PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:36 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nou ik verkoop voor ps3 en niet voor Xdoooooooos.
[..]
Dat ik voor xbox verkocht
quote:
Nee, jij wel toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, wel je zus stoten.
Heb jij eigenlijk een zus, GJE?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:38 schreef Revontulet het volgende:
Hoe noem je een blije turk?Gehandicapte turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Islam xdOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Hoe noem je een blije turk?Niet eens een glimlach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe noem je een blije turk?Je weet dat turken niet a(c)hmed heten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem je een blije turk?Ga weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Typische Feyenoorder.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:39 schreef Fuszy het volgende:
Spurs en West Ham zijn gay.
Aston Villa, Liverpool en Arsenal zijn
tevens Leeds United
Hoe noem je een blije turk?Als ik een leraar zou zijn, zou ik dit met een 1 beoordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom haten dan, heb met helemaal niemand meer shit aan de hand gehad de laatste tijdquote:
Richmond dicht jij.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom haten dan, heb met helemaal niemand meer shit aan de hand gehad de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
BDIL.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
iemand meer shit aan de hand gehad de la
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
Wie heeft de triatlon uitgevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja, ben naar Roland Garros geweest. En ook bij wimbledon maar toen waren er op dat moment geen wedstrijden.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je wel eens een grandslam toernooi bezocht? Dat staat ook nog op mijn bucket list
Ik heb er eentje die geniaal is, maar ben te lui om hem te typenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
Wat is een vuilniswagen voor het stoplicht?Rot op dikzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
Wat is een vuilniswagen voor het stoplicht?*TurkendiscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol_hbohallo dus dit noemen ze nou twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
Welke? Waar?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Rijst het volgende:
Heb me vandaag ingeschreven voor een studieNog snel even Brotherhood halen
Hatemquote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef DutchSL het volgende:
Is er een goede betaalbare linksbenige RF/RW in de BPL behalve Sturridge ?
STUUR LINK DANquote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
EA
F2P BF 1942, probeer je te spelen, krijg je error invalid cd key
In Haarlem volgens mij alleen jaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
Inholland was toch die school die leerlingen zomaar liet slagen?
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
Inholland was toch die school die leerlingen zomaar liet slagen?
quote:
Niks, vindt het een beetje een vage omschrijving, wat kan je er mee worden? Mensen helpen in de zorg etc?quote:
Rare vragenquote:
Cool, hoop dat ook nog een keertje te gaan meemakenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ben naar Roland Garros geweest. En ook bij wimbledon maar toen waren er op dat moment geen wedstrijden.
Die hele competitie heeft veel te dure spelers dit jaar t.o.v. vorig jaar, kut Duitsers.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:55 schreef StijnDa het volgende:
Waarom is Ribéry zo duurIk wil hem. Maar kan hem niet betalen natuurlijk.
Mwa, eigenlijk iedereen betaalbaar toch? Behalve Robben en Ribery.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die hele competitie heeft veel te dure spelers dit jaar t.o.v. vorig jaar, kut Duitsers.
Llorisquote:Op woensdag 7 november 2012 17:01 schreef marcie216 het volgende:
Hallo
Ik moet een franse keeper hebben maar ik twijfel
Ruffier IF
Mandanda
Landreau
En is 352 weer bazig net zoals vorig jaar?
Bazigerquote:Op woensdag 7 november 2012 17:01 schreef marcie216 het volgende:
Hallo
Ruffier IF
Mandanda
Landreau
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 17:00 schreef DutchSL het volgende:
Wtf Ribery serieus 7 tonik had hem vorig jaar rond deze tijd in een pakje en toen was hij maar 60k ofzo.
Betaalbaar misschien wel, maar nog steeds te duur en veel duurder dan vorig jaar. Ik ga geen 16k neertellen voor Piszceck of 6k voor Santana (en dan heb ik het nog niet eens over 41212).quote:Op woensdag 7 november 2012 17:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mwa, eigenlijk iedereen betaalbaar toch? Behalve Robben en Ribery.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Niks, vindt het een beetje een vage omschrijving, wat kan je er mee worden? Mensen helpen in de zorg etc?
Rare vragen? Leg uit.quote:
Ruffier van die 3quote:Op woensdag 7 november 2012 17:01 schreef marcie216 het volgende:
Hallo
Ruffier IF
Mandanda
Landreau
Rijst als gezinscoachquote:Op woensdag 7 november 2012 17:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
Rare vragen? Leg uit.
Duco oa Ouderenzorg ja. Maar het is veel breder. Kan ook op scholen werken als maatschappelijk werker of gezinscoach. Noem het maar op
Hoor je de heletijd kankerquote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Rijst als gezinscoachSorry hoor maar bij mij kwam ie er niet in..
Ga zn ballen likken ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat Rijst een goede gezinscoach is
Moet hij bij een gezin met een probleemkind.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
kankerloser, ruim je kankerspeelgoed op.Rijst.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat Rijst een goede gezinscoach is
Nah, je bent gewoon verwendquote:Op woensdag 7 november 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Betaalbaar misschien wel, maar nog steeds te duur en veel duurder dan vorig jaar. Ik ga geen 16k neertellen voor Piszceck of 6k voor Santana (en dan heb ik het nog niet eens over 41212).
Pepequote:
Je hebt even overlegd met EA?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Ribéry is een gevalletje Gerrard. Zijn cardweight zal binnekort aangepast worden en dan zal zijn prijs dalen naar 50-100k
Ik vind m leukquote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
Komt een man bij de bakker
Man: ik heb je moeder geneukt ahahahaha
Bakker: pa, rot op
Er was een site met alleen maar bakkersmoppen, maar ik weet niet meer wat die site was. Moet je maar even zoeken, daar zitten best leuke tussenquote:
Heb t alquote:Op woensdag 7 november 2012 17:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Hebben jullie wel eens via Virgin Gaming voor geld gespeeld?
Ik kreeg net 3$ via KSI
Ja gratisquote:Op woensdag 7 november 2012 17:21 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Gratis?![]()
Heb het met fifa12 gedaan, drama, iedereen leaven en na paar x was al me geld weg
yep gedaan met 12, en winst mee gemaaktquote:Op woensdag 7 november 2012 17:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Hebben jullie wel eens via Virgin Gaming voor geld gespeeld?
Ik kreeg net 3$ via KSI
Je moet eerst een tegenstander zoeken op je pc, en dan die zoeken op je ps3, ging altijd fout bij mijquote:Op woensdag 7 november 2012 17:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja gratis
Hoezo iedereen leaven? Dat wordt dan toch als overwinning voor jou geteld?
O zo, ja dat kan ik me inderdaad wel voorstellen.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Je moet eerst een tegenstander zoeken op je pc, en dan die zoeken op je ps3, ging altijd fout bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
nooit problemen mee gehad. Werkt heel simpel allemaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O zo, ja dat kan ik me inderdaad wel voorstellen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
Komt een man bij de bakker: "HEUJ BAKKER HAHA IK HEB JE MOEDER GENEUKT HAahahAH"
Bakker: "Rot op, pap.Ik ben aan het werk. "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
Komt een man bij de bakker
Man: ik heb je moeder geneukt ahahahaha
Bakker: pa, rot op
Rik is doodquote:Op woensdag 7 november 2012 17:31 schreef BDIL het volgende:
Avond heren ?
Iets bijzonders gebeurt? Iemand link naar TOTW
?
http://bit.ly/YJoXzaquote:Op woensdag 7 november 2012 17:31 schreef BDIL het volgende:
Avond heren ?
Iets bijzonders gebeurt? Iemand link naar TOTW
?
Wat hebben jullie nu weer gefliktquote:
ik had hem voor 8quote:Op woensdag 7 november 2012 17:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op de doos naar 24k, terwijl hij pas nog voor 12k ging
quote:
Effe broek naar beneden doenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)off#iXQndQFpnH1Q0:pc
ik moet nog steeds lachenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Effe broek naar beneden doen
[ afbeelding ]
Moutinho - Neymar - Milito - Alba- Fellaini - Murphy
Pas stonden er echt veel voor 13k, ik had er 1 open bid voor 9k..quote:Op woensdag 7 november 2012 17:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Hovland wordt niet gepricefixed. Er is wel een 'AC Berlusconi' die er steeds 6/7 voor 33k opzet maar 20-25 is zijn normale prijs
Ik vind hem ook nog steeds geniaalquote:
Nice, ik had hem voor 15K.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Hovland wordt niet gepricefixed. Er is wel een 'AC Berlusconi' die er steeds 6/7 voor 33k opzet maar 20-25 is zijn normale prijs
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:45 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2068318.page
Rimando en Alaba ..
FM kopenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Zometeen even beginnen met Fenerbahce.![]()
Meer mensen in dit topic die FM spelen? Misschien kunnen we een keer met paar man netwerk spel doen.
Misschien. Ga al een netwerkspel met iemand anders doen en daarnaast speel ik nog fut en binnenkort BO2quote:Op woensdag 7 november 2012 17:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer mensen in dit topic die FM spelen? Misschien kunnen we een keer met paar man netwerk spel doen.
Ik koop hem nooit origineel, maar kon hem voor 30¤ niet laten liggen. En er is nog geen goedwerkende crack beschikbaar.quote:
Gewoon downloaden, dat is geen spel om ieder jaar te gaan kopen. Voor die minieme vernieuwingen.quote:
Wanneer komt bo2 uit dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Misschien. Ga al een netwerkspel met iemand anders doen en daarnaast speel ik nog fut en binnenkort BO2
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Crack is al uit. Ik ga hem nu downloadenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik koop hem nooit origineel, maar kon hem voor 30¤ niet laten liggen. En er is nog geen goedwerkende crack beschikbaar.
Speel ook sinds 2006 FM en altijd periodes gehad dat ik echt alles links liet liggen om FM te spelen.
Voor 27 euro?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:51 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Gewoon downloaden, dat is geen spel om ieder jaar te gaan kopen. Voor die minieme vernieuwingen.
Lol, wtf? Is hij echt zoveel waard? IK heb er nog wel eenquote:
30¤ Is echt geen groot bedrag voor zo'n spel.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:51 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Gewoon downloaden, dat is geen spel om ieder jaar te gaan kopen. Voor die minieme vernieuwingen.
Ze zeggen dat hij faalt, veel crashesquote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Crack is al uit. Ik ga hem nu downloaden
Skidrow heeft inderdaad al een crack uitgebracht, maar het spel crasht op meerdere plekken.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Crack is al uit. Ik ga hem nu downloaden
nee geen totw deze weekquote:Op woensdag 7 november 2012 17:54 schreef Alovenac het volgende:
Speel hier ook gewoon FM ja.
Al vanaf 00 alles origineel.
Geen TOTW vandaag?
Shooting overal veel omhoogquote:Op woensdag 7 november 2012 17:55 schreef zerokil het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/totw/totw8/
Ja, bij de bedrijfskostenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:59 schreef diedjuh het volgende:
ff een vraagje over economie:
Komen de lonen op een resultatenrekening?
Heel simpel maar ik ben het vergeten.
Sirigu by far.quote:
heb je wat tegen mijquote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef leoon. het volgende:
[..]
Niet op letten, sommige hebben hier syndroom van down.
Dat was lullig, gewoon niet op letten![]()
Nee totaal niet. Maar vaak denken aan mensen die gepest worden op het internet en zelfmoord plegen als ze echt elke keer zo kut opmerking krijgen...quote:
als je zo lichtgeraakt bent moet je écht niet op forum.fok komenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:02 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar vaak denken aan mensen die gepest worden op het internet en zelfmoord plegen als ze echt elke keer zo kut opmerking krijgen...
Heb het echt niet over mij persoonlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je zo lichtgeraakt bent moet je écht niet op forum.fok komen
Timmaaahquote:Op woensdag 7 november 2012 18:02 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar vaak denken aan mensen die gepest worden op het internet en zelfmoord plegen als ze echt elke keer zo kut opmerking krijgen...
ik ook nietquote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heb het echt niet over mij persoonlijk
FM Carriere maar dan bij elkaar in een competitie.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Ozz, wat is die netwerkspel voor FM? Wat kan je dan?
Multiplayer, jij neemt dan bijvoorbeeld Chelsea en ik ga met Arsenal ofzo. En dan kun je in principe tegen elkaar spelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Ozz, wat is die netwerkspel voor FM? Wat kan je dan?
Dan spring je na 10 reacties al van een wolkenkrabberquote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:09 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dan spring je na 10 reacties al van een wolkenkrabber
Dit forum is dus een vrijbrief?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik doe wel meequote:Op woensdag 7 november 2012 18:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Multiplayer, jij neemt dan bijvoorbeeld Chelsea en ik ga met Arsenal ofzo. En dan kun je in principe tegen elkaar spelen.
Vind vooral de transfers dan heel leuk worden. Vooral als beide teams interesse hebben in dezelfde speler of als je opeens ziet dat Chelsea een speler gekocht heeft waar je niet aan hebt gedacht.
Ouwe relnegert, tijd geledenquote:
jaquote:Op woensdag 7 november 2012 18:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit forum is dus een vrijbrief?
De snelheid is wel echt slecht de vorige edities, ik hoop zelf dat hij nu in FM 13 gewoon normaal tot snel is..quote:Op woensdag 7 november 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe wel mee
Maar dan moeten er meer dan ons zijnSpeel je trouwens Fifa of Football manager?
Morgen half 12 centraal station leeuwarden. Gaan we even een potje knokken!quote:
Qua dagen enzo?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:12 schreef zerokil het volgende:
[..]
De snelheid is wel echt slecht de vorige edities, ik hoop zelf dat hij nu in FM 13 gewoon normaal tot snel is..
Fifa managerquote:Op woensdag 7 november 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe wel mee
Ff kopen bedanktquote:Op woensdag 7 november 2012 18:13 schreef leoon. het volgende:
Is dit een koopje of niet?
[ afbeelding ]
Ja klopt.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ouwe relnegert, tijd geleden
nee kom naar leidenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen half 12 centraal station leeuwarden. Gaan we even een potje knokken!
Football Manager, dat is gewoon master. We kunnen wel met 3/4 man een netwerkspel doen dan. BPL en dan Newcastle, Tottenham, Everton, Liverpool etc nemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe wel mee
Neh geen idee, kijk op udbquote:Op woensdag 7 november 2012 18:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Echt? Staat er nog een voor 58k BIN op vandaar. De rest is voor 64k enzo..
gekocht thanksquote:Op woensdag 7 november 2012 18:13 schreef leoon. het volgende:
Is dit een koopje of niet?
[ afbeelding ]
Ik neem sws Chelsea manquote:Op woensdag 7 november 2012 18:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Football Manager, dat is gewoon master. We kunnen wel met 3/4 man een netwerkspel doen dan. BPL en dan Newcastle, Tottenham, Everton, Liverpool etc nemen.
FM13 zeker?quote:
Ja, doe ook mee danquote:
ja is goed maar ik ga niet alleen met jou op/achter een station staanquote:Op woensdag 7 november 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Gaan we nog meeten binnenkort? Morgenavond, amsterdam centraal? Wie?
Roffa en ik ben van de partij.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ja moet ik dat spel ook weer helemaal kopen.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja moet ik dat spel ook weer helemaal kopen
Mwa dat viel bij mij wel altijd mee. Speelde het vaak met een neef via Hamachii en dat ging gewoon goed. Je bent in de transferperiode en voorbereiding alleen veel tijd kwijt omdat je spelers wilt bekijken,scouten en verkopen. Tijdens de competitie gaat het weer een stuk sneller.quote:
Kost je 10 minuten arbeid manquote:Op woensdag 7 november 2012 18:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja moet ik dat spel ook weer helemaal downloaden en mounten en dat soort gezeik
Maar ik ben nog met Dead Island bezigquote:Op woensdag 7 november 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kost je 10 minuten arbeid man
Lijkt me wel lachen, maar morgen kan ik nietquote:Op woensdag 7 november 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Vertel ik je wel als ik hem binnen hebquote:Op woensdag 7 november 2012 18:18 schreef ThadCastle het volgende:
Rijst laat even weten of die crack werkt of niet
op de anime conventie in haarlem, rijst gaat sowieso en mathijs wss ookquote:Op woensdag 7 november 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, maar morgen kan ik niet. Zou best wel een keer kunnen. Komend weekend alleen in Londen.
Doen we dan ook rondje bij Red Light?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
op de anime conventie in haarlem, rijst gaat sowieso en mathijs wss ook
Nee, oke, Mathijs maakte een grapske denk ik.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, oke, Mathijs maakte een grapske denk ik.
Op zich is het wel leuk om lindgren even aan te kunnen raken.
Prima, ik ben er in een kwartiertje.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg niet bepaald een stijfje van die hoertjes daarquote:Op woensdag 7 november 2012 18:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
Al die geile FOK!kers op de wallen met hun enorme pen0r
jij wil er meteen weer een groepsorgie van maken :Squote:Op woensdag 7 november 2012 18:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
Al die geile FOK!kers op de wallen met hun enorme pen0r
zijnook wel mannetje voor je denkquote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik krijg niet bepaald een stijfje van die hoertjes daar
Liever shemales? DIe hebben ze daar ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik krijg niet bepaald een stijfje van die hoertjes daar
Niet!quote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij wil er meteen weer een groepsorgie van maken :S
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever shemales? DIe hebben ze daar ook.
Je moet ook de smalle steegjes inquote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Smerige wijven overdag daar man
Zal 's nachts beter zijn, maar overdag is 9/10 echt vies
nee van jou worden ze vrolijk tochquote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
^ man met ervaring!quote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
In Duisburg kun je een praatje maken met de hoeren en op de vast kijken of het wat is of niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever shemales? DIe hebben ze daar ook.
Wat verwacht je als je 50 euro bereid bent te betalen voor een beurtquote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
hier spreekt ervaringquote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sorry, ik kon het gewoon niet laten.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef leoon. het volgende:
[..]
Sommige letten hier gewoon niet op
Thunderbirdsquote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
Morgenavond, uurtje of 8 ben ik op Centraal. Spot me. Ik draag een bril, heb puisten, mijn haar in een scheiding en heb een gigantische laptoptas en een shirt van de thunderbirds.
Wie zegt dat ik 50 euro zou betalen?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat verwacht je als je 50 euro bereid bent te betalen voor een beurtKate Upton ofzo
Bazige UIquote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het gewoon niet laten.
dan ken k niequote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
Morgenavond, uurtje of 8 ben ik op Centraal. Spot me. Ik draag een bril, heb puisten, mijn haar in een scheiding en heb een gigantische laptoptas en een shirt van de thunderbirds.
hahaha zelden zo gelachenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het gewoon niet laten.
Misschien een iets centraler punt in Nederland, Eindhoven ofzo?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien een iets centraler punt in Nederland, Eindhoven ofzo?
Eindhoven centraalquote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
leiden jongequote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af in welke van de 1100 topics van FUT12 ik voor het eerst 'sommige mensen letten gewoon niet op' zei.quote:
hoeveel mini coopers?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Financieel klopt het van geen kanten
Fenerbahce is ook een kut clubquote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag er 10 uitdelen op het begin. Als we na de winterstop niet eerste staan kan ik bij het bestuur vragen om meerquote:
dat jullie een goede jeugdopleiding hebben klopt ook nietquote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet van sfeer bij clubquote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef Rijst het volgende:
wnnr komt die futmeeting? gaan we wijve scoreee
vergeleken met psv niet zo lastig tochquote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar in Turkije zit wel de voetbal sfeer..
Utrecht. ALS IK BOVEN OP DE DOM STA DAN KIJK IK NAAR BENEEE NAAR BENEEEEEEquote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil tot Utrecht reizen, ik moet bijna bovenuit Nederland komen, dus haters gaan haten.
Ik neem Richmond wel mee.
Mitrogluquote:
Zou wel grappig zijn ja, mag alleen niet van ouders denk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil tot Utrecht reizen, ik moet bijna bovenuit Nederland komen, dus haters gaan haten.
Nee bij Galatasaray breekt de ene na de andere door en is niet meer weg te denken uit het basis elftal.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:29 schreef strakkeman het volgende:
[..]
dat jullie een goede jeugdopleiding hebben klopt ook niet. Nooit breekt er daar een talent door
''Waar ga je heen Richmond?'' Naar Leiden met Lindgren mamaquote:Op woensdag 7 november 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn ja, mag alleen niet van ouders denk ik
Het lijkt me wel ooit grappig om te doen, maar ik zit meestal in Maastricht, dat maakt het niet echt makkelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''Waar ga je heen Richmond?'' Naar Leiden met Lindgren mama
Of we gaan met zn allen bij de McDonalds zitten. Gratiesss Wiefiequote:Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Lindgren. het volgende:
Een FUTmeet.Gewoon de hele dag lekker bier drinken op een terras. Iedereen moet zijn laptop meenemen + dongel. Of een smartphone met de app.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |