Alleen een publiek tribunaal. Hierquote:
Hangen zal hijquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen een publiek tribunaal. Hier.
Badr bungelt naast Santegoeds. En de voet van Everink.quote:
Enter the violins.quote:Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
#Badrhari:"had klap Everink nooit mogen geven. ben bang geworden voor hetze en ook de hetze die de aangevers voeren. vraag om laatste kans."
Openen
2m Nikki Sterkenburg Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
badr: "heb drie maanden tijd gehad om na te denken. wil excuses aanbieden voor wat er is gebeurd. had nooit mogen gebeuren."
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
#Badrhari zegt dat hij al eerder excuses wilde aanbieden, maar "was bang dat het zou worden verdraaid door derden."
Subtiel: van voetstuk afgezet. Opdat we vooral niet vergeten wie de ware slachtoffers zijn,quote:Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
#badrhari: "ben sportman in hart en nieren, sinds jeugd hard gewerkt. nu van voetstuk afgezet. m'n wereld staat ondersteboven."
quote:Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
#badrhari : "gevolgen zijn groter dan de officier van justitie schetst."
Een ander heeft hem van zijn voetstuk geschopt. Voet stuk is dan wel weer heel treffend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Subtiel: van voetstuk afgezet. Opdat we vooral niet vergeten wie de ware slachtoffers zijn,
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een ander heeft hem van zijn voetstuk geschopt. Voet stuk is dan wel weer heel treffend.
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
#Badrhari zegt te zijn "geschrokken van volkshetze. Ben bang mensen die me willen laten bloeden voor wat ik niet heb gedaan."
Geroerd! Tot tranen geroerd!quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
#Badrhari zegt te zijn "geschrokken van volkshetze. Ben bang mensen die me willen laten bloeden voor wat ik niet heb gedaan."
Openen
6m Saskia Belleman Saskia Belleman @SaskiaBelleman
#Badrhari: "Ik bied excuses aan voor wat allemaal is gebeurd. Had nooit gemogen, had geen klap mogen geven. Ik ben in de fout gegaan."
Voor wat hij níet heeft gedaan?quote:
Logisch toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
En ik bied ook altijd excuses aan voor klappen die ik niet geef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |