Ik was eigenlijk net te jong om het te begrijpen enzo. Maar ik zie Leen Jongewaard nog voor me als opa en als dief. Piet Hendriks deed ook mee dacht ik. En ik herinner me een scene dat er een auto aan een kraan hing met iemand erin die geplet zou worden. Ik kan het me niet herinneren door de herhalingen, want er is geloof ik maar één scene bewaard gebleven.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef gijs412 het volgende:
Jeugdsentiment![]()
Ik herriner me nog hoe we mee al de neefjes en nichtjes voor één televisie keken naar ja zuster, nee zuster. Opa en oma aan de koffietafel, och wat bijzonder dat 'n vrouw die je nooit persoonlijk hebt ontmoet zoveel mooie herrineringen terug kan laten komen.
Inderdaad eeuwig zonde,quote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk net te jong om het te begrijpen enzo. Maar ik zie Leen Jongewaard nog voor me als opa en als dief. Piet Hendriks deed ook mee dacht ik. En ik herinner me een scene dat er een auto aan een kraan hing met iemand erin die geplet zou worden. Ik kan het me niet herinneren door de herhalingen, want er is geloof ik maar één scene bewaard gebleven.
Nadat het was uitgezonden gebruikten ze de banden nog om er andere programma;s mee op te nemen. Hebben ze ook met het geweldige Hamelen gedaan. kun je je nu toch niet meer voorstellen ? Dat ze de tapes van 'Moeder ik wil bij de revue' hergebruiken.
Dat heb ik gelukkig met het WK-74. Precies de leeftijd dat je beseft wat er echt gebeurt en het blijft hangen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:04 schreef gijs412 het volgende:
[..]
Inderdaad eeuwig zonde,
Ik was rond de 12 jaar oud toen het op tv kwam, dus ik kan het me nog zo voor de geest halen.
Karina tochquote:Op woensdag 7 november 2012 18:40 schreef Karina het volgende:
Mooie leeftijd, 92
De serie kan ik me wel en niet herinneren. Ik heb het even opgezocht, het liep van 1964 tot 1968, toen was ik zes. ik denk niet dat ik het daarvan nog weet, het zal van later zijn, herhalingen of stukjes. De liedjes ken ik zeker nog wel. Al moet ik bekennen dat ik de liedjes uit Ja Zuster, Nee Zuster en die van Schaep met de Vijf Pooten nog wel eens door elkaar wil halen; dat ik niet meer weet welk liedje waar uit was.
Nu op RTL4 trouwens en nu is NU
Barry Stevens zit er, vanwege de band met Leen Jongewaard natuurlijk.
Dit is mij toch op een of andere manier bijgebleven. Lekker met de hele familie voor de zwart wit kastquote:Op woensdag 7 november 2012 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
WatIk weet niks meer van toen ik zes was.
Ik weet alleen nog vlagen, vandaar dat ik zei dat ik twijfel of ik het weet van echt gezien te hebben toen of van iets later. Soms doet je geheugen rare dingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dit is mij toch op een of andere manier bijgebleven. Lekker met de hele familie voor de zwart wit kast![]()
Ik twijfel alleen wie het uitzond, de REM?
Zie me ouders nog voor het raam staan met de antenne.
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog vlagen, vandaar dat ik zei dat ik twijfel of ik het weet van echt gezien te hebben toen of van iets later. Soms doet je geheugen rare dingen.
VARAquote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef minkuukel het volgende:
Ik twijfel alleen wie het uitzond, de REM?
Geen idee. REM is het huidige TROSquote:
Yep.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. REM is het huidige TROS
Dat is het zelfdequote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, was dat het REM Eiland? Of is dat weer iets anders?
Ik hoop 'tquote:
Dan moet je je boot onkruid noemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Komt goed, onkruid vergaat niet.
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Huh ik zat even een lijst met alle liedjes uit de serie te bekijken, ik weet helemaal niet dat dit OOK uit Ja Zuster Nee Zuster was![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |