SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, das beterquote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Hahah, nee, nooit gedaan ook
Nightwishhhhhquote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, Nightwish, dacht al: klinkt bekend.
seks met cactus.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gepijpt worden door een octopus
Ja duh.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Ro-ald het volgende: [..] Je blijft ook gewoon nog steed roro zeggen he
![]()
Zo maar eens luisteren, eens zien of het te doen is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Overigens heb ik net dat dead boys poem nummer geluisterd en vind ik het een heel levensmoedeloos nummer wat me doet denken aan emo/gothic subculturen
emo != scenequote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Overigens heb ik net dat dead boys poem nummer geluisterd en vind ik het een heel levensmoedeloos nummer wat me doet denken aan emo/gothic subculturen
Je word er levensmoe vanquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zo maar eens luisteren, eens zien of het te doen is.
Zou best wel eens kunnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bent, denk ik, een van de weinige mensen die het kan waarderen hier
Ik had eens een huisgenoot met een poster daarvan op zijn kamer. Kwam zijn moeder eens langs.quote:
Lekker je ballen in een vliegenpakje hangen om die vervolgens boven hun te laten rondvliegen zodat ze bijtenquote:
Jou muzieksmaak springt eigenlijk boven dit topic uitquote:
Ach, whatever floats your boat, zeg ik altijd maarquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Deadboyspoem het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen.
Heb denk ik sowieso een muzieksmaak/kledingstijl/whatever die weinigen kunnen waarderen. Maar goed.
Klopt want wij hebben dezelfde smaak. Hallo trouwesquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet echt leuk geloof ik.
Is dat niet die band?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, whatever floats your boat, zeg ik altijd maarzelf hou ik van van alles, inclusief Kutschurft en veel erger ga je het niet vinden.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Lekker je ballen in een vliegenpakje hangen om die vervolgens boven hun te laten rondvliegen zodat ze bijten
is rotzooi zelfde als johnny walker red labelquote:
jouwquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Jou muzieksmaak springt eigenlijk boven dit topic uit
Dit is zo opwindend dat ik even moet gaan fappen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Lekker je ballen in een vliegenpakje hangen om die vervolgens boven hun te laten rondvliegen zodat ze bijten
ik mag het niet zelf kopen dus zal wel moeten jaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij laat het jongens gewoon kopen toch? ff pronken met die tetten klaar.
Een connaisseur.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
is rotzooi zelfde als johnny walker red label
Hallo Perry.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Klopt want wij hebben dezelfde smaak. Hallo trouwes
Hehequote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik mag het niet zelf kopen dus zal wel moeten ja
Ik ben nog wel minderjarigquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit is zo opwindend dat ik even moet gaan fappen.
spreek nederlandsquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef ChesterPerry het volgende:
kifesh met al die spellingsverbeteraars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |