quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef MarMar het volgende:
Thx en idd, dat snaaien valt nogal mee Perr, je lunch is alleen meer een bijgerecht voor een diner dan een volwaardige lunch
Brood heb je inderdaad veel sneller op. Als ik een kleine portie worteltjes meeneem naar mijn werk (150 à 200 gram) dan ben ik zo twintig minuten aan het kauwen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Perruche het volgende:
[..]maar ik eet blijkbaar heel langzaam (al die groenten, en dan ook nog praten) en dan krijg ik niet meer op in dat halfuurtje als ik geen brood neem! Maar goed, volgende keer beter. Morgen neem ik wel nootjes mee voor onderweg
En sterkte morgen Mar
^^quote:
Ik mag datquote:
we kommen hier om te vret'n, niet om te lullen , zeggen we mar zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef V1z0R het volgende:
Langzame eters zijn gemiddeld slanker, dus klopt wel.
Ben ik trouwens de enige die een hekel heeft aan praten tijdens het eten? Ben verdorie aan het eten...
Kan wel zeggen sterkte Mar, maar waarschijnlijk stuk lichter dan zoiets als die pijnprikken van je
Ohquote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef MarMar het volgende:
Joah, is meer een mentaal dingetje dan dat ik het fysiek nu zo dramatisch vind. Toch thx
ik heb vadnaag pepernoten op...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef V1z0R het volgende:
Ik eet ook liever alleen of met minimaal drie personen, die dan praten zodat ik kan eten
In Zweden kun je ook internettenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef V1z0R het volgende:
Hoe?!
Ohw, meegenomen uit NL laatst natuurlijk
Ben ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef V1z0R het volgende:
Klopt Jimbo, maar meeste mensen hebben ander idee bij uit eten gaan
Ik eet ook liever alleen of met minimaal drie personen, die dan praten zodat ik kan eten
[..]
Oh
Je deed er vrij kalm over namelijk...
Anna, jij duivelin! Je moet me er niet aan herinneren dat taai taai al weer te koop is!
Dat was ook mijn gedachte idd.. ik kom er wel weer overheen en ooit komen er betere tijden.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:38 schreef MaJo het volgende:
Wel balen van die gitaar Mar, mijn vriend is gitarist dus ik weet hoeveel zo'n instrument voor je kan betekenen. Maar een goed gebit is natuurlijk ook wel wat waard! Hopelijk kun je ooit gewoon weer zo'n mooie gitaar aanschaffen
electrisch of accoustisch ?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:49 schreef MarMar het volgende:
Overigens heb ik dan wel weer lieve mensen om me heen van wie ik zolang een oude gitaar mag gebruiken, zodat ik toch iets heb om op te pingelen.
De lener doet accoustisch, degene die ik verkocht heb is een semi. Voor mijn kampvuurliedjes op de bank is accoustisch prima, dat dan weer wel.quote:
aanrader; als je een weer electrische hebt (of semi) schaf t spelletje rocksmith even aan (of download tquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
De lener doet accoustisch, degene die ik verkocht heb is een semi. Voor mijn kampvuurliedjes op de bank is accoustisch prima, dat dan weer wel.
yes, mmegenomen...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef V1z0R het volgende:
Hoe?!
Ohw, meegenomen uit NL laatst natuurlijk
Hehe nee op het perronquote:Op woensdag 7 november 2012 22:14 schreef V1z0R het volgende:
Heb jij van dat stationpatat gegeten in de trein, Maria?!![]()
![]()
Niet om het feit dat het patat is, meer om het feit dat het de meest ranzige patat is die je kunt indenken en de hele coupe die geur ruikt...
Toen ik nog er van gebruik moest maken vond ik dat het ergste, om 18u de trein binnenstappen terwijl er iemand zat met Smullers patat, helemaal met die babypoepmeurende satésaus
"Je verpest m'n trek aan waar ik straks nog een half uur aan sta te werken met die troep!!!!"
Niet om jouw Maria, jij bent zo'n beetje de schattigste persoon die ik ooit ben tegengekomen ^ 10, maar wel ooit moord met voorbedachte rade erom gecompleteerd.
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe nee op het perron![]()
Trein bleek ook extra vertraging te hebben dus hoefde niet eens te haasten om het op te krijgen
Oh en thanks![]()
![]()
Ik denk niet laagdunkend, kom zelf uit Lelijkgat hequote:Op woensdag 7 november 2012 22:44 schreef V1z0R het volgende:
DM linkje DaD? Wel benieuwd
[..]
Aan die kant wel blij dat veel 'westerlingen' zo lekker laagdunkend over mijn regio denken, jij zou niets hebben aan een auto omdat je dan nog langer bezig bent om op je werk te komen. Kop van NH naar A'dam is kut om te rijden zoals ik weet van een oud-kennis.
Waar ik woon kun je met de auto zelfs in de spits 60km ergens naartoe rijden in een half uur (behalve wanneer je in Groningen moet wezen) en dat zou niet kunnen wanneer er hier ook meer mensen woonden.
Dat ook niet echt, maar zoals mijn accent is duidelijk noordoosters en dan geregeld dat je er op veroordeeld wordt. Al zou dat andersom precies hetzelfde zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk niet laagdunkend, kom zelf uit Lelijkgat he![]()
Maar randstad is handig ivm banen en eerst studie enzo, dat wel. Al zou ik het liefst fietsend naar werk willen
Maar dan ben ik wel even onderweg
O, doe mij ook eens een linkje? Kleding-, schoenen- en tassengeshop laat me ijskoud, huizen daarentegenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, zo'n mooi maar vreselijk onpraktisch huis gezien op Funda.. We zijn nu aan het proberen elkaar ervan te overtuigen dat we echt geen bezichtiging moeten doen, maar eigenlijk...
Duidingquote:Op woensdag 7 november 2012 23:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn niet zo'n goede lijstje van vandaag:
O. 2 boterhammen met zuivelspread light
Wat ik zou verbeteren, ditch de lightspread, maak zaterdags lekker zelf een kom voor de hele week, vaak nog zoveel lekkerder ook, alles wat je zelf lekker vind ineen.
L. 2 boterhammen met pindakaas
T. schaaltje yoghurt
Volle, vet is niet je vijand, eerder suiker en wanneer je er slecht tegenkunt zoetstoffen, zorgt bij mij voor hongergevoel
T. broodje pindakaas
NP NP, goede vetjes!
D. Zelfgemaakte groente/tomatensoep met stokbrood met eiersalade en pesto
Zelfgemaakt is de sleutel!
T. Sinaasappel
(en buuh... heb nu honger. Morgen eet ik weer wat meer).
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik was zelf een tijdje geleden ook enorm verliefd op een huis hier in de buurt. Onpraktisch dat het was! Maar het was zo vreemd en bijzonder, een heel bizar gebouwtje. Het zou heel mooi kunnen worden, maar er klopte ook weer helemaal niets van. En als ik onszelf en mijn atelier erin probeerde te passen lukte dat ook van geen kanten. Maar ik bekeek het elke week wel weer even zwijmelend op funda, of als ik er langs liep
Ik eet altijd volkoren brood, dus het stokbrood was ook volkoren (heeft veel meer smaak en anders kan ik al helemaal niet naar het toiletquote:Op woensdag 7 november 2012 23:25 schreef V1z0R het volgende:
denk dat je met DaD (en mij) eens bent Lau
[..]
Duiding
O: mits volkoren netjes, bang dat lightspread of suikers bevat en geen vet of iets vet en zoetstoffen (hongeropwekkend)
L: Top, niet perfect maar goede vulling mits het goede pindakaas is, meest NL'ers kennende ja
T: top!
T: Zie vorige over pindakaas
D: zelfgemaakte soep gooi je snel zo'n kilopakket (hoe zo'n soeppakket was 't?) doorheen, stokbrood (witte? naja, kan beter niet heeeel erg, geen suikerbom (ik kijk naar suikerbommen)) zelfgemaakte eiersalade en pesto ook geen problemen mee eigenlijk.
T: top, zou het zelf niet durven, maar fruit is top (had wel meer gemogen over de dag)
Eiwitten en vetten vullen, suikers die wekken honger op.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet altijd volkoren brood, dus het stokbrood was ook volkoren (heeft veel meer smaak en anders kan ik al helemaal niet naar het toilet)
.
Hm... ik ben nogal vetontlopend idd (magere yoghurt en lightspread). Iets teveel opgevoed met "vet is slecht". En zeker dierlijke vetten, zoals in zuivelspread, maar dat maakt dus niet zoveel uit? Het is niet dat ik overdag honger had.
En nee, de soep is van verse groentes gemaakt, verse kruiden, verse tomaten. Evenals de pesto zelf gemaakt. Eiersalade maak ik ook zelf
Ik heb een beetje honger omdat 1 schaaltje soep en drie stukjes brood gewoon niet genoeg was voor mij (maar ik at onverwacht eerder omdat bezoek eerder kwam en had dus vrij kort daarvoor wat gehad). Dus morgen even een grote bak soep nemen
Beetje crash, weet niet of je zo heel veel bent aangekomen sinds de bier/vlammetjes-meet, ZORG dat je eens in de vijf dagen genoeg eet! Blijkt dat je 4 dagen met goed minder kunt en dan met een dag voldoende (en dan moet je dus echt alle goede stoffen binnenkrijgen!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef Laureline het volgende:
Lijstje dag 4:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham kaas
T: bak zoute popcorn
T: stukje kaas
D: zuurkool met knolselderij en bacon, halve rookworst
T: kwark met citroenkwark
Ik schrok er van hoe de verhouding E/KH/V veranderd is de laatste 20jrquote:Op donderdag 8 november 2012 00:13 schreef loveli het volgende:
Van de vrouwen die vetarm/mager eten, heeft 30% meer last van vruchtbaarheidsproblemen dan vrouwen die normaal eten.
Weet niet meer wat de exacte getallen zijn, maar weet van iemand die voor de lol van wetenschappelijke onderzoeken (waarvan hij de conclusies niet kon plaatsen) ging nakijken hoe de statistiek gedaan was. Niet alle onderzoeken bleken even gedegen in elkaar te zitten...quote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik schrok er van hoe de verhouding E/KH/V veranderd is de laatste 20jr
Veel studies rekenden bijvoorbeeld ook alleen het eten en niet het drinken.
Ik denk dat er 20 jaar geleden wel aanzienlijk minder frisdrank gedronken werd? Raar dat het drinken niet gerekend is.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik schrok er van hoe de verhouding E/KH/V veranderd is de laatste 20jr
Veel studies rekenden bijvoorbeeld ook alleen het eten en niet het drinken.
Alleen groen in je salade of ook nog iets van vlees of vis? Lijkt me een beetje een karig lijstje anders.. Wel enorm lekkere D!quote:Op donderdag 8 november 2012 08:15 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Plannerdeplan:
O: dubbele bth kaas
T: shake met banaan, bevroren fruit, kokoswater en eiwitpoeder
L: salade met veel groen
T: appel
D: zuurkool gestoofd in wijn, met opgebakken aardappeltjes en rookworst (van de hema)
Als je O en D een goed zijn dan komt het vandaag vast wel goed!quote:Op donderdag 8 november 2012 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Alleen m'n O en D staat vast, want heb de hele dag congres in Amsterdam.
Dank Nallie. Ik zweer bij dr Stuart kruidenthee van de tuinen. Drink dat altijd, ook de laatste twee dagen ging dat goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Nallie het volgende:
Mogge!
Je hebt mooie lijstjes laatste tijd GB!
Perr, ik vind die van jou weeeer weinig, kijk je uit voor snaaitrek dan?
Misschien kan je de shake beter in de middag doen?
Aparte L Jag, klinkt wel lekker
Hoop dat je je snel beter voelt An! Check wel ff welke kruidenthee, want sommige werken bij mij helemaal niet goed op mn buik!
Ik moet zo naar de mondhygienste, lekker martelen. Maar wel wat later op kunnen staan
"Meneer wilt u even rustig blijven zitten!?"quote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Nallie het volgende:
Mogge!
Perr, ik vind die van jou weeeer weinig, kijk je uit voor snaaitrek dan?
Misschien kan je de shake beter in de middag doen?
Aparte L Jag, klinkt wel lekker
Hoop dat je je snel beter voelt An! Check wel ff welke kruidenthee, want sommige werken bij mij helemaal niet goed op mn buik!
Ik moet zo naar de mondhygienste, lekker martelen. Maar wel wat later op kunnen staan
Ja dat! Of dan zitten er drie apparaten in je smoel en dan vraagt ze hoe t gaat... uuuhhhquote:Op donderdag 8 november 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
"Meneer wilt u even rustig blijven zitten!?"
Rustig blijven zitten? Rustig blijven zitten?!?!? Je zit met die dikke vingers en die miniatuursikkel m'n mond te molesteren!
SterkteJij ook Mar!
Huuu ik moet ook al een tijdje weer naar de tandarts, heb ook altijd tandsteen, weet niet wat venijniger is, die haak of de gemotoriseerde haakquote:Op donderdag 8 november 2012 09:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dat! Of dan zitten er drie apparaten in je smoel en dan vraagt ze hoe t gaat... uuuhhh
De mijne is wel een schattig meisje gelukkig, alleen die haak is minder schattig.
Naja straks zijn mn tanden weer mooi
Goed om te horenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco gaat trouwens goei! Ze is natuurlijk gigabeurs na de keizersnede, maar zij en M. zijn helemaal happy met de mini
Edit: irl namen![]()
![]()
Fijn om te horen! Moest trouwens lachen om de felicitatie van jouw mister aan Coco op Facebook!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco gaat trouwens goei! Ze is natuurlijk gigabeurs na de keizersnede, maar zij en M. zijn helemaal happy met de mini
Edit: irl namen![]()
![]()
Thanks, heb het echt even helemaal omgegooid en voel me hier tot nu toe prima bij!quote:Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef Nallie het volgende:
Mogge!
Grumpyfacequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Moest trouwens lachen om de felicitatie van jouw mister aan Coco op Facebook!
Neequote:
Haha dat vindt ie vast leuk om te horenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Moest trouwens lachen om de felicitatie van jouw mister aan Coco op Facebook!
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
GrumpyfaceI was playing with my fingers onceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it was awful
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Mondhygieniste is wel iets anders dan een tandarts imhoquote:Op donderdag 8 november 2012 10:02 schreef the85mc het volgende:
Tandartsen heb ik niet zo'n moeite mee, ook nog nooit gaten gehad, denk dat dat ook scheelt. Maar 1 verstandskies staat scheef, misschien dat die er ooit wel uit moet.
Flinke spierpijn vandaag, had ook nog redelijk ingehouden dacht ik. Op rare plekken, hoog tussen schouderbladen bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha dat vindt ie vast leuk om te horen![]()
[..]
I was playing with my fingers onceit was awful
![]()
Ik heb vaak meer last van de prikken en halve dag kwijlen dan van het boren zelf, dus ik doe het meestal bikkel zonder verdovingquote:Op donderdag 8 november 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
Bij de tandarts laat ik de boel altijd zodanig platspuiten dat ik tot het eind van de dag niets Meer voel.
Tandarts die niet verder kwam dan het HBOquote:Op donderdag 8 november 2012 10:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat is dan het verschil tussen de tandarts en de mondhygiëniste?Ik ga gewoon heel oldschool eens per jaar naar de tandarts voor controle en kan me niet heugen ooit bij een mondhygiëniste te zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |