Ja blijkbaarquote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was er voetbal dan ?
Als je DWDD kijkt zou je beter moeten wetenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was er voetbal dan ?
ik een slaapmutsjequote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar ... Ik neem er een Pint op
En is het nog net zo als vroeger?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik keek effe naar shownieuws, kijk ik normaal nooit
Daar was toch geen voetbal?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je DWDD kijkt zou je beter moeten weten
Ik doelde meer op de verkorte uitzending ivm CLquote:Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar was toch geen voetbal?of dat heb ik gemist dan of doorgezapt
dat ken ook
ow,,, heb ik geen erg in gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de verkorte uitzending ivm CL
Geeft verder ook niet.. Als je maar niet bent gaan schilderen ..... Alhoewel die reprodukties zijn niet slechtquote:Op woensdag 7 november 2012 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,, heb ik geen erg in gehad
Eten in bed is so Not Donequote:Op woensdag 7 november 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zat een mango te eten nu kan ik mijn bed verschonen, ik liet hem uit mijn handen glibberen,
de hele zooi kleeft![]()
verdomme
Neh... voorlopig ben ik uitgeschilderd ik kan geen verf meer zienquote:Op woensdag 7 november 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft verder ook niet.. Als je maar niet bent gaan schilderen ..... Alhoewel die reprodukties zijn niet slecht
Fann is not Sjiek dusquote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is niet sjiek heh... maar doe ik altijd
Is dat uit principe?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet niet in mn bed.. Mogelijk heb ik andere gebreken ......
Eten in bed is een gebrek?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet niet in mn bed.. Mogelijk heb ik andere gebreken ......
Zelfs een mango kan, mits eerst netjes in stukjes, in een bakje en dan met een vorkje prikken.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het een luxe
Had ik moeten doenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zelfs een mango kan, mits eerst netjes in stukjes, in een bakje en dan met een vorkje prikken.
Ik kom er alleen om te slapen``quote:Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat uit principe?
En dan moet je er weer uit om je handen te wassen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik moeten doenmaar ik was lui
Zeker een JJ bakjequote:Op woensdag 7 november 2012 23:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zelfs een mango kan, mits eerst netjes in stukjes, in een bakje en dan met een vorkje prikken.
Waarom? Durf je niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik lees daar alleen, als ik de neiging krijg tot reageren ga ik onmiddellijk weg
My saver in between bitchesquote:Op woensdag 7 november 2012 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat merk van je Nest 5 kommen/maatschepjes?
Ja, FANN?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat ben je kattigLien?
Als moeder moet dat gewoon kunnenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt niet lang meer want ik lig bijna in bed
Die de hele avond op dr bed ligt te vreten ...quote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame?
Als je dat als man vraagt aan een dame, bedoel je natuurlijk 'dat zou namelijk verklaren waarom jullie van die labiele bitches zijn'.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat merk je gewoonquote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh? Zijn hier dames?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ghehehehehe jah... lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die de hele avond op dr bed ligt te vreten ...
Hé, de paus etc.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je dat als man vraagt aan een dame, bedoel je natuurlijk 'dat zou namelijk verklaren waarom jullie van die labiele bitches zijn'.
in die contreien ga ik geen kattebelletjes postenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom? Durf je niet?
Ga maar gauw.. APK is wakkerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna denken dat ik ervaring had met elkaar in de haren vliegende kinderen
Voor echt leuke topics in die subfora houd ik me aanbevolen.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef sacha het volgende:
[..]
in die contreien ga ik geen kattebelletjes posten![]()
daar discussies volgen en dieper op de materie ingaan heb ik geen tijd voor
Dus het is niet gelukt dat stoppen met roken?quote:
Best een goede vraag eigenlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh... waarom wil je dat weten Chufmans ?
Ik denk dat hij dat wil wetenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Best een goede vraag eigenlijk.
Ik hoor tegenwoordig wel eens dat vrouwen vervroegd in de menopauze gaan.
Daar gaat het over, toch?
Nee man dan stopt het toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:05 schreef Lienekien het volgende:
In de menopauze wordt het toch nog veul erger?
FF geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 8 november 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh... waarom wil je dat weten Chufmans ?
Het is iets meer dan half geluktquote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus het is niet gelukt dat stoppen met roken?
Rook je nog steeds die American Spirit zooi, of weer gewone peuken ?
Of de dames hier nog ongesteld worden>quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
FF geen idee waar je het over hebt
Met het labiele!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee man dan stopt het toch?
Ow... dat is niet veel dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het is iets meer dan half gelukt
'Vroeger' rookte ik al 4 sigaretten voor ik het huis uitging en nu rook ik pas nadat ik klaar ben met werken.
Ik doe veel overwerk, mooie stimulans
Oh ja datquote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of de dames hier nog ongesteld worden>
Dat vroeg je toch?
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het is iets meer dan half gelukt
'Vroeger' rookte ik al 4 sigaretten voor ik het huis uitging en nu rook ik pas nadat ik klaar ben met werken.
Ik doe veel overwerk, mooie stimulans
Nee, ik ga hier mijn cyclus een beetje online gooienquote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja datDat was meer om jullie stemmingen te kunnen peilen, maar niemand die ja of nee zegt
Gaat goed, maar als ik rook dan rook ik nog steeds redelijk doorquote:Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... dat is niet veel dan?die 4 sigaretten dan en nu nog minder, da's dus zo goed als gestopt
Alsof!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja datDat was meer om jullie stemmingen te kunnen peilen, maar niemand die ja of nee zegt
Ik rook ook nog steedsquote:Op donderdag 8 november 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed, maar als ik rook dan rook ik nog steeds redelijk door
Maar geen shag meer, daar kreeg ik vieze vingers van, dat was de reden om ooit te stoppen
Alsof alle vrouwen in deze reeks niet inmiddels synchroon lopenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik ga hier mijn cyclus een beetje online gooien![]()
Ik hou het als verrassing dan ben je niet voorbereid als ik ga bitchen
PMS schijnt strikt genomen maar weinig voor te komen. Vrouwen hebben wel eens last van een slecht humeur omdat mensen daar nou eenmaal wel eens last van hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ok duidelijk dus dat je die cycli nog hebt, verklaart soms een hoopquote:Op donderdag 8 november 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat verklaard dat dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok duidelijk dus dat je die cycli nog hebt, verklaart soms een hoop
Je hebt er echt kijk op, hč?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok duidelijk dus dat je die cycli nog hebt, verklaart soms een hoop
HRT en PMSquote:Op donderdag 8 november 2012 00:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk mod van?
Lig ja al in bed of zo ?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zet net de TV uit, doe jij maar verslag enzo..
http://en.wikipedia.org/wiki/Hormone_replacement_therapyquote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
PMS snap ik maar wat is HRT?
Volgens mij is zn naam verkeerd gespeld ...lurkertquote:Op donderdag 8 november 2012 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj stel jij je eerst eens netjes voor!
Ja je zegt het zelf alquote:Op donderdag 8 november 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat verklaard dat dan?![]()
Mijn ADHD aanvallen?
Zo is ze gewoon. Heeft niks met haar cycli te maken.quote:
ah! weer iets geleerd vanavondquote:Op donderdag 8 november 2012 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hormone_replacement_therapy
Ik vond het ook meer een wanhoopspoging.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet jullie blijven onvoorspelbaar
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 november 2012 00:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond het ook meer een wanhoopspoging.
Het staat gewoon in de index hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ben jij zo'n forumloze nepmod?
Ik zit mobiel.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Het staat gewoon in de index hoor.
Dat jij dat met jouw 'ik kan niet helemaal 100% functioneren omdat ik mijn maandelijkse vrouwenprobleempjes heb' niet kunt vinden is tekenend voor de verloedering van de maatschappij
Dat is een excuus voor een uiterst domme vraag / verkapte manbash omdat je een vrouwenprobleempje hebt?quote:
In de mobiele layout staan geen mods in de index.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een excuus voor een uiterst domme vraag / verkapte manbash omdat je een vrouwenprobleempje hebt?
Doen ze volgens mij nauwelijks in Nederland.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb trouwens geen pillenzo errug is het nou ook weer niet
Denk dan eerst even na voor je iets doms postquote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de mobiele layout staan geen mods in de index.
Dan zou ik zeggen 'ik zit OP een scootmobiel'.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij nauwelijks in Nederland.
Helaas
Zo kort?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:26 schreef chufi het volgende:
Goh heeft Ja Zuster Nee Zuster maar 2 iaar geduurd ..
Ja, ik zie al die leuke smileys van je, terwijl je zegt dat ik dom ben. Heel sympathiek van je.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Denk dan eerst even na voor je iets doms post
Doen de smileys het wel op jouw mobiel?
maar iets van 20+ afleveringen .. Wat doet de tijd toch met ons ...quote:Op donderdag 8 november 2012 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo kort?ik dacht ook veel langer
openingspost een scootmobielquote:Op donderdag 8 november 2012 00:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen 'ik zit OP een scootmobiel'.
Hoeft ook niet, tenzij smartphone of iPad, bijv.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga nIET mobiel want ik heb geen idee hoe dat werkt !
praat voor jezellufquote:Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
maar iets van 20+ afleveringen .. Wat doet de tijd toch met ons ...
Maak het haar nu niet moeilijker dan het isquote:Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, tenzij smartphone of iPad, bijv.
Zolang ze 'tenzij' snapt, is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak het haar nu niet moeilijker dan het is
Ik kan op mijn phone internetten en op zo'n ipad ding, als ik zou weten hoe het werkt,quote:Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, tenzij smartphone of iPad, bijv.
IPad is vrij simpel. Als je eens wat hulp nodig hebt, roep je maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan op mijn phone internetten en op zo'n ipad ding, als ik zou weten hoe het werkt,
maar ik ben eerlijk gezegd te lui om dat uit te gaan zoeken ik snap er trouwens ook
geen zak van van die dingen, zeg ik maar eerlijkof ik zou me er écht in moeten
gaan verdiepen en daar heb ik dan ook weer geen zin in én geen geduld.
Ik werd ook niet sentimenteel maar ik vond het wel geinig, geinige vrouw was het ook bestquote:Op donderdag 8 november 2012 00:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik werd nou helemaal niet sentimenteel bij die oude beelden van Hetty Blok. Ik dacht vooral 'wat oubollig'.
Met wie vergader jij?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:32 schreef sacha het volgende:
[eerlijk waar] tijdens de vergadering zei ik: opgelost, slotje!'[/eerlijk waar]
Als ik ooit eens zin in heb om me erin te verdiepen, zal ik aan je denken, maarquote:Op donderdag 8 november 2012 00:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
IPad is vrij simpel. Als je eens wat hulp nodig hebt, roep je maar.
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:32 schreef sacha het volgende:
Whahaha.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee meer een vraag gezien het vraagteken
en die tetten zijn écht heh! daar raak je ook van in de warquote:
Hoe maak jij je op om naar bed te gaan?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:37 schreef chufi het volgende:
Maar ik ga me ook opmaken om naar bed te gaan
ik ben zo plat als een pannenkoekquote:Op donderdag 8 november 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en die tetten zijn écht heh! daar raak je ook van in de war![]()
Ik ook hoor, als ik Sascha zie dan denkt ik HA! TETTEN !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo expliciet druk ik me niet uit maar hed ooit de discussie er over gevolgdquote:Op donderdag 8 november 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en die tetten zijn écht heh! daar raak je ook van in de war![]()
Ik ook hoor, als ik Sascha zie dan denkt ik HA! TETTEN !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik schaamde mij een beetje dat ik fast forward deed tijdens DWDDquote:Op donderdag 8 november 2012 00:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik werd nou helemaal niet sentimenteel bij die oude beelden van Hetty Blok. Ik dacht vooral 'wat oubollig'.
Daar mag jij je ook best voor gaan schamen jah.. !quote:Op donderdag 8 november 2012 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik schaamde mij een beetje dat ik fast forward deed tijdens DWDD
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nietus !!!!!!!!
Ik heb die foto gezien!![]()
Ze waren ENORM !
Ik vond haar daar vrij vervelend, maar ik dacht dat dat door mijn cyclus kwam.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik schaamde mij een beetje dat ik fast forward deed tijdens DWDD
Dat doe ik regelmatigquote:Op donderdag 8 november 2012 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
ga jij even voorover hangen en zet je handen er onder, kijk dan naar het resultaat
Misschien heeft APK ook wl een cyclus inmiddels tussen al die vrouwenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond haar daar vrij vervelend, maar ik dacht dat dat door mijn cyclus kwam.
woont ie in een Thais bordeel?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien heeft APK ook wl een cyclus inmiddels tussen al die vrouwen
Ik ga ook platquote:Op donderdag 8 november 2012 00:49 schreef chufi het volgende:
Nu weer ff serieus ... Bedtijd ... om 6 uur weer de wekker ....![]()
![]()
Mooi nummerquote:Op donderdag 8 november 2012 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga ook plat![]()
WELTERUSTEN ALLEMAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OW,,,,,,,, nog effe zappen dan...quote:Op donderdag 8 november 2012 00:52 schreef sacha het volgende:
bij NWS hebben ze al 9 topics vol gehuild over de nieuwe zorgpremie
Die moedervlekquote:Op donderdag 8 november 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JAH... GA NOU MAAR NAAR JE NEST !
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:32 schreef sacha het volgende:
Sprekend, maar het is wel een andere Homer dan die van KPDquote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Leandra het volgende:
Is die Homer Simpson uit KPD een eigen leven gaan leiden op internet?
Wegens een bericht in SHO kwam ik op de twitter van Myrthe Mylius, en wat kom ik daar tegen?
http://twitter.com/MyrtheMylius/status/265494569251119104/photo/1
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Leandra het volgende:
Is die Homer Simpson uit KPD een eigen leven gaan leiden op internet?
Wegens een bericht in SHO kwam ik op de twitter van Myrthe Mylius, en wat kom ik daar tegen?
http://twitter.com/MyrtheMylius/status/265494569251119104/photo/1
Deze is Leuker !quote:Op donderdag 8 november 2012 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Sprekend, maar het is wel een andere Homer dan die van KPD
Deze is idd completerquote:Op donderdag 8 november 2012 18:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Deze is Leuker !![]()
Die ranzige dingen kijk ik ook niet, maar ik wilde een beetje closer to Homer blijven vandaarquote:Op donderdag 8 november 2012 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah.. waarom kwoot je de rest niet?
Wil je er niet over praten
closer to Homer ?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ranzige dingen kijk ik ook niet, maar ik wilde een beetje closer to Homer blijven vandaar
Hoi !quote:
okeeeeeeeeeeee wil je daar wel over praten?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die nieuwe pannen van me wassen wel heel makkelijk af en niks bakt aan
Ik heb niets over hotties gezegd, maar begin December.. Er zou 1 komen maar die 2e ken ik niet dus wie weetquote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zeg Chufmans, wanneer komen die twee hotties bij je op bezoek eigenlijk?
Je zou toch damesbezoek krijgen?
Zometeen het mooiste meisje van de klas op 1quote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
is er trouwens nog iets leuks op TV?
Dus je krijgt er twee voor de prijs van éénquote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets over hotties gezegd, maar begin December.. Er zou 1 komen maar die 2e ken ik niet dus wie weet
ow... ja dat ga ik ook eens kijken, dit is al bijna afgelopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zometeen het mooiste meisje van de klas op 1
ZOhoooooooooo ! en dat op je ouwe dag !quote:Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef chufi het volgende:
Ja zoiets... Laatste keer waren 3 Finse's
De niet dochter van Ik Jan Cremer of zoietsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... ja dat ga ik ook eens kijken, dit is al bijna afgelopen.
Ja je moet toch iets en soms zoek je het hogerop in het Noordenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ZOhoooooooooo ! en dat op je ouwe dag !
nah... hij staat op één effe kijken, is er ook een topic over?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
De niet dochter van Ik Jan Cremer of zoiets
Geen dank FANNquote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah ! dankjewel !!!!
Nee dat nietquote:Op donderdag 8 november 2012 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het loopt niet echt storm daar in dat topic
Een 1dayfly pakketje?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef chufi het volgende:
Maar wordt er 10 min geleden nog een pakketje afgeleverd .... Die pakketservices hebben het maar druk
Neequote:Op donderdag 8 november 2012 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een 1dayfly pakketje?
Volgens mij doen die jongens liever 's avonds hun route, want dan zijn er wel mensen thuis en hoeven ze niet alle adressen 2 keer langs te gaan, voor ze het pakket afleveren om bij het postkantoor opgehaald te worden en ze helemaal niet betaald krijgen![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee
Maar soms weet ik het ook niet meer...Ik verwacht er nog 2 volgens mij
En dit zou vandaag opnieuw aangeboden worden tussen 10-15..quote:Op donderdag 8 november 2012 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee
Maar soms weet ik het ook niet meer...Ik verwacht er nog 2 volgens mij
Ik wou dat ik bij een bestelling gelijk kon zeggen dat ze het maar op het postkantoor moeten houden, dat ik het daar vanaf de dag na verzending gewoon kan ophalen, want ik vind het zo van de zotte dat ze iedere keer weer langskomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
En dit zou vandaag opnieuw aangeboden worden tussen 10-15..
Gisteren zag ik ze net wegrijden,,,
Dus 2 druppels Bacardi 151 bij een vol glas koude colaquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:52 schreef Leandra het volgende:
Oh, over zot gesproken.... mijn oudste zoon zei dat ik maar even in het onderste deel van de servieskast moest kijken, want daar zou ik iets vinden waarvan ik helemaal whaaaaaaaaaa zou doen (zoals de dames van de inloopkast in de Heinekenreclame), ik onderin de servieskast kijken en idd whaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Heeft hij een fles Bacardi 151 weten te regelen via de slijter
Klacht: er stond geen cola in de koelkast, en er lagen geen ijsklontjes in de vriezer![]()
Anti-klacht: morgen is er wel koude cola![]()
Ja, 75% en al 3 jaar vrijwel niets meer gedronken.... laat ik het idd maar een beetje rustig houdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus 2 druppels Bacardi 151 bij een vol glas koude cola
Ik zou zeggen ... geniet er morgen vanquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, 75% en al 3 jaar vrijwel niets meer gedronken.... laat ik het idd maar een beetje rustig houden
Ik wil een nieuwe TV via Interwebz kopen, maar ik durf nauwelijks omdat ik vrijwel zeker weet dat ik toch niet thuis ben als ze uiteindelijk langskomenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wou dat ik bij een bestelling gelijk kon zeggen dat ze het maar op het postkantoor moeten houden, dat ik het daar vanaf de dag na verzending gewoon kan ophalen, want ik vind het zo van de zotte dat ze iedere keer weer langskomen.
Dan ga je hem toch hálen, sukkelquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe TV via Interwebz kopen, maar ik durf nauwelijks omdat ik vrijwel zeker weet dat ik toch niet thuis ben als ze uiteindelijk langskomen
Moet je wel vervoer hebben toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan ga je hem toch hálen, sukkel
En je kunt geen bezorgtijd afspreken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe TV via Interwebz kopen, maar ik durf nauwelijks omdat ik vrijwel zeker weet dat ik toch niet thuis ben als ze uiteindelijk langskomen
Achter op 2 fietsen ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Achter op de fiets, ken best![]()
Anders help jij hem toch effe
Moeilijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je kunt geen bezorgtijd afspreken?
Bij standaard koeriers zoals Post.nl of TNT gaat het niet.. Maar bij sommige bestellingen is het wel af te stemmen ... Maar dat zijn dan vaak bezorgers die in smaenwerking met een leverancier leveren... maar ja het blijft lastig om dat van te voren aldoor weer uit te moeten zoekenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
'bezorg-window'. ?
Nooit van gehoord
ja, ja ik begrijp het, tussen 9.00 uur en 18.00 uurquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij standaard koeriers zoals Post.nl of TVT geb die niet.. Maar bij sommige bestellingen is het wel af te stemmen ... Maar dat zijn dan vaak bezorgers die in smaenwerking met een leverancier leveren... maar ja het blijft lastig om dat van te voten aldoor weer uit te moeten zoeken
Ben je weer een hele dag kwijt ...quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, ja ik begrijp het, tussen 9.00 uur en 18.00 uur
zoiets?
Doen ze bij de woningbouwvereniging ook altijd, als de CV ketel weer een kaduuk is
yups...quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je weer een hele dag kwijt ...
Dat ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, ja ik begrijp het, tussen 9.00 uur en 18.00 uur
zoiets?
Ze gaan er altijd vanuit dat er iemand thuis is, of dat je altijd thuis bent.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ja.
En dat is veel te ruim overigens, je kunt niet een dag vrij nemen, zeker niet als je de avond daarvoor pas een SMS krijgt.
Ja echt onzin.. Sommige bedrijven moeten eens wat beter met hun planning gaan werken..quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ja.
En dat is veel te ruim overigens, je kunt niet een dag vrij nemen, zeker niet als je de avond daarvoor pas een SMS krijgt.
Nah, Duiviesquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze gaan er altijd vanuit dat er iemand thuis is, of dat je altijd thuis bent.
tis niet anders, of je moet iemand inschakelen die bij je thuis kn wachten en de TV in ontvangst
nemen.
Je buurman?
Ah... de boze buurmanquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, Duivies
Maar daar gaat het niet om
Ja een beetje meer klantgericht lijkt me gewenst.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, Duivies
Maar daar gaat het niet om
Dat heb ik op mijn werk ook vaak, maar dan ben ik er tenminste, omdat ik werkquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt onzin.. Sommige bedrijven moeten eens wat beter met hun planning gaan werken..
Vaak weet ik de dag tevoren dat iets geleverd wordt.. Als het dan post.nl is of tnt .. weet ik dat ze meesstal tegen 4 uur s'middags komen ...Ben ik meestal net thuis
Maar als het een andere is dan verschilt het en regelmatig dat ik niet thuis ben
Met Wehkamp heb ik echt héél slechte ervaringenquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:12 schreef sacha het volgende:
bij de wi-wa-wehkamp mag je al een bezorgdag selecteren, met tijd!![]()
ook de retouren hebben ze daar goed geregeld![]()
daar kan menig webwinkel nog een puntje aan zuigen
Wat bedoel je? Ik bedoel webwinkels waarbij je kunt afhalen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:17 schreef sacha het volgende:
je gaat toch niet 200 euro meer betalen omdat je dat in een fysieke winkel koopt?
aha, zo had ik het niet gelezenquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik bedoel webwinkels waarbij je kunt afhalen.
Dat heb ik toen ooit ook gedaan met mn TV, maar toen had ik nog een leasebakquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik bedoel webwinkels waarbij je kunt afhalen.
Nee met de tram en metroquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:44 schreef Lienekien het volgende:
Nu ga je op de fiets naar het werk?
Nog geen echte problemen ondervonden de laatste 8 maanden ... Ja dat de tram te laat is en ik de aansluiting mis ... Dat is het zo'n beetjequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:12 schreef sacha het volgende:
[..]
doet die metro het nou al eens?![]()
toen ik de stad in 2002 verliet lag ie al overhoop...
bijna niet meer ... Kwam er gisteravond toevallig weer eens langs ..Volgens mij is het afwerken en dan is het klaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:19 schreef sacha het volgende:
maar is het CS bijvoorbeeld nog een bouwput?
En daar is het bij gebleven ...quote:
Dat afwerken duurt al enige tijd dacht ik?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
bijna niet meer ... Kwam er gisteravond toevallig weer eens langs ..Volgens mij is het afwerken en dan is het klaar
Ben gisteren voorlangs gegaan en achterlangs, maar idd afwerken zat er gisteren niet bijquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat afwerken duurt al enige tijd dacht ik?
Dat klinkt wel ranzig trouwensquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben gisteren voorlangs gegaan en achterlangs, maar idd afwerken zat er gisteren niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |