Dat gezicht deed ik omdat ik niet zo lang geleden dit las in het Turken-topic (waar ik overigens ook eenquote:Op donderdag 8 november 2012 04:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik had graag meer respect gezien als eerste reactie.
quote:Op donderdag 8 november 2012 01:01 schreef DeParo het volgende:
Ik denk dat dit topic beter dicht kan, er wordt te veel haat geuit jegens Joden Koerden en andere groepen, jammer maar helaas.
Maar dat is geen goed argumentquote:Op donderdag 8 november 2012 04:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat gezicht deed ik omdat ik niet zo lang geleden dit las in het Turken-topic (waar ik overigens ook eenbij deed):
[..].
Toch faal jij.quote:Op donderdag 8 november 2012 04:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Pas op je woorden Zargon is wel moderator.
Nietes.quote:
Niet elke maar deze wel natuurlijk want die is tegen mij gericht kennelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 04:55 schreef Ayca het volgende:
Wist niet dat je elkemoest kunnen onderbouwen.
Welke Turk??quote:Op donderdag 8 november 2012 04:55 schreef zarGon het volgende:
Het is overigens wel grappig om te zien. Een Turk die opkomt voor de Palestijnen en een Jood die opkomt voor de Koerden.
Funnneeeh.
Kan je die uitleg even uitleggenquote:Op donderdag 8 november 2012 04:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was geen argument, slechts een uitleg..
quote:Op donderdag 8 november 2012 04:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan je die uitleg even uitleggen![]()
.
Antisemitisch gedeag van hem hè?quote:Op donderdag 8 november 2012 04:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben geen gabber, Turk.quote:Op donderdag 8 november 2012 04:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die emoticon is geen Turk gabber.
quote:Op donderdag 8 november 2012 04:59 schreef DeParo het volgende:
Doe ff niet zo flauw, zeg het gewoon, ik gaf een oprechte inbreng ik hoop dat jij die met respect kan behandelen.
Hij heeft niets gewijzigd, niet liegen.quote:Op donderdag 8 november 2012 05:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Had hij z'n post gewijzigd dan?
Dan zag ik niet wat er eerst stond!
Het was een vraag dus ik lieg dus niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 05:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij heeft niets gewijzigd, niet liegen.
Misschien wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 05:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij weet ook best wat ik bedoel..
Oh, was ook een vraag van mij, ik poneerde geen mening.quote:Op donderdag 8 november 2012 05:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het was een vraag dus ik lieg dus niet.
Maar hoezo zou zijn opmerking dan antisemitisch kunnen zijn.
Misschien wel! Haha!quote:Op donderdag 8 november 2012 05:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien wel.
Maar ik vraag me af of jij weet wat jezelf bedoelt.
Jawel leugenaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 05:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, was ook een vraag van mij, ik poneerde geen mening.
Ik betwijfel het ten zeerste eigenlijk.quote:
Waarom ben je zo racistisch tegen over mij?quote:
Geen verstand van buitenlandse politiek of helemaal geen verstand....quote:Op donderdag 8 november 2012 05:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste eigenlijk.
Maar ik vind jou wel een toffe Turk ondanks dat je geen verstand hebt van buitenlandse politiek.
Laten we niet over schepen beginnenquote:Op donderdag 8 november 2012 05:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom ben je zo racistisch tegen over mij?
*haalt zijn schepen terug i.v.m. agressieve DeParo.
Ik mag jou wel, een man/vrouw/ met enige zelfkennis, althans potentie daartoe vermoedelijk dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 05:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen verstand van buitenlandse politiek of helemaal geen verstand....
Sterkte daarmee!
Inderdaad, straks pik je mijnquote:Op donderdag 8 november 2012 05:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Laten we niet over schepen beginnen![]()
.
Zo subtiel dat je 'm niet eens begrijpt blijkbaar. Wat dan ook weer mijn punt bewijst ende bevestigt.quote:[..]
Ik mag jou wel, een man/vrouw/ met enige zelfkennis, althans potentie daartoe vermoedelijk dan.
Ik ben helemaal geen dief zeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 05:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, straks pik je mijn
(mod)rechten.
Onzin and I rest my case.quote:Zo subtiel dat je 'm niet eens begrijpt blijkbaar. Wat dan ook weer mijn punt bewijst ende bevestigt.
Discussies?quote:Op donderdag 8 november 2012 05:13 schreef zarGon het volgende:
Voer jij je discussies IRL eigenlijk ook zo?
Ik heb helemaal geen schepen!quote:Op donderdag 8 november 2012 05:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen dief zeg.
[..]
[..]
Gelul!quote:Onzin and I rest my case.
[..]
IRL! Léés dan.quote:Discussies?
Waar?
Nu niet meer neequote:
Integendeel.quote:Gelul!
Welke discussies?quote:IRL! Léés dan..
Alsof hij dan opeens van suiker en natte stront is gemaaktquote:Op donderdag 8 november 2012 04:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |