SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, das beterquote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Hahah, nee, nooit gedaan ook
Nightwishhhhhquote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, Nightwish, dacht al: klinkt bekend.
seks met cactus.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gepijpt worden door een octopus
Ja duh.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Ro-ald het volgende: [..] Je blijft ook gewoon nog steed roro zeggen he
![]()
Zo maar eens luisteren, eens zien of het te doen is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Overigens heb ik net dat dead boys poem nummer geluisterd en vind ik het een heel levensmoedeloos nummer wat me doet denken aan emo/gothic subculturen
emo != scenequote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Overigens heb ik net dat dead boys poem nummer geluisterd en vind ik het een heel levensmoedeloos nummer wat me doet denken aan emo/gothic subculturen
Je word er levensmoe vanquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zo maar eens luisteren, eens zien of het te doen is.
Zou best wel eens kunnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent, denk ik, een van de weinige mensen die het kan waarderen hier
Ik had eens een huisgenoot met een poster daarvan op zijn kamer. Kwam zijn moeder eens langs.quote:
Lekker je ballen in een vliegenpakje hangen om die vervolgens boven hun te laten rondvliegen zodat ze bijtenquote:
Jou muzieksmaak springt eigenlijk boven dit topic uitquote:
Ach, whatever floats your boat, zeg ik altijd maarquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen.
Heb denk ik sowieso een muzieksmaak/kledingstijl/whatever die weinigen kunnen waarderen. Maar goed.
Klopt want wij hebben dezelfde smaak. Hallo trouwesquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet echt leuk geloof ik.
Is dat niet die band?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, whatever floats your boat, zeg ik altijd maarzelf hou ik van van alles, inclusief Kutschurft en veel erger ga je het niet vinden.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Lekker je ballen in een vliegenpakje hangen om die vervolgens boven hun te laten rondvliegen zodat ze bijten
is rotzooi zelfde als johnny walker red labelquote:
jouwquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Jou muzieksmaak springt eigenlijk boven dit topic uit
Dit is zo opwindend dat ik even moet gaan fappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Lekker je ballen in een vliegenpakje hangen om die vervolgens boven hun te laten rondvliegen zodat ze bijten
ik mag het niet zelf kopen dus zal wel moeten jaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij laat het jongens gewoon kopen toch? ff pronken met die tetten klaar.
Een connaisseur.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
is rotzooi zelfde als johnny walker red label
Hallo Perry.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Klopt want wij hebben dezelfde smaak. Hallo trouwes
Hehequote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik mag het niet zelf kopen dus zal wel moeten ja
Ik ben nog wel minderjarigquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit is zo opwindend dat ik even moet gaan fappen.
spreek nederlandsquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef ChesterPerry het volgende:
kifesh met al die spellingsverbeteraars
Alcoholquote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef Taexon het volgende:
Snap niet hoe mensen goldstrike lekker kunnen vinden... vind het gewoon echt niet te drinken
geef mij maar een fles sambuca of gewoon een hertog jan
Je drinkt het dan ook niet echt voor de smaak.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef Taexon het volgende:
Snap niet hoe mensen goldstrike lekker kunnen vinden... vind het gewoon echt niet te drinken
Inderdaad dat is ook het enigste wat ik kan denken bij goldstrike.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je drinkt het dan ook niet echt voor de smaak.
ik probeer niet een nepbuitenlander te zijn tenminstequote:
O bedankt voor je compliment gappiequote:
'hun doen'quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik probeer niet een nepbuitenlander te zijn tenminste
Is gewoon straattaal gappie, je bent straat of je bent het niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik probeer niet een nepbuitenlander te zijn tenminste
Ik ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inderdaad dat is ook het enigste wat ik kan denken bij goldstrike.
ik vind het een van de weinige lekkere sterke alcoholische drankenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef Taexon het volgende:
Ga weg met je straattaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Is gewoon straattaal gappie, je bent straat of je bent het niet.
Bwhehe, blast from the past.quote:
ik zag het alquote:
Oh ohoh, mag ik ook stoep zijn?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
alsof 'de straat' van nederland wat voorsteltquote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
en dan lekker een scheut rum erdoorheenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
chocomelzo maar even maken
dit keer wel met chocopasta ipv honing?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
chocomelzo maar even maken
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dit keer wel met chocopasta ipv honing?
LompeHork is hier de moderator... heb je btw aangegeven voor taken van de moderator overnemen.quote:
omdat ik al op 'verzenden' druktequote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je verbeterde jezelf niet.
Sommige, sommigen. Andere, anderen doe je ook standaard fout
Nou, vertel.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
Ik merk wel dat ik in PUB zit hier.
ja het gaat alleen maar over alcoholquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
je moet es 20 nemen ervanquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Ro-ald het volgende:
Breezer is gewoon limonade je voelt er niets van.
Ga maar weg dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Snowbells het volgende:
PUB is eigenlijk gewoon dagbagger.
Goh het valt hier meteen stil als nachtbagger open is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Snowbells het volgende:
Onderontwikkelde smaak alom.quote:
Het niet waarderen ervan eerder.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja het gaat alleen maar over alcohol
Tenzij je het door elkaar drinkt met iets andersquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Ro-ald het volgende:
Breezer is gewoon limonade je voelt er niets van.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Snowbells het volgende:
Breezer met iets door elkaar drinken?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tenzij je het door elkaar drinkt met iets anders
Had je een DM erachteraan moeten sturen schatquote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omdat ik al op 'verzenden' drukte
ja nou dat is gewoon hou je mond
zal ik voortaan wel doen dan jaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Had je een DM erachteraan moeten sturen schat
ja ik heb gelijk.
Veelal boeren hier die in het weekend HEUJJJ ZUIPUHHH roepen in een random boerenkroeg met frans bauer of brabanders in de platenspeler.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Onderontwikkelde smaak alom.
[..]
Het niet waarderen ervan eerder.
Niet mixen, maar gewoon daarna iets anders drinken, dan merk je er wel wat van. (of ja, ik merk er wat van)quote:Op woensdag 7 november 2012 21:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Breezer met iets door elkaar drinken?
glas met vodka op je oog zettenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon spiritus drinken voor de eckte ectkte.
Sex sc gaat heeeel snel volgens mijquote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
2 SC volgen is te moeilijk
het gaat te snel
Ja want dan wordt je sneller dronkenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
glas met vodka op je oog zetten
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sex sc gaat heeeel snel volgens mij
haha sex en snel dat is wat zij zeiquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
PUB nog steeds de beste evahquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik retweette dit voordat het op 9fag stond !!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Nestalgie het volgende:
Ziet er uit als goed spul:
[ afbeelding ]
Mijn zak is niks vergeleken met die van hemquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Nestalgie het volgende:
[ afbeelding ]
Ha ha.. ha ...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haha sex en snel dat is wat zij zei
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Nestalgie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
Wie hier heeft er een tattoo eigenlijk?
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Nestalgie het volgende:
[ afbeelding ]
ikquote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
nog nietquote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe oud ben je danquote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Deadboyspoem het volgende:
Ik wil d'r wel eentje, ooit, over een tijdje.
Soon.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
Koop een taart en vier het?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Angel Joy ik heb net je profiel bekeken
Doe het niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:13 schreef Deadboyspoem het volgende:
Ik wil d'r wel eentje, ooit, over een tijdje.
quote:
hosselaarsquote:
inb4 Hypo die Jimi tatoeëertquote:
17quote:
picsquote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja.En van die kersenbloesem bloemen er om heen
17 he, ik ben 59 aangenaamd; Martijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
17
Maar over een tijdje als in, als ik weer beter ben en zo (lang verhaal never mind)
ga nog even gitaar spelen mensen, later!
34quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
Heppie hoe oud ben je? Hossel ik nu ook?
Picsquote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja.En van die kersenbloesem bloemen er om heen
zelfs mijn naam niet op je linkerbil?quote:
Ik vind je vanaf nu wel aardig.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:14 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
ga nog even gitaar spelen mensen, later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind je vanaf nu wel aardig.
Links? Niet rechts? oh.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zelfs mijn naam niet op je linkerbil?
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef ChesterPerry het volgende:
puntige knieën 0/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Op beide billetjesquote:
jammerquote:Op woensdag 7 november 2012 21:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
laten we dat nou maar niet doen.
ik heb mijn naam al op m'n billetjes ja :$$$quote:
ja, 21 cm lange clit jeweetquote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je had toch een clithood piercing?
Oké stoer.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb mijn naam al op m'n billetjes ja :$$$
zo ben ikquote:
je huid is vetquote:
moet na het zetten van een tattooquote:
primaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
No way
Als wij meeten wil ik het wel zien he
Ga leren danquote:Op woensdag 7 november 2012 21:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doei
En nog steeds heb ik niet geleerd
Stoer manquote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo ben ikheb maar 5 minuten gehuild
ongezondquote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
moet na het zetten van een tattoo
dat is wat die tattoo man ook zeiquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
moet na het zetten van een tattoo
[..]
prima
ohja ik zou gaan maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Snowbells het volgende:
Liet bijna warme chocolademelk vallen
heb je er rum in gedaan?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:20 schreef Snowbells het volgende:
Liet bijna warme chocolademelk vallen
al 3 jaar niet #yoloquote:
Kijken?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo. Ik ben online shoppen nu, super mooie jurkje gezien
Jammerquote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het alleen nog maar in M en L.
Kwam in LIF zei ik toch, wollah.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
A-J ik verwacht ook nog een pic van jouw pumps en benen in een dm morgen
je had aan de OP genoeg zei je toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
A-J ik verwacht ook nog een pic van jouw pumps en benen in een dm morgen
Ik wil s blijvenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon extra veel eten zodat ik maatje M ben, kan ik jurkje kopen![]()
Denken dat ik dat meendequote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je had aan de OP genoeg zei je toch?
snowbellsquote:
Okequote:Op woensdag 7 november 2012 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kwam in LIF zei ik toch, wollah.
Waarom zou je geen maatje S kunnen blijven dan?quote:
ukkieeequote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef Taexon het volgende:
ik ben voor een beveiliger ook klein1.78
Ik ben 2 cm langer dan jij bentquote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent maar 1.62? Wat schattig.
Man hou geen ronde meer voor zonder trainingquote:
Ach heb er tot nu toe meer voordeel dan nadeel aangehadquote:
Of jij gewoon groot.quote:
112 = noodgeval snapjequote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan?
Maar snow, ik heb best vaak pumps aan, dus eigenlijk ben ik 1.70
dat constant bij blijven houden is soms wel klote, moet jij ook letten op wat je eet?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Man hou geen ronde meer voor zonder training
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent maar 1.62? Wat schattig.
Draag ik wel A-J's pumps.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik haal je nog wel in. Met een beetje pech.
Altijd vragen: sorry mag ik vooraan? Anders zie ik niksquote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach heb er tot nu toe meer voordeel dan nadeel aangehad![]()
Snel door mensen massa's komen bij evenementen!
Dat is wel veel beter jaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach heb er tot nu toe meer voordeel dan nadeel aangehad![]()
Snel door mensen massa's komen bij evenementen!
draag ik wel 2 paar pumps aan elke voetquote:
Oh oke, best groot voor een Marokkaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
112 = noodgeval snapje
Ik ben tussen 175 en 180
Ik kom verrekte snel aan, vooral deze feestdagen toch, droog ben ik 95 kilo ofzo maar meestal zit ik rond de 100, ach ik ben met stage bezig van 12 tot 11-12 dus heb alleen in vakanties tijd om te trainen...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat constant bij blijven houden is soms wel klote, moet jij ook letten op wat je eet?
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
draag ik wel 2 paar pumps aan elke voet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |