Ze gaan alleen moeite doen als ze zien wat de moeite waard is, dus daar moet je dan aan gaan werken...quote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wat meer moeite moeten doen.
Ik bedoel dus: Benzin like guys. Niet echt nice guys of mannen met nice guy kenmerken. Want zo ben ik ookquote:
was ik maar zatquote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben een gamenurd dus ja I would
Maar ik snap het om aandacht mekkeren enzo echt niet.. Ik ben het nu echt zat.
En hoe weet je dat ze het negeren?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, want ze negeren het.
Een gamenurd met een gitaar?!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Pvoesss het volgende:
Dat weet hij niet. Dat denkt hij enkel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe weet je dat ze het negeren?
Daarmee (zelfde rideltje weer) impliceer impliceer je namelijk dat ze het wel degelijk zien, maar expres doen alsof ze het niet zien.
Hoe weet je zo zeker dat het gaat om negeren ipv om simpelweg niet zien?
Je moet ze niet alleen zien, je moet ze ook uitstralen. Benadruk de punten die je goed vind aan jezelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Mij niet. Ik zie ook een hoop positieve dingen, maar meisjes weigeren gewoon om dat te zien.
Veel plezier in je eentje de rest van je leven dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef benzin het volgende:
Ik heb al heel vaak overwogen een TR te doen. Als die gast er niet meer is gaat het tenminste weer over mensen die wel geholpen willen worden. Dit slaat gewoon nergens op.quote:
Iets denken is niet hetzelfde als iets weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat weet hij niet. Dat denkt hij enkel.
Gezocht: meisjes met een wiskundeknobbel of affiniteit met het programmeren van industriele machines en het bedenken van relevante algoritmen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef Metro2005 het volgende:
Als jij vindt dat je veel weet over een bepaald onderwerp, zorg dat je over dat onderwerp in gesprek komt met iemand die dat onderwerp ook interessant vindt.
Dat kun je wel vinden, maar zo zit de wereld niet in elkaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef benzin het volgende:
Dat zeg ik toch. Dat weet hij NIET, dat DENKT hij ENKELquote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets denken is niet hetzelfde als iets weten.
Benzin zegt dat de meiden/vrouwen weigeren het te zien, wat impliceert dat hij -weet- dat ze dat expres doen
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Een gamenurd met een gitaar?!
We moeten nodig een keer daten...
Ueberhaupt vrouwen die gitaarspelenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Een gamenurd met een gitaar?!
We moeten nodig een keer daten...
Niet als je benzin was.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Pvoesss het volgende:
Nou twi jij had ook wel beetje mazzl met Myr denk??quote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Veel plezier in je eentje de rest van je leven dan.
BURNquote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nou twi jij had ook wel beetje mazzl met Myr denk??
Nogmaals, wat hij zegt impliceert dat hij -weet- dat ze hem expres negeren.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Dat weet hij NIET, dat DENKT hij ENKEL
Daarom zal het nu wel extra hard aankomenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Door kree. Dat is dus meer als een uppercut krijgen van Stephen Hawking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |