Dan zal piepplophond hier ook wel niet meer komenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef Jian het volgende:
Ik geloof dat Oop een beetje teleurgesteld is in ons. Het zou me niks verbazen als PB hier voortaan niet meer mag komen ..
We mogen trots op onszelf zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef Jian het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het zo op prijs stel dat jullie meteen gehoor hebben gegeven aan het verzoek van ajaxkampioen om het niet meer over Miranda te hebbenHulde!
Zeker en Oop heeft dan wel een beetje gemopperd op ons, maar diep in zijn hart vindt ie ons eigenlijk wel een tof clubjequote:Op donderdag 8 november 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We mogen trots op onszelf zijn.
Hoe gaan we d'r dan noemenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef mootie het volgende:
De naam Miranda komt niet meer over onze lippen.
Wat heb jij gevraagd?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
Oop lacht de hele tijd geheimzinnig, hij heeft het vast over onze Kerstkado's
aaah, op de De Mirandalaan, tochquote:Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een abonnement op het De Mirandabad gevraagd.
Die heeft-ie al voor je besteld hoorde ik van Stuitewoes.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef mootie het volgende:
Bovenaan mijn lijstje staat de dvd-box van Carmen Miranda.
Ow ja .... misschien moet er dan nog een aanduiding of cijfer bij; Oop's neukertje M, de M staat dan natuurlijk voor Mirandaquote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat leidt tot verwarring, opa is nogal een polygamist.
Als ik die iPad4 krijg doe ik de afwas wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
Oop lacht de hele tijd geheimzinnig, hij heeft het vast over onze Kerstkado's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |