Als een willekeurige publieke omroep bepalend is voor de club die je support of je mening beïnvloedt, dan is er iets goed mis met je.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
nee iedereen is dat barca/messi-gefap van de NOS helemaal zat
FoK! loopt traag bij mijquote:
Of met die betreffende omroep.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als een willekeurige publieke omroep bepalend is voor de club die je support of je mening beïnvloedt, dan is er iets goed mis met je.
dacht dat al iemand 'm had geopend, kon geen nieuw topic openenquote:
Het is al bedtijd knulquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
BARCELONA BLIJFT DE BESTE CLUB ALLER TIJDEN !!!![]()
[ afbeelding ]
En triest dat je maar 1 keer scoort uit 14 doelpogingen. Ze hebben te weinig naar Messi gezocht, dan krijg je dat.quote:
Messi was wederom dramatisch en onzichtbaar. Die zakt de laatste weken af na een bedenkelijk niveau.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En triest dat je maar 1 keer scoort uit 14 doelpogingen. Ze hebben te weinig naar Messi gezocht, dan krijg je dat.
Terechte uitslag.
En dat klopt.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
BvM: Zo'n fout maakt Xavi normaal nooit
Bert zei eerder dat Ajax van Real ging winnen en nou dit hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef Rickazio het volgende:
Bert maakt zichzelf niet 1x , 2x maar 3x belachelijk
Die kan nu niks meer zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef Rickazio het volgende:
Bert maakt zichzelf niet 1x , 2x maar 3x belachelijk
Hij zei ook nog dat Barça hier 10 van de 10 keer wintquote:
Mag niet volgens contractquote:Op woensdag 7 november 2012 22:47 schreef Bonkers. het volgende:
En dan nog laten zien hoe goed Barça wel niet is.![]()
Laat gewoon Celtic zien.
Zo sterk is Barcelona dit seizoen niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij zei ook nog dat Barça hier 10 van de 10 keer wint
na een 2-1 nederlaag
Tom kan niet presenteren zonder autocue, hij zit daar ook nog maar 30 jaar dus moet nog een beetje wennenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Messi was wederom dramatisch en onzichtbaar. Die zakt de laatste weken af na een bedenkelijk niveau.
Ook niet metquote:Op woensdag 7 november 2012 22:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Tom kan niet presenteren zonder autocue
Messi-fan af ja?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Messi was wederom dramatisch en onzichtbaar. Die zakt de laatste weken af na een bedenkelijk niveau.
quote:
je moet niet vergeten dat hij nu die kop van Jack zietquote:Op woensdag 7 november 2012 22:50 schreef Bonkers. het volgende:
Wat een enthousiaste jongen, die Samaras.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat hij nu die kop van Jack ziet
Hij is boos op de jongens dat het nog 2-1 werd.quote:
nee hij lijkt op jezusquote:
14 attempts on target, 11 blocks and saves, 1 doelpunt. Wait what.quote:
Niet meer, Jezus is naar de kapper geweest, was vorige week bij mij op bezoek dus ik weet t zekerquote:
1x paal, 1x lat ?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:53 schreef speknek het volgende:
[..]
14 attempts on target, 11 blocks and saves, 1 doelpunt. Wait what.
Mensen die zon blinde haat tegen Barca hebben dat ze Messi gaan uitschelden als hij weer eens scoordquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mensen die zon blinde haat tegen Barca hebben dat ze Messi gaan uitschelden als hij weer eens scoord
[..]
Mensen die zon blinde haat tegen Barca hebben dat ze Messi gaan uitschelden als hij weer eens scoord
quote:come on the CELTIC!!!!!!!!!!!!!!!! YES YES YES YES FUCKING YASSSSSS
Crying my eyes out, come on you BHOYS IN GREEN!
Best night of my life, absolutely unrivalled.
quote:we need a victory over benfice to qualify,
and i can see us doing just that.
Nee. Slechts een constatering van de laatste weken.quote:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef Stiggie het volgende:
Lol sommige van Celtic denken dat ze de CL gaan winnen haha.
http://www.talkceltic.net/forum/showthread.php?t=128479&page=83
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Niet meer, Jezus is naar de kapper geweest, was vorige week bij mij op bezoek dus ik weet t zeker
quote:Let me put this into perspective here.
We have beaten the best team in the world, and arguably the best team to ever play the game...in a competitive match, which they're manager has publicly said was the most important game they have left of the year. Tony Watt, an 18 year old to score the winner against Barca. The Scottish Champions, who are looked down they're noses at for being in a backwater league...let me say it again, have beaten arguably the best team ever!!
I could go on and on, what a night. My best night in my life as a Celtic fan.
I could cry..just like wee Rod!!
oh echtquote:
quote:
Derksen zal jaloers zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Kijk deze man inzicht hebben dit dat.
[ afbeelding ]
Ik stemde bij een 1-0 tussenstand op winst Barcaquote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
wat dacht je van de man die vooraf aan de wedstrijd die poll maaktequote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
van ons belastinggeld. Waarom kunnen ze dit 100x beter regelen in Engeland en hier in NL is het gewoon dramaquote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef Tornadovis het volgende:
Wat is die Tom Egbers toch een gruwelijk slechte presentator.... André Kuipers.... de 3-0 noemen ipv de 2-0..... vragen zo semi-bijdehand stellen dat het genant is....
Dat die daar nog zit, onbegrijpelijk.
Oh, om een poll te maken heb je inzicht nodigquote:Op woensdag 7 november 2012 23:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat dacht je van de man die vooraf aan de wedstrijd die poll maakte
een poll met inzichtquote:Op woensdag 7 november 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, om een poll te maken heb je inzicht nodig
zou die naast zn salaris ook een AOW hebben?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:07 schreef Anonymousz het volgende:
de keeper van lille heeft grijs haar
quote:
quote:
quote:
Waarom moet je dit weer naar boven halen?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me wel een moment herinneren dat Robben een kans miste 1 op 1. Was dat niet in Johannesburg?
omgquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom moet je dit weer naar boven halen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:13 schreef Syntix het volgende:
robbente lui zijn om mee te verdedigen op het EK en van psv afkomstig dubbele
jazekerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zou die naast zn salaris ook een AOW hebben?
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij zit nog in de CL-Lounge in Alkmaar, hopend op betere tijden
Ik dacht in Tilburgquote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Knap, want die speelt bij Benficaquote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Cardozo loopt gewoon tegen m aan?!
No shit. Die liep gewoon tegen die speler van Manchester aan.. Wat had die van manchester dan moeten doen?Ineen zakken? Voor mijn part heeft ie een andere naam..quote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knap, want die speelt bij Benfica
Cardozo scoorde vanavond 2x.. maar niet tegen Manchester hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
No shit. Die liep gewoon tegen die speler van Manchester aan.. Wat had die van manchester dan moeten doen?Ineen zakken?
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef Grifte het volgende:
Daar is Arno dus, meteen te horen aan het retarded commentaar
Kooke? Ik vind Elshoff en Kooke eigenlijk wel de fijnste. Maar goed, Grueter, Roelfs, Snoeks en Vermeulenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:29 schreef Grifte het volgende:
Dit is nog wel de ergste commentator, gast doet normaal watersporten en hockey, verschrikkelijk deze gast.
judas de valse jood die verraad is Ajax?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef Grifte het volgende:
Moses bij Chelsea, Jesus bij Celtic, wie zijn de volgende 'godenzonen'
Zal wel weer barca wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende keer toch wel Juventus - Chelsea ipv Barca he?
Dan kom ik in opstand. Zo'n boos topic op Fok! lijkt wellicht onschuldig, maar heeft toch een invloed op de algemene opinie.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op woensdag 07-11-2012 om 23:36:24Jan van Halst heeft niks met Shakhtar Donetsk, zegt hij. Omdat het ver weg is. Prima analyse, haha. reageer retweet
He, he dat is niet waar he. Hij vecht ook tegen de sympathie die het spel af en toe bij je opwekt omdat hij niet houdt van dat soort koopclubs zonder ziel en verledenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op woensdag 07-11-2012 om 23:36:24Jan van Halst heeft niks met Shakhtar Donetsk, zegt hij. Omdat het ver weg is. Prima analyse, haha. reageer retweet
De aanvallers van moskouquote:Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Spartak Moskou, zeer aansprekende naam, parel der voetbalclubs
Dat is toch die vervelende man die jongetjes op de tribune verbiedt om te juichen?quote:
Koert Westerman.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Koert Westerman.![]()
Epic woordfopje
Dat mag ik wel hopen idd. Wie de fuck bepaald die wedstrijden eigenlijk? Als de NOS met belastinggeld omhoog wordt gehouden dan mogen wij supporters/belastingbetalers toch ook gewoon inspraak hier in hebben...quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |