zat nog te twijfelen over of ik die laatste optie erbij zou doenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb trouwens gestemd op: winst barca
Dit dusquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Faal poll, kan niet op gelijkspel stemmen
Het interesseert mij eigenlijk geen ene reet wat ze bij de NOS wel of niet kunnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]heerlijk toch als ze bij de NOS niet kunnen fappen op hun barca en messi
Jawelquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Mandéra het volgende:
Springende mensen op de lange zijdes, dat maak je in NL niet mee.
we doen niet aan zulke saaie uitslagen hier, alles of nietsquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Faal poll, kan niet op gelijkspel stemmen
Stiekem vind je dit wel degelijk heel belangrijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het interesseert mij eigenlijk geen ene reet wat ze bij de NOS wel of niet kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt het uit? Het heeft wel door hoe Barca speelt blijkbaar, anders stonden ze er met 4 man.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef Shreyas het volgende:
Kijk die Celtickinders met 8 man in de eigen zestien
Heracles stylequote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maakt het uit? Het heeft wel door hoe Barca speelt blijkbaar, anders stonden ze er met 4 man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Albertoooo het volgende:
Serieus, dat was echt voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mensen die die pot op de NOS wilden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
wtf gaat hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barcelona aangepakt zien worden op een sfeervol Celtic Park, niets mis mee.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Mandéra het volgende:
Zie je Mexicanobakker, NOS had wel Bayern of Chelsea uit moeten zenden, veel leukere potten dan deze.
is toch leuk! Riberyquote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus, dat was echt voorspelbaar.mensen die die pot op de NOS wilden
zonder keeper dus?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Celtic kan beter 1-0-8-2 spelen. Staan de aanvallers van Barca altijd buitenspel
Chelsea - Sjachtar had ik inderdaad liever gezien, maar Bayern - Lille zit echt geen spanning inquote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Mandéra het volgende:
Zie je Mexicanobakker, NOS had wel Bayern of Chelsea uit moeten zenden, veel leukere potten dan deze.
Wel een lekker sfeertje daarquote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Celtic uit, je kan er maar beter geweest zijn.
net even snel moeten zappen voor goaltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔
De coach.quote:
Binnenkort gaat deze 'kleine kutdonder' weer geheel terecht zijn 4e gouden bal winnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Syntix het volgende:
haha die kleine kutdonder kan er niks van. beetje over schieten.
Libero?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef duncannn het volgende:
Barca heeft gewoon Siem de Jong nodig.
neem er nog 1quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef duncannn het volgende:
Barca heeft gewoon Andy Carroll nodig.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Binnenkort gaat deze 'kleine kutdonder' weer geheel terecht zijn 4e gouden bal winnen.
De NOS doet eerder 0-7, want NOS en Barça.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Mandéra het volgende:
NOS moet nu ff weer zo'n hoax doen van 7-0 net als gisteren, lach0n.
Vraag jij je soms niet af waarom mensen het hebben over 4-4-2 en 4-3-3en niet over 1-4-4-2 of 1-4-3-3.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Jij bent echt nog te dom om te poepen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef Albertoooo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Xavi deed een FischerOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Niet geheel terecht. Hij laat alleen bij barca wat zien, omdat hij toevallig in een geniaal elftal speelt. Als hij het nog een keer buiten Spanje waar maakt dan is ie echt goedquote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Binnenkort gaat deze 'kleine kutdonder' weer geheel terecht zijn 4e gouden bal winnen.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef Albertoooo het volgende:
10-10-10-10-10-10-10-10-10-10-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit er in.![]()
Zijn er zat die de 1 erbij zetten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vraag jij je soms niet af waarom mensen het hebben over 4-4-2 en 4-3-3en niet over 1-4-4-2 of 1-4-3-3.![]()
Mensen die graag bayern - lille zagen_!
ohja, bayerngeilers want robben natuurlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zijn er zat die de 1 erbij zetten.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
keukentrap voor barca spelersquote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef Stiggie het volgende:
Wat zegt Sierd? Koekoek die ging mis?Niemand houdt mij tegen![]()
Samaras heeft deze tricks allemaal geleerd bij Heerenveen bij Foppe.
Op Tuvalu doen ze ook allemaal zo.![]()
Jammer ditOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mag Sanchez koppen
En dan weer een bal op de paal. Dit is wel hoe Barca speelt, altijd chill, en in de afgelopen 10 minuten wel een bal op de lat en paalquote:
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Zolang Barcelona maar wintquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Ik ben van een andere mening. Vind je dan als Barca-aanhang ook niet dat Celtic het verdiend na vorige week?quote:![]()
pingel was dat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Twee weken geleden bedoel je? Ik vind dat ploegen die anti-voetbal spelen, met 9 man achter de bal, met zes man voortdurend in de eigen zestien etc, nooit moeten winnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben van een andere mening. Vind je dan als Barca-aanhang ook niet dat Celtic het verdiend na vorige week?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahaha Barcelona ga je schamenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Dat was mooiquote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
DO 15 Maart: PSV - Valencia #2 Waar PSV nog niet gescoord heeft
know'm sayin?
word? word.![]()
Oh Kuipers is de scheids ik zie het nu pas, nou dat wordt weer een klassiek penalty gevalletje zo voor Barça. Jammer dat het geen Barça - chelsea is, anders konden alle Fok! CL klassiekers er in één keer uit.![]()
wel 50% van de jonge volwassenenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zijn de spelers van Barca niet.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ja, twee weken terug. Mijn ritme, het is verneukt.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Twee weken geleden bedoel je? Ik vind dat ploegen die anti-voetbal spelen, met 9 man achter de bal, met zes man voortdurend in de eigen zestien etc, nooit moeten winnen.
Mwah, ik zie dat anders, tegen andere ploegen zie je ze anders spelen. Zou hetzelfde zijn als dat ik ga roepen: "Barca rent alleen maar naar voren, wat een kutploeg!".
![]()
Is chelsea dat team met die keeper die op de brommer naar het stadion komt?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh Kuipers is de scheids ik zie het nu pas, nou dat wordt weer een klassiek penalty gevalletje zo voor Barça. Jammer dat het geen Barça - chelsea is, anders konden alle Fok! CL klassiekers er in één keer uit.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
![]()
Levert wel veel quotealerts op btw![]()
![]()
hej het hesje van Balotelli ligt er nog.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wel meerquote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wel 50% van de jonge volwassenenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:
Ik luister naar Sierd, Grueter vind ik ook een van de minderequote:Op woensdag 7 november 2012 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Grueter doe eens normaal en rustig man.
Debiel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, dan kan Kuipers na afloop niet meer met hem op de fotoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuipers die laat doorspelen?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ok.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah Barta is echt echte Barcelona speler, tering kneusje en zijn roep om een gele kaart.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah Barta is echt echte Barcelona speler, tering kneusje en zijn roep om een gele kaart.![]()
![]()
Dat ik er op een gegeven moment was en de orde herstelde. Ik was vergelijkbaar met jezus op dat moment.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wat was het mooiste van die topics?![]()
ook opgehangen?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik er op een gegeven moment was en de orde herstelde. Ik was vergelijkbaar met jezus op dat moment.![]()
Waarom geel, het is beter om gelijk voor rood te gaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah Barta is echt echte Barcelona speler, tering kneusje en zijn roep om een gele kaart.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Barca![]()
Jij had ook een kater van drie dagen?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik er op een gegeven moment was en de orde herstelde. Ik was vergelijkbaar met jezus op dat moment.![]()
Celtic
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jouw vader is ook timmerman?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik er op een gegeven moment was en de orde herstelde. Ik was vergelijkbaar met jezus op dat moment.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ze moeten alleen niet zo achterlijk gaan springen met de rug naar het veld.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Man City - ajax was zeker ook een richtingsverkeer?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:32 schreef Nober het volgende:
Grueter noemt dit een echte wedstrijd net als twee weken geleden... gewoon een richtingsverkeer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Elke club beweert vrienden te zijn met celticquote:
Niemand heeft er ooit aan gedacht dat het gewoon vriendelijke supporters zijnOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Net als Jezus is GGMM ook nog maagd.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
QFT.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke club beweert vrienden te zijn met celtic
Niemand heeft er ooit aan gedacht dat het gewoon vriendelijke supporters zijn![]()
Damn die J. Alba gifsquote:Op woensdag 7 november 2012 21:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En zijn moeder ook zeker? Ja ja, het zal wel ...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Net als Jezus is GGMM ook nog maagd.Un dann rettet kein Kavallerie,
Al die KUT nederlandstalige sopcast streams doen het niet en dan heb ik het nog niets eens over dat gezwel van een Torrentstreams. Zo kan ik Sierd niet horen![]()
![]()
![]()
![]()
Tussenstanden andere wedstrijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beesten gifjes inderdaadquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
zeg dat maar tegen de modjes , niet tegen mij.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
waarom nietals je die niet wilt zien ben je gewoon gay
graag op anoniem![]()
Ik wil ze niet zien en ben niet gayquote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
waarom nietals je die niet wilt zien ben je gewoon gay
try meOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zal eens kijken of wat Gordon gifs voor je heb.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil ze niet zien en ben niet gay
try meIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik zal even kijken wat ik met je postrechten kan doenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of wat Gordon gifs voor je heb.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Houd je bek tom (?). Celtic doet het gewoon goed, dat jij dat niet wilt zien is omdat je barca-cum in je ogen hebt![]()
Try me.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wat ik met je postrechten kan doenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
99,9% op 100 kans om te winnenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Met bert van marwijk aan het roer zijn de tegenstanders...♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Hij is Heracles fan dus niks met Barcaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef Syntix het volgende:
Houd je bek tom (?). Celtic doet het gewoon goed, dat jij dat niet wilt zien is omdat je barca-cum in je ogen hebt![]()
![]()
ik beroep mij op de vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wat ik met je postrechten kan doen![]()
die ginger
Heb jij wel ALLE REGELS van FOK! gelezenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik beroep mij op de vrijheid van meningsuiting![]()
![]()
graag op anoniem![]()
testIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Heb je niet op FOK!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik beroep mij op de vrijheid van meningsuitingOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Serieus merkt nou niemand dat Tom echt nu heel expliciet zijn voorkeur aangeeft? Ze zouden objectief moeten zijn stelletje kneuzen.![]()
Welke regel van Fok! verbiedt de vrijheid van meningsuiting dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb jij wel ALLE REGELS van FOK! gelezen![]()
![]()
![]()
Dat je dat ook echt bijhoudt en je daar aan ergert.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:39 schreef Syntix het volgende:
Serieus merkt nou niemand dat Tom echt nu heel expliciet zijn voorkeur aangeeft? Ze zouden objectief moeten zijn stelletje kneuzen.
Lekker boeiend wat Tom vindt.![]()
Schande! Bel de politie.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:39 schreef Syntix het volgende:
Serieus merkt nou niemand dat Tom echt nu heel expliciet zijn voorkeur aangeeft? Ze zouden objectief moeten zijn stelletje kneuzen.![]()
Ik ben het vergeten maar als het goed is moet het daar toch ergens staan..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke regel van Fok! verbiedt de vrijheid van meningsuiting dan?graag op anoniem![]()
Ik erger me echt KAPOT aan zulke dingen. Wordt tijd dat ik actie ga ondernemen denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je dat ook echt bijhoudt en je daar aan ergert.
Lekker boeiend wat Tom vindt.![]()
Haten op De Strootquote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zegt iemand met een avatar van een persoon met Syndroom van Down
heb je geknoeid?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik heb medelijden met de schoonmaker die alles op mag ruimen straksIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, idd. Ik zou een klaagbrief sturen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik erger me echt KAPOT aan zulke dingen. Wordt tijd dat ik actie ga ondernemen denk ik.![]()
het feit dat je hem alleen al zo noemt zegt genoeg, typetje manolev 2quote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Je moe je muil houdenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
het feit dat je hem alleen al zo noemt zegt genoeg, typetje manolev 2![]()
Zelfmoord lijkt me een prima idee.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik erger me echt KAPOT aan zulke dingen. Wordt tijd dat ik actie ga ondernemen denk ik.![]()
Doe eens normaalquote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zelfmoord lijkt me een prima idee.![]()
Ik denk niet dat je Tom zover krijgtquote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zelfmoord lijkt me een prima idee.Un dann rettet kein Kavallerie,
Shania Twainquote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef Grifte het volgende:
Is dat Pixie Lott in die Heineken reclame, of wie is die blondeIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Seedorf speelt al jaren niet meer voor oranje
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger had je ook @bjornkuipers, leeft die ook nog?![]()
Wij Feyenoordsupporters sturen gewoon kogelbrieven, lekker duidelijk, ook gewoon naar onze eigen spelers, doen we niet zo moeilijk over...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik erger me echt KAPOT aan zulke dingen. Wordt tijd dat ik actie ga ondernemen denk ik.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
maar he is Mette Lindberg grifte.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Het nummer is Man Like That van Gin Wigmore, dus ik neem dat zij het dan is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef Grifte het volgende:
Is dat Pixie Lott in die Heineken reclame, of wie is die blondeknow'm sayin?
word? word.![]()
Mette Lindberg is het.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Het nummer is Man Like That van Gin Wigmore, dus ik neem dat zij het dan is.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
@bartvanmerwijkquote:Op woensdag 7 november 2012 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger had je ook @bjornkuipers, leeft die ook nog?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee dat was die andere reclame. Zij is van die band eh, Asteroids Galaxy Tour.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
ik snap hier niks van.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
* GGMM slaps Bastiefcg around a bit with a large trout![]()
ait bedanktquote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
maar he is Mette Lindberg grifte.![]()
Is het niet meer dezelfde dan? dan zal het die pixie wel zijn ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat was die andere reclame. Zij is van die band eh, Asteroids Galaxy Tour.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
@bjornkuipers wees gerust barça fans, als het ze in de komende tien minuten nog niet hebben gescoord geef ik ze een penalty #yolo #celbar![]()
Op dit moment heb ik geen voorkeur, als zou ik het leuk vinden als Celtic wint.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is het niet meer dezelfde dan? dan zal het die pixie wel zijn ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn ze, zijn twee verschillende ja.know'm sayin?
word? word.![]()
Topwijf heh.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
...past er net opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef Rickazio het volgende:
...past er net opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:52 schreef Rickazio het volgende:
...past er net opHaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Ambrosiniquote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
Ik moet steeds aan Amber Rose denken bij AmbroseAFCA
Dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
Ik moet steeds aan Amber Rose denken bij Ambrose![]()
je bent niet de enigequote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
Geeft niet schatquote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
![]()
Flikkerquote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
Ik moet steeds aan Amber Rose denken bij AmbroseOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
oh. balenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sporting Braga - Manchester UnitedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ik moet steeds aan Humberto Tan denken als ik jou zie posten.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef alors het volgende:
Dat celtic kan echt niet voetballen..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar Mette is het googlen ook wel waard voor de meeste mannen denk ikquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan Humberto Tan denken als ik jou zie posten.
Moet je nagaan dat Barca daar 1-0 op achter staat. Hoe slecht zijn die danquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat celtic kan echt niet voetballen..![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan Humberto Tan denken als ik jou zie posten.
know'm sayin?
word? word.![]()
Een andere Europa League Fok! klassieker: geen mod online, dus twee topics leefden tegelijkertijd, beiden probeerden in recordtijd vol te raken.
EL 21:05] Schalke 04 - FC Twente #3 Forza Twente
[EL 21:05] Schalke 04 - FC Twente #3 Hups Twente
Van het topic dat ik koos bleven uiteindelijk slechts 249 posts over![]()
![]()
Ajax had het ook lastig tegen Sneekquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat Barca daar 1-0 op achter staat. Hoe slecht zijn die dan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kunnen dus concluderen dat topclubs niet trainen op het verdedigen van corners, man city gister ook al.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Troll.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
Kunnen dus concluderen dat topclubs niet trainen op het verdedigen van corners, man city gister ook al.AFCA
En Ajax is beter dan City. Dan is Sneek gelijkwaardig aan Cityquote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax had het ook lastig tegen Sneek![]()
Ik werk bij de VI dus je moet mij geloven.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
J alba krijgt tegenwoordig acteerlessen bij BarcelonaOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: