abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2012 @ 23:21:58 #26
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_118962498
Wat doet Evert Santegoeds zich aan om met hun relatie te bemoeien en bemiddelen O-)
  woensdag 7 november 2012 @ 23:24:05 #27
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_118962608
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Evert zegt dat ze er kennelijk vandaag mee zijn begonnen hem ook te laten hangen? :') :D
(uit een van de afgeluisterde gesprekken bleek dat iemand rond Everink had gezegd dat Santegoeds ook moest hangen)

Wat een trieste jankzak is het ook hè... dat dit nu naar buiten is gekomen aanduiden als de bevestiging dat hij ook zou moeten hangen :r
ja zoiets hoorde ik.. Het wordt steeds gekker :?
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2012 @ 23:27:07 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118962744
quote:
WTF?? Evert zegt dat ze er kennelijk vandaag mee zijn begonnen hem ook te laten hangen? :') :D
Goed idee! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 7 november 2012 @ 23:31:24 #30
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_118962944
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tja... wat nu?

[ afbeelding ]
Ik snap die haarlijn niet.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 7 november 2012 @ 23:31:25 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118962949
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
tja... wat nu?

[ afbeelding ]
Wacht, ik pak even scenario 1 erbij....

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118962971
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wacht, ik pak even scenario 1 erbij....
:D
pi_118962985
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het zelf ook niet snapt :')
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 00:02:09 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118964105
quote:
De liefde die zij zo lang mistte.
Ah, het was mistig. Vandaar dat we niet precies weten wie nou wie schopte.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 8 november 2012 @ 00:15:02 #35
6941 APK
Factual, I think.
pi_118964540
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik snap dat hele gezicht niet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 8 november 2012 @ 01:53:09 #36
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118966000
quote:
(uit een van de afgeluisterde gesprekken bleek dat iemand rond Everink had gezegd dat Santegoeds ook moest hangen)

Wat een trieste jankzak is het ook hè... dat dit nu naar buiten is gekomen aanduiden als de bevestiging dat hij ook zou moeten hangen :r
Nou ik ben benieuwd wat er dan in die gesprekken gezegd is.
Het schijnt behandelt te zijn, maar ik vind het vreemd dat daar toen niet echt veel van naar buiten is gekomen, terwijl me dit toch een vrij "mediageniek" verhaal lijkt.
En nu plotseling vlak voor de 2e zittingsdag "ineens" het hele scenario miraculeus gevonden wordt op een bureau van de Quote.

Als er echt uit blijkt dat ze hem ook willen laten hangen, dan is dat clubje volgevreten miljonairs die denken dat ze alles met geld naar hun hand kunnen zetten vrij ziekelijk bezig (niet dat ik ook maar enige sympathie heb voor de sterrenkundige).

Hebben ze vast ook vd Heuvel een bonus gegeven om zoveel mogelijk negatief te lekken :Y
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 november 2012 @ 07:36:47 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_118966866
AMSTERDAM - Henny Cruijff maakt zich ernstige zorgen om zijn dochter Estelle.

Estelles stess om het feit dat Badr Hari in de gevangenis zit en verdacht wordt van acht geweldsdelicten, begint zijn tol te eisen. Van het altijd zo glamoreuze voorkomen van Estelle is volgens vader Henny weinig meer over.

"Ik vind dat ze er wel erg slecht uitziet. Dat was ook wel te verwachten. Er is meer gebeurd dan ze had ingeschat. Het gaat allang niet meer over die vechtpartij in de ArenA waar ze bij was. Zoiets gaat niemand in de koude kleren zitten", zegt Henny in Story.

"De afgelopen periode heeft haar zo te zien geen goed gedaan. Je ziet dat het aan haar vreet. Ik herken soms mijn eigen dochter niet meer."

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_118967105
En daar is papa weer *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_118967128
Ik begrijp niet waarom zo een ophef over Evert Santgoeds,
is er het omdat hij bij Badr Hari in de rechtbank was?
L.De winters en de rijke producent vn Badr waren ze ook anwezig,
mogen ze ook niet Badr Hari steunen?
Toen de Winter geschreven heeft voor Badr Hari ...iederen was tegen deze de Winters,
waarom niet? Waarom moeten deze mensen Badr Har negeren/ haten, waarom?
Heeft Badr Hari de peste of zo, is hij geen mens,geen humaan ..? mag hij geen sympatisaan hebben??
Raar.. zo een haat tegen deze man ,hij is maar 27 jaar....Ik kan dat niet begrijpen.

Direct na K.Everink zijn..mishandelijk hebben Santegoeds enAdrianus Theeuwes 2 scenarios gedacht
en volgens de Quote een van deze twee scenarios zal toen verschijnen in telegraaf...
Ik begrijp niet de probleem hier, ook over de scenarios die niet eens gepubliceerd zijn...dus. bla bla. over iets die existeerd niet... omdat niet gepubliceert is...?...hahaha...

Alles wat van de kant van Badr Hari komt is voor iederen slecht,macabre..gek..onbetrouwbaar...
Maar de tapgespreken? niemand die over iets verteld..(Behalve @Soury,chapeau).En waarom de Quote gaat Santegoeds zo iets doen?En de 2 verdachten...? niemand die iets over zegt...
Wij lezen gewoon over mensen die geen SPECIEFIKE BEWIJZEN, niemand die heeft wat gezegd, behalve.. Everink de "slachtoffer",Van den Berg, zijn vriendin , de Belgische dame...en een Xvrouw die zegt Badr Hari met zijn auto boven haar voet" ...hahaha...Ik begin het KOMIEK, en RAAR te vinden.
Ja, bloedsporen op een theedoek... deze bewijs komt 3 maanden na de sensation affaire ,.hoe kan dat??? waarom niet direct,is dat nu een bewijs?alles was toch GELEKT ...Van heuvel weet toch van alles...ook zelfs over een accident met een vrouw voet ...hahaha
Dat Badr Hari chanteerd Den Haag, komaar....Badr heeft genoeg geld...

Gisteren Van heuvel in de Boulevard heeft gesproken over de gearesteerd Gwenette ,dat hij was.vriend van Badr..(sugestie geeft hij ...) Zijn wij DOM of zo.??
Gwenette heeft de half van PC straat...en iederen daar is met hem bevriend,
Hij was sponsor van veel teams niet alleen van Badr Hari,
de vrouw van Gwenette is ook een Marokkanse die komt van Marrakech,etc...etc...

Van Heuvel neemt gewoon wraak ,hij nemt wraak van zijn Marokkanse vader(als babyJohn zijn vader heeft hem in de steek gelaten)
Van heuvel doet het bewust of onbewust .....maar nu doet hij via Badr Hari...Badr Hari moet hangen of moet ik zegen zijn vader moet hangen...??

Ik conclueerd dat Badr Hari veel onterecht hem gedaan is,dat is mijn mening:

Vraak,niet hem kunnen iets gunnen , descriminatie,
Ik hebin een andere forum zoiets gelezen:
" Peuh...een Marokkaanse(Makro of maco) met een mooie dure auto,hij heeft veel geld, hij heeft een eigen huis, hij heeft een mooie vriendin.... en wij...he...wij zitten hier alleen ..en met een uitkering" ...

Ik hoop dat de rechter correct is,anders gaat het Badr Hari veel kosten, mischien veel jaren in de gevangenis.Ik hoop dat hij geen zelfsmoord doet, en dar bedoel ik echt. En ik weet voor wat ik praat.

De Quote weet het van, de telegraaf weet het ook van, ik zie hier geen mysterie, is zie hier geen spannende verhaal,het en de scenarios zijn niet gepubliceerd!
Ik weet waarom de Quote doet zoiets, omdat de baas en de managers zijn vriends van Everink en Van den Berg..(de blonde manager van Quote is de vriendin van van den Berg,ze is ook assistante van Everink... Het lijk Mafia...deze mensen willen hun laatste woord hebben, ze willen hun gelijk hebben op de koste van Badr Hari...Alles dat komt door dezedieallemaal vrienden met meekar...
pi_118967184
Dussss.......
pi_118967239
Slachtoffer tussen aanhalingstekens? Excusez-moi, heb je de foto's gezien? Of is dat trucage met behulp van nepbloed uit de feestwinkel?
pi_118967271
Ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die sympathie voor die doorgedraaide vecht machine weten op te brengen.
pi_118967513
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:18 schreef roos85 het volgende:
Ik kan ook niet begrijpen dat er mensen zijn die sympathie voor die doorgedraaide vecht machine weten op te brengen.
Dit dus!
pi_118967552
Dat is mijn mening, en ik kan niet begrijpen dat er mensen die willen dat wij badr hari haten, dat begrijp ik niet.
Hij is voor mij een sympatiek man, ik zie niet de probleem in,dat is toch mijn mening.
Ik mag iemand leuk vinden of niet leuk vinden, dat ben IK en alleen ik zelfs.
niemand mag iets te vertelen over wat ik denk,
Ik bemoiei ook niet met leven van andere mensen zoals Estelle, dat is haar leven!
Voor iedere verdachte in de cel wordt door de politie bloed genomen, dus de politie heeft de bloed van Badr,
en Badr hari heeft tegen de politie een aangifte gedaan,
dus mijn conclusie is duidelijk!
  donderdag 8 november 2012 @ 08:41:34 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118967599
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:03 schreef roos85 het volgende:
En daar is papa weer *O*
Volgens mij baseert hij zich ook alleen maar op de foto's in de Telegraaf :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 november 2012 @ 08:45:47 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118967666
Ach, why Badr....
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 november 2012 @ 08:56:05 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118967875
Die Evert heeft zich zo te kakken gezet. En dat hele charmeoffensief dat volgde valt nu zo in duigen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 november 2012 @ 09:00:16 #48
22592 crew  Ole
pi_118967958
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:56 schreef Copycat het volgende:
Die Evert heeft zich zo te kakken gezet. En dat hele charmeoffensief dat volgde valt nu zo in duigen.
viel ook helemaal niet op dat charme offensief.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 09:01:38 #49
43556 miss_dynastie
pi_118967988
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:56 schreef Copycat het volgende:
Nou, in duigen, een echt succes was het sowieso al niet te noemen :P
  donderdag 8 november 2012 @ 09:02:14 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118968003
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:00 schreef Ole het volgende:
viel ook helemaal niet op dat charme offensief.
Nee, maar nu je het scenario ervan hebt, is het helemaal een sof. Zet hem neer als family man. "Hij doet het zoo leuk met de kinderen, samen van de glijbaan af en zo."
Die woorden waren al enigszins loos, maar nu helemaal waardeloos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')