Dit is echt waarquote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb er serieus een. Ik ga soms naakt langs kleuterscholen rennen met een paardenmasker op. Vaak schreeuw ik dan HELP IK BEN EEN AARDAPPEL. Laatst werd daar een stokje voor gestoken en nu mag ik zonder begeleiding niet in een straal van 250m van kleuterscholen komen.
Gelukkig is Monopoly mijn begeleider hij is een harde man hij heeft schijt aan het beleid.
Trek mijzelf meermaals per dag suf tijdens het kijken van dit filmpje. Vooral de soundtrack met hippe midi orgels.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Trek mijzelf meermaals per dag suf tijdens het kijken van dit filmpje. Vooral de soundtrack met hippe midi orgels.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is echt waar
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik de enige was....quote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Trek mijzelf meermaals per dag suf tijdens het kijken van dit filmpje. Vooral de soundtrack met hippe midi orgels.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is echt waar
[ afbeelding ]
Met carnaval kun je daar mooi je dronken bakkes in verstoppen. Buiten dat kun je er ook gewoon bier doorheen drinken en zelfs bier in kwijt.quote:
Dat laatste vroeg ik me wel af ja, mooi dat dat kan, ik zal u één volgende keer vergezellen, morgen even langs de feestwinkel!_O_quote:Op woensdag 7 november 2012 20:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met carnaval kun je daar mooi je dronken bakkes in verstoppen. Buiten dat kun je er ook gewoon bier doorheen drinken en zelfs bier in kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |