Ff kijken of je m snaptquote:
quote:Every time I look at you, I feel so completely dismantled
kaneels sterretje hatenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is veel moois aan jou Kaneel, maar dat mag je lekker voor jezelf houden.
Gewone zwarte thee niet nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zit vooral tussen de oren. Thee is geen geneesmiddel.
Jij hebt de lapo lapoquote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Tering, tuurlijk post ik weer door een slotje heen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is veel moois aan jou Kaneel, maar dat mag je lekker voor jezelf houden.
Zeg het haar!quote:
Kut Jenny! Ik haat haar. En toch is ze wel pwetty.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Every time I look at you, I feel so completely dismantled
Ja altijd weer.quote:
Zo waarquote:
Alleen de sterretjes in de lucht zijn om naar te kijken, daarom zijn ze daar ook.quote:
Dan mag jij ook de OP / TTquote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kut Jenny! Ik haat haar. En toch is ze wel pwetty.
[..]
Ja altijd weer.
Niet iedere plant is een geneesmiddel.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewone zwarte thee niet nee.
Er bestaan veel planten op deze wereld en ik weet best veel van ze
Waarom haat je haarquote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kut Jenny! Ik haat haar. En toch is ze wel pwetty.
[..]
Ja altijd weer.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo waar![]()
Alhoewel ik iedere dag thee kan drinken maar iedere dag seks zal altijd een droom blijven
Je bedoelt die in het vliegtuig?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen de sterretjes in de lucht zijn om naar te kijken, daarom zijn ze daar ook.
Eigenlijk wel ja. Maar daarvoor haten teveel mensen mij.quote:
Ik haat niet op kontjes. Laat daar geen misverstand over zijn.quote:
Wel meer dan je denkt hoor. Een heleboel hebben wel merkbare eigenschappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet iedere plant is een geneesmiddel.
Ja omdat ze van Tim naar Marina naar Tim naar een ander meisje naar whatever gaat (want verder ben ik nog niet)quote:
Sterren in het vliegtuig? Wat lul je nou?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt die in het vliegtuig?
Of bedoel je de sterren aan de hemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |