Ohja was vergeten bij te zetten: hij kan niet zo goed uitleggen omdat de klas spelletje met hem speelt en daarom kan ik deze niet goed leren maar laat maar zitten ik leer wel niet, komt vast wel goedquote:Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Die meester kan het je toch wel uitleggen?
Van de rest van je post snap ik niet helemaal wat het met dit topic te maken heeft.
Dan heb je het verkeerde topic geopend. Het moet niet zijn 'hoe moet je leren', maar 'ik ben te lui om te leren'.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb er nu al geen zin meer in
Tuurlijk, dat zal ook zeker nodig zijn, maar dan heeft het nog steeds meer zin om die tijd nuttig te besteden dat zomaar zonder kop noch staart te gaan leren. Toch? Daarbij geeft hij in zijn OP al aan dat er meer tijd toch niet in gestoken gaat worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of, en het is maar een idee, besteedt hij wat meer tijd aan z'n leerwerk dan 10-15 minuutjes.
Is in ieder geval leuker, als het weer een beetje mee werktquote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef EJnssn het volgende:
Leer het gewoon niet, ik ben nu 27 jaar en heb nog nooit de kennis gebruikt over het cardiovasculaire systeem.. nutteloze informatie. Beter ga je lekker met je matties in het park een joint roken
ik wil ook zo'n jufquote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Is in ieder geval leuker, als het weer een beetje mee werkt
Als er 'toch niet meer tijd in gestoken gaat worden' kan hij er net zo goed niet aan beginnen. Het rendement van die 10-15 minuutje is veel te laag om er energie in te steken.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zal ook zeker nodig zijn, maar dan heeft het nog steeds meer zin om die tijd nuttig te besteden dat zomaar zonder kop noch staart te gaan leren. Toch? Daarbij geeft hij in zijn OP al aan dat er meer tijd toch niet in gestoken gaat worden.
Het is net als op tv, voor de kijkers thuis is links ook rechts... Ik snap niet dat jullie dat altijd zo moeilijk vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wacht even, volgens mij heb ik het trukje door...
Ik weet de onderdelen aardig, en je ziet de opties bij de toets..
Alleen is het irritante van een mens
Rechterboezem zit links, linkerkamer zit rechts..
Maar ik denk dat ik wel een beetje in de gaten heb wat ze willen
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wacht even, volgens mij heb ik het trukje door...
Ik weet de onderdelen aardig, en je ziet de opties bij de toets..
Alleen is het irritante van een mens
Rechterboezem zit links, linkerkamer zit rechts..
Maar ik denk dat ik wel een beetje in de gaten heb wat ze willen
Je kan ook kijken naar je kennis ipv de klok.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oke ik snap het dus heb wel genoeg geleerd
van 20:00 geleerd tot 20:30
Deze man.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik snap het nu welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef dramatic het volgende:
[..]
Je kan ook kijken naar je kennis ipv de klok.
Jawel maar we krijgen geen mondeling toetsquote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef -Datdus- het volgende:
Hey, maar ik leerde dit soort dingen in de klas en dan werden we ook ondervraagt etc. Krijgen jullie geen les of zo?
Nee, je hebt geFok!t van 8 tot half 9...das heel wat anders...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ach ja, je zit natuurlijk niet voor niets op het vmbo...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mag al naar mavo dus niet zeikenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ach ja, je zit natuurlijk niet voor niets op het vmbo...
De mavo bestaat toch niet meer?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mag al naar mavo dus niet zeiken
daar ga ik wel me best doen
mavo = vmboquote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mag al naar mavo dus niet zeiken
daar ga ik wel me best doen
Ik snap het nu wel, maar meestal haal ik bij dit soort toetsen de punten van normale vragen, niet invul opdrachten van mensen of een heel hart.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef -Datdus- het volgende:
Het belangrijkste van leren is trouwens herhalen. Maar zorg eerst dat je snapt wat je leest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |