Een provincie met een stad vergelijken...quote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Friesland, betekent dat dat ik niet weet dat ze daar een eigen taal hebben?
Das heul niet waar ik ben keilief voor jequote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JE MOET GEWOON JE GROTE BAKKES HOUDEN TEGEN MIJ GEAKKKKK JE MAAKT ME HELEMAAL PARA
Jammer, gemiste kans.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo goed spreek ik het niet, helaas.
Sorry, het zijn vast de hormonen, vergeef mequote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een provincie met een stad vergelijken...
[..]
Das heul niet waar ik ben keilief voor je
[..]
Jammer, gemiste kans.
Amsterdam, Den Haag, ook goedquote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ditquote:
Alweer afgewezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Das heul niet waar ik ben keilief voor je
[..]
Jammer, gemiste kans.
maak je toch een playlist aan via youtube problem solvedquote:Op donderdag 8 november 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk om de 4 minuten een ander liedje opzoeken hier
[..]
Ik las het, balen man
Oke ik vergeef je, je bent tenslotte een vrouwquote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sorry, het zijn vast de hormonen, vergeef me
Metropolen met Nijmegen vergelijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Amsterdam, Den Haag, ook goed
[..]
Dit![]()
Kun je wel handelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke ik vergeef je, je bent tenslotte een vrouw.
[..]
Metropolen met Nijmegen vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Mensen die rochelenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd
Niks mis daarmee, beter dan die rochel G
quote:
[..]
Kun je wel handelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Deze man weet.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd
Niks mis daarmee, beter dan die rochel G
Daar ben ik te lui voor. Dan moet ik voor 8 uur een playlist maken, iedere dagquote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
maak je toch een playlist aan via youtube problem solved
[..]
Oke ik vergeef je, je bent tenslotte een vrouw.
[..]
Metropolen met Nijmegen vergelijken
Nijmegen > ______________________________________________ Leidenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor. Dan moet ik voor 8 uur een playlist maken, iedere dag
[..]Leiden, ook goed.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nijmegen > ______________________________________________ Leiden
EEEEEEWWW :$quote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik gorgel altijd als ik wijn drink
quote:
Wait, whut?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
het is dat ik een hele lieve vriendin heb, anders had ik je gekust
quote:
Ik ben pas om 8 uur thuis vanavond.quote:
Mannen die nog 'gekust' zeggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
gekust
Vind het nl. lief klinken als vrouwen met een zachte G praten
Dat is haalbaar, morgen kan ik toch uitslapenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben pas om 8 uur thuis vanavond.
quote:
Volgens mij moet ik morgen werken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is haalbaar, morgen kan ik toch uitslapen
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Volgens mij moet ik morgen werken.
Vertel me allesquote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
Damn, een 50 tinten grijs special in de Grazia.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen die nog 'gekust' zeggen.Alleen al daarom zou ik het toelaten.
Tegenwoordig noemen ze het speeksel uitwisselen, lebberen, tongworstelen etcquote:Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
ben ik wellicht ouderwets??
Gekust lijkt me een heel normaal iets
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen ze het speeksel uitwisselen, lebberen, tongworstelen etc
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vertel me alles
Ik ook, maar 's ochtends om 9 uur. Wel dichtbij Den Bosch.quote:
Ik hoor het niet vaak uit de mond van jongens van mijn leeftijd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
ben ik wellicht ouderwets??
Gekust lijkt me een heel normaal iets
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik gewoon hilarisch.
Nog niet gelezenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vertel me alles
Zie d'r para worden danggggggggggggggggquote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik gewoon hilarisch.
[..]
Ik ook, maar 's ochtends om 9 uur. Wel dichtbij Den Bosch.
[..]
Ik hoor het niet vaak uit de mond van jongens van mijn leeftijd.Maar ik hou van ouderwets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Tot hoelaat moet je?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef Fera het volgende:
Ik ook, maar 's ochtends om 9 uur. Wel dichtbij Den Bosch.
Rommel is van de oude stempelquote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen die nog 'gekust' zeggen.Alleen al daarom zou ik het toelaten.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zie d'r para worden danggggggggggggggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Niet zo spectaculairquote:Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nog een dan, speciaal voor Lola
[ afbeelding ]
En nu ga ik ook wat te eten zoeken, latahhhh![]()
11.30.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je?
Even een hapje eten, tot straks
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nog een dan, speciaal voor Lola
[ afbeelding ]
En nu ga ik ook wat te eten zoeken, latahhhh![]()
Ok nog 1 dan, voor je bamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik verder bakken![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok nog 1 dan, voor je bamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik verder bakken![]()
Eetse
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
Het lijkt erop dat ik in februari kan beginnen met mijn opleiding![]()
Damn, spannend
Way to go Vin!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
Het lijkt erop dat ik in februari kan beginnen met mijn opleiding![]()
Damn, spannend
De mail is alleen zo onduidelijk als het kan. Ik moet een machtingsformulier ophalen voor het collegegeld, en over een boekenlijst of iets wordt niks gezegdquote:
M'n wenkbrauw optrekken?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fera zou dat gifje heul goed na kunnen doen
Soms wel jaquote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef Fera het volgende:
Ik herinner me ineens een droom die ik vannacht had.
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat het midden op de dag ineens bij je terug komt?
Als je goed kijkt naar dat gifje zie je gewoon dat ze beide wenkbrauwen optrekt ipv 1quote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n wenkbrauw optrekken?Omdat ik zo'n sarcastische bitch ben?
Same difference.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms wel jaWas het zo vreselijk?
[..]
Als je goed kijkt naar dat gifje zie je gewoon dat ze beide wenkbrauwen optrekt ipv 1
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooit wel eens opgevallen in de serie dat haar ene oog hoger zit dan haar andere?
Oh noesquote:Op donderdag 8 november 2012 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Same difference.
Maar ik had inderdaad een vreselijke droom. Ik droomde dat ik werd aangerand door een buschauffeur.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesEn waarom moest ik aan Joof denken?
Hopelijk alleen omdat hij buschauffeur is.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesEn waarom moest ik aan Joof denken?
Jaquote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hopelijk alleen omdat hij buschauffeur is.
Ik droomde dat ik voorin zat bij de chauffeur, een deel wat afgescheiden was van de rest van de bus. Maar ik weet niet meer waarom ik daar mocht zitten, volgens mij wel met een reden, behulpzaamheid van zijn kant. Maar ik weet nog dat we bij een wegblokkade kwamen en daar omheen moesten, er waren dingen afgezet. En toen hij ergens moest wachten begon hij z'n hand op mijn been te leggen en mij over te halen seks met hem te hebben. Toen ben ik snel uitgestapt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had van de week een droom dat ik maandag met de bus naar het werk ging, en dezelfde buschauffeur had en dezelfde gasten in de bus zaten als vrijdagavondBeetje awkward droom
Aston Powers.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, Aston Martin als Austin Martin schrijven_!
Jakkiequote:Op donderdag 8 november 2012 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik voorin zat bij de chauffeur, een deel wat afgescheiden was van de rest van de bus. Maar ik weet niet meer waarom ik daar mocht zitten, volgens mij wel met een reden, behulpzaamheid van zijn kant. Maar ik weet nog dat we bij een wegblokkade kwamen en daar omheen moesten, er waren dingen afgezet. En toen hij ergens moest wachten begon hij z'n hand op mijn been te leggen en mij over te halen seks met hem te hebben. Toen ben ik snel uitgestapt.
Faaaalquote:Op donderdag 8 november 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, Aston Martin als Austin Martin schrijven_!
Ja, ik voelde me echt vies daarna.quote:
Mag ook. Nepquote:Op donderdag 8 november 2012 12:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Deze foto is nog uit de tijd dat ze PaintShopPro gebruikte volgens mij
Ik kan mijn dromen meestal niet herinnerenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me echt vies daarna.![]()
Waarom heb ik nooit leuke dromen? Altijd enge of freaky shit.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar gaat m'n jeugdsentiment
en nu irriteerd he me ook, nou ik er op let...
Ik heb haar nooit echt knap gevondenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat Tiff? Dat kan heul niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga ook eens eten halen. Maar wat? Hmmm.quote:
Sushi boven bij CS!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga ook eens eten halen. Maar wat? Hmmm.
Tosti? Broodje (on)gezond?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga ook eens eten halen. Maar wat? Hmmm.
Ik zit op school.quote:
Tosti's hebben ze niet. Broodje kroket klinkt wel weer verleidelijk.quote:
I know.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dat word erg krap, 12:30 moet ik in Eindhoven zijn
Broodje kroketquote:Op donderdag 8 november 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit op school.
[..]
Tosti's hebben ze niet. Broodje kroket klinkt wel weer verleidelijk.
[..]
I know.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |