abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118986616
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:08 schreef S0nic het volgende:
Engelaat laten spelen i.p.v. Ritzmaier _O_ Jup PSV geeft de jeugd de kans :')
Het is wel de EL he, prestigieus toernooi waar niemand met zijn tweede garnituur speelt.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_118993388
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef valek het volgende:

[..]

Ajax is er mee begonnen door een c-junior bij PSV weg te kapen.
Bron graag
  donderdag 8 november 2012 @ 20:57:24 #78
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_118994479
Ajax heeft zich inmiddels officieel gemeld voor Bazoer
Snelle Egel
pi_118995472
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef S0nic het volgende:
Ajax heeft zich inmiddels officieel gemeld voor Bazoer
Wat raar is, want die jongen heeft geen contract. Zou het heren akkoord behelzen dat ze melden dat ze met een jongen gaan praten? Want dat is wel netjes op zich.

Ik denk trouwens niet dat hij naar Ajax heen gaat. Die jongen (lees: zaakwaarnemers) hebben het grote geld geroken. Ik denk dat PSV en Ajax hem ongeveer hetzelfde bieden aan salaris inclusief stappenplan waar in beschreven staat dat hij zo snel mogelijk bij het eerste gaat aanhaken. Die jongen is het hoofd op hol gebracht door zijn zaakwaarnemers. Als jij 8 ton per jaar kunt oppikken op je 16e en een flinke dot tekengeld kunt ontvangen dan moet je sterk in je schoenen staan om daar dan niet voor te kiezen.

Verdedigend een enorm talent en daarom niet vreemd dat ook Ajax zich meldt. Ajax doet dat wel slim trouwens. Veel van die jongens die ze als 16, 17-jarige halen zijn enorme talenten en hebben het in zich het erg ver te schoppen. Het heeft uiteraard niets met opleiden te maken, maar met het vroeg spotten van talent. Ook een kwaliteit.
pi_118995518
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wat raar is, want die jongen heeft geen contract. Zou het heren akkoord behelzen dat ze melden dat ze met een jongen gaan praten? Want dat is wel netjes op zich.

Ik denk trouwens niet dat hij naar Ajax heen gaat. Die jongen (lees: zaakwaarnemers) hebben het grote geld geroken. Ik denk dat PSV en Ajax hem ongeveer hetzelfde bieden aan salaris inclusief stappenplan waar in beschreven staat dat hij zo snel mogelijk bij het eerste gaat aanhaken. Die jongen is het hoofd op hol gebracht door zijn zaakwaarnemers. Als jij 8 ton per jaar kunt oppikken op je 16e en een flinke dot tekengeld kunt ontvangen dan moet je sterk in je schoenen staan om daar dan niet voor te kiezen.

Verdedigend een enorm talent en daarom niet vreemd dat ook Ajax zich meldt. Ajax doet dat wel slim trouwens. Veel van die jongens die ze als 16, 17-jarige halen zijn enorme talenten en hebben het in zich het erg ver te schoppen. Het heeft uiteraard niets met opleiden te maken, maar met het vroeg spotten van talent. Ook een kwaliteit.
Tuurlijk gaat hij naar City
Alleen zien we hem over 5jaar terug bij een top of hoofdklasser
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118995645
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat hij naar City
Alleen zien we hem over 5jaar terug bij een top of hoofdklasser
Is toch jammer. Groot talent. En heeft, in tegenstelling tot Jorrit Hendrix, ook zijn bouw mee.
pi_118995710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Is toch jammer. Groot talent. En heeft, in tegenstelling tot Jorrit Hendrix, ook zijn bouw mee.
tja maar die gasten denken dat ze alles zijn, krijgen veel geld aangeboden...
Probeer jij maar eens zo sterk te zijn
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 8 november 2012 @ 21:22:04 #83
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_118995751
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

tja maar die gasten denken dat ze alles zijn, krijgen veel geld aangeboden...
Probeer jij maar eens zo sterk te zijn
Ik had het ook 100% gedaan.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_118995770
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Ik had het ook 100% gedaan.
ik ook denk ik
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118995778
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

tja maar die gasten denken dat ze alles zijn, krijgen veel geld aangeboden...
Probeer jij maar eens zo sterk te zijn
Ik heb ooit zo een megacontract afgeslagen. Ik weet waar ik over praat. Ik ben stevig in mijn schoenen blijven staan.
  donderdag 8 november 2012 @ 21:23:53 #86
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_118995845
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb ooit zo een megacontract afgeslagen. Ik weet waar ik over praat. Ik ben stevig in mijn schoenen blijven staan.
Wat had de burger king je aangeboden dan?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_118995853
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb ooit zo een megacontract afgeslagen. Ik weet waar ik over praat. Ik ben stevig in mijn schoenen blijven staan.
:D
En uiteindelijk heb je het ook niet gered ;(
Maar dit soort bedragen die kreeg jij niet aangeboden dus het is toch anders
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118995912
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Wat had de burger king je aangeboden dan?
Krijg aids.
Het was van de TNT naar UPS.
pi_118996003
Ik zou het echt een bazenactie vinden als Ajax dit talent bij PSV weg weet te kapen.
pi_118996173
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:27 schreef Devv het volgende:
Ik zou het echt een bazenactie vinden als Ajax dit talent bij PSV weg weet te kapen.
Ik zou het een bazenactie vinden als ze Sulejmani toch nog voor 16,25M verkocht krijgen in de winterstop.
pi_118996864
Ze mogen dit van mij vaker doen. Gewoon alles leegroven en onrust schoppen.
  Forum Admin donderdag 8 november 2012 @ 22:01:02 #92
35723 crew  GGMM
pi_118997818
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik zou het een bazenactie vinden als ze Sulejmani toch nog voor 16,25M verkocht krijgen in de winterstop.
Wtf heeft dit er mee te maken? :? Probeer je nu op deze manier iemand 'terug te pakken' ofzo?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_118998070
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wtf heeft dit er mee te maken? :? Probeer je nu op deze manier iemand 'terug te pakken' ofzo?
Nope. Hoezo?
  Forum Admin donderdag 8 november 2012 @ 22:05:44 #94
35723 crew  GGMM
pi_118998091
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nope. Hoezo?
Nou ja, omdat het niet zo relevant is dus. Zoals ik al zei in de post die je nu quote.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_118998200
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nou ja, omdat het niet zo relevant is dus. Zoals ik al zei in de post die je nu quote.
Het ging over een bazenactie. Ik zou dit wel een bazenactie vinden. Relevant is het inderdaad niet.
pi_119000867
Van mij mogen ze die gast hebben, niets anders dan last van zo'n gozer, en als hij niet wil blijven onder normale omstandigheden dan rot hij toch lekker op.
pi_119001272
Hier even een quote van iemand op het PN die, over het algemeen, goed is geinformeerd.

quote:
Ajax maakte een slechte indruk omdat ze dramatisch geinformeerd waren over de speler Bazoer. Informatie die ze in het gesprek over hem vertelden klopte niet en was onvolledig. Er is in dat eerste gesprek niet eens over geld gesproken.

Verder zijn het puur de zaakwaarnemers van Bazoer die ervoor zorgen dat hij niet bij PSV gaan tekenen. Jongen kan bestbetaalde jeugdspeler ooit worden bij PSV en kan vele extra's tegemoet zien voor zijn ouders. Dat staat echter nog steeds in schril contrast met aanbieding City, die vrijwel zeker geaccepteerd gaat worden.

Overigens zijn die fijne zaakwaarnemers bezig om nog een talent, iets ouder dan Bazoer, ook naar City te helpen. Dit talent speelt eveneens in de Nederlandse top en is ook centrumverdediger van beroep.

Dat PSV en Ajax talenten aan elkaar kwijtraken is nog tot daar aan toe. Dan weet je tenminste dat er normaal mee omgegaan wordt.
Maar die bedrijven zien de jeugdspelers gewoon als handelswaar :r
Vraag me af wie deze jeugdspeler is, die ook naar City geduwd wordt.
Geruchten gaan dat het waarschijnlijk Kongolo (Feyenoord) is.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_119001435
Zijn broer is een zaakwaarnemer van hem, nou dan weet je het wel, zij denken allemaal rijke tata's jonguh. Aan de andere kant, kan je het die egoïsten van spelers echt kwalijk nemen, clubs zijn voor een groot deel ook maar bedrijven geworden.
pi_119001510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hier even een quote van iemand op het PN die, over het algemeen, goed is geinformeerd.

[..]

Dat PSV en Ajax talenten aan elkaar kwijtraken is nog tot daar aan toe. Dan weet je tenminste dat er normaal mee omgegaan wordt.
Maar die bedrijven zien de jeugdspelers gewoon als handelswaar :r
Vraag me af wie deze jeugdspeler is, die ook naar City geduwd wordt.
Geruchten gaan dat het waarschijnlijk Kongolo (Feyenoord) is.
Die heeft toch een contract tot 2015? Dus Feyenoord zal wel een aardig bedrag kunnen vragen volgens mij.
pi_119001685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:15 schreef Lunice het volgende:

[..]

Die heeft toch een contract tot 2015? Dus Feyenoord zal wel een aardig bedrag kunnen vragen volgens mij.
Heeft inderdaad net een nieuw contract. Maarja, een bedrag dat je nu vangt is natuurlijk niks tov een bedrag dat je mogelijk had kunnen ontvangen over een aantal jaar.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')