Ja blijkbaarquote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was er voetbal dan ?
Als je DWDD kijkt zou je beter moeten wetenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was er voetbal dan ?
ik een slaapmutsjequote:Op woensdag 7 november 2012 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar ... Ik neem er een Pint op
En is het nog net zo als vroeger?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik keek effe naar shownieuws, kijk ik normaal nooit
Daar was toch geen voetbal?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je DWDD kijkt zou je beter moeten weten
Ik doelde meer op de verkorte uitzending ivm CLquote:Op woensdag 7 november 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar was toch geen voetbal?of dat heb ik gemist dan of doorgezapt
dat ken ook
ow,,, heb ik geen erg in gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de verkorte uitzending ivm CL
Geeft verder ook niet.. Als je maar niet bent gaan schilderen ..... Alhoewel die reprodukties zijn niet slechtquote:Op woensdag 7 november 2012 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,, heb ik geen erg in gehad
Eten in bed is so Not Donequote:Op woensdag 7 november 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zat een mango te eten nu kan ik mijn bed verschonen, ik liet hem uit mijn handen glibberen,
de hele zooi kleeft![]()
verdomme
Neh... voorlopig ben ik uitgeschilderd ik kan geen verf meer zienquote:Op woensdag 7 november 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft verder ook niet.. Als je maar niet bent gaan schilderen ..... Alhoewel die reprodukties zijn niet slecht
Fann is not Sjiek dusquote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is niet sjiek heh... maar doe ik altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |