Dat zal best jaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van doen.
En er de tijd voor nemen.
Koken
De keren dat ik kookte deed ik dat wel. Alleen dat was easy, aardappels bakken, vlees de pan in, en wat groente koken. Moet wel altijd opzoeken en bijhouden hoe lang zoiets moet kokenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik moet wel receptjes koken, echt experimenteren kan ik niet.
Ik moet één of twee keer het recept erbij hebben, daarna kan ik het wel uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal best jaMaar ik hoef bijna nooit te koken, dus dan gebeurd het ook niet
[..]
De keren dat ik kookte deed ik dat wel. Alleen dat was easy, aardappels bakken, vlees de pan in, en wat groente koken. Moet wel altijd opzoeken en bijhouden hoe lang zoiets moet koken
Mijn hoofd is een zeef, dat kan ik echt nietquote:Op woensdag 7 november 2012 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet één of twee keer het recept erbij hebben, daarna kan ik het wel uit m'n hoofd.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn hoofd is een zeef, dat kan ik echt niet
Ik weet niet eens hoe lang je aardappels moet kokenIk weet alleen dat als je er in prikt het niet te hard moet zijn, en ze niet uit elkaar mogen vallen
tenzij je heel erg kruimige aardappies hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn hoofd is een zeef, dat kan ik echt niet
Ik weet niet eens hoe lang je aardappels moet kokenIk weet alleen dat als je er in prikt het niet te hard moet zijn, en ze niet uit elkaar mogen vallen
Dure shiz idd.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Om terug te komen op koken, ik heb vorige week een echt koksmes, een vleesmes en utility knife kekocht, duur!!!!!
Ik zie meer dudes als vrouwenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
Heerlijk die dansende mensen en mooie vrouwen..
Ja, ik woon nog thuis, waarom zou ik dan gaan kokenquote:
Kloptquote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tenzij je heel erg kruimige aardappies hebt
Klopt, kruimige zijn goed voor stamppot.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tenzij je heel erg kruimige aardappies hebt
ohjaaa mega heerlijke romige pureequote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, kruimige zijn goed voor stamppot.
Hoef je minder hard te stampenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, kruimige zijn goed voor stamppot.
Iel, aardappelpureequote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjaaa mega heerlijke romige puree
Ik heb het gekocht omdat ik veel snij, en dus goede messen wil hebben die niet om de haverklap bot worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dure shiz idd.Ik gebruik dat allemaal niet. Ik kook veel te simpel, gewoon zoals m'n oma en moeder.
Lekker huiselijk.
Moeilijk kiezen wat ik belangrijker vind ... Lekker eten of lekkere seks. Wat een dilemma.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Goede seks hebben is nog moeilijker dan koken, dus, doe er je voordeel mee
Lola!quote:Op woensdag 7 november 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjaaa mega heerlijke romige puree
Tevens nou niet echt mooie vrouwen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is standaard, niet zeuren.
Beiden is uiteraard het bestequote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen wat ik belangrijker vind ... Lekker eten of lekkere seks. Wat een dilemma.
Emoquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht omdat ik veel snij, en dus goede messen wil hebben die niet om de haverklap bot worden.
Daarnaast, koken is mijn hobby, en vind het ontspannend om in de keuken mijn ding te doen, dus wil ik wel goed spul hebben
Inderdaad. Ik denk toch seksquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen wat ik belangrijker vind ... Lekker eten of lekkere seks. Wat een dilemma.
Fixed.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is bijna het zelfde als geprakte aardappels
alleen maak je het nog een beetje lekkerder viezer
Dat begrijp ik. Ik vind het leuk, maar vooral om dingen te bakken. Zoals taarten en koekjes.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht omdat ik veel snij, en dus goede messen wil hebben die niet om de haverklap bot worden.
Daarnaast, koken is mijn hobby, en vind het ontspannend om in de keuken mijn ding te doen, dus wil ik wel goed spul hebben
Heb je WA?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lola!
Ik wil zaterdag langskomen, vind je dat leuk?
Ik denk dat je het beide gewoon lekker moet makenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zal mijn streven zijn. Lekker eten heb ik al, want mama.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beiden is uiteraard het beste
Koken/bakken - > tekenen. Ik zie de link nietquote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik vind het leuk, maar vooral om dingen te bakken. Zoals taarten en koekjes.Maar ook niet heel fancy of zo, daar vind ik het niet interessant genoeg voor. Geef mij maar een vel papier, een potlood en een gum. Of een pen.
Je moet het combinerenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat?quote:
Ik denk eten ... Doe ik toch vaker. Lijkt me frustrerend als dat niet lekker is.quote:
Dat zeg ik, bah.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat?beetje boter, room of melk, beetje nootmuskaat. Of met creme fraiche en bieslook
NOMZ
Ik krijg honnnnnngerrr
Het ging over wat ik interessant vindt om te doen. Leer toch lezen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koken/bakken - > tekenen. Ik zie de link niet
Mja, zit wat in. Maar ik eet liever wat minder lekker dan slechte seks, dat heb ik al 1,5 jaar lang gehadquote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk eten ... Doe ik toch vaker. Lijkt me frustrerend als dat niet lekker is.Toch primaire levensbehoefte.
Of andersom. Seks met een volle maag.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het combineren
Eerst lekker eten en daarna heerlijke seks
Ohhh, echt, ik zie jullie nu al watertanden als ik een quiche lorraine maakquote:Op woensdag 7 november 2012 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik vind het leuk, maar vooral om dingen te bakken. Zoals taarten en koekjes.Maar ook niet heel fancy of zo, daar vind ik het niet interessant genoeg voor. Geef mij maar een vel papier, een potlood en een gum. Of een pen.
Oh wachtquote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging over wat ik interessant vindt om te doen. Leer toch lezen.
Of sexen met lekker eten... wortels, komkommer etcquote:Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het combineren
Eerst lekker eten en daarna heerlijke seks
Dat kan ookquote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Of andersom. Seks met een volle maag.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of sexen met lekker eten... wortels, komkommer etc
Ik ben niet zo van de quiche, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, echt, ik zie jullie nu al watertanden als ik een quiche lorraine maak
Eerst lekker eten en dan goeie seks? Tis maar een idee...quote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude ...quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt welquote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet wat lekker eten is
Slagroom.. Kan je lekker der aflebberen enzo...quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Late reactie joof..quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst lekker eten en dan goeie seks? Tis maar een idee...![]()
Ja en op een ander hard plekjequote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slagroom.. Kan je lekker der aflebberen enzo...
Lijkt me vooral fijn op de tepels
Ik zei al tegen Roy, seks met een volle maag is niet fijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet denken aan bepaalde pics die hier ooit gepost zijn.quote:
Of na al dat lekkere eten tukkie doen op de bank en dan na middernacht wakker wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Seks houd op een gegeven moment op, toch maar lekker eten danquote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei al tegen Roy, seks met een volle maag is niet fijn.
Maar stel dat je voor de keuze stond? Of je hele leven lang lekker eten en slechte seks, of andersom. Wat zou je kiezen?
spinaziequote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat..... eten we vandaag?
Wat lust je?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jou.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jaja kom net uit de douche rollen, en terwijl ik postte stond alles er opeensquote:
Aftrekken kan je idd nog altijd zelf jaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Seks houd op een gegeven moment op, toch maar lekker eten dan
Jezus, jij doucht langquote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaja kom net uit de douche rollen, en terwijl ik postte stond alles er opeens
Dat bedoel ik niet eens. Ik weet nog niet of ik wel zo graag seks wil als ik oud benquote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aftrekken kan je idd nog altijd zelf ja
Met die groenten?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet denken aan bepaalde pics die hier ooit gepost zijn.
Dat merk je vanzelf welquote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet eens. Ik weet nog niet of ik wel zo graag seks wil als ik oud ben
Ba-dumm tss.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een worst in de aanbieding?
Ehm.. Damn,.. Dat is wel een hele lastige.. Sowieso kan slechtere seks dan bijna geen seks niet bestaan.. Maar zonder ooit nog lekker te eten.. dunno.. dat zou ik ook niet trekken denk ik..quote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei al tegen Roy, seks met een volle maag is niet fijn.
Maar stel dat je voor de keuze stond? Of je hele leven lang lekker eten en slechte seks, of andersom. Wat zou je kiezen?
Ja ...quote:
Ik trek in een peukquote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Fera het volgende:
Na goeie seks heb ik altijd wel gruwelijke honger.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een worst in de aanbieding?
Mn zoontje is juist gek op prakkiesquote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toffe mama ben jeGewoon geen groente op tafel
Die ken ik van jou jaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of na al dat lekkere eten tukkie doen op de bank en dan na middernacht wakker worden
Ik ken mijzelf ook wel
Ik denk het welquote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja ...weet je waar ik het over heb?
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet soms de tijd nemen om jezelf even lekker te verwennen.
Ik word kotsmisselijk van rook, echt smerig.quote:
Dan ben ik ook echt niet wakker te krijgenquote:
quote:
Sue mequote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word kotsmisselijk van rook, echt smerig.
Deze dame weet.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Uitgebreid douchen, haren wassen, maskertje, scheren, scrubben, douche-olie etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |