Thx, ik zat al op RTL 7 te zoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:32 schreef Rickazio het volgende:
Straks op NL3
NOS UEFA Champions League Live, Celtic - Barça
Mooi filmpje, daar heb ik deze zomer ook gestaan bij Norwich - Ajax, is net zo'n garage achter die vakken waar je bier moet drinken. :pquote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef Grifte het volgende:
Come on you boys in green![]()
Even in de sfeer komen
twitter:jack_afc1895 twitterde op woensdag 07-11-2012 om 19:31:45Ook bij Celtic net als bijna altijd in Nederland alleen blanke kindjes die voor de wedstrijd met de spelers het veld op komen.Heel vreemd reageer retweet
Sjek was in de buurt want gisteren was ie @ Mesjester.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Lekker staatsgeld voor nutteloze reisje van jack, kwam niks nuttigs uit. Kon tom ook in de studio zeggen
Precies, ik zie nog wel wat bezuinigingspostjes voor het kabinetquote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Lekker staatsgeld voor nutteloze reisje van jack, kwam niks nuttigs uit. Kon tom ook in de studio zeggen
Hun nieuwe uitshirt is wel mooi (die in het zwart)quote:Op woensdag 7 november 2012 20:19 schreef Rickazio het volgende:
Hierin spelen ze hopelijk
[ afbeelding ]
twitter:struisvanhuis twitterde op woensdag 07-11-2012 om 19:38:34@jack_afc1895 Dus als ik het goed begrijp, ben jij de enige neger daar? reageer retweet
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef Grifte het volgende:
Wel heerlijke reply dit:twitter:struisvanhuis twitterde op woensdag 07-11-2012 om 19:38:34@jack_afc1895 Dus als ik het goed begrijp, ben jij de enige neger daar? reageer retweet
zekerquote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Hun nieuwe uitshirt is wel mooi (die in het zwart)
Wel heerlijke reply dit:twitter:struisvanhuis twitterde op woensdag 07-11-2012 om 19:38:34@jack_afc1895 Dus als ik het goed begrijp, ben jij de enige neger daar? reageer retweet
Ja echt, alsof het fucking curling isquote:Op woensdag 7 november 2012 20:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen emotie, helemaal niets, dat flauwe gebrabbel
wat een overdreven gelul, zo enorm is de verhouding ook weer nietquote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert bedoelt dat ze 999 van de 1000 wedstrijden winnen.
Nee tuurlijk niet. maar wat moet je dan zeggen. 84 van de 100 keer wint barcelona?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat een overdreven gelul, zo enorm is de verhouding ook weer niet
80 op 100 inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. maar wat moet je dan zeggen. 84 van de 100 keer wint barcelona?
Wat is je ranglijst tav Samaras, Pellè en De Ridder, aangezien ongeveer 1/3e van je posts in VBL over hun gaan?quote:
Zat zou wel correcter zijn...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. maar wat moet je dan zeggen. 84 van de 100 keer wint barcelona?
Dat snap ik ook wel. Maar die 'uitdrukking' wordt toch altijd gebruikt als het verschil in kwaliteit enorm is.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zat zou wel correcter zijn...
Bij de bookmakers staat winst voor Barcelona op 1.25
Haha Samaras vind ik niet lekker hoor, maar gewoon een held omdat ie ex-Heerenveen is.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat is je ranglijst tav Samaras, Pellè en De Ridder, aangezien ongeveer 1/3e van je posts in VBL over hun gaan?
Je was toch een Feyenoord-chickquote:Op woensdag 7 november 2012 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Haha Samaras vind ik niet lekker hoor, maar gewoon een held omdat ie ex-Heerenveen is.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar ik ben Fries, dus ook Heerenveen.
jij moet je wel heel erg vervelenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:37 schreef Nober het volgende:
Attentie...
[ afbeelding ]
Misschien komt er wel een andere wedstrijd??
de grote nep-supporter is er ook weerquote:Op woensdag 7 november 2012 20:40 schreef Shreyas het volgende:
Ok, deze opera is nu wel mooi geweest, laten ze Barcelona maar gaan voetballen
Nee ik zag dat staan, alsof de NOS ineens overschakeld naar een andere wedstrijd terwijl ze al bezig zijn met een wedstrijd!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
jij moet je wel heel erg vervelen
Nee, dat is ongeveer de ergste verkrachting van YNWA.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:39 schreef Grifte het volgende:
Dit is aardig, maar die van Twente is beter
quote:
quote:
quote:
quote:
Wijvenquote:
O echt?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat is ongeveer de ergste verkrachting van YNWA.
Samarasquote:Op woensdag 7 november 2012 20:41 schreef -Willempie- het volgende:
Samaras aanvoerderWat een droefenis
Nee.quote:
het is wokkenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Nober het volgende:
Jij zal nooit alleen lopen, looooooo pen, loooooooo pen.
Klinkt toch veel mooier!
Omdat Messi.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Jivis het volgende:
Waarom nou weer deze wedstrijd NOS, zucht.
Nederlandse arbitragequote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Jivis het volgende:
Wie wil er nou een andere wedstrijd dan deze zien? Jivis, zucht.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Jivis het volgende:
Omdat Celtic sfeerquote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Jivis het volgende:
omdat de NOS echt keihard KUT is en niemand daar iets van durft te zeggen. Ik wacht nog steeds op de dag dat iemand die studio in loop terwijl ze live zijn in de uitzending en zegt waar het op staat: barca-gefap, NOS is kut en messi-gefapquote:Op woensdag 7 november 2012 20:42 schreef Jivis het volgende:
Lijkt me tof om een keer bij te zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Mandéra het volgende:
Godver dat stadion ontploft nu al zo ongeveer.
Bartra is wel lekker, dat weet ik nog van de vorige keer.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, zet ik de TV aan, zie ik Kuijpers. Gelukkig hebben ze in Schotland goede ervaringen met Nederlandse scheidsrechters.
En wie de fack is Bartra?
Dit is voor Celtic dé wedstrijd van het seizoen, kan geen Kilmarnock of Dundee tegenop.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:44 schreef Mandéra het volgende:
Godver dat stadion ontploft nu al zo ongeveer.
Oh dan is het goed inderdaad want daarom kijk ik voetbalquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Bartra is wel lekker, dat weet ik nog van de vorige keer.
Die ervaring hoef je verder niet met ons te delenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Bartra is wel lekker, dat weet ik nog van de vorige keer.
Natuurlijk. *sopsop*quote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh dan is het goed inderdaad want daarom kijk ik voetbal
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Bastiefcg het volgende:
OOh ik dacht dat het een dugout was die de hele tijd op en neer gaat
Nederlandse supportersquote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Mandéra het volgende:
Het lijkt bijna wel alsof we in de Kuip spelen. Trillende cams enzooo
Komt daar omdat de kuip oud en verrot isquote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Mandéra het volgende:
die oude badkuip is er niks bijquote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Mandéra het volgende:
Hatersquote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt daar omdat de kuip oud en verrot is
Dat was inderdaad de link die ik probeerde te leggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vlakt hier Johan Boskamp zijn rol uit, dit vind ik zeer aanstootgevend.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouwen en voetbalquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouwen
vrouwen met een mening
[..]
vrouwen en voetbal
vrouwen met een mening over voetbal
(internet) ajacieden en voetbalquote:Op woensdag 7 november 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouwen en voetbal
haha ja he die steven kwam nooit in het stadion maar was alleen op internet xd xdquote:
quote:
[..]
vrouwen en voetbal
ik zie je aan voor het stereotype, kan zijn dat je een uitzondering bentquote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha ja he die steven kwam nooit in het stadion maar was alleen op internet xd xd
dit jaar voor het eerst geen ssc buiten de stadionverboden omquote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ik zie je aan voor het stereotype, kan zijn dat je een uitzondering bent
quote:
vrouwen en voetbal
was jij dat tegen az?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
buiten de stadionverboden om
Ik heet toch geen Wesleyquote:
Sierd zeker?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Syntix het volgende:
/fucking care met het zoontje van messiDonder op kut commentator
Ik mis het aantal centimeters ontsluiting nog.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:53 schreef Rickazio het volgende:
leuk die info over de bevalling van messi zn kind
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Grifte het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met de achternicht van Samaras gaat, hopenlijk vertelt de commentator daar zo meer over
waarom betrek je mij erbij debiel?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
alsof napoleonfour echt napoleonfour heet. dat zou raar zijn
De wedstrijd die in de studio besproken wordt.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Mandéra het volgende:
Wat is de hoofdwedstrijd op Sport1 eigenlijk?
Chelsea-Sjaktarquote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Mandéra het volgende:
Wat is de hoofdwedstrijd op Sport1 eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
ik gebruikte jou naam slechts als voorbeeld schatjequote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom betrek je mij erbij debiel?
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef Rickazio het volgende:
Bayern München - Lilleverrassend zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mensen die liever die pot op TV hadden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
dan mag hetquote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
ik gebruikte jou naam slechts als voorbeeld schatje
Grueter ja, standaard bij Barca.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht even dat het Snoeks was met die pauperinfo.maar dit is toch Grueter?
is wel geil voor de messi die man.
Laatst was Snoeks bij Barca.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Kut NOS
Zend dan gewoon Chelsea-Shaktar uit
http://info.sport1.nl/?page=Abonnementen+en+prijzen&cat=TVquote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Mandéra het volgende:
[..]
hmmm ik wil sport1 terug op mijn tv
Ik dacht Grueter ook toch? Ook hele tijd gezeik over Messi toen, hij scoorde toen nog niet eens ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatst was Snoeks bij Barca.
Je kan de wedstrijd via internet kijken, tegen betaling.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Mandéra het volgende:
[..]
hmmm ik wil sport1 terug op mijn tv
En dat is echt een leuke wedstrijd tot nu toequote:
graag. Iedereen geel en 3 rode kaarten svp.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kuipersalleen Barca spelers geel geven
Tegen Benfica meen ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik dacht Grueter ook toch? Ook hele tijd gezeik over Messi toen, hij scoorde toen nog niet eens ook.
schrijf eens wat beter.quote:
grasquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is dat groene ding op 't veld?
Dit. Haal dat eens weg.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Biertray?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
hihahoquote:
Dit soort vragen kunnen alleen gesteld worden door vrouwenquote:
O, ik was niet de enige met commentaar anders:quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit soort vragen kunnen alleen gesteld worden door vrouwen
quote:
is zojuist al beantwoordquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is dat voor groens op de helft van Celtic
Jouw commentaar was alleen quasi-bijdehand.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
O, ik was niet de enige met commentaar anders:
[..]
Grasquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is dat voor groens op de helft van Celtic
Ik vind dat gepriegel helemaal niks.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooi he jongens, dat balletje rond tikken. prachig voetbal. oeh ah dat barca speelt zo lekker.
dat van mij ging over de 'is'.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
O, ik was niet de enige met commentaar anders:
[..]
goed gejat deze grap.quote:
Dat van mij ook, ik vroeg me af waarom de vlag beter was.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat van mij ging over de 'is'.
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:
ah, op die manier. ben niet op m'n scherpst vandaag.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat van mij ook, ik vroeg me af waarom de vlag beter was.
ongeacht wat song doet, volledig terecht danquote:Op woensdag 7 november 2012 21:03 schreef Mandéra het volgende:
Kuipers gaat rood geven aan Song deze wedstrijd.
dat dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corner, scoringskans voor Celtic
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Bastiefcg het volgende:
Hier moeten ze het van hebben. Ik zeg 1-0.
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FUCK U NOS
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:06 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FUCK U NOS
quote:Op woensdag 7 november 2012 21:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij heeft zijn hoekje weer verlaten na de vorige desastreuse keer
Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]heerlijk toch als ze bij de NOS niet kunnen fappen op hun barca en messi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |