Jawel ! De fresh meat bestaat uit een 14 weken lange training en begint dus op 13 januariquote:
Oh, hoef je niet te qualifyen?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
D'awww TT
[..]
Jawel ! De fresh meat bestaat uit een 14 weken lange training en begint dus op 13 januari
Ik krijg nog een hele rits aan info; maar wat ze al had doorgegeven was: we krijgen 14 weken lang elke zondag training. Na die 14 weken komt er een test en kijken ze dus of je qualified bent om mee te gaan doen met het trainen op maandag en woensdag met het teamquote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, hoef je niet te qualifyen?
Wel lachen
Ah bahquote:Op donderdag 8 november 2012 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tof!!
Meh, dierenarts komt om kwart voor 11
Onzin, looks tellen ook meequote:Op donderdag 8 november 2012 10:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik krijg nog een hele rits aan info; maar wat ze al had doorgegeven was: we krijgen 14 weken lang elke zondag training. Na die 14 weken komt er een test en kijken ze dus of je qualified bent om mee te gaan doen met het trainen op maandag en woensdag met het team
Dus misschien houdt het wel op na 14 weken omdat ik rete slecht benTheheheh
Lol betwijfel ik sterkquote:
Tof!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
D'awww TT
[..]
Jawel ! De fresh meat bestaat uit een 14 weken lange training en begint dus op 13 januari
nee moeten rolschaatsen zijn; maar om wat gevoel te krijgen weer (is echt 10 jaar geleden dat ik er op stondquote:
Skeeleren kan zelden in de winter he?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee moeten rolschaatsen zijn; maar om wat gevoel te krijgen weer (is echt 10 jaar geleden dat ik er op stond) ga ik dus deze winter al wat skeeleren
Maar ik móet dus nog wel rolschaatsen hebben
Ik zal er goed voor zorgenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:36 schreef milka82 het volgende:
[..]
ik heb ze al klaar staanMet pijn in mijn hart maar ik pas ze echt niet....
Zolang het niet sneeuwt; kan het bestquote:Op donderdag 8 november 2012 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skeeleren kan zelden in de winter he?![]()
*Priem in holo hotpants*
Je kan ook niet skeeleren als het regent, dan sloop je je skeelersquote:Op donderdag 8 november 2012 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zolang het niet sneeuwt; kan het bestDeed ik vroeger zoveel joh
Welke tasquote:Op donderdag 8 november 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
En dan ga ik mijn TAGGER tas gewoon verkopen via marktplaats ofzo om geld terug te verdienen
pic!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een wing aan mijn eyeliner gemaakt en nu schrik ik steeds van mijn spiegelbeeld
*noteert: geen wing maken
Ja daar houd ik dan lekker geen rekening meequote:Op donderdag 8 november 2012 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kan ook niet skeeleren als het regent, dan sloop je je skeelers![]()
En het kan ook niet als er veel bladeren en takjes liggen, want dan ga je geheid vallen
En ook niet als de grond bevroren is, ook groot risico op vallen![]()
Ik heb een aantal seizoenen vrij fanatiek geskeelerd en ik moest toch altijd stoppen zodra het herfst werd
Dat !quote:
DICHTER BIJ DIE CAM VERDORIE !!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg het niet echt zichtbaar met de webcam
Joh dan gewoon doenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja daar houd ik dan lekker geen rekening mee
Jongeuh mijn skeelers zijn zo oud; boeit echt niet als ik er iets aan sloop. En bij ons achter is alles al opgeruimd(geen bladeren en takken meer); en het vriest nog niet en regenen doet het ook niet elke dag. Zodra het vriest/sneeuwt ga ik idd niet op skeelers staan
Het is maar dat ik het gevoel even terug krijg voor januari
DAN ZIJN ZE NIET GROOT GENOEG!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg het niet echt zichtbaar met de webcam
Zo'n goeie tips krijg ik hierquote:Op donderdag 8 november 2012 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh dan gewoon doen.
Oude skeelers gaan ook wat stroever (zeker als ze goedkoop zijn), dus dan val je vast niet om
![]()
En als je training nou begint en je blijkt vaak te vallen, gewoon ruim topje aan en zorgen dat iedere keer als je valt je boobies uit je shirt vallen
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie allemaal vette dingen om te borduren. Eerst geen leven en geen hobbies en nu van die matige huisvrouw hobbies. Ah wel
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe vet is het om een zelda map te borduren
Heb je daar pakketten van dan? Ik dacht dat je alleen van die typische huisvrouw katten en honden pakketten hadquote:Op donderdag 8 november 2012 11:04 schreef Loqi het volgende:
[..]ja best tof
![]()
ik heb me niet aan een zelf-maak patroon gewaagd tho, ik heb gewoon een pakket gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |