PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Licht viel uit en er liep een dame met blote tetten op het veld.quote:
Heeft je buddy die niet dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Fuszy het volgende:
Ik was even vergeten dat ze in engeland een ander stopcontact hebben. Moet ik morgen in londen ofzo zo'n verloopding zoeken
ja, maar het was dus donker FFFFUUUquote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Licht viel uit en er liep een dame met blote tetten op het veld.
Je kan ze op het vliegveld kopenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kwam er net mee, dat hij het ook vergeten was
Haha handig. Veel plezier in ieder geval en zonder stroom kan je ook wel overlevenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kwam er net mee, dat hij het ook vergeten was
Ja is alleen maar voor mijn telefoon. Zet hem toch vooral uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha handig. Veel plezier in ieder geval en zonder stroom kan je ook wel overleven
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja is alleen maar voor mijn telefoon. Zet hem toch vooral uit.
Ik weet niet waar je gaat landen maar bij Heathrow kan je ze zeker kopenquote:
Gatwickquote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waar je gaat landen maar bij Heathrow kan je ze zeker kopen
VEEL PLEZIER MATTIE!!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
Jongens ik ben weg. Ik zie jullie zondag weer.
toedels fus en veel plezierquote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
Jongens ik ben weg. Ik zie jullie zondag weer.
wat is er moeilijk danquote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben zo verschrikkelijk slecht voorbereid voor mijn ecotoets morgen. Ik bak er echt niks van.![]()
Terwijl Kevin het easy as fuck vindt.
iets met IF en SIFquote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Avond, kom net kijken. Hoe kan het dat er honderden IF Fellaini´s zijn?
Alles. Ik snap nooit de vraag. 5.7 bijvoorbeeld... Snap jij die?quote:
Alleen maar om jou onzeker te maken!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben zo verschrikkelijk slecht voorbereid voor mijn ecotoets morgen. Ik bak er echt niks van.![]()
Terwijl Kevin het easy as fuck vindt.
jaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Alles. Ik snap nooit de vraag. 5.7 bijvoorbeeld... Snap jij die?
Hij wordt nu wel heel hard gepricefixed terwijl hij net na de goal voor 6k gingquote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef ThadCastle het volgende:
Commentator NOS zegt: Wanyama belangrijk voor Celtic. Ik zoek zijn prijs even op:
[ afbeelding ]
Zie ik er nu 1 voor 17k verkopen
Hij gaat al voor 2k.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb al een Watt voor 200 BIN gehaald.
Kom maar op met die zieke prijsstijging
Geen HDquote:
Sturm City.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb al een Watt voor 200 BIN gehaald.
Kom maar op met die zieke prijsstijging
dan niet janken dat je sierd hebtquote:
ze staan er ook voor 5k opquote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef DutchSL het volgende:
7k lol, die van mij heb ik er voor 2.5k opgezet maar iemand heeft er een paar voor 2k opgezet dus het zal wel niet veel hoger worden op PS3.
Hoe die opdracht moet..quote:Op woensdag 7 november 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe ik het snap of hoe die opdracht moet?
viesquote:
Wat is de opdracht? Ik was op de middelbare nog heel goed in economie, nu is het een beetje afgetakeldquote:
CPI berekenen is echt kut, weet jij er een ezelsbrug voor ofzo?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is de opdracht? Ik was op de middelbare nog heel goed in economie, nu is het een beetje afgetakeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |