Jawel ! De fresh meat bestaat uit een 14 weken lange training en begint dus op 13 januariquote:
Oh, hoef je niet te qualifyen?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
D'awww TT
[..]
Jawel ! De fresh meat bestaat uit een 14 weken lange training en begint dus op 13 januari
Ik krijg nog een hele rits aan info; maar wat ze al had doorgegeven was: we krijgen 14 weken lang elke zondag training. Na die 14 weken komt er een test en kijken ze dus of je qualified bent om mee te gaan doen met het trainen op maandag en woensdag met het teamquote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, hoef je niet te qualifyen?
Wel lachen
Ah bahquote:Op donderdag 8 november 2012 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tof!!
Meh, dierenarts komt om kwart voor 11
Onzin, looks tellen ook meequote:Op donderdag 8 november 2012 10:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik krijg nog een hele rits aan info; maar wat ze al had doorgegeven was: we krijgen 14 weken lang elke zondag training. Na die 14 weken komt er een test en kijken ze dus of je qualified bent om mee te gaan doen met het trainen op maandag en woensdag met het team
Dus misschien houdt het wel op na 14 weken omdat ik rete slecht benTheheheh
Lol betwijfel ik sterkquote:
Tof!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
D'awww TT
[..]
Jawel ! De fresh meat bestaat uit een 14 weken lange training en begint dus op 13 januari
nee moeten rolschaatsen zijn; maar om wat gevoel te krijgen weer (is echt 10 jaar geleden dat ik er op stondquote:
Skeeleren kan zelden in de winter he?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee moeten rolschaatsen zijn; maar om wat gevoel te krijgen weer (is echt 10 jaar geleden dat ik er op stond) ga ik dus deze winter al wat skeeleren
Maar ik mķet dus nog wel rolschaatsen hebben
Ik zal er goed voor zorgenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:36 schreef milka82 het volgende:
[..]
ik heb ze al klaar staanMet pijn in mijn hart maar ik pas ze echt niet....
Zolang het niet sneeuwt; kan het bestquote:Op donderdag 8 november 2012 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skeeleren kan zelden in de winter he?![]()
*Priem in holo hotpants*
Je kan ook niet skeeleren als het regent, dan sloop je je skeelersquote:Op donderdag 8 november 2012 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zolang het niet sneeuwt; kan het bestDeed ik vroeger zoveel joh
Welke tasquote:Op donderdag 8 november 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
En dan ga ik mijn TAGGER tas gewoon verkopen via marktplaats ofzo om geld terug te verdienen
pic!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een wing aan mijn eyeliner gemaakt en nu schrik ik steeds van mijn spiegelbeeld
*noteert: geen wing maken
Ja daar houd ik dan lekker geen rekening meequote:Op donderdag 8 november 2012 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kan ook niet skeeleren als het regent, dan sloop je je skeelers![]()
En het kan ook niet als er veel bladeren en takjes liggen, want dan ga je geheid vallen
En ook niet als de grond bevroren is, ook groot risico op vallen![]()
Ik heb een aantal seizoenen vrij fanatiek geskeelerd en ik moest toch altijd stoppen zodra het herfst werd
Dat !quote:
DICHTER BIJ DIE CAM VERDORIE !!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg het niet echt zichtbaar met de webcam
Joh dan gewoon doenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja daar houd ik dan lekker geen rekening mee
Jongeuh mijn skeelers zijn zo oud; boeit echt niet als ik er iets aan sloop. En bij ons achter is alles al opgeruimd(geen bladeren en takken meer); en het vriest nog niet en regenen doet het ook niet elke dag. Zodra het vriest/sneeuwt ga ik idd niet op skeelers staan
Het is maar dat ik het gevoel even terug krijg voor januari
DAN ZIJN ZE NIET GROOT GENOEG!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg het niet echt zichtbaar met de webcam
Zo'n goeie tips krijg ik hierquote:Op donderdag 8 november 2012 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh dan gewoon doen.
Oude skeelers gaan ook wat stroever (zeker als ze goedkoop zijn), dus dan val je vast niet om
![]()
En als je training nou begint en je blijkt vaak te vallen, gewoon ruim topje aan en zorgen dat iedere keer als je valt je boobies uit je shirt vallen
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie allemaal vette dingen om te borduren. Eerst geen leven en geen hobbies en nu van die matige huisvrouw hobbies. Ah wel
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe vet is het om een zelda map te borduren
Heb je daar pakketten van dan? Ik dacht dat je alleen van die typische huisvrouw katten en honden pakketten hadquote:Op donderdag 8 november 2012 11:04 schreef Loqi het volgende:
[..]ja best tof
![]()
ik heb me niet aan een zelf-maak patroon gewaagd tho, ik heb gewoon een pakket gekocht
Dat zijn dus van die typische huisvrouw printjes hequote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef Loqi het volgende:
https://www.crossstitchworld.com/
kijk hier eens zou ik zeggen
staan toch ook hele andere dingen bij dan alleen van die klassieke zooi?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zijn dus van die typische huisvrouw printjes he
Maar als je zelf een patroon kan vinden en de rest koopt dan heb je toch eigenlijk ook een pakket?
oh je moet gewoon die themas links nemenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nu bij de cross stitch kits maar ik zie alleen nog van die klassieke dingen![]()
Ja wel op de kreadoe gekeken maar niks gekocht omdat ik nu al best veel haak/brei shit heb.
Nee klopt maar dat vind ik niet mooiquote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh je moet gewoon die themas links nemen
al die oriëntaalse dingen zijn toch niet huisvrouw enzo?
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee klopt maar dat vind ik niet mooi![]()
Naja ik ga geeoon een beetje rondkijken en pas kopen wanneer ik wat meer haakzooi af heb ahum. Gisteren wol gehaald voor een dekentje!
Ja dat vind ik dus echt niks. Kan wel mooi zijn hoor maar ik ben daar helemaal niet vanquote:Op donderdag 8 november 2012 11:15 schreef Loqi het volgende:
ik heb daar toen deze gekocht:
[ afbeelding ]
maar die zul je wel te klassiek vinden dan
Een kant en klaar pakket zou echt fijn zijn maar ik denk niet dat ik dat ga vindenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:27 schreef Loqi het volgende:
ja dat kanvoor game themas weet ik zo even geen winkel ofzo, maar zelf maken kan altijd
PICS SNEL GENIET EINZ!quote:
Waar welk is dat goedkoop?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe!
Net even in de myshop lichtgevende onderzetters gekocht. Want veel korting
(is altijd handig als sinterkerstkadootjes)
Ik heb al mijn sinterkerstcadeautjes al gesjoptquote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe!
kun jij niet kopenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar welk is dat goedkoop?![]()
Godsamme, ik ben erg
Ik zit op het werk da ga nie jongeuhquote:
KORTINGquote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe!
Halo huesquote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit op het werk da ga nie jongeuhMaar het zijn de holo hues en 2 truien van H&M
[..]
KORTING
Mjaquote:Op donderdag 8 november 2012 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lichtgevende onderzetters, zulk een goeden matige onnodige aankoop
Kut die wil ik ookquote:Op donderdag 8 november 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
en als de lichtgevende bloemenvaas nog een keer bij de dagdeals komt koop ik die ook
[ afbeelding ]
of de fruitschaal
[ afbeelding ]
Vorige keer had ik mijn blaadje ook niet mee... Moest ik enkel postcode en mijn id laten zien en toen was het goed....quote:Op donderdag 8 november 2012 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Weet iemand toevallig wat je moet doen als je dat afhaalblaadje kwijt bent dat je pakketje op kan halen bij postkantoor?
Okay thanks, ga ik zo even langs!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vorige keer had ik mijn blaadje ook niet mee... Moest ik enkel postcode en mijn id laten zien en toen was het goed....
normaal 60 (goedkoopste op internet is 50), nu 20quote:Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind die spullen tof Skjoe! Wat heb je voor die onderzetters betaald en wat kosten ze normaal?
Knuf!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bedankt meissiestis net gebeurd en ik heb er wel vrede mee
Skjoe, toffe onderzetters jongeuh!
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bedankt meissiestis net gebeurd en ik heb er wel vrede mee
Skjoe, toffe onderzetters jongeuh!
Oh dat scheelt wel iddquote:Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
normaal 60 (goedkoopste op internet is 50), nu 20
ja, we zoeken nog enkele system architects?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh dat scheelt wel iddHebben ze geen it mensen meer nodig bij dinges??
![]()
![]()
Thehehe andere baan puur omdat ik dan dinges goeikoop kan falenGoeien reden
Goeden deal welquote:Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
normaal 60 (goedkoopste op internet is 50), nu 20
quote:De Mobiel Bankieren App is jarig
De Mobiel Bankieren App is 1 jaar geworden. Daarom ligt er vandaag op ING-kantoren iets lekkers voor u klaar (op = op).
of hij waarschuwt je, dat je ook moet gaan preppenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef milka82 het volgende:
Doomsday preppers,wat een faalhazen bijelkaar! Die mensen moet je toch beschermen tegen zichzelf? Minimeneertje vindt dat blijkbaar ook,aan zijn getrappel te voelen
IK WIL, DAT KAN IK VAST!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, we zoeken nog enkele system architects?
Waar stuur ik mijn cv naartoe?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, we zoeken nog enkele system architects?
Pakjes vriesdroogsoep in je tafelblad verstoppenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef milka82 het volgende:
Oei,moet ik beginnen pleepapier in te slaan? En overal geweren onder te plakken?
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn poetel doet het zo goed met zijn bazentrucjes![]()
Ik voel me net zo'n trotse moeder van een kind dat net heeft leren lopen. Zo van "IEDEREEN, KIJK WAT MIJN BAZENHONT KAN!"![]()
![]()
Ik ga geen kampergordijntjes hakenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees, waar blijven mijn gordijnen?
CRAP!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga geen kampergordijntjes haken
Ja? Ik heb al in geen dagen zon gezienquote:Op donderdag 8 november 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
CRAP!
maar nu schijnt de zon in mijn tv als ik aan het gamen ben
Ik anders wel! Kon gister ook pas na 2 uur gamen ofzoquote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Ik heb al in geen dagen zon gezien
De schijnt ook wel door die kampergordijnen heen hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
CRAP!
maar nu schijnt de zon in mijn tv als ik aan het gamen ben
Dan moet je maar betere gordijnen makenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De schijnt ook wel door die kampergordijnen heen hoor
[ afbeelding ]
Raar dat ze dat zo doen, zal wel goedkoper zijn dan via een pr bureau mehequote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
LINDY
22-11, de officiële opening voor genodigden. Schrijf jij serieus over Make-up: mail naar MakeUpStudioEindhoven@live.nl en wij nodigen je uit
misschien doen ze het wel allebeiquote:Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Raar dat ze dat zo doen, zal wel goedkoper zijn dan via een pr bureau mehe
Achja wel leuk!
Altijd leukquote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:
Te lang gewacht met eten en nu ben ik misselijk van de honger maar ook weer te misselijk om te eten
Vooral pootje gevenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn poetel doet het zo goed met zijn bazentrucjes![]()
Ik voel me net zo'n trotse moeder van een kind dat net heeft leren lopen. Zo van "IEDEREEN, KIJK WAT MIJN BAZENHONT KAN!"![]()
![]()
Heel Boos terugbellen helpt niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Mss het volgende:
Ohai ik heb geen warm water, onderhoudsdienst gebeld, gaan ze me binnen twee werkdagen (kan dus ook maandag zijn) bellen om überhaupt een afspraak te maken om het te komen fixen. Ik kan dus makkelijk bijna een week zonder warm water zitten, want zoiets is niet urgent!!! Dafuq.
Nee, want daar waar ik naartoe moet bellen kunnen alleen meldingen in het systeem zettenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Heel Boos terugbellen helpt niet?
Godsamme wat een kneuzen. Kun je niet bij de verhuurder aankloppen? Je kunt iemand niet tot maandag zonder warm water laten zittenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, want daar waar ik naartoe moet bellen kunnen alleen meldingen in het systeem zetten.
Falertsquote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Mss het volgende:
Er was gister tijdelijk geen warm water omdat er ergens een lekkage was, was ook keurig aangekondigd. Alleen die contactpersoon daarvoor was niet bereikbaar.
Terugbellen en zeggen "weet je hoe ik ruik als ik een week niet kan douchen dankzij jullie? Willen jullie dat jullie monteurs aandoen?"quote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef Mss het volgende:
Ohai ik heb geen warm water, onderhoudsdienst gebeld, gaan ze me binnen twee werkdagen (kan dus ook maandag zijn) bellen om überhaupt een afspraak te maken om het te komen fixen. Ik kan dus makkelijk bijna een week zonder warm water zitten, want zoiets is niet urgent!!! Dafuq.
Famequote:Op donderdag 8 november 2012 14:49 schreef Mss het volgende:
Ik heb gisteren een ici paris cadeaubon gekregen en nu zit ik al helemaal te bedenken wat ik ga falen
parfum van lady gagaquote:
Stinkparfum van lady gaga.quote:
Hij ruikt ook vet lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stinkparfum van lady gaga.
Ok op mij stinkt ie na een tidje en brum had m ook opgedaan in de winkel voor de grap en bij hem rook ie vet lekker, de lul
Wasda?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
hm, zegt me niks. Ik wil Lady Million voor kerst
Hier ruikt ie ook vet lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stinkparfum van lady gaga.
Ok op mij stinkt ie na een tidje en brum had m ook opgedaan in de winkel voor de grap en bij hem rook ie vet lekker, de lul
Da's ook een parfumquote:Op donderdag 8 november 2012 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wasda?
Fame is dat luchtje dat zwart is in het flesje en dan transparant wordt op de huid
jaaa graagquote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik zal jou trouwens mijn rekeningnummer ff pm'en
Hier zei cif; toen ik al in bed lag (dus hele dag had ik em op) dat ik vet lekker rookquote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij ruikt ook lekker maar op mij na een tijdje niet meergelukkig eerst getest en niet meteen gekocht
Ah als ie lekker is; is ie lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook nooit parfums die iedereen al heeft
Pehehehehehehequote:
Extreem vroege vrijdagmiddag-borrel?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier zei cif; toen ik al in bed lag (dus hele dag had ik em op) dat ik vet lekker rookDus hij is goed gekeurd
Dafuq; komt mijn collega met bier aanzittenSeriously !
Ow well.... *plop*
I dunno; mijn baas zit al de hele week rond 15u te zeuren dat ie geen zin meer heeft; dat ie wil bombermannen en dat ie bier wil dusjahquote:Op donderdag 8 november 2012 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Extreem vroege vrijdagmiddag-borrel?
Maakt mij eigenlijk niet uit of iemand anders em al heeft, als ik em maar lekker vind ruikenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil ook nooit parfums die iedereen al heeft
Jouw baasquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I dunno; mijn baas zit al de hele week rond 15u te zeuren dat ie geen zin meer heeft; dat ie wil bombermannen en dat ie bier wil dusjah
Gaat Priem bij SQ solliciteren en dan kan jij daarheenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw baas![]()
Staan er bij jou geen vacatures open?![]()
dat wordt een feest.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gaat Priem bij SQ solliciteren en dan kan jij daarheen
Pehehehe nee helaasquote:Op donderdag 8 november 2012 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw baas![]()
Staan er bij jou geen vacatures open?![]()
Whut ! Echt wel !! Ik ben een keiiiiiiiiiiiiiiileuke collega jongeuhquote:
ik ben benieuwd hoe lang de boel overeind blijft als jij systeemarchitect wordtquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut ! Echt wel !! Ik ben een keiiiiiiiiiiiiiiileuke collega jongeuhThehehehehhe
Dat laatste jaquote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe lang de boel overeind blijft als jij systeemarchitect wordt
En hoe lang jouw bedrijf nog levensvatbaar is als Schaar de klanten uit de brand moet gaan helpen
Ahhh ergens een lampje inschroeven zal vást zat zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hoe lang jouw bedrijf nog levensvatbaar is als Schaar de klanten uit de brand moet gaan helpen
Hallo, jullie hebben hier toch al kunnen zien wat voor een briljante adviezen ik geefquote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
MY EARS ARE BLEEDINGquote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef Mirjam het volgende:
Godverdomme wat is dit slechten die kut met vingers beweert dat 'Call me maybe' gejat is van dit nummer
![]()
Jezus wat slechtquote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef Mirjam het volgende:
Godverdomme wat is dit slechten die kut met vingers beweert dat 'Call me maybe' gejat is van dit nummer
![]()
Daar moest ik ook zo hard om lollerenquote:
Fuck yeahquote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
http://topvintage.nl/nl/v(...)reen-black-polka-dot
Of in het aubergine, die vinnik nog mooierquote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
http://topvintage.nl/nl/v(...)reen-black-polka-dot
wat heb je gemaakt?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben trots, ik heb gekookt en het was lekker.
Oe lekker!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)/?rq=pittige+lasagne
Ik hou van lasagne.
Ja was lekker pittigquote:Op donderdag 8 november 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe lekker!
En inderdaad, lasagne is altijd lekker ja
Omnomnomnom!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja was lekker pittighad nog wel knoflook bij het gehakt gedaan en iets meer chili dan op het recept stond, maar ik hou van pittig
.
Ik lust geen geitenkaasquote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Omnomnomnom!
die paprika is ook erg lekker erbij he
Je kunt er ook nog als het net uit de oven komt zachte geitenkaas overheen kruimelen, ohhhhhh, jam jam jam jammie!
Nee dan wordt dat geen succesquote:Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik lust geen geitenkaas. Jammer genoeg, want geitenkaas is gezellig eten en
houdt er wel erg van.
Ik ben ook wel klaar met de werkweek ja... morgen nog ff een zware dag (om half 6 opstaan om de files voor te zijn, gelukkig wel rond 5en thuis) en dan weeeeekendquote:Op donderdag 8 november 2012 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ben me een partij gaar.... ook een iets te drukke dag gehad, gisteren ook al. Morgen gelukkig vrijdag en bijna weekend(ik ga LotR kijken dan
)
Trusten kipquote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Godver, ik zit gewoon in slaap te vallen hier
Ik duik maar mijn nest in, vroegertje vandaag, tjuus!
Ik vertel zodra ik thuis ben.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoe was je deeeeeet enzo?Is het officieel?
IJS HEEFT GEBATSTquote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vertel zodra ik thuis ben.Maar lijkt er wel op.
Oehhh yay! Leukquote:Op donderdag 8 november 2012 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vertel zodra ik thuis ben.Maar lijkt er wel op.
Ik ruik je hier nog niet hoorquote:
Ik mezelf welquote:Op donderdag 8 november 2012 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ruik je hier nog niet hoor [ afbeelding ]
Pics!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vandaag tof nepleren jasje gekocht en rok die kort is aan de voorkant en lang aan de achterkant van doorschijnspulalles dik afgeprijsd
Picsquote:Op donderdag 8 november 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vandaag tof nepleren jasje gekocht en rok die kort is aan de voorkant en lang aan de achterkant van doorschijnspulalles dik afgeprijsd
Klinkt heet?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:
Lig al in bedquote:
Ja wel goedquote:Op donderdag 8 november 2012 20:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Klinkt heet?
Hoe is het nu met je? Wat jammer van je hondje.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Diconnected het volgende:
Toffe jas Unf!
En ik voel me net een ekster met al die mooie lakjes van de swapdoos
Oh en trouwens, ik vind deze kleur zooooo gaaf, zit er echt over na te denken om mijn haar ook zo te laten kleuren:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 8 november 2012 20:40 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik vind het zo ontzettend stoer die kleurdenk ook wel dat ik het kan hebben
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:40 schreef Diconnected het volgende:
Denk ook wel dat het je staatquote:Op donderdag 8 november 2012 20:40 schreef Diconnected het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja hallon dit is mijn nieuwen bh!Aids.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Leuk ! Maar dissapointed dat je hem niet aan hebt om te tonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja hallon dit is mijn nieuwen bh!Hrhrhrhrh
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Sexy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja hallon dit is mijn nieuwen bh!Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
En terecht ook welquote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Cif is al de hele week niet fit; maar 'verrassend genoeg' is ie nu weer fit genoeg om nog even naar de kantine te gaan van het voetballen................![]()
Ik zweer het als ie vannacht weer keilaat thuis is en daardoor zaterdag niet fit; dan ontplof ik
tr ?quote:
ik zie een grote rode balk in dit topic met een leeg topicreportquote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
Dico die kleur gaat je echt wel tof staan![]()
[..]
tr ?
Oh... I have no ideaquote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zie een grote rode balk in dit topic met een leeg topicreport![]()
dat was ik... Gaat nogal makkelijk in de mobiele lay-out...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zie een grote rode balk in dit topic met een leeg topicreport![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
DICO IK KAN MORGEN HEUL NIET DE KONINGIN KOMT OP DE UNI
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh ik duik maar mijn bed in; ben me vreselijk aan het opwinden om (nog) niks
Truste meiden (en fiets)
nou, buk maar even.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was ik... Gaat nogal makkelijk in de mobiele lay-out...sorry!
oh.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was ik... Gaat nogal makkelijk in de mobiele lay-out...sorry!
ja dat moest ik nog doen maar ik keek hoe southpark briljant episch was.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh.
Fiets, tik 'm dan ff af JONGE,
moet je je nagels maar in een punt maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen ze die kutknop niet ergens anders neerplakken?
Ze hebben dezelfde caravan weer beschikbaarquote:
vast welquote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ja, ik moet Fred nog vragen of we zijn huis niet mogen gebruiken voor een meet
Zou wel hendig zijnquote:
Nee jonge, het is geen kamper, het is een hippiequote:
nicequote:Op donderdag 8 november 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee jonge, het is geen kamper, het is een hippie![]()
Maar mijn huis is erg gehorig en ik heb een schizofrene buurman, plus een alcoholist een verdieping hoger die ook altijd zeikt. Dus als we hier KUT HOEREN AIDS gaan doen denk ik niet dat we ervanaf komen met "sorry mevrouw".
Maar Fred draait altijd heul harde muziek en z'n buren hebben nog nooit geklaagd, dus daar moet het wel kunnen
Ik weet nog niet of Fred het net zo'n tof plan vind als ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Als hij beide opties krijgt moet het toch goedkomen?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of Fred het net zo'n tof plan vind als ik
Misschien wel als ik zeg dat hij mag blijven en ik hem velen bier breng de hele avond
Of als ik hem juist zeg dat hij weg mag gaan en in mijn huis velen bier mag drinken
muilen, batsen? Heeft ie lang haar? Dikke penor?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Thuis.Bad.
Maar goed, gisteren dus bandjes wezen kijken (hoewel, kijken? Een van de bands was wel heel erg dol op de rookmachine), weer naar huis enzulks <insert mr beanplaatje>, beetje hangen, ontbijten, nog meer hangen, avondeten... Was leuk.
Waar?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
En volgens mij ga ik morgen spierpijn hebben.
ah, velen batsenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
En volgens mij ga ik morgen spierpijn hebben.
Ja kut, nu moet ik weer aan die aansteker denkenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
muilen, batsen? Heeft ie lang haar? Dikke penor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |