoen was. Dan had je:quote:Op donderdag 8 november 2012 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
En is Narsingh wel zo goed? Ik schat hem wel hoger in dan Lukoki maar zo enorm is dat verschil ook weer niet (3x)
Ik vind Narsingh een beetje een "one trick pony" dus het verrast me niet dat hij bij PSV ook niet zo lekker gaat, Lukoki is beter geschikt voor pressie voetbal.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik had hem heul graag bij Ajax gezien. Een echte buitenspeler. Krijgt bij PSV misschien niet dat vertrouwen, maar had bij ons zeker in de basis gestaan. Moet je voorstellen dat Boerrigter in de vorm van vorig seizoen was. Dan had je:
Boerrigter - ? - Narsingh
Dan had je zelfs Daley Blind in de spits kunnen zetten en dan nog was ie topscoorder geworden.
Dramatisch zeg, 2 spelers die in de kleine ruimte slecht zijn, geen passeer actie hebben en dus net zo slecht zullen zijn als de spelers die je al hebt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik had hem heul graag bij Ajax gezien. Een echte buitenspeler. Krijgt bij PSV misschien niet dat vertrouwen, maar had bij ons zeker in de basis gestaan. Moet je voorstellen dat Boerrigter in de vorm van vorig seizoen was. Dan had je:
Dan had je zelfs Daley Blind in de spits kunnen zetten en dan nog was ie topscoorder geworden.
Beetje respect voor Blindquote:Op donderdag 8 november 2012 14:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
1 toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Blind is een goeie LB. Maar heeft geloof ik nog nooit gescoord in Ajax 1
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Sowieso is dat met echte buitenspelers spelen uitstervend, tenzij je iemand met de kwaliteiten van Robben hebt. Ik vond Aissati het vorig seizoen ook goed invullenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als we op de counter spelen misschien maar die 2 passen totaal niet bij het Ajax waar wij naar toe willen, Sana is ook nog niet ideaal maar die heeft tenminste wel gevoel voor de bal..
Verklaring met Google vertaler:quote:Dinamo Zagreb woest op Youri Mulder
ZAGREB - De opmerkingen van Youri Mulder over Dinamo Zagreb zijn bij de Kroatische club volledig verkeerd gevallen.
© ANP
Mulder zat dinsdag als analyticus in de tv-studio van de NOS, waar hij de wedstrijden in de Champions League van commentaar voorzag.
Na de samenvatting van Paris Saint-Germain tegen Dinamo Zagreb (4-0) zei de assistent-trainer van FC Twente: ''Ik vermoed dat ze collectief naar een wedkantoortje zijn gegaan en morgen terugkomen om hun geld op te halen''.
Dinamo Zagreb reageerde donderdag in een uitgebreide verklaring op de website woedend op die opmerking.
''Hoe is het mogelijk dat hij zulke schandalige dingen kan zeggen zonder bewijs?'', aldus de clubleiding, die mogelijk juridische stappen wil ondernemen.
Door: ANP
quote:Communicatie GNK Dinamo is beschamend beschuldigingen
Geïnspireerd schandalige uitspraken Youria Mulder die op de Nederlandse publieke televisie NOS binnen overdracht Champions League-wedstrijd PSG Dynamo zijn twijfels geuit dat de Dinamo spelers wedden tegen zichzelf, en dat de andere dag winst zal verhogen, zijn we verplicht om de volgende verklaring, die veroordeelt met klem te geven Dergelijke verklaringen.
We willen niet te reageren deskundigheid commentatoren genoemd, maar het zou zo veel te zeggen over zijn (gebrek aan) professionaliteit. Hoe is het mogelijk dat een commentator of sportverslaggever op deze manier hun eigen twijfels en advies gepresenteerd als feit? Hoe is het mogelijk dat een team, met inbegrip van de dynamo, beschreven in het kader van een dergelijke schande, zonder een enkel stuk bewijs? Is het mogelijk om een slechte wedstrijd en een team van haar onmacht in bepaalde momenten van het spel hebben zo gemakkelijk worden omgedoopt in een andere gokschandaal in het verschiet? Waar is de maatschappelijke verantwoordelijkheid van journalisten en commentatoren, dat is zo'n ernstige beschuldiging? Waar is zijn verantwoordelijkheid op een moment dat zijn buitensporige uitspraken tal van media bezoeken in heel Europa waar GNK Dinamo genoemd in de context van een schande dat het niet verdient?
GNK Dinamo neemt alle nodige maatregelen om de commentator, die ook de assistent-coach van FC Twente, maar ook op de televisie waar de leugens naar voren, achter de geschetste woorden te vermelden, ook bij het zoeken naar passende sancties voor de beschuldigingen.
Jup.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso is dat met echte buitenspelers spelen uitstervend, tenzij je iemand met de kwaliteiten van Robben hebt. Ik vond Aissati het vorig seizoen ook goed invullen
Voor de eerste keer dat Youri Mulder wat zinnigs heeft gezegdquote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verklaring met Google vertaler:
[..]
Zijn daar juridische stappen tegen te ondernemen? Vrijheid van meningsuiting heet zoiets toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de eerste keer dat Youri Mulder wat zinnigs heeft gezegd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Smaadquote:Op donderdag 8 november 2012 15:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zijn daar juridische stappen tegen te ondernemen? Vrijheid van meningsuiting heet zoiets toch?
Doel is niet direct het ruïneren van het slachtoffer hier toch. Mulder zit daar als analist en stelt vast dat Zagreb voor het tweede jaar achtereen wel heen makkelijk de doelpunten om de oren krijgt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef Saind het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Smaad
Is ook een drukte om niks, ze kunnen zich beter met hun elftal bezig houdenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Doel is niet direct het ruïneren van het slachtoffer hier toch. Mulder zit daar als analist en stelt vast dat Zagreb voor het tweede jaar achtereen wel heen makkelijk de doelpunten om de oren krijgt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Flikker toch op met dat schijt-Zagreb.
Die verkopen hun moeder nog voor een LCD-tv is gebleken.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Flikker toch op met dat schijt-Zagreb.
Die verkopen hun moeder nog voor een LCD-tv is gebleken.
Zal wel pas over een jaar of tien iets naar buiten komenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Laat ze trouwens maar komen met dat onderzoek, misschien dat er dan alsnog eens gekeken wordt naar de 1-7 van vorig jaar.
Dan krijgt zo'n speler opeens berouw, schrijft een boekje en doet nog een laatste keer cashenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:32 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zal wel pas over een jaar of tien iets naar buiten komen
Ik ben tijden niet zo boos geweest, ik had liever zelf 7-1 klop van Madrid gehad dan die avond mee te maken...quote:Op donderdag 8 november 2012 17:19 schreef Seam het volgende:
Als die plaatjes weer zie word ik onmiddellijk weer pissig. Tering zeg
ik ben ook fan van 'lukoks'quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben fan van Lukoki, enorm grillig maar hij heeft 'iets'
okquote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Equites het volgende:
Siem gaat naar Den Haag hoorde ik laatst.
Een logische transfer.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Equites het volgende:
Siem gaat naar Den Haag hoorde ik laatst.
90+8quote:Op donderdag 8 november 2012 19:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Misschien ook leuk om te zien hoe zagreb zich dit jaar heeft gekwalificeerd voor de groepsfase.
http://nl.soccerway.com/m(...)azgrad-2000/1300294/
Treffer in de verdacht lange blessuretijd. De heenwedstrijd was 1-1 dus zagreb had die goal nodig.
I knowquote:Op donderdag 8 november 2012 19:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
En kijk eens wieonze knipoogvriend.
Die mag ook weer eens opdravenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:03 schreef The_Groove het volgende:
Anita gescoord voor Newcastle tegen Club Brugge
Baas!
http://eredivisielive.nl/video/92681-wondergoal-van-anita.htmlquote:Op donderdag 8 november 2012 20:03 schreef The_Groove het volgende:
Anita gescoord voor Newcastle tegen Club Brugge
Baas!
Zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/video/92681-wondergoal-van-anita.html
Lekker goaltje hoor
Tuurlijk mogen we daarop hopen! Kans is is aanwezig al vraag ik me af of we het 5 wedstrijden volhoudenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vitesse - Twente
PSV - Heerenveen
Zwolle - Ajax
FC Utrecht - Twente
ADO Den Haag - PSV
Ajax - VVV
Twente - Zwolle
PSV - Vitesse
Roda - Ajax
Twente - ADO Den Haag
Ajax - PSV
Vitesse - Roda
PSV - Twente
VVV - Vitesse
Ajax - Groningen
15 uit 5 en de wereld ziet er weer heel anders uit. Maar ja... mogen we daar écht op hopen?
Altijd zo kut dat die reclame soms bijna net zo lang als het daadwerkelijke filmpje isquote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/video/92681-wondergoal-van-anita.html
Lekker goaltje hoor
Eerst zondag maar winnenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vitesse - Twente
PSV - Heerenveen
Zwolle - Ajax
FC Utrecht - Twente
ADO Den Haag - PSV
Ajax - VVV
Twente - Zwolle
PSV - Vitesse
Roda - Ajax
Twente - ADO Den Haag
Ajax - PSV
Vitesse - Roda
PSV - Twente
VVV - Vitesse
Ajax - Groningen
15 uit 5 en de wereld ziet er weer heel anders uit. Maar ja... mogen we daar écht op hopen?
Jaquote:
Wat dat betreft is het wel jammer dat Twente en PSV zowat uit die EL liggen, die kunnen zich volledig op de competitie gaan richtenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
JaHet doet zo'n pijn om de recordkampioen op de vijfde stek te zien, maar inderdaad, zelfs tegen de nummer 16 kan het zomaar weer benauwd worden.
Klopt. Mede daarom had ik ook zo graag gezien dat Ajax de volgende ronde CL had gehaald. Speel je met een beetje geluk twee schitterende duels en dan ben je klaar. Nu moeten we nog een paar rondes aanmodderen in de EL... die je uiteindelijk toch niet gaat winnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel jammer dat Twente en PSV zowat uit die EL liggen, die kunnen zich volledig op de competitie gaan richten
quote:AMSTERDAM - Edwin van der Sar wordt met hulp van de Amsterdamse zakenman Michael Kinsbergen langzaam gebracht als nieuwe directievoorzitter van Ajax. De rvc met president-commissaris Hans Wijers heeft gekozen voor een constructie waarin de voormalige doelman van Ajax en Oranje toetreedt tot de directie van de club.
In zijn eerste periode zal Van der Sar functioneren onder de vleugels van algemeen directeur ad interim Michael Kinsbergen. Mogelijk vandaag al – en anders volgende week – worden recordinternational Van der Sar en Amsterdammer Kinsbergen door de rvc benoemd als nieuwe Ajax-directeuren.
Van der Sar wordt van meet af aan het boegbeeld van de nieuwe Ajax-directie.
Deze woorden he de laatste tijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:22 schreef Tarado het volgende:
vr 09 nov 2012, 05:30
Ajax brengt Van der Sar langzaam
door Mike Verweij & Valentijn Driessen
[..]
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 09-11-2012 om 11:10:27Eyong Enoh heeft strafvermindering gekregen van de tuchtcommissie van de KNVB en is inzetbaar voor het duel met PEC Zwolle. #Ajax reageer retweet
Hij is te oud voor Jong Oranje.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die mag ook weer eens opdraven
Is dat zo? Ja alles kan maar op wat baseer jij dit vermoeden?. Ik haat het als supporters zich indekken tegen dit soort nietszeggende tegenstanders.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
JaHet doet zo'n pijn om de recordkampioen op de vijfde stek te zien, maar inderdaad, zelfs tegen de nummer 16 kan het zomaar weer benauwd worden.
Denk gewoon de zaakwaarnemer van Sulejmaniquote:
Vermeer vind ik nog wel logisch gezien de keepers met blessures, verder zitten er een stuk of 5 bij waar ik toch wel een ander voor genomen had, waarschijnlijk komt Van Gaal voor het WK ook wel tot die conclusiequote:Op vrijdag 9 november 2012 13:03 schreef Mandéra het volgende:
Vermeer wel selecteren voor Oranje en Siem de Jong niet.
Ach, het kan toch? Blind leek ook echt helemaal niet te kunnen voetballen en kijk, die speelt elke week prima.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:13 schreef CaasS het volgende:
Goed nieuws voor de Ebecilio fans. Onze problemen op de flanken zijn opgelost. Hoezo Fischer?
Vervolgens kwam De Boer met enkele updates over spelers die al enige tijd buiten het gezichtsveld van het grote publiek werken aan hun rentree. Bijvoorbeeld Lorenzo Ebecilio, die met hard werken weer in de gunst lijkt te komen van zijn coach. “Hij heeft het goed opgepakt, traint goed en laat zich prima gelden. Hij zit er weer dicht tegenaan”, zei De Boer, die Thulani Serero nog een kleine maand kwijt denkt te zijn. “Hij heeft nog drie à vier weken nodig.” Aanvaller Davy Klaassen is er eveneens ‘nog wel een tijdje uit’. “Dat is geen goed nieuws. Hij heeft vocht in het bot bij zijn lies”, aldus De Boer.
Veel slechter dan Sana en Boerrigter kan hij niet zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het kan toch? Blind leek ook echt helemaal niet te kunnen voetballen en kijk, die speelt elke week prima.
Kan best dat egocilio zich verbetert heeft natuurlijk.
Dit idd. Ik heb vetrouwen in ebecilio. Hij kan idd gegroeid zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het kan toch? Blind leek ook echt helemaal niet te kunnen voetballen en kijk, die speelt elke week prima.
Nee daarom, die vallen ook zwaar tegen. En hij komt erbij, niet in plaats vanquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel slechter dan Sana en Boerrigter kan hij niet zijn
Zou gaan om een scout.quote:
Mooi dat van der Sar directeur gaat worden, lijkt mij ook wel een goeie constructie. Zo kan hij rustig het 'vak' leren.quote:Ajax Life meldt dat het veld niet 'bestormd' is en de training totaal niet 'verstoord' was. De training ging gewoon door.
[Update] Frank de Boer meldde tijdens de persconferentie dat het om een Roemeense scout ging. die tijdens de training het veld opliep en gaf een brief gaf aan De Boer. 'Was niet echt gepast, maar had goede bedoelingen.' Volgens De Boer kunnen dit soort dingen wel tot gevolg hebben dat er minder open getraind wordt als dit te vaak plaatsvindt. ' Ik geef de brief wel door aan de scouting.'
Zeker, maar van hem had ik het misschien nog wel minder verwacht dan van Blind.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar daarom wel opvallend dat hij als boegbeeld wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou gaan om een scout.;
[..]
Mooi dat van der Sar directeur gaat worden, lijkt mij ook wel een goeie constructie. Zo kan hij rustig het 'vak' leren.
Het is voor Overmars juist goed om zijn werk in de luwte te kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:31 schreef CaasS het volgende:
[..]
Maar daarom wel opvallend dat hij als boegbeeld wordt gebruikt.
Hadden ze dan niet beter daar tijdelijk Overmars voor kunnen gebruiken?
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)naar-12-30-uur.dhtml
Want om 14:30 gaan rellen is iets heel anders dan om 12:30 gaan rellen
Waardeloos ditquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
KNHB, Utrechtenaren vervolgen dit dat.
minder kans op alcoholquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overmars kreeg al een paar keer een verwijt met 'het is Go Ahead Eagles niet hier' en die man had al ervaring. Van der Sar stapt helemaal in zonder ervaring ja. Ben er ook niet helemaal blij mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is voor Overmars juist goed om zijn werk in de luwte te kunnen doen.
Verder leuk voor Van de Sar maar het blijft ook met een mentor vreemd dat een beurs genoteerde onderneming iemand aanstelt zonder ervaring die net z'n Master in Sport Management heeft gehaald. Ik hoop dat hij een snelle leerling is.
Baasquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:01 schreef j0rdiiii het volgende:
"Roemeense scout" loopt Ajax-trainingsveld op
Beelden.
Die Roemeen bedoel je?quote:
Si.quote:
Nergens op eigenlijk. Het is meer dat je na zoveel seizoenen meegemaakt te hebben weet hoe diep de gifbeker kan zijn. Ik ben dan ook van een generatie die een bovengemiddeld falend Ajax heeft meegemaakt, dan liggen de verwachtingen ook wat anders natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Ja alles kan maar op wat baseer jij dit vermoeden?. Ik haat het als supporters zich indekken tegen dit soort nietszeggende tegenstanders.
Dat maakt wel degelijk een verschil jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Snel verkopen zodat we de hoofdprijs kunnen vragen. Hij is een van de meest overrated talenten van de Ajax selectie, die zal dus alleen maar teleur gaan stellen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef wieisboos het volgende:
http://www.sporten.dk/fod(...)-have-viktor-fischer
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Snel verkopen zodat we de hoofdprijs kunnen vragen. Hij is een van de meest overrated talenten van de Ajax selectie, die zal dus alleen maar teleur gaan stellen.
Noem even 5 wedstrijden waarin hij goed heeft gespeeld of waarin hij beslissend is geweest....precies dat bedoel ik.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Noem even 5 wedstrijden waarin hij goed heeft gespeeld of waarin hij beslissend is geweest....precies dat bedoel ik.
Ja net zoals het verhaal van der Sar niet klopte aldus Weijers.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)jf-ik-bij-Ajax.dhtml
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)jf-ik-bij-Ajax.dhtml
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hangt af van welk bedrag je voor ze kan krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel de A1 en Jong Ajax maar verkopen dan?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Snel verkopen zodat we de hoofdprijs kunnen vragen. Hij is een van de meest overrated talenten van de Ajax selectie, die zal dus alleen maar teleur gaan stellen.
Waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Noem even 5 wedstrijden waarin hij goed heeft gespeeld of waarin hij beslissend is geweest....precies dat bedoel ik.
Wat is er? Viktor Fischer is gewoon een goede voetballer, maar echt geen buitengewoon talent ofzo, dus doe nou maar niet of het een Overmars of Ronaldinho op de linksbuiten wordt. Hoger dan het niveau van Babel zal hij wellicht niet eens halen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Waar slaat dit op?De tering nog aan toe zeg.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is er? Viktor Fischer is gewoon een goede voetballer, maar echt geen buitengewoon talent ofzo, dus doe nou maar niet of het een Overmars of Ronaldinho op de linksbuiten wordt. Hoger dan het niveau van Babel zal hij wellicht niet eens halen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is er? Viktor Fischer is gewoon een goede voetballer, maar echt geen buitengewoon talent ofzo, dus doe nou maar niet of het een Overmars of Ronaldinho op de linksbuiten wordt. Hoger dan het niveau van Babel zal hij wellicht niet eens halen.
quote:
quote:
Maar jij kijkt altijd naar de A1, Jong Ajax en U17/19/21 wedstrijden van hem of baseer je dit op die aantal wedstrijden die hij in Ajax 1 heeft gespeeld?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Ok, die laatste zin was iets overdreven, maar goed je begrijpt mijn punt hoop ik. Zo niet, laat dan maar
Wauw.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Topscorer en de meest bepalende speler tegen Barcelona en Liverpool.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Speelde ie vorig jaar niet in the next gen gebeuren de sterren van de hemel?
Hij kan er helemaal niks van dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Topscorer en de meest bepalende speler tegen Barcelona en Liverpool.
Dit jaar heeft hij 2 keer meegedaan, beide keren tegen Molde FK. 3 gols en 3 assists.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Verwacht het niet snel, gaat altijd onder het mom 'rustig brengen'. Volgend jaar verwacht ik hem toch wel in de vaste basis, als hij veel speeltijd krijgt dit seizoen dan is hij er dan sowieso klaar voor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer mag Victor in de basis starten
Ja zo denk ik er ook over, ik zou nu al een plek voor hem zoeken. Linksbuiten of valse 9.quote:
Van VI. Zal dus wel snel bekend worden gezien de beurs regeltjes.quote:Van der Aat wil mogelijk vertrek bij Ajax niet bevestigen
Henri van der Aat gaat niet in op de berichten dat hij per 1 januari niet meer werkzaam is bij Ajax als commercieel directeur.
Op Radio1 werd vrijdagmiddag gemeld dat Van der Aat in 2013 vertrekt bij de Amsterdamse club. 'Deze berichtgeving is niet van Ajax afkomstig', zegt Van der Aat tegen Voetbal International. 'Er wordt al een jaar lang gespeculeerd. Ook over mijn functioneren bij Ajax. Ik wil daar geen enkel commentaar op geven.'
Op de vraag of hij na 1 januari nog directeur bij Ajax is, geeft Van der Aat pas na enige aarzeling antwoord: 'Eh, zoals het nu het geval is wel. Maar dat kan morgen weer heel anders zijn… Je weet maar nooit wat er gaat gebeuren.'
Een bron uit het kamp-Cruijff bevestigt dat Van der Aat wel degelijk vertrekt per 1 januari 2013. Ajax is als beursgenoteerd bedrijf gebonden aan regels met betrekking tot de informatievoorziening die invloed kan hebben op de koers van het aandeel op de Amsterdamse beurs. Van der Aat is sinds 2008 werkzaam bij Ajax.
t is gewoon een beest in wording.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Topscorer en de meest bepalende speler tegen Barcelona en Liverpool.
Dit jaar heeft hij 2 keer meegedaan, beide keren tegen Molde FK. 3 gols en 3 assists.
Pfff dat zou ze om 12.30 niet lukken hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ajax dames 2-0 voor tegen de dames van utrecht
De vlag gaat uit dan, wel de Jodenvlag dan hequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook over, ik zou nu al een plek voor hem zoeken. Linksbuiten of valse 9.
[..]
Van VI. Zal dus wel snel bekend worden gezien de beurs regeltjes.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef Stiggie het volgende:
Fischer wordt echt briljant. Als je hem een beetje hebt gevolgd zie je dat echt wel... echt een geweldig talent
quote:In de jacht op talent gaat Real Madrid mogelijk een poging wagen Viktor Fischer los te weken bij Ajax. Het Deense Sporten schrijft dat de beste scouts van de Spaanse topclub het advies hebben uitgebracht om Fischer sterk in de gaten te houden en over niet al te lange tijd naar Madrid te halen. Ajax heeft Fischer een aanbieding gedaan zijn contract te verlengen tot 2016, maar wacht nog op een positief antwoord. Het kamp-Fischer wil eerst naar de sportieve vooruitzichten kijken.
Vier dagen geleden liet Marc Overmars weten dat de clubleiding bij Ajax zeer veel vertrouwen stelt in Fischer, die zelf vorig jaar overkwam van FC Midtjylland. In augustus maakte de jonge middenvelder zijn debuut voor Ajax in de Johan Cruijff Schaal en sindsdien deed hij ook mee in twee competitieduels, een bekerwedstrijd en afgelopen dinsdag vier minuten tegen Manchester City.
Behalve Real Madrid zou ook Atlético Madrid de pas achttienjarige Fischer nadrukkelijk volgen. In een eerder stadium doken de namen van Manchester United en Chelsea ook reeds op en Sporten haalt de Engelsen er nu opnieuw bij. Een anonieme Spaanse scout laat aan het Deense medium weten dat Fischer in het buitenland nu al bekend staat als een ongeslepen diamant binnen de Ajax-opleiding.
“Fischer is één van de aanstormende talenten in het Europese voetbal, alle topclubs weten van zijn bestaan af. Veel van de clubs die hem volgen wilden ook Eden Hazard al, met hem is Fischer wel te vergelijken.” De scout zou ingehuurd zijn door een grote Spaanse club, waarschijnlijk dus Real Madrid, om Fischer geregeld aan het werk te zien. Fischers zaakwaarnemer Sören Lerby zei deze week al dat zijn cliënt en hij geen directe haast hebben met bijtekenen.
“We doen rustig aan", zegt de landgenoot annex oud-voetballer van Ajax. "Niet om bijdehand te doen, maar we willen eerst eens praten over de sportieve perspectieven van Viktor. Dat zou in de winterstop kunnen.” Het Spaanse AS claimt dat Lerby ook gezegd zou hebben dat Ajax de eerste gesprekspartner is van Fischer, die sowieso nog tot de zomer van 2014 eigendom is van de Amsterdammers.
Ik totaal niet, Fischer tekent in de winterstop gewoon bij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben ergens bang dat Fischer gewoon weggaat
Ik ben er ook erg bang voor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben ergens bang dat Fischer gewoon weggaat
Nee de Jong in de spits, vind hem veel beter daar dan Babel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef Stiggie het volgende:
Fischer op links? babel als spits, de jong erachter en eriksen op rechts... alleen mis je dan wat snelheid op de zijkanten. En fischer is geloof ik linkshalf niet zn sterkste positie.
Wat boeit het dat AZ goed of slecht speelt? Maher zijn prijs zullen er niet op aanpassen hoor. Hij is te duur en onnodig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Maher halen als AZ zo zwak blijft draaien.
nee, gewoon neequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Maher halen als AZ zo zwak blijft draaien.
Het lijkt me een verstandige jongen en als hij nu tegen Shitty had gescoord of een assist had gegeven, (had beiden gekund) dan zou hij ook recht van spreken hebben.quote:Op zondag 11 november 2012 11:02 schreef avaz het volgende:
Ik ben er niet zo zeker van dat Fischer blijft. Geef die jongen eens een paar wedstrijden op rij in de basis. De voorhoede kan toch niet veel kutter gaan draaien dan ie nu al doet. Lijkt me ook frustrerend voor die jongen om keer op keer Boerrigter te zien falen.
quote:Op zondag 11 november 2012 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is mijn tekst. Wel origineel blijven
Hij kan wel op links maar daar is hij veel minder goed. Zonde om hem links te zettenquote:Op zondag 11 november 2012 13:28 schreef valleilijn het volgende:
Liever ook Fischer voor Boerrigter ipv voor Schone
twitter:Teeling80 twitterde op zondag 11-11-2012 om 13:32:38Bij Ajax Babel in de spits,Fischer linksbuiten,Eriksen op middenveld.Enoh speelt ipv Poulsen #ZwoAja reageer retweet
Poulsen is bijna een verdediger, kun je beter Enoh hebben tegen fucking pec.quote:Op zondag 11 november 2012 13:52 schreef valleilijn het volgende:
Waarom Enoh ipv Poulsen, is die geblesseerd ofzo? Vond Enoh nou niet bepaald indruk maken met z'n invalbeurten.
Enohquote:Op zondag 11 november 2012 13:52 schreef valleilijn het volgende:
Waarom Enoh ipv Poulsen, is die geblesseerd ofzo? Vond Enoh nou niet bepaald indruk maken met z'n invalbeurten.
Dit dus. Iedereen weet wel dat hij niet de iedeale VM is en dat hij niet het niveau heeft of krijgt wat Ajax nastreeft, maar je gunt het hem gewoon. Positieve instelling, hele goede mentaliteit en af en toe gewoon erg nuttig.quote:Op zondag 11 november 2012 13:55 schreef Wessiej het volgende:
Heerlijk hoe iedereen Enoh opgeilt wel. Die gast kan er he-le-maal niks van, echt niet. Heerlijke sloper, dat wel. Voetballend niks. Ach kan er altijd wel om lachen.
blind naar het centrum dusquote:Op zondag 11 november 2012 14:09 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Denswil zit niet bij de selectie
We willen een harde werker zien. De Feyenoorder in onsquote:Op zondag 11 november 2012 13:55 schreef Wessiej het volgende:
Heerlijk hoe iedereen Enoh opgeilt wel. Die gast kan er he-le-maal niks van, echt niet. Heerlijke sloper, dat wel. Voetballend niks. Ach kan er altijd wel om lachen.
Nu wel dus, ipv moisander.quote:Op zondag 11 november 2012 14:09 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Denswil zit niet bij de selectie
Hoe hij zijn arm vast hield zag er niet goed uit. Al leek er amper wat te gebeuren in dat duel.quote:
schone er toch inquote:Op zondag 11 november 2012 13:16 schreef Reemi het volgende:
Fischer basis
Maar wáárom dan weer in plaats van Schöne?
Meevaller. Alderweireld konden we weleens wat langer gaan missen dus.quote:Op zondag 11 november 2012 14:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Schouder uit de kom van Babel, is weer recht gezet.
Hopen dat Toby mee kan doen tegen Borussia over anderhalve week.quote:Op zondag 11 november 2012 14:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Meevaller. Alderweireld konden we weleens wat langer gaan missen dus.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:09 schreef kurk_droog het volgende:
Die aanname en draaicircel van Boerrigter soms, lijkt wel een vrachtwagen
quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef TIM-846 het volgende:
Boerrigter zou net zo goed een blauw-wit shirt aan kunnen doen.
Zo'n jongen moet je inbrengen in de 70e minuut of zo, gewoon laten lopen op diepe ballenquote:Op zondag 11 november 2012 15:09 schreef kurk_droog het volgende:
Die aanname en draaicircel van Boerrigter soms, lijkt wel een vrachtwagen
T is doodzonde dat hij zn vorm kwijt is, hij was vorig seizoen echt wel beest maar nu zie ik hem liever op de bank jaquote:Op zondag 11 november 2012 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n jongen moet je inbrengen in de 70e minuut of zo, gewoon laten lopen op diepe ballen
quote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ebecilio erin aub. ik zweer: gelijk een hattrick
Ook toen echt totaal geen overzicht en een slechte aanname en dergelijke hoor, hij draafde wel beter toenquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef replay11nl het volgende:
[..]
T is doodzonde dat hij zn vorm kwijt is, hij was vorig seizoen echt wel beest maar nu zie ik hem liever op de bank ja
Dat kwam omdat hij vorig jaar wel de diepte werd ingestuurd, nu moet hij voetballen en dat kan hij niet.quote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef replay11nl het volgende:
[..]
T is doodzonde dat hij zn vorm kwijt is, hij was vorig seizoen echt wel beest maar nu zie ik hem liever op de bank ja
Ajax filosofie zit in de genen bij die gasten, dus dat zit wel goedquote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef Ooku het volgende:
21-20-22-19. Gemiddelde leeftijd verdediging is 20,5
quote:Op zondag 11 november 2012 16:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ze moeten zich de ogen uit de kop schamen.
Lag ook niet aan hun, eerste tegengoal was nonchalance van Eriksenquote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef Tyron het volgende:
Aanstellers![]()
Ja jammer dat het 2-4 wordt maar onze vaste centrale duo is dan ook geblesseerd, had wel een tegengoal verwacht. Veltman vond ik trouwens niet slecht, Dijks ook niet.
Omdat de buitenspeler een lage voorzet/pass kon geven? Volgens mij was het Veltman die de goalmaker verkeerd stond te dekken.quote:Op zondag 11 november 2012 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lag ook niet aan hun, eerste tegengoal was nonchalance van Eriksen
Je bent ook zo voorspelbaarquote:Op zondag 11 november 2012 16:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat de buitenspeler een lage voorzet/pass kon geven? Volgens mij was het Veltman die de goalmaker verkeerd stond te dekken.
Fucking slecht is een beetje overdreven, maar hij was soms te nonchalant en paar keer balverlies. Heeft ook wel goede dingen gedaan.quote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef wieisboos het volgende:
Ik vond Eriksen echt fucking slecht vandaag, gelukkig was de rest van het team dat niet
Kijk het doelpunt nog maar eens terug. Veltman had beter moeten dekken.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 16:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ze moeten zich de ogen uit de kop schamen.
quote:
Lach er maar om ja. Zo ga je gvd nooit kampioen worden. Het is dat het 0-4 is, maar het aantal keer dat Ajax een voorsprong uit handen heeft gegeven dit seizoen is nu al niet eens meer op twee handen te tellen.quote:
Goeie wedstrijd, had nog wel een 3e mogen maken als ze gewoon wat scherper waren in de aanval.quote:Op zondag 11 november 2012 16:05 schreef Burrito het volgende:
Fischer eerste keer in de basis, 2 goals en 1 assist![]()
Dat je het altijd voor Eriksen opneemt, het begon bij hem, verder een wedstrijd om snel te vergeten, leuk voor Fischer, maar die wordt nu ook al weer de hemel in geprezen, terwijl hij niet meer dan aardig meedeedquote:Op zondag 11 november 2012 16:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk het doelpunt nog maar eens terug. Veltman had beter moeten dekken.
Ik geef trouwens gewoon toe dat Eriksen niet best speelde, dus wat is voorspelbaar aan mijn reactie?
Tja, zo kan je helemaal terugdenken he, wie gaf bijvoorbeeld de pass aan de speler die uiteindelijk de assist op de doelpuntenmaker gaf? Misschien was het Enoh die daar tussen had kunnen zitten, etc.quote:Op zondag 11 november 2012 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat je het altijd voor Eriksen opneemt, het begon bij hem, verder een wedstrijd om snel te vergeten, leuk voor Fischer, maar die wordt nu ook al weer de hemel in geprezen, terwijl hij niet meer dan aardig meedeed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |