Ja blijkbaarquote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was er voetbal dan ?
Als je DWDD kijkt zou je beter moeten wetenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was er voetbal dan ?
ik een slaapmutsjequote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar ... Ik neem er een Pint op
En is het nog net zo als vroeger?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik keek effe naar shownieuws, kijk ik normaal nooit
Daar was toch geen voetbal?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je DWDD kijkt zou je beter moeten weten
Ik doelde meer op de verkorte uitzending ivm CLquote:Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar was toch geen voetbal?of dat heb ik gemist dan of doorgezapt
dat ken ook
ow,,, heb ik geen erg in gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de verkorte uitzending ivm CL
Geeft verder ook niet.. Als je maar niet bent gaan schilderen ..... Alhoewel die reprodukties zijn niet slechtquote:Op woensdag 7 november 2012 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,, heb ik geen erg in gehad
Eten in bed is so Not Donequote:Op woensdag 7 november 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zat een mango te eten nu kan ik mijn bed verschonen, ik liet hem uit mijn handen glibberen,
de hele zooi kleeft![]()
verdomme
Neh... voorlopig ben ik uitgeschilderd ik kan geen verf meer zienquote:Op woensdag 7 november 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft verder ook niet.. Als je maar niet bent gaan schilderen ..... Alhoewel die reprodukties zijn niet slecht
Fann is not Sjiek dusquote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is niet sjiek heh... maar doe ik altijd
Is dat uit principe?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet niet in mn bed.. Mogelijk heb ik andere gebreken ......
Eten in bed is een gebrek?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik eet niet in mn bed.. Mogelijk heb ik andere gebreken ......
Zelfs een mango kan, mits eerst netjes in stukjes, in een bakje en dan met een vorkje prikken.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het een luxe
Had ik moeten doenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zelfs een mango kan, mits eerst netjes in stukjes, in een bakje en dan met een vorkje prikken.
Ik kom er alleen om te slapen``quote:Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat uit principe?
En dan moet je er weer uit om je handen te wassen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik moeten doenmaar ik was lui
Zeker een JJ bakjequote:Op woensdag 7 november 2012 23:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zelfs een mango kan, mits eerst netjes in stukjes, in een bakje en dan met een vorkje prikken.
Waarom? Durf je niet?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik lees daar alleen, als ik de neiging krijg tot reageren ga ik onmiddellijk weg
My saver in between bitchesquote:Op woensdag 7 november 2012 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat merk van je Nest 5 kommen/maatschepjes?
Ja, FANN?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat ben je kattigLien?
Als moeder moet dat gewoon kunnenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt niet lang meer want ik lig bijna in bed
Die de hele avond op dr bed ligt te vreten ...quote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame?
Als je dat als man vraagt aan een dame, bedoel je natuurlijk 'dat zou namelijk verklaren waarom jullie van die labiele bitches zijn'.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat merk je gewoonquote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh? Zijn hier dames?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ghehehehehe jah... lekkerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die de hele avond op dr bed ligt te vreten ...
Hé, de paus etc.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je dat als man vraagt aan een dame, bedoel je natuurlijk 'dat zou namelijk verklaren waarom jullie van die labiele bitches zijn'.
in die contreien ga ik geen kattebelletjes postenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom? Durf je niet?
Ga maar gauw.. APK is wakkerquote:Op woensdag 7 november 2012 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna denken dat ik ervaring had met elkaar in de haren vliegende kinderen
Voor echt leuke topics in die subfora houd ik me aanbevolen.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef sacha het volgende:
[..]
in die contreien ga ik geen kattebelletjes posten![]()
daar discussies volgen en dieper op de materie ingaan heb ik geen tijd voor
Dus het is niet gelukt dat stoppen met roken?quote:
Best een goede vraag eigenlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh... waarom wil je dat weten Chufmans ?
Ik denk dat hij dat wil wetenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Best een goede vraag eigenlijk.
Ik hoor tegenwoordig wel eens dat vrouwen vervroegd in de menopauze gaan.
Daar gaat het over, toch?
Nee man dan stopt het toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:05 schreef Lienekien het volgende:
In de menopauze wordt het toch nog veul erger?
FF geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 8 november 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh... waarom wil je dat weten Chufmans ?
Het is iets meer dan half geluktquote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus het is niet gelukt dat stoppen met roken?
Rook je nog steeds die American Spirit zooi, of weer gewone peuken ?
Of de dames hier nog ongesteld worden>quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
FF geen idee waar je het over hebt
Met het labiele!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee man dan stopt het toch?
Ow... dat is niet veel dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het is iets meer dan half gelukt
'Vroeger' rookte ik al 4 sigaretten voor ik het huis uitging en nu rook ik pas nadat ik klaar ben met werken.
Ik doe veel overwerk, mooie stimulans
Oh ja datquote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of de dames hier nog ongesteld worden>
Dat vroeg je toch?
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het is iets meer dan half gelukt
'Vroeger' rookte ik al 4 sigaretten voor ik het huis uitging en nu rook ik pas nadat ik klaar ben met werken.
Ik doe veel overwerk, mooie stimulans
Nee, ik ga hier mijn cyclus een beetje online gooienquote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja datDat was meer om jullie stemmingen te kunnen peilen, maar niemand die ja of nee zegt
Gaat goed, maar als ik rook dan rook ik nog steeds redelijk doorquote:Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... dat is niet veel dan?die 4 sigaretten dan en nu nog minder, da's dus zo goed als gestopt
Alsof!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja datDat was meer om jullie stemmingen te kunnen peilen, maar niemand die ja of nee zegt
Ik rook ook nog steedsquote:Op donderdag 8 november 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed, maar als ik rook dan rook ik nog steeds redelijk door
Maar geen shag meer, daar kreeg ik vieze vingers van, dat was de reden om ooit te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |