Je vindt dat de rest van de wereld maar meer moeite moet doen dus?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wat meer moeite moeten doen.
Ik verwacht ieder moment een bericht dat een verwarde man voor de trein gesprongen is.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarom zal het nu wel extra hard aankomen
nah.. ik denk het echt niet. Ik ken mensen irl die precies hetzelfde heeft als die benzin.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb het idee dat Benzin gewoon een spelletje met ons aan het spelen is
Met zijn geluk mist hij die ook wel wegens wachtenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht ieder moment een bericht dat een verwarde man voor de trein gesprongen is.
Nja, ik weet zelf niet goed wat er mis gaat. Het is niet realistisch, maar ik vind wel dat ik het verdien om een kans te krijgen van meisjes, dat ze niet al bij voorbaat ongemakkelijk gaan lopen doen. Ik wil een eerlijke kans.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vindt dat de rest van de wereld maar meer moeite moet doen dus?
Je weet zelf toch ook wel dat dat niet realistisch is?
Hehe ben al een keer hard op me bek gegaan door de nice guy te spelen hier op me werk :-) never again!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb geen frustratie. Ik wil je alleen behoeden voor fouten die ik gemaakt had.. Nice guy syndrome met alle tekortkomingen die erbij horen is daar 1 van geweest
Voor de rest.. no sweat man
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben een gamenurd dus ja I would
Maar ik snap het om aandacht mekkeren enzo echt niet.. Ik ben het nu echt zat.
Date Stefanhaan. Hij voldoetquote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Een gamenurd met een gitaar?!
We moeten nodig een keer daten...
Kansen krijg je niet, kansen verdien je. Dus wat ga je doen om jezelf te veranderen?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik weet zelf niet goed wat er mis gaat. Het is niet realistisch, maar ik vind wel dat ik het verdien om een kans te krijgen van meisjes, dat ze niet al bij voorbaat ongemakkelijk gaan lopen doen. Ik wil een eerlijke kans.
Iedereen hier zegt eigenlijk dat het geen zin heeft omdat het nooit meer goedkomt
Ik wil gewoon gelukkig zijn
kansen krijg je wel. Hij doet er waarschijnlijk alleen 0 komma niks meequote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Kansen krijg je niet, kansen verdien je. Dus wat ga je doen om jezelf te veranderen?
Heb je het nou over meisjes die je al langer kent, of doen meisjes die je net ontmoet hebt ook ongemakkelijk?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet realistisch, maar ik vind wel dat ik het verdien om een kans te krijgen van meisjes, dat ze niet al bij voorbaat ongemakkelijk gaan lopen doen.
Dus hiermee zeg je zelf dat jouw denkbeeld van vrouwen die jou expres negeren, niet realistisch is.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik weet zelf niet goed wat er mis gaat. Het is niet realistisch, maar ik vind wel dat ik het verdien om een kans te krijgen van meisjes, dat ze niet al bij voorbaat ongemakkelijk gaan lopen doen. Ik wil een eerlijke kans.
Iedereen hier zegt eigenlijk dat het geen zin heeft omdat het nooit meer goedkomt
Ik wil gewoon gelukkig zijn
Meisjes die ik net heb ontmoet ook, meisjes die ik langer "ken" wel iets meer.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:25 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Heb je het nou over meisjes die je al langer kent, of doen meisjes die je net ontmoet hebt ook ongemakkelijk?
Kansen krijg je wel degelijk, soms zelfs op een zilveren dienblad aangereikt. Wel kun je het krijgen van meer kansen afdwingen door bijvoorbeeld meer uit te gaan enzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Kansen krijg je niet, kansen verdien je. Dus wat ga je doen om jezelf te veranderen?
Als je niet volgens de regels van het spel wil spelen omdat de training te zwaar is, ga je de voetbalwedstrijd niet winnen.
Misschien moet je ze dan wat meer op hun gemak stellen. Als een vrouwj alleen maar stil is zou ik ook ongemakkelijk worden en om me heen gaan kijken. Neem een beetje initiatief en praat over dingen , luister naar de vrouw in kwestie en antwoord daarop etc. Zorg dat ze zich op hun gemak voelen bij je. Als je dat kan dan lukt daten ook prima.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat gelukkig zijn vanuit jezelf moet komen en onafhankelijk is van of je wel of niet een relatie hebt en andere externe factoren dan heeft het ook geen zin. Het moet vanuit jezelf komen!quote:Iedereen hier zegt eigenlijk dat het geen zin heeft omdat het nooit meer goedkomt
Wees dat dan, ook zonder vrouwquote:Ik wil gewoon gelukkig zijn
Dat is waar, als ze geen interesse zou hebben gehad in witte wijntjes was 't nooit wat geworden.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef kree het volgende:
Nou twi jij had ook wel beetje mazzl met Myr denk??
Jawel, maar dan met mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, als ze geen interesse zou hebben gehad in witte wijntjes was 't nooit wat geworden.
Maar hoe zit het dan met haar scharrels? Is ze daar wel mee gestopt?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, als ze geen interesse zou hebben gehad in witte wijntjes was 't nooit wat geworden.
Maar toch niet meteen van begin af aan mag ik hopen?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Meisjes die ik net heb ontmoet ook,
Nee joh, dat sta ik gewoon toe. Je moet concessies doen hè?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met haar scharrels? Is ze daar wel mee gestopt?
En dat waarder ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee joh, dat sta ik gewoon toe. Je moet concessies doen hè?
Benzin heeft het over de kans dat vrouwen zich gigantisch in hem gaan interesseren en met hem gaan afspreken. En dan volhoudend door zijn onzekerheid heen gaan prikken om uiteindelijk bij zijn gigantisch lieve persoonlijkheid te komen. (die ze van te voren hadden geroken)quote:Op donderdag 8 november 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kansen krijg je wel degelijk, soms zelfs op een zilveren dienblad aangereikt. Wel kun je het krijgen van meer kansen afdwingen door bijvoorbeeld meer uit te gaan enzo.
Realistisch gezien kan een meisje met issues wel geborgenheid bij hem vindenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:33 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Benzin heeft het over de kans dat vrouwen zich gigantisch in hem gaan interesseren en met hem gaan afspreken. En dan volhoudend door zijn onzekerheid heen gaan prikken om uiteindelijk bij zijn gigantisch lieve persoonlijkheid te komen. (die ze van te voren hadden geroken)
Misschien bestaat die kans wel, maar dat zal niet boven de 0,1% uitkomen.
Als hij meer kans wil maken bij de dames zal hij aan zichzelf moeten werken.
ik raad het hem afquote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Realistisch gezien kan een meisje met issues wel geborgenheid bij hem vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |