quote:
Gegroet, heren.quote:
Je UIquote:
Koenquote:
Slaap lekker Newb.quote:
Het staat zo lievquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef Raene het volgende:
Die digitale pakjes avond lijkt me wel vet... Maar dus nog een uur om iets te posten
!? Ik ga even denken
..
Jammer dat ik niet kan downloaden/branden enz.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Digitale Pakjesavond 2012: Daar is ie weer!
Jammer dat de loting al gesloten isquote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet kan downloaden/branden enz.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet kan downloaden/branden enz.
O, ik dacht dat er nog 'n uur was.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Jammer dat de loting al gesloten is.
DM? Ik doe toch niet mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb echt een tof iemandhehehehe
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Digitale Pakjesavond 2012: Daar is ie weer!
Ik keek net op het topic en ze hebben al de lootjes verdeeldquote:
Neequote:
even Robdriessen DMénquote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik keek net op het topic en ze hebben al de lootjes verdeeld.
Ik doe dat niet, maar ik snap je wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neewant dan zou diegene het misschien via via toch te weten kunnen komen
![]()
Ik hou het lekker voor mezelf
ok danquote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe dat niet, maar ik snap je wel.
dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Raene het volgende:
Misschien tof om met de vaste klanten van het topic te doen...
hier ook?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Raene het volgende:
Godver ...quote:
Ze ligt erbij alsof je bovenop der mag duiken.quote:
Op zich wel een goed idee Raene.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef Raene het volgende:
Verhuizenquote:
trustenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
Ik ga slapen. Hopelijk word ik morgen wakker met een beter humeur.
Weltrusten allemaal.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
Ik ga slapen. Hopelijk word ik morgen wakker met een beter humeur.
Weltrusten allemaal.
Ja piemel aan 1 woord heb je toch niksquote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verhuizen
Dat staat er toch?
Ik stopte met lezen bij piemelquote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja piemel aan 1 woord heb je toch niks... Ga je zelf verhuizen, was het net op lingo, ga je iemand helpen verhuizen, heb je zin om te gaan verhuizen of zit je momenteel IN een verhuizing ditdat
.
Het zij zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen bij piemel
quote:
quote:
quote:
Care.quote:
Hoiquote:
Koenquote:
Onbekendequote:
Nee hoor, oude bekendequote:
HIHI!quote:
Kusje eropquote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Khou niet zo van vrouwen die zo zijn dat niks hun boeit of uitmaakt.
ben benieuwd wie je hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat ik op die cd moet plempenTotaal niet mijn muzieksmaak en heel vreemd neergezet allemaal
Ik lig er al wel in, maar erg warm is t nog niequote:
handiger om gewoon bij d'r in bed te kruipenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie geeft kachel aan JaleesaJoia
voor cd's ook?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
maar wij doen dus ook een lootjessysteem voor de SEX SC?
Dan gooi ik dat in de OP
Voor de cd's? Dan doe ik ook mee!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Dan gooi ik dat in de OP
lijkt me ook een prettigere ervaringquote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
handiger om gewoon bij d'r in bed te kruipen
U komt me niet bekend voorquote:
Want extra voordelen?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
handiger om gewoon bij d'r in bed te kruipen
Zou het?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me ook een prettigere ervaring
Misschien leuk om er een kleine verandering in te maken dat het niet geheel hetzelfde is als de muziek actie..quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Dan gooi ik dat in de OP
Check de TS van het FB topic hier o.a.quote:
Like what? Ik kn nooit wat leuks verzinnenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien leuk om er een kleine verandering in te maken dat het niet geheel hetzelfde is als de muziek actie..
alhoewelquote:
sneller warm, milieubewuster, en gezellig gewoon!quote:
met gedichten?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien leuk om er een kleine verandering in te maken dat het niet geheel hetzelfde is als de muziek actie..
Wie zegt dat ik leuk benquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alhoewel
bij een leuk meissie in bed en dan handjes thuis
Gedichtenquote:
Oh ja bijvoorbeeldquote:
Ik ben superfake joh.. Je weet toch juminelle de 2equote:
Nog steedsquote:Op woensdag 7 november 2012 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Check de TS van het FB topic hier o.a.
quote:
Ik walg echt van gedichtenquote:
Juminellequote:Op woensdag 7 november 2012 23:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben superfake joh.. Je weet toch juminelle de 2e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |