quote:
Gegroet, heren.quote:
Je UIquote:
Koenquote:
Slaap lekker Newb.quote:
Het staat zo lievquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef Raene het volgende:
Die digitale pakjes avond lijkt me wel vet... Maar dus nog een uur om iets te posten
!? Ik ga even denken
..
Jammer dat ik niet kan downloaden/branden enz.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Digitale Pakjesavond 2012: Daar is ie weer!
Jammer dat de loting al gesloten isquote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet kan downloaden/branden enz.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet kan downloaden/branden enz.
O, ik dacht dat er nog 'n uur was.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Jammer dat de loting al gesloten is.
DM? Ik doe toch niet mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb echt een tof iemandhehehehe
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Digitale Pakjesavond 2012: Daar is ie weer!
Ik keek net op het topic en ze hebben al de lootjes verdeeldquote:
Neequote:
even Robdriessen DMénquote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik keek net op het topic en ze hebben al de lootjes verdeeld.
Ik doe dat niet, maar ik snap je wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neewant dan zou diegene het misschien via via toch te weten kunnen komen
![]()
Ik hou het lekker voor mezelf
ok danquote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe dat niet, maar ik snap je wel.
dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Raene het volgende:
Misschien tof om met de vaste klanten van het topic te doen...
hier ook?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Raene het volgende:
Godver ...quote:
Ze ligt erbij alsof je bovenop der mag duiken.quote:
Op zich wel een goed idee Raene.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Raene het volgende:
Verhuizenquote:
trustenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
Ik ga slapen. Hopelijk word ik morgen wakker met een beter humeur.
Weltrusten allemaal.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
Ik ga slapen. Hopelijk word ik morgen wakker met een beter humeur.
Weltrusten allemaal.
Ja piemel aan 1 woord heb je toch niksquote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verhuizen
Dat staat er toch?
Ik stopte met lezen bij piemelquote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja piemel aan 1 woord heb je toch niks... Ga je zelf verhuizen, was het net op lingo, ga je iemand helpen verhuizen, heb je zin om te gaan verhuizen of zit je momenteel IN een verhuizing ditdat
.
Het zij zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen bij piemel
quote:
quote:
quote:
Care.quote:
Hoiquote:
Koenquote:
Onbekendequote:
Nee hoor, oude bekendequote:
HIHI!quote:
Kusje eropquote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Khou niet zo van vrouwen die zo zijn dat niks hun boeit of uitmaakt.
ben benieuwd wie je hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat ik op die cd moet plempenTotaal niet mijn muzieksmaak en heel vreemd neergezet allemaal
Ik lig er al wel in, maar erg warm is t nog niequote:
handiger om gewoon bij d'r in bed te kruipenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie geeft kachel aan JaleesaJoia
voor cd's ook?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
maar wij doen dus ook een lootjessysteem voor de SEX SC?
Dan gooi ik dat in de OP
Voor de cd's? Dan doe ik ook mee!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Dan gooi ik dat in de OP
lijkt me ook een prettigere ervaringquote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
handiger om gewoon bij d'r in bed te kruipen
U komt me niet bekend voorquote:
Want extra voordelen?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
handiger om gewoon bij d'r in bed te kruipen
Zou het?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me ook een prettigere ervaring
Misschien leuk om er een kleine verandering in te maken dat het niet geheel hetzelfde is als de muziek actie..quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Dan gooi ik dat in de OP
Check de TS van het FB topic hier o.a.quote:
Like what? Ik kn nooit wat leuks verzinnenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien leuk om er een kleine verandering in te maken dat het niet geheel hetzelfde is als de muziek actie..
alhoewelquote:
sneller warm, milieubewuster, en gezellig gewoon!quote:
met gedichten?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien leuk om er een kleine verandering in te maken dat het niet geheel hetzelfde is als de muziek actie..
Wie zegt dat ik leuk benquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alhoewel
bij een leuk meissie in bed en dan handjes thuis
Gedichtenquote:
Oh ja bijvoorbeeldquote:
Ik ben superfake joh.. Je weet toch juminelle de 2equote:
Nog steedsquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Check de TS van het FB topic hier o.a.
quote:
Ik walg echt van gedichtenquote:
Juminellequote:Op woensdag 7 november 2012 23:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben superfake joh.. Je weet toch juminelle de 2e
Wat nog steeds?quote:
Ik vind gedichtjes wel lievquote:
Ik zou niet weten waar ik je van zou moeten kennenquote:
Exactly.. Ik durf mn eigen dikkop niet te postenquote:
wie?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben superfake joh.. Je weet toch juminelle de 2e
paar jaar mod van SEX geweestquote:Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik je van zou moeten kennen.
Ik hou ook van jou.. Kindjes maken?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Ik lig in de goot
Maar ik hou van jou
Een fake wijffiequote:
Ok, maar ik post niet zo vaak in sexquote:
Ik denk ook niet dat het hier om je dikkop gaatquote:Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Exactly.. Ik durf mn eigen dikkop niet te posten
Jaa gewoon maak er iets speciaals vanquote:Op woensdag 7 november 2012 23:26 schreef AldoTheApache het volgende:
maar we kunnen gewoon hetzelfde doen, maar het blijft een vrije opdracht natuurlijk
dus misschien een tekening, naaktpics (het blijft SEX natuurlijk) , gedicht oid
![]()
QFTquote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, maar ik post niet zo vaak in sex, althans voor ik hier terecht kwam
.
Kinderen maken is leukquote:Op woensdag 7 november 2012 23:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.. Kindjes maken?
da's vaak zo he..quote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, maar ik post niet zo vaak in sex, althans voor ik hier terecht kwam
.
Ja, nu wel redelijk veelquote:
C&C generalsquote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, de tering
Net een nieuw persoonlijk recordje gemaakt in C&C:Generals
wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef Raene het volgende:
Ik heb zo hard zin om weer naar de sauna te gaan..
Ik wil meequote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef Raene het volgende:
Je vindt ouwe mannen met grote lullen woest aantrekkelijk?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef Raene het volgende:
Ik speel nooit USAquote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
C&C generals
gewoon een ijzersterke verdedigde basis maken, en dan met vliegtuigen en paratroopers aanvallen
met je kleine piemelquote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil mee, al schaam ik me dan weer
.
Geen geld?quote:
China speelt veel fijner. Veel sterkere defquote:Op woensdag 7 november 2012 23:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik altijdAnders kan ik niet winnen
Neuj dat valt wel meequote:
zullen hier toch wel mannen zijn die je toegang willen betalen als introducé?quote:
hmmm in sauna nooit zoveel last vanquote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil mee, al schaam ik me dan weer
.
Maar vliegtuigen en paratroopersquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
China speelt veel fijner. Veel sterkere def
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar vliegtuigen en paratroopers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Dat is geen optie.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zullen hier toch wel mannen zijn die je toegang willen betalen als introducé?
Mijnquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijnis altijd aan het werk doordeweeks.
Speel een keer met USA tegen mij. Binnen 10 minuten ben je kapotquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar vliegtuigen en paratroopers
Ik ben op slag verliefdquote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kinderen maken is leuk
Dat geeft ons veel jolijt
Dan kopen we veel meuk
Dat ons beide verblijd![]()
gemiste kansquote:
Ik heb pas in de vriendenloterij 2 kaartjes gewonnen waarmee je met 2 personen gratis naar de thermen kan gaan.. Wil je er 1? (1kaart is voor 2 personen)quote:
heel lang geleden dat ik het spel speelde trouwensquote:Op woensdag 7 november 2012 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Speel een keer met USA tegen mij. Binnen 10 minuten ben je kapot
Seriouslyquote:Op woensdag 7 november 2012 23:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb pas in de vriendenloterij 2 kaartjes gewonnen waarmee je met 2 personen gratis naar de thermen kan gaan.. Wil je er 1? (1kaart is voor 2 personen)
Ja Seriouslyquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
welke sauna?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb pas in de vriendenloterij 2 kaartjes gewonnen waarmee je met 2 personen gratis naar de thermen kan gaan.. Wil je er 1? (1kaart is voor 2 personen)
Alle locaties van de thermen..quote:
Ik ook. Zit hier een op 10 min fietsen, maar duuuuuuuur.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef Raene het volgende:
ken ik nietquote:Op woensdag 7 november 2012 23:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Alle locaties van de thermen..
Ik heb gelukkig mijn eigen stoomcabine in huisquote:Op woensdag 7 november 2012 23:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook. Zit hier een op 10 min fietsen, maar duuuuuuuur.
Oh dat is gaafquote:
Zo'n 22 euro p.p. Je let echt niet op alle naaktheid om je heen.. Je voelt je zo onwijs vrij om lekker rond te kunnen huppelen daar lekker zwemmen lekker zweten.. Helemaal tot rust komen het is geweldig..quote:Op woensdag 7 november 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe duur is de sauna, en wat vind je van al die naakte mannen?
dat dusquote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo'n 22 euro p.p. Je let echt niet op alle naaktheid om je heen.. Je voelt je zo onwijs vrij om lekker rond te kunnen huppelen daar lekker zwemmen lekker zweten.. Helemaal tot rust komen het is geweldig..
Ik moet dat echt eens gaan proberenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef Raene het volgende:
Zo'n 22 euro p.p. Je let echt niet op alle naaktheid om je heen.. Je voelt je zo onwijs vrij om lekker rond te kunnen huppelen daar lekker zwemmen lekker zweten.. Helemaal tot rust komen het is geweldig..
Ik wil niet alleen, en met een mannelijke vriend vind ik awkward..quote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef Raene het volgende:
welnee man, gaat vanzelfquote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet dat echt eens gaan proberen. Lijkt me wel lekker, maar durf nooit
.
Echt duur idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook. Zit hier een op 10 min fietsen, maar duuuuuuuur.
Ik zal ze morgen even opzoeken dan moet je me ff je adres PM'en en dan krijg je die van mequote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh dat is gaaf!
[..]
Jaaaa, can I try?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig mijn eigen stoomcabine in huis
ik ga eigenlijk altijd alleenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil niet alleen, en met een mannelijke vriend vind ik awkward..
En vrouwelijke vriend ook wel eigenlijk.
Je kijkt de eerste keer misschien naar hihihi tietjes en hihihi piemels... maar dat is al snel klaar..quote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet dat echt eens gaan proberen. Lijkt me wel lekker, maar durf nooit
.
Zo liefquote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen even opzoeken dan moet je me ff je adres PM'en en dan krijg je die van me
Ik hou er zelf niet zo van en anders liggen ze hier toch maar te liggenquote:
Ik stopte met lezen bij 2.quote:
Je zou maar een onwijze boner krijgen van een of ander goddelijk wezen wat tegenover je zit.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Je kijkt de eerste keer misschien naar hihihi tietjes en hihihi piemels... maar dat is al snel klaar..
ah ok.. sorryquote:
Daarom ga ik nooit, dat kan ik die arme mannen niet aan doenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou maar een onwijze boner krijgen van een of ander goddelijk wezen wat tegenover je zit.
why? je kan er toch niks meequote:Op woensdag 7 november 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou maar een onwijze boner krijgen van een of ander goddelijk wezen wat tegenover je zit.
Dat gebeurt soms. Maar dan zonder je je even af of je bedekt jezelf. Mensen daar zijn echt wel wat gewend..quote:Op woensdag 7 november 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmmm, weet het nietquote:
Je begrijpt dat als je het eng vind je je handdoek om mag houden? Alleen bij douchen en dompelen lijkt het me niet slimquote:Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmmm, weet het niet. Bij de fitnessclub waar ik me deze week bij aan wil melden hebben ze er een.
Mwah dat zal wel meevallen denk ik, nou ja die tietjes misschien wel een beetjequote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Je kijkt de eerste keer misschien naar hihihi tietjes en hihihi piemels... maar dat is al snel klaar..
Waar woon jij ergens?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Je begrijpt dat als je het eng vind je je handdoek om mag houden? Alleen bij douchen en dompelen lijkt het me niet slim.
Ik woon bij Lola in de straatquote:
Vanmorgen nog geweestquote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik woon bij Lola in de straat! In Hoorn woon ik
.
Ohh okeequote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik woon bij Lola in de straat! In Hoorn woon ik
.
Ow, dat wist ik nietquote:Op woensdag 7 november 2012 23:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Je begrijpt dat als je het eng vind je je handdoek om mag houden? Alleen bij douchen en dompelen lijkt het me niet slim.
je bent king kong ?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet, dat maakt het al iets makkelijker
, maar het gaat me helemaal niet eens om mijn piemel
. Meer om mijn borsthaar
. Ik wil wel een keer waxen proberen trouwens
, is dat wat ?
Heb je het tegen mij ?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:47 schreef AldoTheApache het volgende:
maar als je sport ga je toch daarna ook gewoon douchen? Snap het probleem eigenlijk niet zo![]()
Was jij ook zo'n kind die in de boxershort ging douchen?
Zo erg ook weer nietquote:
Oh really?quote:
Nope, Rotterdaaaaaaaamquote:
Ik had het in het algemeen, niet specifiek tegen iemand eigenlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij ?
Zo ja, ik heb nooit gesport.
Zo nee, dan niet.
quote:
Ik vind borsthaar best sexyquote:Op woensdag 7 november 2012 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
. Meer om mijn borsthaar
, is dat wat ?
Ik schaam me niet voor mijn boner hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit, dat kan ik die arme mannen niet aan doen
Jup, dan douche je ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:47 schreef AldoTheApache het volgende:
maar als je sport ga je toch daarna ook gewoon douchen? Snap het probleem eigenlijk niet zo![]()
Was jij ook zo'n kind die in de boxershort ging douchen?
Ommoordquote:Op woensdag 7 november 2012 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ook
Waar woon jij ergens?
Borsthaar is sexy doe normaal. Er lopen echt wel 20 verschillende mensen rond daar en de ene heeft een kleine piemel de ander een grote de ene is scheel de ander heeft een hangtiet de ander mist een tiet.. ja.. dan vind ik borsthaar niet eens zo'n punt om je druk over te makenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
. Meer om mijn borsthaar
, is dat wat ?
Dat hoor ik vakerquote:
ik denk alleen dat als je lang met een boner in de sauna loopt je er uit geknikkerd wordtquote:Op woensdag 7 november 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn boner hoor
Arme mannen dat ze zich schamen wel
Hoort gewoon bij Rotterdam Alexander hoorquote:
da's het fijne van de sauna, niemand valt echt op eigenlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 23:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Borsthaar is sexy doe normaal. Er lopen echt wel 20 verschillende mensen rond daar en de ene heeft een kleine piemel de ander een grote de ene is scheel de ander heeft een hangtiet de ander mist een tiet.. ja.. dan vind ik borsthaar niet eens zo'n punt om je druk over te maken.
Okquote:Op woensdag 7 november 2012 23:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Borsthaar is sexy doe normaal. Er lopen echt wel 20 verschillende mensen rond daar en de ene heeft een kleine piemel de ander een grote de ene is scheel de ander heeft een hangtiet de ander mist een tiet.. ja.. dan vind ik borsthaar niet eens zo'n punt om je druk over te maken.
dude. jij schaamt je omdat je borsthaar hebt?!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
. Meer om mijn borsthaar
, is dat wat ?
Als je intimiderend bent wel ja. maar dan nog word je eerst apart genomen of gewaarschuwd oid.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk alleen dat als je lang met een boner in de sauna loopt je er uit geknikkerd wordt
Je bent gek hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar ook vaak het tegenovergestelde
. Is ook eigenlijk het enige waar ik soms onzeker over ben
.
Somsquote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dude. jij schaamt je omdat je borsthaar hebt?!
eckte bazen wonen in Kralingenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hoort gewoon bij Rotterdam Alexander hoor
Woon je ook in Hoorn danquote:Op woensdag 7 november 2012 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ [url=https://static.prtst.net/asset-proxy/089e437bdfa1863e07ff12aa1e9c92ed1cb12be5/687474703a2f2f66696c65732e6d796f706572612e636f6d2f64726c61756e63682f616c62756d732f33373635362f79612d726c793030312e6a7067/http://files.myopera.com/(...)ly001.jpg]afbeelding[/url] ]
ik werd een keer voor een ander aangezien ooitquote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je intimiderend bent wel ja. maar dan nog word je eerst apart genomen of gewaarschuwd oid.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je bent gek hoorik vind borsthaar echt echt echt sexy! Lekker mannelijk, net als een baardje
rlly?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk alleen dat als je lang met een boner in de sauna loopt je er uit geknikkerd wordt
Wow, super dichtbijquote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eckte bazen wonen in Kralingen
werd je apart genomen ja ?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik werd een keer voor een ander aangezien ooit
werd ik apart genomen en zeiden ze "jij doen oneerbare voorstellen naar vrouwen he"
kwam die meid aanlopen "neeee, dat is hem niet"
Stoppelbaardjesquote:Op woensdag 7 november 2012 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]. Baardje scheer ik elke 3 dagen ofzo
.
why the fuck dat dan??quote:
Nee, ik kom er een paar keer per week als ik naar mijn werk gaquote:
Hihi die heb ik 2x per weekquote:
Je zei 'genomen'quote:
quote:
Coolquote:
en die hebben we zat hierquote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever
Sexyquote:Op woensdag 7 november 2012 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hihi die heb ik 2x per week. Ongeveer
.
Nou ja, de ideale man tegenwoordig schijnt dat niet te hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
why the fuck dat dan??
Dan moet ik me ook schamen
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever
Op de watte?quote:
Tiny chat waar we gezellig chatten en cammen met elkanderquote:
Je leest de Viva teveel..quote:Op woensdag 7 november 2012 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja, de ideale man tegenwoordig schijnt dat niet te hebben. Al heb ik eigenlijk nooit klachten gehad van vriendinnen
.
Nein.. Wasdah?quote:
hoe doorzichtigquote:
Owww, good to knowquote:Op woensdag 7 november 2012 23:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je leest de Viva teveel..![]()
Metro is allang weer passé
Mijn vriend is skinny, heeft loads of borsthaar en een geil baardje somsquote:Op woensdag 7 november 2012 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja, de ideale man tegenwoordig schijnt dat niet te hebben. Al heb ik eigenlijk nooit klachten gehad van vriendinnen
.
Een vrouw naar mijn dromenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn vriend is skinny, heeft loads of borsthaar en een geil baardje soms. En ik vind het super sexy... Ik grijp vaak naar zn borsthaar tijdens de seks
. Mannen horen ruig en harig te zijn
.
Ik zit gewoon op een stoel hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef DaMook het volgende:
Ook echt over tc beginnen terwijl er op gitaar na niemand zit.
Gewoon gitaartje trollen tochquote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef DaMook het volgende:
Het gaat toch ook niet over NU? Het gaat over TC in het algemeen.. Vaak zitten we er wel met 7 man..quote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef DaMook het volgende:
Ja ok dat welquote:Op donderdag 8 november 2012 00:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet over NU? Het gaat over TC in het algemeen.. Vaak zitten we er wel met 7 man..
geen vrouwen dus, nee dan kom ik nietquote:Op donderdag 8 november 2012 00:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet over NU? Het gaat over TC in het algemeen.. Vaak zitten we er wel met 7 man..
Zo hoort het! Ook helemaal mijn dingquote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn vriend is skinny, heeft loads of borsthaar en een geil baardje soms. En ik vind het super sexy... Ik grijp vaak naar zn borsthaar tijdens de seks
.
er is wel een app voor geloof ik, ik heb hem op ipad welquote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohh.. Ik ben altijd alleen online via mn iphone.. Werkt dat ook?
Oke ik ga is ff kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is wel een app voor geloof ik, ik heb hem op ipad wel
maar ik zou het niet via 3G doen dan
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zo hoort het! Ook helemaal mijn ding
wat heeft dat skinny ermee te maken dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef Raene het volgende:
[..]
.
alleen vaak als er ge-tc-ed wordt gaat de snelheid hier wat omlaagquote:
Dat maakt verder toch nie uitquote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen vaak als er ge-tc-ed wordt gaat de snelheid hier wat omlaag
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zo hoort het! Ook helemaal mijn ding
Weer helemaal vrolijkquote:
ik heb wel wat overquote:Op donderdag 8 november 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben skinny + muscle...
ZOu graag wat meer vet hebben, kilo of 10.
neuken?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oh op dat skinny na.. Ik vind een buikje of gewoon een beetje stevig veel beter
Dat is alleen je piemel toch al?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben skinny + muscle...
ZOu graag wat meer vet hebben, kilo of 10.
Ik had een buikjequote:Op donderdag 8 november 2012 00:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oh op dat skinny na.. Ik vind een buikje of gewoon een beetje stevig veel beter
Het gaat toch om ideaal beelden of niet? Ideaal is toch als je glad geschoren en dik gespierd bent?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat heeft dat skinny ermee te maken dan?
ow, ik heb een ander ideaal beeld dan..quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Het gaat toch om ideaal beelden of niet? Ideaal is toch als je glad geschoren en dik gespierd bent?
Daarom, ik heb contra gewicht nodig.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is alleen je piemel toch al?
De liefde bedrijven.. Asociaal!quote:
Ik ben het beide nietquote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Het gaat toch om ideaal beelden of niet? Ideaal is toch als je glad geschoren en dik gespierd bent?
Nou ik dus ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow, ik heb een ander ideaal beeld dan..
van zowel mannen als vrouwen..
is dat asociaal?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
De liefde bedrijven.. Asociaal!
Oehhh versiertrucquote:Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben het beide niet, heb opzich verder wel een goede bouw
(zei toevallig laast een vriendin van een vriend
.
Neukeuuuuuuhhhh wel jaquote:
maar wie noemt dat nou zoquote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Neukeuuuuuuhhhh wel ja
De liefde bedrijven niet
En ik ookquote:
Neuj die twee zijn gelukkig samenquote:
Mijn vriend moet vreten als een malle... Zal niet aankomen hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben gewoon sportief met 0% vet
Niemand..quote:
ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 8 november 2012 00:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn vriend moet vreten als een malle... Zal niet aankomen hoor..
Liefde is niet nodig. Ik ben juist sociaalquote:Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
De liefde bedrijven.. Asociaal!
Achterhaald gelul dat alles maar glad, netjes en smooth moet zijnquote:
harde sexquote:Op donderdag 8 november 2012 00:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Niemand..
Ik hou ook gewoon van harde sex
Op leuke meiden.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Raene het volgende:
Ben wel benieuwd waar iedereen hier op valt eiluk.
En leuk is?quote:
Brunet blauwe ogen.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Raene het volgende:
eigenlijk op blondquote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Raene het volgende:
Ik wil jullie niet shockerenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Raene het volgende:
Kort donker haar, donkere ogen, stoppelbaardje, borsthaar, lekkere billen, langer dan 1.75, euhmmmm dat was hett qua uiterlijk wel zo'n beetjequote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Raene het volgende:
Dat is bijzonderquote:
Vertel vertelquote:
Ja wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |