In de VS is het erger, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Overdreven aandacht voor de Amerikaanse verkiezingen.
Volgens mij is dat nergens zo erg als in Nederland.
Heb je die beelden uit Parijs gezien?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Overdreven aandacht voor de Amerikaanse verkiezingen.
Volgens mij is dat nergens zo erg als in Nederland.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
In de VS is het erger, heb ik gehoord.
Ik gok dat ze in België niet eens weten wie gewonnen heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
In de VS is het erger, heb ik gehoord.
Neequote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je die beelden uit Parijs gezien?
hear hearquote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Die speech van Obama was veel te lang.
Om maar eens even geen veer in die donkere anus te steken.
Wat hebben de Republikeinen niet gedaan om hem tegen te werken ?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Obama lult goed maar wat heeft ie nou eigenlijk gepresteert ?
Zorgstelsel radicaal gewijzigd.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Obama lult goed maar wat heeft ie nou eigenlijk gepresteerd ?
Ik zou ook op hem stemmen hoor maar in Nederland is Obama god en Romney een of andere domme rechtse boer.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat hebben de Republikeinen niet gedaan om hem tegen te werken ?
Tegenvraag: wat zou vier jaar Romney of republikeins beleid hebben aangericht in de wereld?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Autoindustrie gered.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Mensen vermoord.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |