roodharige meisjes met niet al teveel sproetenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Raene het volgende:
Ben wel benieuwd waar iedereen hier op valt eiluk.
Kan van alles zijn natuurlijk.quote:
Cutequote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
roodharige meisjes met niet al teveel sproeten
beperkte keusquote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
roodharige meisjes met niet al teveel sproeten
quote:
Dat vind ik gewoon heel mooiquote:
Ik val echt op zoveel verschillende vrouwen dat ik niet eens durf te zeggen dat ik op de een of de ander valquote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Raene het volgende:
Ben wel benieuwd waar iedereen hier op valt eiluk.
Dat dusquote:
Dan val ik al afquote:Op donderdag 8 november 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ik val op vrouwen met een glimlachje.
jij hebt toch altijd zo'n zuinig glimlache op je bakkus?quote:
Ik ben voor jou geschapenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik val echt op zoveel verschillende vrouwen dat ik niet eens durf te zeggen dat ik op de een of de ander val.
[..]
Dat dus.
Blond bruin haar, donkere lichte huid, het maakt me opzich niet zo uit. Liefst niet te dik, maar beetje stevig gebouwd heb ik geen moeite mee, te slank wel trouwens.
Leuk koppie is het belangrijkst, daarna, leuke billen, leuk figuur en leuke borsten
.
Jij en je durvenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik val echt op zoveel verschillende vrouwen dat ik niet eens durf te zeggen dat ik op de een of de ander val.
[..]
Dat dus.
Blond bruin haar, donkere lichte huid, het maakt me opzich niet zo uit. Liefst niet te dik, maar beetje stevig gebouwd heb ik geen moeite mee, te slank wel trouwens.
Leuk koppie is het belangrijkst, daarna, leuke billen, leuk figuur en leuke borsten
.
Ik lach nooit.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij hebt toch altijd zo'n zuinig glimlache op je bakkus?
Haha is dat zo jaquote:
Uiterlijk gaat meer samen met het type meisje en wat je ermee kan doen. Ze kan nog zo leuk/ mooi zijn, maar als ze als een giechelend muurbloempje aan de grond genageld staat loop ik haar graag voorbij.quote:
Huh ?quote:
DM gestuurdquote:Op donderdag 8 november 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoe heet die chatroom van jullie op tc?
Ik wil nog ff bedankt zeggen voor gistert.quote:
Hehehehe, no worriesquote:Op donderdag 8 november 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil nog ff bedankt zeggen voor gistert.
Niet zozeer om je antwoorden (hoewel die ook wel nuttig waren soms)
Maar meer omdat je al mijn gegal uitstond
Ik durf niet naar de saunaquote:
Hij moest mij ook al aanhorenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil nog ff bedankt zeggen voor gistert.
Niet zozeer om je antwoorden (hoewel die ook wel nuttig waren soms)
Maar meer omdat je al mijn gegal uitstond
Vraag me alleen af waarom ik steeds nodig heb om te gallen... Of het pure wanhoop is oid..?quote:
Owquote:Op donderdag 8 november 2012 00:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik durf niet naar de sauna.
Ik durf niet over vrouwen te praten.
DAT
Misschien diepe frustraties?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag me alleen af waarom ik steeds nodig heb om te gallen... Of het pure wanhoop is oid..?
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag me alleen af waarom ik steeds nodig heb om te gallen... Of het pure wanhoop is oid..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |