quote:
Ik ben pas om 8 uur thuis vanavond.quote:
Mannen die nog 'gekust' zeggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
gekust
Vind het nl. lief klinken als vrouwen met een zachte G praten
Dat is haalbaar, morgen kan ik toch uitslapenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben pas om 8 uur thuis vanavond.
quote:
Volgens mij moet ik morgen werken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is haalbaar, morgen kan ik toch uitslapen
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Volgens mij moet ik morgen werken.
Vertel me allesquote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
Damn, een 50 tinten grijs special in de Grazia.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen die nog 'gekust' zeggen.Alleen al daarom zou ik het toelaten.
Tegenwoordig noemen ze het speeksel uitwisselen, lebberen, tongworstelen etcquote:Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
ben ik wellicht ouderwets??
Gekust lijkt me een heel normaal iets
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen ze het speeksel uitwisselen, lebberen, tongworstelen etc
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vertel me alles
Ik ook, maar 's ochtends om 9 uur. Wel dichtbij Den Bosch.quote:
Ik hoor het niet vaak uit de mond van jongens van mijn leeftijd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
ben ik wellicht ouderwets??
Gekust lijkt me een heel normaal iets
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik gewoon hilarisch.
Nog niet gelezenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vertel me alles
Zie d'r para worden danggggggggggggggggquote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik gewoon hilarisch.
[..]
Ik ook, maar 's ochtends om 9 uur. Wel dichtbij Den Bosch.
[..]
Ik hoor het niet vaak uit de mond van jongens van mijn leeftijd.Maar ik hou van ouderwets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Tot hoelaat moet je?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef Fera het volgende:
Ik ook, maar 's ochtends om 9 uur. Wel dichtbij Den Bosch.
Rommel is van de oude stempelquote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen die nog 'gekust' zeggen.Alleen al daarom zou ik het toelaten.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zie d'r para worden danggggggggggggggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Niet zo spectaculairquote:Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nog een dan, speciaal voor Lola
[ afbeelding ]
En nu ga ik ook wat te eten zoeken, latahhhh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |