Thx, ik zat al op RTL 7 te zoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:32 schreef Rickazio het volgende:
Straks op NL3
NOS UEFA Champions League Live, Celtic - Barça
Mooi filmpje, daar heb ik deze zomer ook gestaan bij Norwich - Ajax, is net zo'n garage achter die vakken waar je bier moet drinken. :pquote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef Grifte het volgende:
Come on you boys in green![]()
Even in de sfeer komen
twitter:jack_afc1895 twitterde op woensdag 07-11-2012 om 19:31:45Ook bij Celtic net als bijna altijd in Nederland alleen blanke kindjes die voor de wedstrijd met de spelers het veld op komen.Heel vreemd reageer retweet
Sjek was in de buurt want gisteren was ie @ Mesjester.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Lekker staatsgeld voor nutteloze reisje van jack, kwam niks nuttigs uit. Kon tom ook in de studio zeggen
Precies, ik zie nog wel wat bezuinigingspostjes voor het kabinetquote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Lekker staatsgeld voor nutteloze reisje van jack, kwam niks nuttigs uit. Kon tom ook in de studio zeggen
Hun nieuwe uitshirt is wel mooi (die in het zwart)quote:Op woensdag 7 november 2012 20:19 schreef Rickazio het volgende:
Hierin spelen ze hopelijk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |