Ja wat een lachertje :-)quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Haha het broertje van Badr kon niet beschrijven hoe de club eruitzag waar hij Jeroen van de Berg zogenaamd heeft mishandeld.
Kortom: tijd voor Estelle om te getuigen.quote:OvJ: "Corrigerende tik is overigens vorige week ineens"ferme klap" geworden.Onderzoek is nog steeds bezig, strafdossier aangevuld" #badrhari
OvJ: "Hari zegt Everink na opmerking "corrigerende tik" te hebben gegeven. Maar niemand heeft die opmerking in skybox gehoord." #badrhari
Het was natuurlijk ook best donkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Haha het broertje van Badr kon niet beschrijven hoe de club eruitzag waar hij Jeroen van de Berg zogenaamd heeft mishandeld.
quote:
Het had allemaal nog erger kunnen aflopen voor Everink. Met dank aan helpende held Fehrat.quote:OM: "En waarom helpt hij Koen Everink dan niet beter, die bijna over reling viel waaronder nog 5 meter vrije val zat" #badrhari
het was blijkbaar een hele grote ruime onoverzichtelijke skybox getuige dom blondje die niets gezien heeft van de hele klappartij. dus dat niemand de opmerking gehoord heeft kan dan wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook best donker
Oh men ... where to begin, where to end.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:44 schreef zouzou het volgende:
Een OM hoeft niet gelijk te hebben omdat dat is zijn werk om mensen te laten verdrinken...
dat is altijd zo, overaal in de wereld is ook zo....
Ik snap dat je buitenlandse bent hoor dus dat je Nederlands niet zo goed is misschien maar dat verklaart verder niet het raaskal-gehalte van je posts voor mijquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:44 schreef zouzou het volgende:
Waarom de broer... de OM heeft niet eens over de broer, ik lees hier alle twitters..
Ficq zal het over de schoenen praten in januari 2013,dat heb ik gisteren gezegt toch....
Een OM hoeft niet gelijk te hebben omdat dat is zijn werk om mensen te laten verdrinken...
Waarom de broer? Omdat die broer beweerde Jeroen van den Berg in elkaar geslagen te hebben ipv Badr. Daarom.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:44 schreef zouzou het volgende:
Waarom de broer... de OM heeft niet eens over de broer, ik lees hier alle twitters..
Ficq zal het over de schoenen praten in januari 2013,dat heb ik gisteren gezegt toch....
Alsof jij niet weet dat het OM er alleen maar is om onschuldige mensen te verzuipen in een bad van bureaucratie en leugens.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:50 schreef DarkElf het volgende:
Ik snap dat je buitenlandse bent hoor dus dat je Nederlands niet zo goed is misschien maar dat verklaart verder niet het raaskal-gehalte van je posts voor mij
quote:Volgens Ficq kan OM niet hard maken dat #Badrhari tegen hoofd Everink trapte, en zich daarom schuldig maakte aan poging doodslag.
quote:Ficq: Poging tot doodslag is door OM gekoppeld aan trappen door #Badrhari, maar niemand heeft gezien dat trappen Everink raakten.
Oh nee dat is nieuws voor mij! Maar bedankt! Goed om te wetenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet dat het OM er alleen maar is om onschuldige mensen te verzuipen in een bad van bureaucratie en leugens.
quote:Nikki Sterkenburg Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
Ficq: "heeft niet aan testen meegewerkt, zijn stupide vragen waarin nuance ontbreekt. Ik begrijp het wel dat je weigert die te beantwoorden"
Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
Rechter: "Dan gaan we zo aan client vragen waarom hij die vragen als stupide ziet, terwijl duizenden mensen ze al beantwoord hebben"
quote:Nikki Sterkenburg @QuoteNikki
Collega @SaskiaBelleman heeft iemand mee die voor haar twittert. Wil.ik.ook. Hebben we nog budget @MirjamvdBroeke ?
Dus?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:04 schreef zouzou het volgende:
Er waren "Stupide vragen zonder nuance"zegt Ficq,
hij wil niet mee werken.
Wil de rechter zo weten waarom hij die vragen, die al door velen voor hem beantwoord zijn, zo stupide vond om ze niet te beantwoorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |