PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Licht viel uit en er liep een dame met blote tetten op het veld.quote:
Heeft je buddy die niet dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Fuszy het volgende:
Ik was even vergeten dat ze in engeland een ander stopcontact hebben. Moet ik morgen in londen ofzo zo'n verloopding zoeken
ja, maar het was dus donker FFFFUUUquote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Licht viel uit en er liep een dame met blote tetten op het veld.
Je kan ze op het vliegveld kopenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kwam er net mee, dat hij het ook vergeten was
Haha handig. Veel plezier in ieder geval en zonder stroom kan je ook wel overlevenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kwam er net mee, dat hij het ook vergeten was
Ja is alleen maar voor mijn telefoon. Zet hem toch vooral uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha handig. Veel plezier in ieder geval en zonder stroom kan je ook wel overleven
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja is alleen maar voor mijn telefoon. Zet hem toch vooral uit.
Ik weet niet waar je gaat landen maar bij Heathrow kan je ze zeker kopenquote:
Gatwickquote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waar je gaat landen maar bij Heathrow kan je ze zeker kopen
VEEL PLEZIER MATTIE!!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
Jongens ik ben weg. Ik zie jullie zondag weer.
toedels fus en veel plezierquote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
Jongens ik ben weg. Ik zie jullie zondag weer.
wat is er moeilijk danquote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben zo verschrikkelijk slecht voorbereid voor mijn ecotoets morgen. Ik bak er echt niks van.![]()
Terwijl Kevin het easy as fuck vindt.
iets met IF en SIFquote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond, kom net kijken. Hoe kan het dat er honderden IF Fellaini´s zijn?
Alles. Ik snap nooit de vraag. 5.7 bijvoorbeeld... Snap jij die?quote:
Alleen maar om jou onzeker te maken!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben zo verschrikkelijk slecht voorbereid voor mijn ecotoets morgen. Ik bak er echt niks van.![]()
Terwijl Kevin het easy as fuck vindt.
jaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Alles. Ik snap nooit de vraag. 5.7 bijvoorbeeld... Snap jij die?
Hij wordt nu wel heel hard gepricefixed terwijl hij net na de goal voor 6k gingquote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef ThadCastle het volgende:
Commentator NOS zegt: Wanyama belangrijk voor Celtic. Ik zoek zijn prijs even op:
[ afbeelding ]
Zie ik er nu 1 voor 17k verkopen
Hij gaat al voor 2k.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb al een Watt voor 200 BIN gehaald.
Kom maar op met die zieke prijsstijging
Geen HDquote:
Sturm City.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb al een Watt voor 200 BIN gehaald.
Kom maar op met die zieke prijsstijging
dan niet janken dat je sierd hebtquote:
ze staan er ook voor 5k opquote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef DutchSL het volgende:
7k lol, die van mij heb ik er voor 2.5k opgezet maar iemand heeft er een paar voor 2k opgezet dus het zal wel niet veel hoger worden op PS3.
Hoe die opdracht moet..quote:Op woensdag 7 november 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe ik het snap of hoe die opdracht moet?
viesquote:
Wat is de opdracht? Ik was op de middelbare nog heel goed in economie, nu is het een beetje afgetakeldquote:
CPI berekenen is echt kut, weet jij er een ezelsbrug voor ofzo?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is de opdracht? Ik was op de middelbare nog heel goed in economie, nu is het een beetje afgetakeld
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zuur, had eerst Giovinco ipv Pirlo.
Ook echt Cardozo en Persie die hier scoren als invallerquote:Op woensdag 7 november 2012 22:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Barca 1 goal te weinig
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef detennismaster het volgende:
Ben ik de enige die tennis wil kijken in plaats van voetbal maar het niet kan vanwege leerwerk?
Zo ff samenvattingen checken en dan houd ik het voor gezienv oor vandaagquote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nog even clubben voor een uurtje??
Wat snap je daar niet aan dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CPI berekenen is echt kut, weet jij er een ezelsbrug voor ofzo?
Jij rebel!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch maar kijken dan...
Ja, SGP, CPI, het is teveelquote:
Ja, indexcijfersquote:Op woensdag 7 november 2012 22:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
CPI is toch dat om inflatie te meten enzo?
Oke isgoedquote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zo ff samenvattingen checken en dan houd ik het voor gezienv oor vandaag
Je kunt er meer uithalen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:43 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zoete broodjes.![]()
DRAAG ME WEG
Op de xbox gaat ie voor 9 kquote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef DutchSL het volgende:
En de laatste, in 1 seconde wegik had er nog vee lmeer uit kunnen halen dus
[ afbeelding ]
Wie had ze er hier voor 1000 opgezet?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt er meer uithalen.De goedkoopste bin is 4,5k.
En ook die is verkocht, goedkoopste BIN nu 9.8kquote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
GuRBuH FC zet er even eentje op voor 5k.
Ik, Ik!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wie had ze er hier voor 1000 opgezet?
En verkochtquote:Op woensdag 7 november 2012 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
GuRBuH FC zet er even eentje op voor 5k.
Zag er net eentje voor 2.9kquote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Het volgende warme broodje is Wanyama, heb er al 5 ingeslagen voor 2500. Laagste BIN ligt nu op 3,500 en ze worden langzaam allemaal weggekocht
Haha op de xbox gaan ze voor 17k en gingen voor 25kquote:Op woensdag 7 november 2012 22:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Het volgende warme broodje is Wanyama, heb er al 5 ingeslagen voor 2500. Laagste BIN ligt nu op 3,500 en ze worden langzaam allemaal weggekocht
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat 1 Watt op voor 6k. Iemand die de gok waagt?
Hij is weg.omg.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef WezepAFCA het volgende:
Haha ik las het en ging meteen kijken in mijn club, heb 2k bronzen spelers uit mn packs bewaard en ja hoor hij zat er tussen. Watt binnen 10 seconden voor 6k BIN weg
En over paar dagen is hij gewoon weer 150/200quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef WezepAFCA het volgende:
Haha ik las het en ging meteen kijken in mijn club, heb 2k bronzen spelers uit mn packs bewaard en ja hoor hij zat er tussen. Watt binnen 10 seconden voor 6k BIN weg
Ja dit had ik dus ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:55 schreef WezepAFCA het volgende:
Haha wel handig dit, als al mijn bronzen kut spelers nou eens even zo goed presteren in de CL dan verdient dat leukquote:Op woensdag 7 november 2012 22:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En over paar dagen is hij gewoon weer 150/200
Kut TOTW? Beste TOTW sinds een paar weken hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Haha wel handig dit, als al mijn bronzen kut spelers nou eens even zo goed presteren in de CL dan verdient dat leukWat een kut TOTW btw, kom net uit stage en werk
Milito, Moutinho, Fellaini, Evra, Alaba, Neymar.. vette shit man, dit is het duurste TOTW na die week met Messi lijkt me.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:57 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Haha wel handig dit, als al mijn bronzen kut spelers nou eens even zo goed presteren in de CL dan verdient dat leukWat een kut TOTW btw, kom net uit stage en werk
Ja dat is waar, maar ik speel niet met goldsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Milito, Moutinho, Fellaini, Evra, Alaba, Neymar.. vette shit man, dit is het duurste TOTW na die week met Messi lijkt me.
Misschien zit er gewoon niemand bij die hij wil. Ikzelf vind ook alleen die Palmasson misschien de moeite waard.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Milito, Moutinho, Fellaini, Evra, Alaba, Neymar.. vette shit man, dit is het duurste TOTW na die week met Messi lijkt me.
Ja ik speel ook niet meer met golds, voor zilver is die schot wel interessant en die MLS GKquote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik speel niet met goldsKan nog steeds niet geloven dat ik vandaag meer dan 100k heb betaald voor een bronze team. En 30k voor een verdediger.
Eerste dag?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef StijnDa het volgende:
IF Alaba gaat voor 70k?![]()
Jammerlijk. Had wel een iets hogere cardweight mogen hebben dan. 78 rated
Jazekerquote:
Die verdediger van 30k was zeker Osborne?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik speel niet met goldsKan nog steeds niet geloven dat ik vandaag meer dan 100k heb betaald voor een bronze team. En 30k voor een verdediger.
Die MLS goalkeeper (Rimando dacht ik) was vorig jaar bronze en had toen ook al een IFquote:Op woensdag 7 november 2012 23:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik speel ook niet meer met golds, voor zilver is die schot wel interessant en die MLS GK
Rimando was vorig jaar ook silverquote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Die MLS goalkeeper (Rimando dacht ik) was vorig jaar bronze en had toen ook al een IF
Inderdaad, voor de sterke link met Olave, maar hij is alleen veel te klein.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Rimando was vorig jaar ook silver
Haha ja, na die pot tegen jouw bronzen Engelsen en hoe goed die waren zelf ook maar besloten om er een team mee te maken, had immers 800k coins waar ik niets mee deed. Nu een 3-5-2 met Forbes, Osborne, Pearce, Taylor, Weston, Grabban, Slew etc. maar die zijn echt kneiterduur.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die verdediger van 30k was zeker Osborne?
Of silver, maar hij had wel een IF toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Rimando was vorig jaar ook silver
Ja, hij had een IFquote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Of silver, maar hij had wel een IF toch?
Johquote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef strakkeman het volgende:
Ik had beweert dat neymar zijn prijs zou dalen nadat zijn IF zou uitkomen. Ik heb me vergist hij is nu ruim 180k
kofschipquote:Op woensdag 7 november 2012 23:04 schreef strakkeman het volgende:
Ik had beweert dat neymar zijn prijs zou dalen nadat zijn IF zou uitkomen. Ik heb me vergist hij is nu ruim 180k
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef WezepAFCA het volgende:
De twee CDMs van mijn 3-5-2 bronzen Engelse team heten trouwens Grant en Coke, en mijn CAM heet Lines merk ik net pas
En maar doorgaanquote:
Die Lines moet je echt halen, 70 passing als bronzen CM en hij geeft ook echt heerlijke passes.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer wat betere wissels voor mijn team halen
verlorenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:14 schreef Duuc-nl het volgende:
Net klaar met werk, wat is er gebeurd bij Barca dan?![]()
Hij deed ook mee in dat potje wat ik tegen jou speeldequote:Op woensdag 7 november 2012 23:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Die Lines moet je echt halen, 70 passing als bronzen CM en hij geeft ook echt heerlijke passes.
Celtic scoorde uit een corner, alleen maar tegenhouden en toen scoorde ze 2-0 uit de counter. Toen nog 2-1 maar verder niksquote:Op woensdag 7 november 2012 23:18 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja maar hoe wie wanneer wat waarom
Oke wist de namen niet precies meer van je twee CM's, welke had je als andere CM dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij deed ook mee in dat potje wat ik tegen jou speeldeNu krijg ik de Rangers badge in een 400c pack, jammer dat het niet de Celtic badge is
Thanks voor je uitleg Kev. Ik snap hem.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Celtic scoorde uit een corner, alleen maar tegenhouden en toen scoorde ze 2-0 uit de counter. Toen nog 2-1 maar verder niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Morrisonquote:Op woensdag 7 november 2012 23:19 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Oke wist de namen niet precies meer van je twee CM's, welke had je als andere CM dan?
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Thanks voor je uitleg Kev. Ik snap hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rot op.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb eindelijk een goede manier om makkelijk winst te maken.In de afgelopen tien minuten zo'n 15k gepakt.
Ja, Kang Soo Il werd nog gepricefixed op de Xbox, geen idee hoe dat op de PS3 zit.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nog iets waard DS2?
[ afbeelding ]
wat was het ook alweer dat je zei..verkapt kijk mij goed zijn ofzo. nou ja, dat dusquote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb eindelijk een goede manier om makkelijk winst te maken.In de afgelopen tien minuten zo'n 15k gepakt.
Ik ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
Is het antwoord van 3 van "Uitbreiding van het model met structurele werkloosheid" bij de aantekeningen: 37.5?quote:
stuur even via whatsapp een fotoquote:Op woensdag 7 november 2012 23:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het antwoord van 3 van "Uitbreiding van het model met structurele werkloosheid" bij de aantekeningen: 37.5?
Uitbreiding van het model met structurele werkloosheidquote:Op woensdag 7 november 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
s
[..]
stuur even via whatsapp een foto
Ik vind het maar kut.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:37 schreef ThadCastle het volgende:
ModellenDat was het leukste van economie op de middelbare school
Het werd ook wel eens tijdquote:Op woensdag 7 november 2012 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
Nu voor ongeveer 100k aan zooi op m'n TP staan. Morgen kan ik Wally halen denk ik.
In fifa11 was hij iets minder goed.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
Nu voor ongeveer 100k aan zooi op m'n TP staan. Morgen kan ik Wally halen denk ik.
Die was echt honderdduizenden coins waard.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In fifa11 was hij iets minder goed.![]()
[ afbeelding ]
dat is correctquote:Op woensdag 7 november 2012 23:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Uitbreiding van het model met structurele werkloosheid
1. C = 3/4Y + 40 C = particuliere consumptie
2. I = 60 I = particuliere investeringen
3. EV = C + I EV = effectieve vraag
4. W = EV W = nationaal product
5. Y = W Y = nationaal inkomen
6. Y* = 550 Y* = productiecapaciteit
7. Aa = 12 miljoen Aa = arbeidsaanbod in miljoenen
8. Av = (Y/apt) Av = arbeidsvraag in miljoenen
9. apt = 50.000 euro apt = arbeidsproductiviteit
10. U = Aa – Av U = werkloosheid in miljoenen
1. Bereken de totale werkloosheid
2. Splits deze werkloosheid in een conjunctureel en een structureel deel.
3. Bereken met hoeveel de autonome investeringen moeten worden verhoogd om de conjuncturele werkloosheid op te heffen.
4. Bereken met hoeveel procent de arbeidstijd moet worden verkort om de structurele werkloosheid op te heffen. (denk aan afname apt)
Level 48 met 84 shooting is wel ziek ja, maar de overige stats...quote:Op woensdag 7 november 2012 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die was echt honderdduizenden coins waard.Hij had echt zieke stats op die kaart. Dat ie bronze was, was een grapje van EA.
Vind het ook wel tofquote:Op woensdag 7 november 2012 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind modellen serieus best leuk![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:43 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Level 48 met 84 shooting is wel ziek ja, maar de overige stats...
En hoe doe je 4? Echt geen idee heb ik.quote:
Had jij hem toen in een pack dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In fifa11 was hij iets minder goed.![]()
[ afbeelding ]
Haha hoe doen ze dat dan? Ik speelde pas vanaf 12 Ultimate Team dus niet meegemaaktquote:
Nee, plaatje van futhead bij reacties..quote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had jij hem toen in een pack dan?
Av=Y/aptquote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En hoe doe je 4? Echt geen idee heb ik.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laat je team eens zien waar Wallyson in gaat shinen!
Tijd om te stoppen met Fifa.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef Thorb het volgende:
Ik speelde als CB en kreeg een panna door een sleep. Nu ga ik mezelf in slaap huilen
Misschien een verbetering:quote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien daarna de achterhoede nog wat pimpen.
Goed team ik heb min of meer hetzelfde. Refaelov is echt een goeie speler, niet de snelste maar wel sterk aan de bal. Adryan is een god.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien een verbetering:
LM Vadis Kanu Kelvin
Donk Kouyate Kanu
Je speelde dramatisch. Hoop dat je je verslaapt lulquote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef Thorb het volgende:
Ik speelde als CB en kreeg een panna door een sleep. Nu ga ik mezelf in slaap huilen
Ik zou voor Brüls LM gaan: http://www.futhead.com/fifa/players/5404/quote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was ook op die van jou gebaseerd. Ik vind Zelao beter dan Ferreira. Die kan niet verdedigen en heeft bagger workrates.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Goed team ik heb min of meer hetzelfde. Refaelov is echt een goeie speler, niet de snelste maar wel sterk aan de bal. Adryan is een god.
Verdediging kun je idd pimpen door Zelao te vervangen voor Antonio Fereira.
Waarom zou je dat doen? Kanu is die CAM? Richarlyson is echt fijn, 4* Skill goed verdedigend en aanvallend.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien een verbetering:
LM Vadis Kanu Kelvin
Donk Kouyate Kanu
Kanu is dus nog beter.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was ook op die van jou gebaseerd. Ik vind Zelao beter dan Ferreira. Die kan niet verdedigen en heeft bagger workrates.
Refaelov is goed joh.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou voor Brüls LM gaan: http://www.futhead.com/fifa/players/5404/similar/
oh deed jij ook meequote:Op donderdag 8 november 2012 00:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je speelde dramatisch. Hoop dat je je verslaapt lul
Omdat Kouyate en Kanu (CB) dan in je team kunnen. Daarnaast is Kanu (CAM) een hele goede CDM.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Kanu is die CAM? Richarlyson is echt fijn, 4* Skill goed verdedigend en aanvallend.
Ik heb Brulls nog niet geprobeerd maar heb ook nog geen reden gehad hem eruit te latenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Refaelov is goed joh.Die speelt bijna hetzelfde als Vargas.
Kouyate kan er sowieso in ipv Almebackquote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat Kouyate en Kanu (CB) dan in je team kunnen. Daarnaast is Kanu (CAM) een hele goede CDM.
Ohja ik zie het.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kouyate kan er sowieso in ipv Almeback
Noble IF als je geld hebt.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb Frimpong in ander team. Diakité, Diame, Gardner en Noble.. welke 2 van de 4?
Over grote negers gesproken.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Over grote negers gesproken.
Ik kwam net met carrière een negert tegen in mijn jeugdopleiding. 55 rated, 204cm lang en 5* skills.
Andy zelfquote:Op donderdag 8 november 2012 00:27 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wie is die linkse op dat eerste plaatje?
Thijsie is erg goed bevriend met Zlatan schijnbaar ...quote:Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andy zelf
maar je doelde op TwitterThijs denk ik
Ook te zien aan het sensuele handje van Thijs op de heup van Zlatanquote:Op donderdag 8 november 2012 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Thijsie is erg goed bevriend met Zlatan schijnbaar ...
Blijft een van de mooiste rages die ik tegen heb gehadquote:hurensohn cheater zigeunerbastard du kannst nichts du kannst nur gewinnen mit hilfe von ea sports
De frustratie zit hoogquote:Op donderdag 8 november 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft een van de mooiste rages die ik tegen heb gehad
Ik heb ep2 niet eens kunnen zienquote:Op donderdag 8 november 2012 00:44 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand ep3 van Passie in de Polder al gevonden?
NZB is the way!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb ep2 niet eens kunnen zienAl die paupers willen er geen torrent van maken
wtfquote:Op donderdag 8 november 2012 01:54 schreef ThadCastle het volgende:
Ik scoor net een omhaal in de kwart finale van het zilver toernooi, 4-0 gewonnen. De mooiste goal komt toch op zijn naam:
Goal
quote:Op donderdag 8 november 2012 01:54 schreef ThadCastle het volgende:
Ik scoor net een omhaal in de kwart finale van het zilver toernooi, 4-0 gewonnen. De mooiste goal komt toch op zijn naam:
Goal
Morgen maar ff kieken dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 02:43 schreef Tim86 het volgende:
Ted 2012 720p BluRay x264-DAA
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |