quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef MarMar het volgende:
Thx en idd, dat snaaien valt nogal mee Perr, je lunch is alleen meer een bijgerecht voor een diner dan een volwaardige lunch
Brood heb je inderdaad veel sneller op. Als ik een kleine portie worteltjes meeneem naar mijn werk (150 à 200 gram) dan ben ik zo twintig minuten aan het kauwen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Perruche het volgende:
[..]maar ik eet blijkbaar heel langzaam (al die groenten, en dan ook nog praten) en dan krijg ik niet meer op in dat halfuurtje als ik geen brood neem! Maar goed, volgende keer beter. Morgen neem ik wel nootjes mee voor onderweg
En sterkte morgen Mar
^^quote:
Ik mag datquote:
we kommen hier om te vret'n, niet om te lullen , zeggen we mar zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef V1z0R het volgende:
Langzame eters zijn gemiddeld slanker, dus klopt wel.
Ben ik trouwens de enige die een hekel heeft aan praten tijdens het eten? Ben verdorie aan het eten...
Kan wel zeggen sterkte Mar, maar waarschijnlijk stuk lichter dan zoiets als die pijnprikken van je
Ohquote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef MarMar het volgende:
Joah, is meer een mentaal dingetje dan dat ik het fysiek nu zo dramatisch vind. Toch thx
ik heb vadnaag pepernoten op...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef V1z0R het volgende:
Ik eet ook liever alleen of met minimaal drie personen, die dan praten zodat ik kan eten
In Zweden kun je ook internettenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef V1z0R het volgende:
Hoe?!
Ohw, meegenomen uit NL laatst natuurlijk
Ben ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef V1z0R het volgende:
Klopt Jimbo, maar meeste mensen hebben ander idee bij uit eten gaan
Ik eet ook liever alleen of met minimaal drie personen, die dan praten zodat ik kan eten
[..]
Oh
Je deed er vrij kalm over namelijk...
Anna, jij duivelin! Je moet me er niet aan herinneren dat taai taai al weer te koop is!
Dat was ook mijn gedachte idd.. ik kom er wel weer overheen en ooit komen er betere tijden.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef MaJo het volgende:
Wel balen van die gitaar Mar, mijn vriend is gitarist dus ik weet hoeveel zo'n instrument voor je kan betekenen. Maar een goed gebit is natuurlijk ook wel wat waard! Hopelijk kun je ooit gewoon weer zo'n mooie gitaar aanschaffen
electrisch of accoustisch ?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:49 schreef MarMar het volgende:
Overigens heb ik dan wel weer lieve mensen om me heen van wie ik zolang een oude gitaar mag gebruiken, zodat ik toch iets heb om op te pingelen.
De lener doet accoustisch, degene die ik verkocht heb is een semi. Voor mijn kampvuurliedjes op de bank is accoustisch prima, dat dan weer wel.quote:
aanrader; als je een weer electrische hebt (of semi) schaf t spelletje rocksmith even aan (of download tquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
De lener doet accoustisch, degene die ik verkocht heb is een semi. Voor mijn kampvuurliedjes op de bank is accoustisch prima, dat dan weer wel.
yes, mmegenomen...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef V1z0R het volgende:
Hoe?!
Ohw, meegenomen uit NL laatst natuurlijk
Hehe nee op het perronquote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef V1z0R het volgende:
Heb jij van dat stationpatat gegeten in de trein, Maria?!![]()
![]()
Niet om het feit dat het patat is, meer om het feit dat het de meest ranzige patat is die je kunt indenken en de hele coupe die geur ruikt...
Toen ik nog er van gebruik moest maken vond ik dat het ergste, om 18u de trein binnenstappen terwijl er iemand zat met Smullers patat, helemaal met die babypoepmeurende satésaus
"Je verpest m'n trek aan waar ik straks nog een half uur aan sta te werken met die troep!!!!"
Niet om jouw Maria, jij bent zo'n beetje de schattigste persoon die ik ooit ben tegengekomen ^ 10, maar wel ooit moord met voorbedachte rade erom gecompleteerd.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe nee op het perron![]()
Trein bleek ook extra vertraging te hebben dus hoefde niet eens te haasten om het op te krijgen
Oh en thanks![]()
![]()
Ik denk niet laagdunkend, kom zelf uit Lelijkgat hequote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef V1z0R het volgende:
DM linkje DaD? Wel benieuwd
[..]
Aan die kant wel blij dat veel 'westerlingen' zo lekker laagdunkend over mijn regio denken, jij zou niets hebben aan een auto omdat je dan nog langer bezig bent om op je werk te komen. Kop van NH naar A'dam is kut om te rijden zoals ik weet van een oud-kennis.
Waar ik woon kun je met de auto zelfs in de spits 60km ergens naartoe rijden in een half uur (behalve wanneer je in Groningen moet wezen) en dat zou niet kunnen wanneer er hier ook meer mensen woonden.
Dat ook niet echt, maar zoals mijn accent is duidelijk noordoosters en dan geregeld dat je er op veroordeeld wordt. Al zou dat andersom precies hetzelfde zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk niet laagdunkend, kom zelf uit Lelijkgat he![]()
Maar randstad is handig ivm banen en eerst studie enzo, dat wel. Al zou ik het liefst fietsend naar werk willen
Maar dan ben ik wel even onderweg
O, doe mij ook eens een linkje? Kleding-, schoenen- en tassengeshop laat me ijskoud, huizen daarentegenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, zo'n mooi maar vreselijk onpraktisch huis gezien op Funda.. We zijn nu aan het proberen elkaar ervan te overtuigen dat we echt geen bezichtiging moeten doen, maar eigenlijk...
Duidingquote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn niet zo'n goede lijstje van vandaag:
O. 2 boterhammen met zuivelspread light
Wat ik zou verbeteren, ditch de lightspread, maak zaterdags lekker zelf een kom voor de hele week, vaak nog zoveel lekkerder ook, alles wat je zelf lekker vind ineen.
L. 2 boterhammen met pindakaas
T. schaaltje yoghurt
Volle, vet is niet je vijand, eerder suiker en wanneer je er slecht tegenkunt zoetstoffen, zorgt bij mij voor hongergevoel
T. broodje pindakaas
NP NP, goede vetjes!
D. Zelfgemaakte groente/tomatensoep met stokbrood met eiersalade en pesto
Zelfgemaakt is de sleutel!
T. Sinaasappel
(en buuh... heb nu honger. Morgen eet ik weer wat meer).
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik was zelf een tijdje geleden ook enorm verliefd op een huis hier in de buurt. Onpraktisch dat het was! Maar het was zo vreemd en bijzonder, een heel bizar gebouwtje. Het zou heel mooi kunnen worden, maar er klopte ook weer helemaal niets van. En als ik onszelf en mijn atelier erin probeerde te passen lukte dat ook van geen kanten. Maar ik bekeek het elke week wel weer even zwijmelend op funda, of als ik er langs liep
Ik eet altijd volkoren brood, dus het stokbrood was ook volkoren (heeft veel meer smaak en anders kan ik al helemaal niet naar het toiletquote:Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef V1z0R het volgende:
denk dat je met DaD (en mij) eens bent Lau
[..]
Duiding
O: mits volkoren netjes, bang dat lightspread of suikers bevat en geen vet of iets vet en zoetstoffen (hongeropwekkend)
L: Top, niet perfect maar goede vulling mits het goede pindakaas is, meest NL'ers kennende ja
T: top!
T: Zie vorige over pindakaas
D: zelfgemaakte soep gooi je snel zo'n kilopakket (hoe zo'n soeppakket was 't?) doorheen, stokbrood (witte? naja, kan beter niet heeeel erg, geen suikerbom (ik kijk naar suikerbommen)) zelfgemaakte eiersalade en pesto ook geen problemen mee eigenlijk.
T: top, zou het zelf niet durven, maar fruit is top (had wel meer gemogen over de dag)
Eiwitten en vetten vullen, suikers die wekken honger op.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet altijd volkoren brood, dus het stokbrood was ook volkoren (heeft veel meer smaak en anders kan ik al helemaal niet naar het toilet)
.
Hm... ik ben nogal vetontlopend idd (magere yoghurt en lightspread). Iets teveel opgevoed met "vet is slecht". En zeker dierlijke vetten, zoals in zuivelspread, maar dat maakt dus niet zoveel uit? Het is niet dat ik overdag honger had.
En nee, de soep is van verse groentes gemaakt, verse kruiden, verse tomaten. Evenals de pesto zelf gemaakt. Eiersalade maak ik ook zelf
Ik heb een beetje honger omdat 1 schaaltje soep en drie stukjes brood gewoon niet genoeg was voor mij (maar ik at onverwacht eerder omdat bezoek eerder kwam en had dus vrij kort daarvoor wat gehad). Dus morgen even een grote bak soep nemen
Beetje crash, weet niet of je zo heel veel bent aangekomen sinds de bier/vlammetjes-meet, ZORG dat je eens in de vijf dagen genoeg eet! Blijkt dat je 4 dagen met goed minder kunt en dan met een dag voldoende (en dan moet je dus echt alle goede stoffen binnenkrijgen!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef Laureline het volgende:
Lijstje dag 4:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham kaas
T: bak zoute popcorn
T: stukje kaas
D: zuurkool met knolselderij en bacon, halve rookworst
T: kwark met citroenkwark
Ik schrok er van hoe de verhouding E/KH/V veranderd is de laatste 20jrquote:Op donderdag 8 november 2012 00:13 schreef loveli het volgende:
Van de vrouwen die vetarm/mager eten, heeft 30% meer last van vruchtbaarheidsproblemen dan vrouwen die normaal eten.
Weet niet meer wat de exacte getallen zijn, maar weet van iemand die voor de lol van wetenschappelijke onderzoeken (waarvan hij de conclusies niet kon plaatsen) ging nakijken hoe de statistiek gedaan was. Niet alle onderzoeken bleken even gedegen in elkaar te zitten...quote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik schrok er van hoe de verhouding E/KH/V veranderd is de laatste 20jr
Veel studies rekenden bijvoorbeeld ook alleen het eten en niet het drinken.
Ik denk dat er 20 jaar geleden wel aanzienlijk minder frisdrank gedronken werd? Raar dat het drinken niet gerekend is.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik schrok er van hoe de verhouding E/KH/V veranderd is de laatste 20jr
Veel studies rekenden bijvoorbeeld ook alleen het eten en niet het drinken.
Alleen groen in je salade of ook nog iets van vlees of vis? Lijkt me een beetje een karig lijstje anders.. Wel enorm lekkere D!quote:Op donderdag 8 november 2012 08:15 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Plannerdeplan:
O: dubbele bth kaas
T: shake met banaan, bevroren fruit, kokoswater en eiwitpoeder
L: salade met veel groen
T: appel
D: zuurkool gestoofd in wijn, met opgebakken aardappeltjes en rookworst (van de hema)
Als je O en D een goed zijn dan komt het vandaag vast wel goed!quote:Op donderdag 8 november 2012 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Alleen m'n O en D staat vast, want heb de hele dag congres in Amsterdam.
Dank Nallie. Ik zweer bij dr Stuart kruidenthee van de tuinen. Drink dat altijd, ook de laatste twee dagen ging dat goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Nallie het volgende:
Mogge!
Je hebt mooie lijstjes laatste tijd GB!
Perr, ik vind die van jou weeeer weinig, kijk je uit voor snaaitrek dan?
Misschien kan je de shake beter in de middag doen?
Aparte L Jag, klinkt wel lekker
Hoop dat je je snel beter voelt An! Check wel ff welke kruidenthee, want sommige werken bij mij helemaal niet goed op mn buik!
Ik moet zo naar de mondhygienste, lekker martelen. Maar wel wat later op kunnen staan
"Meneer wilt u even rustig blijven zitten!?"quote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Nallie het volgende:
Mogge!
Perr, ik vind die van jou weeeer weinig, kijk je uit voor snaaitrek dan?
Misschien kan je de shake beter in de middag doen?
Aparte L Jag, klinkt wel lekker
Hoop dat je je snel beter voelt An! Check wel ff welke kruidenthee, want sommige werken bij mij helemaal niet goed op mn buik!
Ik moet zo naar de mondhygienste, lekker martelen. Maar wel wat later op kunnen staan
Ja dat! Of dan zitten er drie apparaten in je smoel en dan vraagt ze hoe t gaat... uuuhhhquote:Op donderdag 8 november 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Meneer wilt u even rustig blijven zitten!?"
Rustig blijven zitten? Rustig blijven zitten?!?!? Je zit met die dikke vingers en die miniatuursikkel m'n mond te molesteren!
SterkteJij ook Mar!
Huuu ik moet ook al een tijdje weer naar de tandarts, heb ook altijd tandsteen, weet niet wat venijniger is, die haak of de gemotoriseerde haakquote:Op donderdag 8 november 2012 09:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dat! Of dan zitten er drie apparaten in je smoel en dan vraagt ze hoe t gaat... uuuhhh
De mijne is wel een schattig meisje gelukkig, alleen die haak is minder schattig.
Naja straks zijn mn tanden weer mooi
Goed om te horenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco gaat trouwens goei! Ze is natuurlijk gigabeurs na de keizersnede, maar zij en M. zijn helemaal happy met de mini
Edit: irl namen![]()
![]()
Fijn om te horen! Moest trouwens lachen om de felicitatie van jouw mister aan Coco op Facebook!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco gaat trouwens goei! Ze is natuurlijk gigabeurs na de keizersnede, maar zij en M. zijn helemaal happy met de mini
Edit: irl namen![]()
![]()
Thanks, heb het echt even helemaal omgegooid en voel me hier tot nu toe prima bij!quote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Nallie het volgende:
Mogge!
Grumpyfacequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Moest trouwens lachen om de felicitatie van jouw mister aan Coco op Facebook!
Neequote:
Haha dat vindt ie vast leuk om te horenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Moest trouwens lachen om de felicitatie van jouw mister aan Coco op Facebook!
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
GrumpyfaceI was playing with my fingers onceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it was awful
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Mondhygieniste is wel iets anders dan een tandarts imhoquote:Op donderdag 8 november 2012 10:02 schreef the85mc het volgende:
Tandartsen heb ik niet zo'n moeite mee, ook nog nooit gaten gehad, denk dat dat ook scheelt. Maar 1 verstandskies staat scheef, misschien dat die er ooit wel uit moet.
Flinke spierpijn vandaag, had ook nog redelijk ingehouden dacht ik. Op rare plekken, hoog tussen schouderbladen bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha dat vindt ie vast leuk om te horen![]()
[..]
I was playing with my fingers onceit was awful
![]()
Ik heb vaak meer last van de prikken en halve dag kwijlen dan van het boren zelf, dus ik doe het meestal bikkel zonder verdovingquote:Op donderdag 8 november 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
Bij de tandarts laat ik de boel altijd zodanig platspuiten dat ik tot het eind van de dag niets Meer voel.
Tandarts die niet verder kwam dan het HBOquote:Op donderdag 8 november 2012 10:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat is dan het verschil tussen de tandarts en de mondhygiëniste?Ik ga gewoon heel oldschool eens per jaar naar de tandarts voor controle en kan me niet heugen ooit bij een mondhygiëniste te zijn geweest.
Nieuwe vorm van anticonceptie dusquote:Op donderdag 8 november 2012 00:13 schreef loveli het volgende:
Van de vrouwen die vetarm/mager eten, heeft 30% meer last van vruchtbaarheidsproblemen dan vrouwen die normaal eten.
Accessorizequote:Op donderdag 8 november 2012 10:50 schreef MarMar het volgende:
De juiste kleur uitzoeken voor mn tanden duurde nog het langst.
Strepenfetish?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef loveli het volgende:
Mijn verhuurder regelt keurig een glazenwasser die met enige regelmaat netjes z'n werk doet. Een van m'n buren zeemt haar ramen. WHY????
Looks like it. Op haar knieen de kozijnen poetsen... Plantje op een tafeltje, 2 cm draaien, op afstandje kijken, plant weer stukje draaien, poetsdoekje over de tafel, de galerij wordt ook nog eens grondig met sponsje en doekje gedaan...quote:
Ja, zat zelf ook even te kijken, beetje weinig... Maar er is markt dus ga zo maar lekker verse gebrande macadamiamix halen.quote:
Tja... het is het soort soep waarbij je moet vertellen dat het soep is en geen saus omdat er zoveel groentes in zittenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:50 schreef MarMar het volgende:
Wel een echte maaltijdsoep dan mag ik hopen voor je D?
Groentes doet ook niet zoveel aan kcal.. dus dat zegt nog niet zoveel.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... het is het soort soep waarbij je moet vertellen dat het soep is en geen saus omdat er zoveel groentes in zitten
Nee, maar er zit ook tofu in voor de eiwitjes en vermicelliquote:Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Groentes doet ook niet zoveel aan kcal.. dus dat zegt nog niet zoveel.
Anders lekker morgen hardlopen? Je bent super actief en als je echt moe bent is bank hangen echt geen dramaquote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben zó moe. Echt MOE. Gisteren om half 10 (!!!) naar bed gegaan en toen de wekker ging om 6 uur was ik nog steeds écht moe, en dan heb ik ook nog in één keer doorgeslapen.
Mezelf de werkochtend doorgesleept en nu ook maar op de uni aanwezig omdat ik weet dat ik thuis vooral zou gaan slapen en er moet ECHT wat gaan gebeuren in studieland!
Lijstje:
O: 2 toast met boter, mok melk
B: vakkenvullen
T: banaan
T: 2 kleine koekjes
T: 2 mandarijntjes
L: stuk bietjestaart met volkoren/roggebodem
T: 2 mandarijntjes
S: hardlopen als het lukt/past qua tijd, anders morgen
D: falafel met volkoren pita's (2 stuks) en erbi jwat gegrilde groenten en yoghurt
Je Tquote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef loveli het volgende:
Druk. O/L: kwark met h'slag
D: wat de pot schaft + fruit
T: niets uit automaat.
Morgen vroeg pissen...
Bikkelquote:Op donderdag 8 november 2012 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Ik heb gisteren ondanks craving ook geen brownies in elkaar geflanst.
Alweer?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Perruche het volgende:
Alles goed met coco? Zit mobiel...
Ik heb nieuwe schoenen. Lichte leren enkellaarsjes met veel te hoge hak
Dat is wel heel erg nicequote:Op donderdag 8 november 2012 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. Onderzoek COMPLEET omgegooid. Happy. Liep al een week of 3 een beetje met m'n ziel onder m'n arm en wat nieuwe ideeën voor m'n onderzoeksmaster. Liefde voor 't ondewerp was ver te zoeken en na overleg met m'n begeleider gaat het ook echt gebeuren. Veel boeken terug naar de bieb nu en met meer hedendaagse dingen aan de slag! Joepie!
Ja, zit ook echt met een lach van oor tot oor achter de computer nu.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg nice
Dat kan ik me goed voorstellen, in een dergelijke situatie heb ik ook gezeten en je wordt er bepaald niet vrolijk van. Fijn dat ze konden veranderen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zit ook echt met een lach van oor tot oor achter de computer nu.
Even een copy-paste:quote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, in een dergelijke situatie heb ik ook gezeten en je wordt er bepaald niet vrolijk van. Fijn dat ze konden veranderen.
Waar wil je het nu dan over doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik kan je vertellen dat dat ook opgaat voor gehecht worden onder plaatselijke verdoving. Alsof er scheepstouw door m'n (niet nader genoemde) vlees getrokken werdquote:Op donderdag 8 november 2012 10:18 schreef the85mc het volgende:
Als ze lopen te frutten in je mond voelt het aan als enorm. Enorme machines, haken etc en eigenlijk is het mini. Flosdraad zat eens vast tussen tanden en het voelde alsof er een tak tussen mn tanden zat
I knowquote:
Dit imaginaire beeld doet fysiek pijnquote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat ook opgaat voor gehecht worden onder plaatselijke verdoving. Alsof er scheepstouw door m'n (niet nader genoemde) vlees getrokken werd. En alvast beginnen vóór de verdoving begint te werken is ook niet zo fijn.
fotoquote:Op donderdag 8 november 2012 17:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
I knowverder mag ik deze maand niets behalve een jas (die heb ik nodig) en evt een dingetje voor werk
. Maar ze zijn echt mooi, en in my defense: mijn andere 'werkschoenen' heb ik al 8 jaar!
Bij mijn kijkoperatie werkte de plaatselijke verdoving prima, niets gevoeld van snijden, hechten, niks. Eigenlijk werkte verdoving iets te goed, verdoving trok zo hoog op dat ik niet eens meer kon slikken. Dat waren benauwde momenten..quote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat ook opgaat voor gehecht worden onder plaatselijke verdoving. Alsof er scheepstouw door m'n (niet nader genoemde) vlees getrokken werd. En alvast beginnen vóór de verdoving begint te werken is ook niet zo fijn.
De vraag is meer waar jij de tijd vandaan haalt daar naar te kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Looks like it. Op haar knieen de kozijnen poetsen... Plantje op een tafeltje, 2 cm draaien, op afstandje kijken, plant weer stukje draaien, poetsdoekje over de tafel, de galerij wordt ook nog eens grondig met sponsje en doekje gedaan...
Oh boy, ze zou doodgaan van de dustpuppies onder mijn bed.
Was dat een ruggeprik?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Bij mijn kijkoperatie werkte de plaatselijke verdoving prima, niets gevoeld van snijden, hechten, niks. Eigenlijk werkte verdoving iets te goed, verdoving trok zo hoog op dat ik niet eens meer kon slikken. Dat waren benauwde momenten..
Twijfelde net sterk tussen bankhangen en even sporten.. Heb net 2 bananen gegeten dus nu moet ik wel gaan sporten![]()
Daarna wordt het risotto, dus wordt laat eten.
Ja, was ruggeprik. Is dat heel anders dan plaatselijke verdoving?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was dat een ruggeprik?
Is namelijk nog weer anders dan plaatselijk verdoven.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef loveli het volgende:
Druk. O/L: kwark met h'slag
D: wat de pot schaft + fruit
T: niets uit automaat.
Morgen vroeg pissen...
22 uur dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:08 schreef loveli het volgende:
Vandaag weer eens tot de conclusie gekomen dat mijn gezond/slank optimum bij een pezig/sportief figuur en suikerarm eetpatroon ligt. Eens kijken hoe lang ik dat onthoud.
Yup, van ruggeprik is (veel) sterker vond ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, was ruggeprik. Is dat heel anders dan plaatselijke verdoving?
Oh, wat een heerlijke lijstjesquote:Op donderdag 8 november 2012 18:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
[..]
22 uur dus.
Waarom moet je morgen vroeg pissen?
Mijn lijstje van gisteren:
O: chocolade mousse
T: gekookt ei
L: tosti ham/kaas
D: brood met aioli; pompoensoep met parmezaanse kaas en gerookte hert; gamba's met knoflook, paprika en lente-ui op een bedje van tagliatelle met room; diamanthaas met knolselderijrisotto, shitake, courgette en kaas; wijn
T: kwark
Vandaag:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei, banaan
L: gebonden tomaten/bassilicumsoep met stokbrood
T: stuk gerookte kip
B: 3 kwartier fietsen
T: amandelen
D: Gado Gado met rijst
Koop een boot, werk je doodquote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Probability het volgende:
Heeft hier iemand verstand van boten? Ik wil graag een boot!
Ja dan heb ik ook eens een hobbyquote:
Slim om goed te eten bij je lunch, dan valt dit lijstje voor een tandartsdagje nog best mee! Sterkte met je herstel!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:31 schreef MarMar het volgende:
Ohai!
Het was best even nasty, trekken viel me mee, want het zat toch al heel los.
Er moest alleen gehecht worden en daar werkte de verdoving niet echt, dat was tamelijk kut.
Nu voelt het een beetje alsof ik een klap gekregen heb, maar ey, mocht het straks niet te harden zijn, ik heb nog genoeg pijnstillers in huis om een olifant te verdoven
Verder ziet het er wel prachtig uit, iets rechter dan ik ze had want als je het dan toch doet, dan gelijk ook goed.
Eten wordt 'm vandaag niet meer dat weet ik wel.
Dat maakt mijn lijstje:
O: havermout
L: rollade, rode kool met appel, kwark met een handje rozijntjes
T: gebakje, cappuccino.
Kost alleen wel geld om hem in A'dam in de gracht te leggen, volgens mij. Heb je geld voor een boot? Het gaat toch best wat kosten, zeker als je onderhoud meerekent.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dan heb ik ook eens een hobby! Super chill ik woon aan het water en ben de hele zomer extreem jaloers. Had een vriendje met 3 boten maar goed dat is niet meer
Dus nu maar zelf een boot!
O ben benieuwd! Hoop dat je niet te veel pijn hebt!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:31 schreef MarMar het volgende:
Ohai!
Het was best even nasty, trekken viel me mee, want het zat toch al heel los.
Er moest alleen gehecht worden en daar werkte de verdoving niet echt, dat was tamelijk kut.
Nu voelt het een beetje alsof ik een klap gekregen heb, maar ey, mocht het straks niet te harden zijn, ik heb nog genoeg pijnstillers in huis om een olifant te verdoven
Verder ziet het er wel prachtig uit, iets rechter dan ik ze had want als je het dan toch doet, dan gelijk ook goed.
Eten wordt 'm vandaag niet meer dat weet ik wel.
Dat maakt mijn lijstje:
O: havermout
L: rollade, rode kool met appel, kwark met een handje rozijntjes
T: gebakje, cappuccino.
Ligplaats is niet zo duur, eventuele winterstalling wel. Onderhoud zal ik zeker incalculeren want weet hoeveel tijd/geld daar in gaat zitten.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kost alleen wel geld om hem in A'dam in de gracht te leggen, volgens mij. Heb je geld voor een boot? Het gaat toch best wat kosten, zeker als je onderhoud meerekent.
Groot, geweldig onderhouden, jaren '20 met originele details, aan de rand van het Noorderplantsoen... Nee hoor, dat is ook hier nog niet zo goedkoop.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef Laureline het volgende:
DAD, dat huis zou ik direct willen bezichtigen! Ik heb alleen geen idee van de prijzen in Groningen, dacht bij de eerste foto in mijn naiviteit nog dat het om het hele hoekhuis ging! Maar zo goedkoop is het natuurlijk ook niet in Stad
De Slankie boot, hij kan wel tussen onze huizen in liggen danquote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef Perruche het volgende:
Dit is een goed moment om er 1 te kopenik wil ook we'll een boot
Ik herken je altijd aan je lijstjesquote:Op donderdag 8 november 2012 18:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
[..]
22 uur dus.
Waarom moet je morgen vroeg pissen?
Mijn lijstje van gisteren:
O: chocolade mousse
T: gekookt ei
L: tosti ham/kaas
D: brood met aioli; pompoensoep met parmezaanse kaas en gerookte hert; gamba's met knoflook, paprika en lente-ui op een bedje van tagliatelle met room; diamanthaas met knolselderijrisotto, shitake, courgette en kaas; wijn
Vandaag:
O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei, banaan
L: gebonden tomaten/bassilicumsoep met stokbrood
T: stuk gerookte kip
B: 3 kwartier fietsen
T: amandelen
D: Gado Gado met rijst
Oh ja? Grappig, ik vind mijn lijstjes vaak maar een bij elkaar geraapt zooitje. Of is dat juist wat je opvalt?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik herken je altijd aan je lijstjes
Loveli, wanneer heb je een plan van aanpak met eten?
Echt waar?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond de ruggeprik echt een plakje cake. Voelde er niks van. Prima manier van plaatselijke narcose.
Een vriendinnetje heeft een oude zeilboot voor 50 euro gekocht. (excl motor) Kijk dat is echt te bizar maar een heel stuk onder de 1000 moet dan kunnen vind ikquote:Op donderdag 8 november 2012 18:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik Mijn vriend heb heeft al een boot. Maar vergeet je de aanschafprijs niet Prob? Ik zou het echt niet zomaar kunnen neerleggen..
Succes. Wij hebben 2x een (grote) zeilboot gehad en weer verkocht vanwege te duur.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Een vriendinnetje heeft een oude zeilboot voor 50 euro gekocht. (excl motor) Kijk dat is echt te bizar maar een heel stuk onder de 1000 moet dan kunnen vind ik
Dat is wel een goed punt idd.:Dquote:Op donderdag 8 november 2012 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja ik heb m gehad bij m'n blaasoperatie en ik vond het echt helemaal prima. Voelde de prik niet en de operatie niet. Dat leek me wel geslaagd te noemen.
Hoeveel ben je kwijt aan liggeld? Als je bergruimte hebt (of iemand kent met een boerderij of kas) kun je resp. een opblaasbare nemen (heb je ook kwalitatief goede/snells) of eentje incl trailer stallen. En rijbewijs E achter B scoren.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Probability het volgende:
Heeft hier iemand verstand van boten? Ik wil graag een boot! En gezien de prijzen die stijgen in het voorjaar lijkt mij nu kopen verstandig
!
Als het meezit wordt het na morgen rustiger, als het tegenzit is het onrustig tot na kerst.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik herken je altijd aan je lijstjes
Loveli, wanneer heb je een plan van aanpak met eten?
Weet waar je aan begint.. Ik heb wel redelijk veel ervaring met boten, motor en zeilboot.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Een vriendinnetje heeft een oude zeilboot voor 50 euro gekocht. (excl motor) Kijk dat is echt te bizar maar een heel stuk onder de 1000 moet dan kunnen vind ik
Onrustig dus waarschijnlijk... Goed voor jezelf zorgen he! Je weet het .... planning FTW!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Als het meezit wordt het na morgen rustiger, als het tegenzit is het onrustig tot na kerst.
Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:47 schreef Nallie het volgende:
Ik heb een boot in Amsterdam Prob, je mag wel een keer met mij mee
En het is veel chiller om iemand te kennen met een boot dan om er zelf eentje te hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen
In de tomaat, paprika en de appelmoes bij de chili con carnequote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Onrustig dus waarschijnlijk... Goed voor jezelf zorgen he! Je weet het .... planning FTW!!!
Puff, zie je nog kans om wat eiwitten te nemen? Gekookt eitje of een lekkere grote augurk met ham?
Majo, waar zijn je vitamine?
Even PM gestuurd!quote:Op donderdag 8 november 2012 19:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint.. Ik heb wel redelijk veel ervaring met boten, motor en zeilboot.
Het belangrijkste is: waar wil je em neerleggen? In de grachten in amsterdam?
En met hoeveel mensen wil je erop kunnen?
Waarschijnlijk kun je beter een heel goedkoop bootje regelen voor 1 jaar, gaat ie langer mee dan is het mooi meegenomen.
Ik heb zelf wel eens getwijfeld om mijn bootje in Utrecht neer te leggen, maar waarschijnlijk is ie dan in een week gejat.. Dus mijne ligt nu 100 km verderop bij mijn ouders..
Ja is ook wel zo.. Maar ik ben eigenwijsquote:Op donderdag 8 november 2012 19:53 schreef Nallie het volgende:
[..]
En het is veel chiller om iemand te kennen met een boot dan om er zelf eentje te hebben
Het kost toch nog aardig wat tijd/moeite en je moet altijd sturen
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:55 schreef Nallie het volgende:
Ik ging borrelen met werk, werd t net leuk, ging iedereen naar huis
En nu heb ik een baggerlijstje
"warm" eten hoeft niet! Als je nou nog wat fruit eet en een snel spinaziesoepje maakt (veel goedkope dieporiesspnazie) met 1 liter water, knoflookteentje, ui, bouillonblokje, staafmixer, room (of koffiemelk)quote:Op donderdag 8 november 2012 19:58 schreef Nallie het volgende:
Naja 2 wijntjes en 3 bitterballenmaar nu geen zin om te koken en geen trek dus als D, 2 crackers met geitenkaas, en een gekookt ei met wat linzen...
Nu? Ik heb wel zin! Parijsquote:
NOt my cup of teaquote:
Hier valt niet tegenaan te plannen. Ivm herkenbaarheid ff niet in detail.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Onrustig dus waarschijnlijk... Goed voor jezelf zorgen he! Je weet het .... planning FTW!!!
Maar voor jezelf zorgen kan je wel een heel klein beetje inplannen... Maar ik snap je wel hoor, het is zoveel makkelijker gezegd..quote:Op donderdag 8 november 2012 20:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Hier valt niet tegenaan te plannen. Ivm herkenbaarheid ff niet in detail.
Volgende week voorzie ik veel suiker iig. Maar vast ook veel gezonde sapjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Maar voor jezelf zorgen kan je wel een heel klein beetje inplannen... Maar ik snap je wel hoor, het is zoveel makkelijker gezegd..
Smoothie met een rietje?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:11 schreef MarMar het volgende:
Oh men, ik vind over eten lezen even niet zo leuk merk ik haha.
Mijn buik heeft honger, mijn mond denkt daar anders over.
Euh heb eerst uitje en knoflook gefruit, risotto even meegebakken.quote:
jamie oliver!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Euh heb eerst uitje en knoflook gefruit, risotto even meegebakken.
Toen glas witte wijn erin en steeds beetje bouillon bijgieten.
Ok. Je gaat hem niet verpesten met groenten he? Alleen een dot boter & parmezaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Euh heb eerst uitje en knoflook gefruit, risotto even meegebakken.
Toen glas witte wijn erin en steeds beetje bouillon bijgieten.
Dit is risotto uit de polder..quote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef Perruche het volgende:
Gadver MC! Noem het dan geenrisotto
. Echt, je staat op m'n lange risotto teen nu.
Als ik groenten een bij de risotto dan gewoon ernaast gegrild...
Jongens kijken jullie DWDD? Hilarischquote:Op donderdag 8 november 2012 20:19 schreef Nallie het volgende:
Wel eens met Perr in deze, nu lijkt t een wokgerecht... met kaas en pesto...
Ik kijk reclame... ik weet niet zo goed waaromquote:Op donderdag 8 november 2012 20:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jongens kijken jullie DWDD? Hilarisch
Herkenbaar... ben je dagenlang aan het verheugen dat je eindelijk eens alleen bent en dan doe je..... niksquote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef Perruche het volgende:
Ik ben eindelijk eens alleen thuis zit ik kansloos te fokkenen me op te winden om andermans risotto bereidingen
ach het leven.
Thee!
JA! wanneer? Zondag?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef Perruche het volgende:
Ooooh gortepap, heerlijk dat zurige en dan met zoete stroop
Nallie kom je behalve taart ook risotto eten? zonder de boter dan voor je buik.
Je hebt toch een oven? Bam die groenten in de oven met olijfolie & rozemarijn en dan grillen, en Naast de risotto.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:20 schreef the85mc het volgende:
He maar anders eet ik niet genoeg groenten he, en de meeste groente is wel even gebakken iig. ieder zijn smaak, had geen zin om losse salade te maken.
Ja hoor of nu voor mijn part maar nu heb ik niets te eten wat wel een vereiste is. Ik heb wel zin om te zuipen, bijna weekend Shit, wat gaat de tijd snel...quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je hebt toch een oven? Bam die groenten in de oven met olijfolie & rozemarijn en dan grillen, en Naast de risotto.
Risotto met groenten. Hooguit wat prei, of venkel, of saffraan. En jaja ieder zijn smaak bla bla, ik noem een pepernoot toch ook geen bastognekoek.
+1quote:Op donderdag 8 november 2012 20:18 schreef Perruche het volgende:
Ik ben eindelijk eens alleen thuis zit ik kansloos te fokkenen me op te winden om andermans risotto bereidingen
ach het leven.
Thee!
gaarne, lekker met onze superieure risotto met goedkope AH vino op de bank. En een taart toe. En van te voren niets eet wegens balansdag.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef Nallie het volgende:
Nu ben ik niet in de eetmodus (wat? ja echt)
Maar zondag kom ik me gaarne volvreten onder voorwaarde dat boer zoekt vrouw ook aan mag
Niet zo. Ik heb liever pasta ermee. Ik hou niet van spul door m'n risotto, daar is het ook niet voor gemaakt volgens mijquote:Op donderdag 8 november 2012 20:25 schreef the85mc het volgende:
Hahaha perr! Ik had honger en dan ben je niet zo kritischdus ik zit nu aan mn natte wokschotel..
Maar wat vind je van risotto met zeevruchten?
Pizza hawaiquote:Op donderdag 8 november 2012 20:28 schreef Goodbye het volgende:
Ananas
edit: Niet door de risotto, mocht iemand denken dat ik dat bedoel.![]()
Prob waar kan je echt lekkere pizza eten? niet vapiano lekker maar echt lekker? vond da portare via niet zo...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:30 schreef Probability het volgende:
Ik heb al vet lang geen pizza gegetenGoeie!
Vandaag had ik kippensoep van mama en rauwkost salade..
dat wilde ik aan jou vragen! in 'ons' buurtje is niet zo veel friet/pizza/etcquote:Op donderdag 8 november 2012 20:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Prob waar kan je echt lekkere pizza eten? niet vapiano lekker maar echt lekker? vond da portare via niet zo...
Dat kind dat zich ter aarde stortquote:Op donderdag 8 november 2012 20:24 schreef kwakz0r het volgende:
oh, ik zag vandaag dit filmpje, hij is stiekem wel echt zielig, maar sommige van die kids aan t eind zijn echt schattig loyaal
Mangiamore!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Prob waar kan je echt lekkere pizza eten? niet vapiano lekker maar echt lekker? vond da portare via niet zo...
Er is wel een nieuwe turk naast de seelgoedwinkel, zeg maar. Waar eerst Ton Sol patisserie zat (jammer dat die weg is, hij was wel altijd bloedjesjagrijnigquote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef Probability het volgende:
[..]
dat wilde ik aan jou vragen! in 'ons' buurtje is niet zo veel friet/pizza/etc
Dat klinkt echt goed, hebben wij ook eens gegaan pizza met de boot.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mangiamore!
En eentje op de lauriergracht geloof ik. Haal ik weleens met de boot!
Oh die andere is dus wel da portare viaquote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat klinkt echt goed, hebben wij ook eens gegaan pizza met de boot.
Mangiamore klinkt goed!
huh dat ken ik allemaal niet! dm eens een straat+ nr als je wil?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Er is wel een nieuwe turk naast de seelgoedwinkel, zeg maar. Waar eerst Ton Sol patisserie zat (jammer dat die weg is, hij was wel altijd bloedjesjagrijnig)
zo lekker! en zoveel manieren om het te maken!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:39 schreef the85mc het volgende:
Polenta vind ik echt niet te vreten.. de moeder van het gastgezin had dat gemaakt, was niet echt een aanrader vond ik. Voor de rest kon ze erg goed koken! Maar die stond echt letterlijk uren in de keuken.
nee, is dat goed? wel bij kadijksplein, idd lekker!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef Probability het volgende:
per heb je wel eens bij olijfje gegeten?
aan de reacties te zien wel, ik dacht dat het een soort snackbar wasquote:Op donderdag 8 november 2012 20:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
nee, is dat goed? wel bij kadijksplein, idd lekker!
ja ik heb er volgens mij een keer friet gehaald vandaar dat ik dacht dat het een snackbar wasquote:
was de friet wel lekker?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef Probability het volgende:
[..]
ja ik heb er volgens mij een keer friet gehaald vandaar dat ik dacht dat het een snackbar wasvandaar dat ze zo raar keken maar het kon wel
ja bevalt goed! ben nu alleen ziek dat is wel vervelend.. en tentamens tussendoor en concentratieproblemen maar dat mag de pret niet drukken. o ja en ik werk er gewoon nog naast maar dat is juist wel gezelligquote:Op donderdag 8 november 2012 20:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
hoe bevalt je stage trouwens? je houd het allemaal al een tijdje vol he?
ik zit op de helft!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:57 schreef Perruche het volgende:
fijn dat het bevalt, klinkt wel druk! hoelang nog?
o ik ga niet meer in de baby (communicatie) hoek zitten. ik zit nu meestal ergens waar iedereen heel belangrijk de hele dag koffie aan het drinken is en waar het dus lekker rustig is.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:01 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wat moet je allemaal doen probability? Ik vond mijn stage qua onderwerp wel interessant maar die lange dagen achter de computer vielen mij zwaar tegen. Net als de 30+ ers die graag over hun kinderen gingen praten en in het weekend met de hond gingen wandelen en even lekker gingen uitwaaien.
Je hoort nou nooit iemand zeggen hoe sexy Drentse mannen zijnquote:Opurl=http://forum.fok.nl/topic/1891882/1/999#118991540]donderdag 8 november 2012 20:04[/url] schreef Nallie het volgende:
[..]
Nu? Ik heb wel zin! ParijsSexy Franse mannen
![]()
Soep maken...ik neem zo wel wat kwark en fruit! Had wel salade bij mn L dus ik ben niet verloren gelukkig
Sorry V1, maar ik vind Nederlandse mannen meestal weinig sexyquote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je hoort nou nooit iemand zeggen hoe sexy Drentse mannen zijn
Ben je nog wel een beetje blij? Je bent volgens mij al maanden niet echt heel gelukkigquote:Op donderdag 8 november 2012 20:33 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, twee wijntjes en ik ben teut.
Nu gebakken aardappels, een gebakken ei en spek.
In het westen zitten dan ook mietjesquote:Op donderdag 8 november 2012 21:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sorry V1, maar ik vind Nederlandse mannen meestal weinig sexy
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:14 schreef V1z0R het volgende:
UKS
[..]
In het westen zitten dan ook mietjes
Hier maken we onze blik bruine bonen open met onze tanden en lezen de Donald Duck op de WC...
Nalliequote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef An24 het volgende:
Risotto fan ook hier!
Overigens is er (naast de ui, knoflook en bleeksderij) geen originele risotto. In elke streek in Italie wordt hij met andere ingredienten klaargemaakt. Dat is eigenlijk wat risotto juist zo tradioneel maakt. Iets met multi-interpretabel Per
*Plekje vrijhoudt in de hooischuur*quote:
Oeh een hooischuur! Spannend heur!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
*Plekje vrijhoudt in de hooischuur*
Spannend? Hooi net van het land, jij mag stapelen!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oeh een hooischuur! Spannend heur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |